Bron: http://www.niburu.nl/viewinstelling.php?id=26quote:In Nederland leven we met z’n allen in een democratisch land, tenminste dat denken we. De regering wordt gekozen en heet daarom de volksvertegenwoordiging. Ook de leden van de Eerste Kamer worden gekozen door alle Nederlanders. Tezamen maken zij het beleid van ons land en schrijven zij de wet voor.
Normaal gezien zou je er van uit gaan dat dit beleid en wetten betreft die in ons belang zijn, dat is toch ook de reden waarom je voor iemand kiest tijdens de verkiezingen. Maar soms lijkt het alsof men een beleid uitstippelt of wetten vervaardigt die het Nederlandse volk weinig ten goede komen, maar juist de beleidsmakers en de rijkste bevolkingsgroepen wel. En soms lijkt het er op dat ze toch echt het beste met ons voor hebben.
Toch hebben onze volksvertegenwoordigers en ook die van alle andere landen weinig in te brengen als het er werkelijk om gaat! Hoe komt dat?
Er zijn anderen die werkelijk aan de touwtjes trekken. Er is namelijk een zeer klein percentage dat het beleid van alle landen over de hele wereld bepaald. Deze zeer kleine groep mensen, die ook wel “de Illuminati” wordt genoemd, heeft als uiteindelijke doel de hele aarde in z’n macht te krijgen.
Als je jezelf nu afvraagt wat daar de reden van kan zijn, dan is er maar één antwoord mogelijk namelijk dat macht een lekker gevoel geeft. En wat is er dan betere dan complete macht over alle mensen te hebben.
Er zijn twee manieren om macht te krijgen:
1) Respect en eerbied verdienen van anderen, waardoor ze een volledig vertrouwen in je hebben, en daardoor alles voor je over hebben.
2) Angst bij anderen creëren, zodat zij er alles voor zullen doen om te voorkomen dat hun angst bewaarheid wordt.
De kortste en makkelijkste weg is angst creëren en dat is de weg die de Illuminati hebben gekozen. Zij hebben er lang geleden voor gekozen eerst veel geld te verdienen, waarmee ze beleidsbepalers konden omkopen. Zodra iemand omgekocht is, is de betreffende persoon bang dat dit bekend wordt en zal er dus veel voor over hebben dat dit niet bekend wordt. Gevolg is dat zij beslissingen zullen nemen die zij anders nooit hadden genomen, zoals bijvoorbeeld bepaalde wetten aannemen, een bepaald beleid uitstippelen of andere mensen benoemen in functies waar zij anders nooit terecht waren gekomen.
Er speelt hierbij echter één probleem mee. Niet iedereen accepteert of gelooft zomaar dat bepaalde wetten aangenomen dienen te worden of dat een bepaald beleid de juiste is voor het volk of dat bepaalde mensen in de juiste functie benoemd worden.
Het is voor de Illuminati van het grootste belang te voorkomen dat het volk onraad ruikt en in opstand raakt. De Illuminati spelen daarom een spelletje met de mensheid alsof het een potje schaken betreft, alleen maar zodat het grootste gedeelte van de mensheid het onwaarschijnlijk acht dat zij bestaan en zulke plannen hebben.
Ondertussen hebben zij al een aantal doelen bereikt.
Vraag jezelf het volgende maar eens af:
- Ben ik onafhankelijk?
- Ben ik ergens bang voor?
- Volg ik gedwee mijn meerdere?
- Laat ik voor mezelf denken?
De antwoorden hierop zijn zeer waarschijnlijk:
- Nee … ik ben afhankelijk van geld, want ik wil een huisje hebben, ik wil dingetjes voor m’n vriendin kopen, ik wil voor een gezonde financiële toekomst van m’n kinderen zorgen, etcetera.
- Ja … ik ben bang voor de mening van anderen, ik ben bang uitgelachen te worden, ik ben bang zonder geld te komen zitten, ik ben bang geen eten meer te hebben, etcetera.
- Ja … ik doe wat mijn baas van me vraagt (zolang het maar in m’n contract staat) zodat ik geld verdien, ik ben het vaak niet mee eens met de wetten of het beleid in ons land maar doe er verder niks/weinig tegen, als de media zeggen dat het slecht gaat met de economie dan geloof ik dat en geef ik minder geld uit, etcetera
- Ja … de paus zei vroeger de wereld is plat en wij geloofden het, de ‘kenners’ zeggen dat er geen ufo’s bestaan en wij geloven het, de ‘kenners’ zeggen ons hoe we kinderen op moeten voeden en wij geloven het en lezen de boekjes, president Bush zegt dat de islamitische wereld slecht is en wij geloven het, etcetera.
We zouden er vermoedelijk iets op moeten uitmaken.. dat mensen tekens maken met hun handen, en dat dan bijvoorbeeld in de vorm van een pyramide is, of een driekhoek, en dat zou eigenlijk een ode zijn aan de illuminatie. Mja vergezocht zo, maar ik gok ook maar wat zonder mooie OP.quote:
Sorry, bron vergeten bij te zetten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb jij dat artikel zelf geschreven en (zo niet) wat is jouw mening erover?
Vertel ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef Orchestra. het volgende:
Goed begin in ieder geval TS. Zo ben ik ook ooit verzeild geraakt in deze dwaasheid.
Nou, ik voelde al aan dat de wereld niet was zoals mij werd voorgeschoteld, en toen kwam ik per toeval de term 'Illuminati' tegen, in verband gebracht met de muziekindustrie. Vanaf dat punt ben ik gaan lezen en zoeken (zo kwam ik ook hier terecht). Het is nogal wat meer dan alleen muziek en T.V., lees de topics hier maar eens.quote:
Allereerst denk ik dat de term 'Illuminatie' iets teveel wordt gebruikt op het internet en dat je meer de kant op moet gaan van de 'freemasons'.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:49 schreef Nystiq het volgende:
Illuminati, fake or real?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:22 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Allereerst denk ik dat de term 'Illuminatie' iets teveel wordt gebruikt op het internet en dat je meer de kant op moet gaan van de 'freemasons'.
Beide genootschappen hebben overigens wel veel overeenkomsten, zoals cijfers, symbolen en ander zaken. In dit topic zijn er eigenlijk nog veel meer genootschappen verweven zoals; Knights of Malta, Bilderberg, C.I.A, F.B.I, Council on Foreign Relations, Ku Klux Klan, Scottish Rite of Freemasonry, New World Order en MK Ultra!
In deze afbeelding komt b.v de zwart/witte vloer voor, dezelfde vloer als in een clip van M.Jackson.
En ik kan het weten, mijn moeder was interieurverzorgster in een vrijmetselarij.
Ik veel rare dingen daar gezien![]()
George Washington Freemason;
[ afbeelding ]
Freemason symbolen;
[ afbeelding ]
Neem nou het 1 dollarbiljet;
[ afbeelding ]
De "all seeing eye" pyramide;
[ afbeelding ]
Pentagon;
[ http://www.jesuswasnothisname.com/images/pentagon_pentagram.jpeg&t=1]afbeelding ]
Plattegrond Washington;
[ afbeelding ]
Ook in Washington de uil, die ook miniscuul achter op het 1 dollarbiljet staat;
[ afbeelding ]
En dit vind ik een van de mooiere;
KLIKKERDEKLIKKLIK
22 November 1963, de moord op J.F.Kennedy, de speech zal de reden zijn waarom hij is vermoord.
De warren commissie en alles er omheen....FREEMASONS, Earl Warren, Gerald Ford, Allan Dulles, J.E Hoover en zelfs de net nieuw beeedigd president L.B Johnson waren hoge masons.
Hier komt nog een leuke, hij heeft ten tijde van de assassination ontkend bij de C.I.A te zitten G.H.W Bush!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uiteraard een FREEMASON!
9/11.....tja?! ...al veel topics over aangemaakt, maar G.W Bush en pappie net na een 9/11 speech;
Je raad het al....net als zijn broer Marvin, FREEMASONS!
Marvin Bush had de 'security' van de WTC torens onder zijn hoede.
Ik ga nog ff verder.....Barack wie kent 'm niet Obama;
Ziek......ook al een FREEMASON!
Ik kan nog wel uuuuuuren knippen en plakken, maar stop er voor nu even mee en maak me klaar voor een toegift.
Jullie houden wel van leesvoer hé, alhoewel sommige schijnen alleen maar naar plaatjes te kijken.
Ik vind het jammer om deze site te delen met jullie Fokkers, veel conspiracy en ander leesvoer in PDF format, ik zou zeggen "eat your hart out"![]()
http://preterhuman.net/te(...)spiracy.and.related/
No worries, ik heb alles al op de harde plaat staan![]()
Ik zou zeggen 'lees' er eens op los in de PDF files en waarom zul je zeggen??..daarna lullen we wel weer verder over conspiracy and stuff.
En de moord op Michael Jackson??? Michael was een FREEMASON.....en voor jullie info, zijn dokter was ook een FREEMASON!!!
De vrijmetselarij is en wordt sinds de 18e eeuw geïllumineerd, dus zo gek is dat niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:22 schreef DarthHouse het volgende:Allereerst denk ik dat de term 'Illuminatie' iets teveel wordt gebruikt op het internet en dat je meer de kant op moet gaan van de 'freemasons'.
Beide genootschappen hebben overigens wel veel overeenkomsten, zoals cijfers, symbolen en ander zaken
Hij song wel een mooi liedje met Siedah Garret.quote:
Beetje dom van mij om Michael Jackson een freemason te noemen, maar één ding kun je niet ontkennen!quote:
Ty ty.......Lavenderrrrrquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een geweldige post DarthHouse.
Leuk ook, die humor erbij
Bill wil graag de wereldpopulatie wat verkleinen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef DarthHouse het volgende:
PS En nou maar hopen dat Bill geen Illuminatie is..........
Ik heb bewust voor 'deze' opzet gekozen, omdat ik genoeg keuze heb op het internet, om uit diverse bronnen te kunnen kiezen, om uiteindelijk, tot een goede compilatie te komen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waarom steeds enkele minuten youtube filmpjes kijken en eigenlijk niet veel wijzer worden terwijl je in 90 minuten met een goed onderbouwd verhaal tot de kern kan gaan?
The secret behind the secret societies
PS They.....LaToyaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ik heb bewust voor 'deze' opzet gekozen, omdat ik genoeg keuze heb op het internet, om uit diverse bronnen te kunnen kiezen, om uiteindelijk, tot een goede compilatie te komen.
Tevens is er, sinds de moord op JFK en het hele 9/11 gebeuren een movement op het internet te vinden.
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The(y) So Called Gods".
PS They.......La Toyaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Ik heb bewust voor 'deze' opzet gekozen, omdat ik genoeg keuze heb op het internet, om uit diverse bronnen te kunnen kiezen, om uiteindelijk, tot een goede compilatie te komen.
Tevens is er, sinds de moord op JFK en het hele 9/11 gebeuren een movement op het internet te vinden.
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The(y) So Called Gods".
FF bril opzetten, onderste 2 POSTEN kunnen weg.......foutje bedanktquote:
Mijn post hoeft niet weg hoor.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:31 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
FF bril opzetten, onderste 2 POSTEN kunnen weg.......foutje bedankt
Je vergeet de Rothschild en Romanov familie; deze Illuminati zijn machtiger dan degenen die jij hier noemt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
[quote]
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The So Called Gods".
Zei ik niet; Bush family, de Rockefellers.......het grote geldquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je vergeet de Rothschild en Romanov familie; deze Illuminati zijn machtiger dan degenen die jij hier noemt.
09/11 was een Windsor/Rockefeller operatie; De Rothschilds zijn er nog steeds woest over; daarom mislukt de oorlog in Irak en Afghanistan voor de USA; en daarom wordt voorlopig Iran niet aangevallen.
De Rothschilds en Romanovs hebben andere plannen met Iran.
Ken je de film Fahrenheit 09/11; van Michaell Moore ?
Hoe kan zo'n simpel iemand zo tegen Bush en Rockefeller schoppen; wat denk je ?
BTW: Bill Gates is een Windsor pupet.
Ja, inderdaad; dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:52 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Zei ik niet; Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The(y) So Called Gods".
![]()
Ik nam b.v de Bushclan, omdat die het in en om de media meer zichtbaar uitvoeren, het grote geld blijft zoals altijd aan de touwtjes trekken.
Deze planeet is een gevangenis, alleen wezens met een verkeerd gedachtepatroon incarneren hier; Om uit deze gevangenis te komen, moet veel geleerd worden en de mentaliteit veranderen.quote:En wij het klootjesvolk?.....We are all expendable assets...........
Wat is er gebeurt dan op 10-10-10quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, inderdaad; dat is zeker waar.
Maar er is meer dan geld; het gaat om controle. M.n. controle over gedachten.
De controle over gedachten geeft uiteindelijk de controle over het geld. Geld is namelijk illusie.
[..]
Deze planeet is een gevangenis, alleen wezens met een verkeerd gedachtepatroon incarneren hier; Om uit deze gevangenis te komen, moet veel geleerd worden en de mentaliteit veranderen.
Maar de meeste hier lukt dat niet; kijk maar naar al die puberale reacties hier op Fok!
Degenen die niets geleerd hebben komen de volgende incarnaties ook weer op deze planeet terug.
Maar wie weet, er is namelijk iets gebeurd op 10 oktober 2010;
hopelijk leren de mensen nu sneller en komen we snel uit de gevangenis van deze planeet.
Me 2.........maar we zijn toch niet blind!!!......of misschien wel.....toch???quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar al die filmpjes en teksten zijn toch sarcasme/grappen? Ik wil wel serieus en enigszins laagdrempelig discussieren over de illuminati...
quote:Maar de meeste hier lukt dat niet; kijk maar naar al die puberale reacties hier op Fok!
Degenen die niets geleerd hebben komen de volgende incarnaties ook weer op deze planeet terug.
Ik denk niet dat jij met jouw mentaliteit veel mensen iets kan bijleren.quote:Deze planeet is een gevangenis, alleen wezens met een verkeerd gedachtepatroon incarneren hier; Om uit deze gevangenis te komen, moet veel geleerd worden en de mentaliteit veranderen.
Dan kan je lang gas blijven geven want stoppen doe je dit niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The So Called Gods".
Dat is mijn taak dan ook niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:11 schreef Loppe het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat jij met jouw mentaliteit veel mensen iets kan bijleren.
Gisteren vielen ze mij ineens weer opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:44 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Anyway; heeft iemand vandaag nog chemtrails gezien ?
Ja, ik zag ze deels nog op zondag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren vielen ze mij ineens weer op
Tijdje niet gezien.
maar wat was er nou met 10-10-10?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, ik zag ze deels nog op zondag.
Ok, goed blijven volgen; en vertellen of je iets interessants ziet.
quote:Tijd voor actie, en wel komende zondag, op 10-10-10. "De gevolgen van mind-control en eeuwenlange misleiding worden nu zichtbaar," aldus Niburu.
Complotdenkers mobiliseren zich op 10-10-10
In de States zijn er al diverse 9/11 movements, maar of die ooit de waarheid zullen horen 'i doubt that'.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dan kan je lang gas blijven geven want stoppen doe je dit niet.
Ik ben bekend met Bill Coopers werk en dat de onderwerpen die je noemt allemaal verbonden zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:23 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
In de States zijn er al diverse 9/11 movements, maar of die ooit de waarheid zullen horen 'i doubt that'.
Deze man wil ons ook een boodschap meegeven, alleen op een andere manier als Michael Jackson.
Maar een overeenkomst kunnen ze in ieder geval samen delen, allebei R.I.P.
Door wie, de CIA.....FBI.......Illuminatie???
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_said.htm
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_update.htm
http://www.illuminati-news.com/who-killed-william-cooper.htm
En dan is het eigenlijk niet zo vreemd, meneer wist teveel.......
Beyond-a-pale-horse
NASA-Masonic-Conspiracy
New-World-Order
The-Secret-Government
En Bill is.....Milton William "Bill" COOPER.
http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_William_Cooper
Jammer dat de topics UFO, New World Order, Illuminatie en 9/11 aparte topics zijn, ze zijn
namelijk allemaal met elkaar verbonden.![]()
Is dat uit de bijbel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Bill Coopers werk en dat de onderwerpen die je noemt allemaal verbonden zijn.
Dat wil echter niet zeggen dat je, met hoeveel je ook bent, dit gaat stoppen. Afgezien van het feit dat je er de middelen niet voor hebt en simpelweg gedeporteerd of gedood wordt als je het probeert, is het vantevoren al bepaald dat de NWO gerealiseerd zal worden. Maar ook haar destructie is vantevoren bepaald. Alleen jij en anderen gaan daar niet voor zorgen.
12 En de tien hoornen, die gij gezien hebt, zijn tien koningen, die het koninkrijk nog niet hebben ontvangen, maar als koningen macht ontvangen op een ure met het beest.
13 Dezen hebben enerlei mening, en zullen hun kracht en macht het beest overgeven.
14 Dezen zullen tegen het Lam krijgen, en het Lam zal hen overwinnen (want Het is een Heere der heren, en een Koning der koningen), en die met Hem zijn, de geroepenen, en uitverkorenen en gelovigen.
15 En hij zeide tot mij: De wateren, die gij gezien hebt, waar de hoer zit, zijn volken, en scharen, en natiën, en tongen.
16 En de tien hoornen, die gij gezien hebt op het beest, die zullen de hoer haten, en zullen haar woest maken, en naakt; en zij zullen haar vlees eten, en zullen haar met vuur verbranden.
17 Want God heeft hun in hun harten gegeven, dat zij Zijn mening doen, en dat zij enerlei mening doen, en dat zij hun koninkrijk het beest geven, totdat de woorden Gods voleindigd zullen zijn.
18 En de vrouw, die gij gezien hebt, is de grote stad, die het koninkrijk heeft over de koningen der aarde.
Vandaag nog één gezien, jij misschien ook wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren vielen ze mij ineens weer op
Tijdje niet gezien.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag nog één gezien, jij misschien ook wel.
Scherp en duidelijk tegen de blauwe lucht op 10km hoogte.
Ik zag ze zaterdag ook, een heleboel, gekruist en sommigen al verwaaid. Mooi gezicht.
Dus je kan ze niet aan omdat het staat in een boek?quote:
Oppassen Ali met de Bijbel; veel is herschreven door de Illuminati.quote:
Nee was vrij bewolkt vandaag, zag er gisteren veel over schiphol hangen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag nog één gezien, jij misschien ook wel.
Scherp en duidelijk tegen de blauwe lucht op 10km hoogte.
Ik zag ze zaterdag ook, een heleboel, gekruist en sommigen al verwaaid. Mooi gezicht.
Dat hangt af van welke versie die je leest. Ik lees geen versies die veranderd zijn door de illuminati. De originele geschriften zijn bewaard, met hier en daar een onduidelijkheid of vertaalfout.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Oppassen Ali met de Bijbel; veel is herschreven door de Illuminati.
Veel is weggelaten, veel is er.bij gefantaseerd om de mensen een slavenmentaliteit aan te kweken; maar in de basics is de waarheid nog wel terug te vinden in de Bijbel; het is een kwestie van er goed gevoel voor hebben.
Belangrijk is de esoterische vorming en de geschiedenis van de Bijbel te weten.
Thanks, maar ik hoop dat je voor jezelf weet wat origineel is en wat niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat hangt af van welke versie die je leest. Ik lees geen versies die veranderd zijn door de illuminati. De originele geschriften zijn bewaard, met hier en daar een onduidelijkheid of vertaalfout.
Nee, nee; dat soort esoterie bedoel ik niet; ik heb het over zuiver christendom; de ware esoterie.quote:Ik waarschuw jou eerder voor esoterie wat simpelweg de bijbel op zijn kop zet en Lucifer verhoogt. De geschiedenis van de bijbel is er een van de illuminati en de esoterici die de bijbel van het volk willen weghouden omdat hij hen ontmaskert.
Het gaat meer om het oog ook denk ik,, die van die driehoek alziende oog?quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:44 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Alleen slaat deze tekst nergens op, van die graffiti. 'Rule the world' heeft vrij weinig/niks met de freemasons te maken.. (Behalve dan de leugens en verzinsels.)
En de W van worldquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het gaat meer om het oog ook denk ik,, die van die driehoek alziende oog?
Ja, dit was dus een wannabe en dus niks waar je over na hoeft te denken eigenlijk, haha. Want iedereen die een beetje ingelicht is weet dat de Freemasons niet uit zijn om de wereld over te nemenquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:44 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Alleen slaat deze tekst nergens op, van die graffiti. 'Rule the world' heeft vrij weinig/niks met de freemasons te maken.. (Behalve dan de leugens en verzinsels.)
Kan iemand me hier even helpen? Waar zijn de freemasons dan wel op uit?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, dit was dus een wannabe en dus niks waar je over na hoeft te denken eigenlijk, haha. Want iedereen die een beetje ingelicht is weet dat de Freemasons niet uit zijn om de wereld over te nemen.
Ik was ook ooit heel sceptisch tegen complot-theorieën, maar als je kritisch gaat kijken naar gebeurtenissen op de wereld dan gaan bepaalde dingen wel opvallen. Zo ben ik er ook meer en meer van overtuigd dat er gewerkt word met geheime agenda's maar wat die precies inhouden kunnen we waarschijnlijk jaren over discussiëren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:02 schreef Selub het volgende:
Illuminati neemt heel de wereld over!
Geloof het me meer mensen gaan derin geloven !
Ja, wat is het verschil?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef GoudIsEcht het volgende:
Zijn illuminati en freemasons dan hetzelfde?
Weet ik niet. Maar als freemasons niet naar werelddominantie zoeken en freemasons en illuminatie hetzelfde zijn, dan zoeken ze dus met z'n allen naar iets anders dan werelddominantie.quote:
Dit. Het over dé vrijmetselaars hebben is dubieus, aangezien er veel verschillende ordes bestaan. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook vaak spreek over "de vrijmetselarij". Het praat makkelijker. De vrijmetselarij werd inderdaad waarschijnlijk geïlluminseerd m.i.v. de Franse Revolutie. Het feit dat de overgrote meerderheid van de vrijmetselaren geen benul heeft van de plannen verdient vermelding. Ik heb het dan over de zogenaamde Blauwe en/of Rode garde. De meeste vrijmetselaars geraken niet voorbij deze gardes/graden. In de hogere graden daarentegen... Het is dus absoluut niet zo dat alle vrijmetselaars kwaadaardig zijn of weet hebben van de plannen van de Illuminati.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef Warbler het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd naar je definitie van de vrijmetselaars. Die moet dan overeenkomen met je definitie van de Illuminatie. Kun je die met ons delen Kilaht?
Dat het één waarschijnlijk uit het ander stroomt betekent naar mijn weten nog niet dat dit hetzelfde is.
De Illuminati willen één wereldregering hebben met één leider. Deze leider behoort uiteraard tot hun gelederen. Zij zijn Luciferisch. Hun kinderen worden uitgehuwd aan Illuminati-bloedlijnen. Op deze manier blijft hun "superieure" bloed (zij zijn fervente eugenetici) puur. Dit stelt hen in staat om gedurende vele generaties naar dit doel toe te werken. Zij zijn hier vele honderden - zo niet meer - jaren mee bezig. Hadden zij deze religie/godsdienst niet, dan zou de Nieuwe Wereldorde nooit werkelijkheid worden, aangezien zij het gros van de kapitaalgoederen, geld en grondstoffen in handen hebben. Als ze onmetelijk rijk zijn hebben ze geen reden om de Nieuwe Wereldorde te realiseren zonder die godsdienst.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar als freemasons niet naar werelddominantie zoeken en freemasons en illuminatie hetzelfde zijn, dan zoeken ze dus met z'n allen naar iets anders dan werelddominantie.
Wat is dan datgene waar ze al die moeite voor doen?
Ik zou ook wel graag wat bijleren over de 'definities' van beiden.
(De reden dat ik het hier vraag in plaats van er op los te googlen is dat ik het liever van mensen hier hoor dan van zo'n 'willekeurige' google-link.)
Illuminati, sorry voor de onduidelijkheid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef Biekuh het volgende:
Je bedoelt specifiek over de Iluminati, over de relatie van dezen met de vrijmetselarij, of occultisme in het algemeen?
Waar heb je het in hemelsnaam over? Je denkt toch niet dat die rapartiesten daadwerkelijk weten hoe de wereld in elkaar zit. 90% is nauwelijks geschoold. Laat staan dat ze bekend zijn met oude literatuur of geheime gnostische schriften. Die onzin is werkelijk te belachelijk voor woorden. Dat mensen met symboliek spelen, betekent nog niet dat men de diepere betekenis kent.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef VitaminWater het volgende:
Het is allemaal supergeheim en niemand weet wat ze willen, maar cartoonmakers en rapartiesten weten dit wel en waarschuwen ons. WEES DUS GEWAARSCHUWD!
Geen docu maar speeches. Heb hier veel van kunnen verifieren. Over vrijmetselarij:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Laser. het volgende:
Hebben jullie aanraders voor films / documentaires over freemasons en/ of de illuminati of iets in die richting? Ik heb alle Zeitgeists en al een hoop YouTube filmpjes gezien maar misschien zijn er een paar die ik nog niet ken.
Liefst documentaires.
Waarom zouden ze niet ingewijd zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Warbler het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over? Je denkt toch niet dat die rapartiesten daadwerkelijk weten hoe de wereld in elkaar zit. 90% is nauwelijks geschoold. Laat staan dat ze bekend zijn met oude literatuur of geheime gnostische schriften. Die onzin is werkelijk te belachelijk voor woorden. Dat mensen met symboliek spelen, betekent nog niet dat men de diepere betekenis kent.
Ik ben zelf vrijmetselaar en de symboliek die men gebruikt in de clips wordt veelal verkeerd geïnterpreteerd of als truck gebruikt.
Zouden alle vrijmetselaars wel weten hoe de wereld in elkaar zit?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Warbler het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over? Je denkt toch niet dat die rapartiesten daadwerkelijk weten hoe de wereld in elkaar zit. 90% is nauwelijks geschoold. Laat staan dat ze bekend zijn met oude literatuur of geheime gnostische schriften. Die onzin is werkelijk te belachelijk voor woorden. Dat mensen met symboliek spelen, betekent nog niet dat men de diepere betekenis kent.
Ik ben zelf vrijmetselaar en de symboliek die men gebruikt in de clips wordt veelal verkeerd geïnterpreteerd of als truck gebruikt.
Dus trek zoveel mogelijk tekenfilms en sicke ille beats weg en je komt in the know over how the world be rollin'?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef VitaminWater het volgende:
Het is allemaal supergeheim en niemand weet wat ze willen, maar cartoonmakers en rapartiesten weten dit wel en waarschuwen ons. WEES DUS GEWAARSCHUWD!
Er zijn altijd weer mensen die me weten te verbazen zoals jij nu. Ik zei precies wat jij nu zegt, maar dan met sarcasme.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Warbler het volgende:
[..]
Staat er ook op he? Loge nr.25.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:45 schreef Killaht het volgende:
Ik was pas geleden in Breda en liep daar door het park en toen langs een bepaalde oudere vesting zo richting centrum, op de grond was een plaat geplaatst met wat volgens mij het teken van vrijmetselaars is. Onderstaand de foto:
[ afbeelding ]
Wat bedoel je precies?quote:
Ja, die lijn had ik ook wel getrokken, maar wist het niet zeker. Maar waarom zo open dan over de lokatie als geheimgenootschap.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op die steen staat toch duidelijk dat het om een Loge van de vrijmetselaars gaat?
De geheimen die hier besproken worden spelen niet voor een loge als deze. Hier komen waarschijnlijk mensen samen die zich richten op spirituële ontwikkeling.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, die lijn had ik ook wel getrokken, maar wist het niet zeker. Maar waarom zo open dan over de lokatie als geheimgenootschap.
Omdat de loge op zich helemaal niet geheim is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, die lijn had ik ook wel getrokken, maar wist het niet zeker. Maar waarom zo open dan over de lokatie als geheimgenootschap.
mooie link, Ali; grappig over Allah als omgekeerde Jehovah; maar er speelt nog veel meer..quote:Op zondag 15 mei 2011 14:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dit is een uitstekende video, samenvatting van eerdere twee die ik geplaatst heb, legt het allemaal uit:
17 nieuwe piramides bedoel je? ( van de illuminati omdat ze in control willen blijven )quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:48 schreef boelsjit het volgende:
Gast uit me klas:
''Jan, wat is het eerste dat in je opkomt bij een piramide?''
''... Illuminatie meneer!''
Wat is nou het punt van deze opmerking? Rly.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:12 schreef Flepke het volgende:
Wat is nou het punt van dat illuminati gezeur, dat doorsnee bevolking dom is? Ohrly?
Dat doorsnee bevolking zo subassertief is als een aardappel? Oh fucking rly?
Geweldige ontdekkingen, chapeau
Yes rly,quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Wat is nou het punt van deze opmerking? Rly.
Misschien ook wel. Toch nog maar eens verdiepen in de Illuminati?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Yes rly,
Probleem is een beetje dat ik altijd mensen over de illuminatie heb horen spreken of dat ze water zagen branden. Verdiep ik me er een beetje in stelt het helemaal niks voor...
Enorme anticlimax, ik dacht dat ik iets over het hoofd zag, blijkbaar niet.
OMFGWTFquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Yes rly,
Probleem is een beetje dat ik altijd mensen over de illuminatie heb horen spreken of dat ze water zagen branden. Verdiep ik me er een beetje in stelt het helemaal niks voor...
Het hele probleem rondom de Illuminati is dat je de ontwikkeling ziet rondom de eerst ontstane Illuminati in 1776 rondom Adam Weishaupt, die zou zijn opgeheven door de Beierse regering aan het einde van de 18de eeuw. Wat ik bedoel met een probleem is dat de Illuminati tot doel hadden om het Christendom ten gronde te richten, en met de ontwikkeling van het anti-godsdienstige verlichtingsdenken is dit ook gelukt, of dit nou wel of niet een ontwikkeling is die in direct verband staat met de werkelijke Illuminati die bestaan heeft. Het begon in de renaissance, toen men de Griekse Oudheid liet herleven, en opvallend is dat die hele Griekse Oudheid ook is ontwikkeld rondom mysterie-scholen. Denk aan Pythagoras en anderen, het magisch vierkant is ook een goed voorbeeld. Opvallend is dat rond die renaissance deze Griekse Oudheid dus herleeft, en dat die Griekse Oudheid ook terugkomt bij hedendaagse esoterische gemeenschappen. Toen ik een open dag van de Rozekruisers bezocht, viel het mij op wat voor mythologische figuren, uit onder andere de Egyptische en Griekse oudheid, daar een rol in speelden, en de boeken die daar in de kast stonden. Niet alleen boeken met betrekking tot theosofie, maar ook een boek van Immanuel Kant, iemand die zich juist geheel tegen dat metafysische denken afkeerde en vanuit de kenleer uitging. Ook is de toename in de vrijmetselaarsloges rond de Franse revolutie opvallend, die door vrijmetselaars zelf ook toegegeven wordt, omdat ik dit een keer in een boek teruglas geschreven door een vrijmetselaar. De hedendaagse Illuminati is puur speculatief, hoewel er aanwijzingen zijn voor een mogelijk bestaan. Het is geen bewijs voor een bestaan, maar het zijn slechts opvallende dingen die mij opvallen, en wel degelijk interessante verbanden die je hierbij ziet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Yes rly,
Mensen zijn niet dom alleen (bewust) slecht geïnformeerd. Ik heb hier een link voor je die de beginsels van de NWO uitlegt en die uitnodigt om zelf alles verder te onderzoeken en je een opzetje geeft met links naar andere interessante sites:quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Yes rly,
Maar de illuminatie begon toch met Nimrod en de toren van Babel 5000 jaar geleden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Het hele probleem rondom de Illuminati is dat je de ontwikkeling ziet rondom de eerst ontstane Illuminati in 1776 rondom Adam Weishaupt, die zou zijn opgeheven door de Beierse regering aan het einde van de 18de eeuw. Wat ik bedoel met een probleem is dat de Illuminati tot doel hadden om het Christendom ten gronde te richten, en met de ontwikkeling van het anti-godsdienstige verlichtingsdenken is dit ook gelukt, of dit nou wel of niet een ontwikkeling is die in direct verband staat met de werkelijke Illuminati die bestaan heeft. Het begon in de renaissance, toen men de Griekse Oudheid liet herleven, en opvallend is dat die hele Griekse Oudheid ook is ontwikkeld rondom mysterie-scholen. Denk aan Pythagoras en anderen, het magisch vierkant is ook een goed voorbeeld. Opvallend is dat rond die renaissance deze Griekse Oudheid dus herleeft, en dat die Griekse Oudheid ook terugkomt bij hedendaagse esoterische gemeenschappen. Toen ik een open dag van de Rozekruisers bezocht, viel het mij op wat voor mythologische figuren, uit onder andere de Egyptische en Griekse oudheid, daar een rol in speelden, en de boeken die daar in de kast stonden. Niet alleen boeken met betrekking tot theosofie, maar ook een boek van Immanuel Kant, iemand die zich juist geheel tegen dat metafysische denken afkeerde en vanuit de kenleer uitging. Ook is de toename in de vrijmetselaarsloges rond de Franse revolutie opvallend, die door vrijmetselaars zelf ook toegegeven wordt, omdat ik dit een keer in een boek teruglas geschreven door een vrijmetselaar. De hedendaagse Illuminati is puur speculatief, hoewel er aanwijzingen zijn voor een mogelijk bestaan. Het is geen bewijs voor een bestaan, maar het zijn slechts opvallende dingen die mij opvallen, en wel degelijk interessante verbanden die je hierbij ziet.
Ik heb hier alleen vaag van gehoord maar dit verhaal is mij onbekend, zou je het verder kunnen toelichten? Ik beschrijf alleen de feiten die erover bij mij bekend zijn, en niet slechts zaken die alleen door samenzweringstheoretici beweerd worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Killaht het volgende:
[..]
Maar de illuminatie begon toch met Nimrod en de toren van Babel 5000 jaar geleden?
Omdat iemand een driehoek maakt met zijn handen is het gelijk een illuminati sign?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:38 schreef _Loki het volgende:
Je zal hem denk ik moeten vergroten, maar in het publiek doet iemand toch het handgebaar voor de Illuminati?
[ afbeelding ]
JA!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Armendum het volgende:
[..]
Omdat iemand een driehoek maakt met zijn handen is het gelijk een illuminati sign?
Wtf, dit is heel opvallend. Zou dit iemand undercover zijn ofzo, of misschien een freemason die dat vrijmetselaarssymbool gewoon probeert te verspreiden in de wereld... dan is er niks vreemds aan de hand, want de vrijmetselarij maakt aan de buitenwereld al duidelijk genoeg dat ze proberen om datgene binnen de vrijmetselarij ook naar buiten proberen te brengen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:38 schreef _Loki het volgende:
Je zal hem denk ik moeten vergroten, maar in het publiek doet iemand toch het handgebaar voor de Illuminati?
[ afbeelding ]
JIJ OOK ALquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Wtf, dit is heel opvallend. Zou dit iemand undercover zijn ofzo, of misschien een freemason die dat vrijmetselaarssymbool gewoon probeert te verspreiden in de wereld... dan is er niks vreemds aan de hand, want de vrijmetselarij maakt aan de buitenwereld al duidelijk genoeg dat ze proberen om datgene binnen de vrijmetselarij ook naar buiten proberen te brengen.
Dus als ik een driehoek maak met mijn handen is het illuminati sign, maar ben ik dan ook een lid van de illuminati?quote:
Nee, dat is de Illuminati die jou heeft gehersenspoeld door subliminal messaging en dream invading.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Armendum het volgende:
[..]
Dus als ik een driehoek maak met mijn handen is het illuminati sign, maar ben ik dan ook een lid van de illuminati?
Verdomme dat heb ik nou altijd al eens willen doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef _Loki het volgende:
[..]
Nee, dat is de Illuminati die jou heeft gehersenspoeld door subliminal messaging en dream invading.
Bij Vevo.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Verdomme dat heb ik nou altijd al eens willen doen.
Waar kan ik me inschrijven?
Autotune crap = subliminal messaging?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:46 schreef _Loki het volgende:
[..]
Bij Vevo.
http://www.youtube.com/user/VEVO?blend=1&ob=5
De illuminati voelen zich in ieder geval nergens te goed voor. Gewoon op RTL; "De jongens tegen de meisjes".quote:Op zondag 12 juni 2011 23:38 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft volgens mij meer met de subassertiviteit van een doorsnee werknemer te maken dan met "milestones" van illuminatiequote:Ondertussen hebben zij al een aantal doelen bereikt.
Vraag jezelf het volgende maar eens af:
- Ben ik onafhankelijk?
- Ben ik ergens bang voor?
- Volg ik gedwee mijn meerdere?
- Laat ik voor mezelf denken?
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Wtf, dit is heel opvallend. Zou dit iemand undercover zijn ofzo, of misschien een freemason die dat vrijmetselaarssymbool gewoon probeert te verspreiden in de wereld... dan is er niks vreemds aan de hand, want de vrijmetselarij maakt aan de buitenwereld al duidelijk genoeg dat ze proberen om datgene binnen de vrijmetselarij ook naar buiten proberen te brengen.
Moet je maar eens goed opletten! Dan zie jij het wel!quote:Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef Flepke het volgende:
[..]
Autotune crap = subliminal messaging?
Vevo = illuminati HQ?
De kracht van de Vrijmetselarij is juist dat wat binnen bekend is, niet buiten de Vrijmetselarij kringen bekend zijn. Dus wat is daar goede speculatie aan?quote:
Zo waarquote:Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De kracht van de Vrijmetselarij is juist dat wat binnen bekend is, niet buiten de Vrijmetselarij kringen bekend zijn. Dus wat is daar goede speculatie aan?
Alles, je bent gewoon blind voor wat ze je voorschotelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
De kracht van de Vrijmetselarij is juist dat wat binnen bekend is, niet buiten de Vrijmetselarij kringen bekend zijn. Dus wat is daar goede speculatie aan?
Oh is dat zo? Het klopt dat de Vrijmetselarij symbolen en andere dingen gebruiken in hun werken en dingen, wie zegt dat ik daar blind voor ben? Het klopt wel dat als je niet weet wat het is je het niet opmerkt of verkeerd begrijpt.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef _Loki het volgende:
[..]
Alles, je bent gewoon blind voor wat ze je voorschotelen.
Nee, blind is het goede woord niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef _Loki het volgende:
[..]
Alles, je bent gewoon blind voor wat ze je voorschotelen.
En daarom gaan mensen maar wat speculeren, want een normaal leven is zo saai nietwaar?quote:Ook als je zelf in een loge zit weet je niet wat er zich in de kern afspeelt.
Nee, ik zeg niet dat het slecht is, stel slechts dat sommige dingen verborgen blijven.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef Berjan1986 het volgende:
[..]
En daarom gaan mensen maar wat speculeren, want een normaal leven is zo saai nietwaar?
Dan is Ajax ook slecht, want de materiaalman is niet helemaal op de hoogte van wat de top wil en niet wil.
Oei, zitten daar ook de slechte machthebbers?
Er is niet één kern in de Vrijmetselarij.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, blind is het goede woord niet.
Bepaalde dingen houden ze voor mensen verborgen, er is maar zóveel wat de buitenstaander mag weten.
Tot zover en niet verder.
Ook als je zelf in een loge zit weet je niet wat er zich in de kern afspeelt.
Nee, idd, dat klopt.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Er is niet één kern in de Vrijmetselarij.Er zijn heel veel verschillende lijntjes, van de Scottish Rite tot de Illuminati. Die hebben echt niet allemaal dezelfde gedachtegoeden hoor.
Geen idee, maar je kunt niet echt bewijzen dat zij voor alles zorgen, dus als er informatie over hen te vinden op het internet is boeit het hun niet zo erg aangezien vele mensen het toch bullshit vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef rumiii het volgende:
Dit is hier vast al aan de orde geweest,
maar de illuminaten vinden het niet erg dat er informatie over hun op het internet te vinden is?
Is Google betrokken bij de 'bedrijven' van de illuminati?
enlighten me
Hij bedoelt dat die strepen stiekem bmw m3's zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef amenth het volgende:
zon mattie van me geloof da dei vliegtuig strepe ook dinge zijn wat bedoel ie daar meelach m altijd uit daarover
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat die strepen stiekem bmw m3's zijn.
Je post toont aan dat je nog niet klaar bent voor de waarheid. Maakt niet uit, voor sommigen duurt dat nou eenmaal iets langer. Je vriend lijkt er daarentegen wel klaar voor te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef amenth het volgende:
[..]![]()
deze postt echt slechtste die ik gezien heb dit jaar
![]()
13 bloodlines of the illuminatiquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef rumiii het volgende:
Hehe
Maar hoe zit het met die 13 bloedlijnen en de illuminati,
zijn ze geen wegbereiders voor de antichrist?
Over het punt dat ze alles van je willen weten en gegevens vastleggen (vingerafdruk, irisscan chip?)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef thesystem het volgende:
Voor mij is dat hele chemtrail net een stap te ver, waarom...geen zin om uitleg over te geven.
Waar ik persoonlijk wel zeer bewust van ben is dat er iets is...of het nu de Illuminatie is of iets anders wat probeert ons allemaal onder zijn controle te brengen op welke mogelijke manier dan ook.
Denk aan vingerafdrukken, camera plaatsing en ga maar door.
In de VS nemen ze al afdrukken van je handpalm in het ziekenhuis voor hun "patienten" dosier...
Idd, ik vraag me het wel eens af; ben ik wel onafhankelijk, maak ik nog wel mijn eigen keuzes.
Onafhankelijk steeds minder (in mijn normale leven) en puur omdat het anders niet meer kan. Je wordt overal geregistreerd. Denk aan de mensen met een Ipod/Iphone/Ipad...hun staan met alles gelinked. Zelf probeer ik zo min mogelijk daaraan mee te doen.
Ik denk wel dat er vroeg of later mensen zich gaan verzetten maar dat het dan te laat is.
Doordat de overheid alles langzaam invoert zullen de mensen zich minder verzetten. Mind games..
Ach, eerst was het een pasfoto, toen een vingerafdruk, toen een chip, toen een iris scan en ga maar ook....
Wil je het niet: "je hebt toch niks te verbergen?" standaard de reactie, maar ook van het volk!
"Waar maak je je druk om, de overheid doet er toch niks mee?"
Maar uiteindelijk is het heel leuk en zeer interessant om er over te praten....maar hoe gaan we het tegen? En kunnen we het nog wel tegenhouden.......![]()
Een hele tijd terug was iemand een column aan het schrijven over de toekomst (ik weet niet meer welke) Over een meisje wat achterna werd gezeten door "de overheid" en zo telkens moest onderschuilen voor de overheid....
Hoe gaat het over zeg een 15 jaar....
Chips ingeplant welke provisorisch door amateur chirurgen worden verwijderd bij het Verzet?
Ik weet het niet....maar ik weet wel dat de toekomst minder rooskleurig gaat worden als het verleden.
En hierbij sluit ik af met;
"Het gaat niet om wat je hoort of leest, maar om wat in het hoofd zit......"
Tsja, de technologie is an sich niets mis mee. Het zijn de mensen die het gebruiken. Wat dat betreft staan we als samenleving voor de keuze of we ons willen ontdoen van de technologie, of van hen die het misbruiken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Over het punt dat ze alles van je willen weten en gegevens vastleggen (vingerafdruk, irisscan chip?)
Daar was A.Hitler een soort van mee begonnen, je wilt niet weten hoe goed hun administratie was, plus het feit dat dat iedereen zich moest kunnen bewijzen van wie hij was.
Napoleon was de gene van de achternamen, ook makkelijker bij te houden, ga zo maar door.
Het nieuwe OV systeem, de kaart.
Ben er geen fan van, waarom niet?Nou het is allemaal heel makkelijk en leuk simpel snel, Maar de andere kant van het verhaal is dat ze kunnen zien waar, wanneer, en hoe vaak jij ergens komt en bent geweest.
Zelfde strategie als google, alles leuk verkondigen en laten zien dat het handig is, maar aan de andere kant weten zij heel veel van je.( ik gebruik zelf wel google en chrome hoor )
Het mooie is dat het gros wat hier komt de Vrijmetselarij ziet als de Illuminati (of andersom).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef Armendum het volgende:
Leuke paar posts over de hedendaagse technologie, maar suggereren jullie hiermee dat de Illuminati daar mee heeft te maken? Wat is überhaupt jullie beeld van de Illuminati? Of de Vrijmetselarij? Volgens mij hebben heel wat mensen een verkeerd beeld van deze organisatie. Opzich wel logisch omdat er veel geheim gehouden word, maar als je goede contacten hebt en goede research doet kan je best veel te weten komen.
Mooi dat jij het weet, maar verklaar je naderquote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het mooie is dat het gros wat hier komt de Vrijmetselarij ziet als de Illuminati (of andersom).![]()
Zie de Vrijmetselarij als de KNVB. Binnen de KNVB heb je nog allemaal clubjes, zo is dat bij de Vrijmetselarij ook een beetje. Maar dan iets anders. Simpelere uitleg bestaat er niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef rumiii het volgende:
[..]
Mooi dat jij het weet, maar verklaar je nader
Ik weet wel dat er verschil is, maar verder..
Waar machtige mensen zijn, zijn samenzweringen. Dus een aantal leden zullen vast wel eens voor komen ja. Maar dat is ook bij de KNVB en ook bij onze eigen regering het geval, dat begrijp je zelf ook wel denk ik. Over het algemeen (naar mijn weten) zijn leden van de Illuminati wél allemaal Vrijmetselaars. Maar zijn lang niet alle Vrijmetselaars lid van de Illuminati (die vaak worden aangehaald als de machthebbende achter de schermen). Maar niemand die geen lid is van de Illuminati weet wat hun doelen zijn. Dat is de kracht.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef rumiii het volgende:
Oke, hieruit kan ik concluderen dat de illuminati een soort dochterbedrijf van de vrijmetselaars zijn?
Maar http://www.vrijmetselarij.nl/ bijvoorbeeld, moet ik de leden daarvan als leden van de vrijmetselarij zien die vaker terugkomt met samenzweringen?
Leuke grapjes zeg...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef rumiii het volgende:
Oke, hieruit kan ik concluderen dat de illuminati een soort dochterbedrijf van de vrijmetselaars zijn?
Maar http://www.vrijmetselarij.nl/ bijvoorbeeld, moet ik de leden daarvan als leden van de vrijmetselarij zien die vaker terugkomt met samenzweringen?
Ah, een kenner, en nou oprotten man, ik ben serieus hierquote:Op maandag 27 juni 2011 10:35 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Leuke grapjes zeg...
Als je echt iets wil weten horen we het wel.
Nou, lekker toontje weer zeg. Je zal vast veel antwoorden op je serieuzw *proest* vraag krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:45 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ah, een kenner, en nou oprotten man, ik ben serieus hier
Dit. Overigens: de Illuminati-leden behoren allen tot de hogere graden van de vrijmetselarij. De rode garde. Sowieso de 32ste, 33ste en hogere graden. De meeste leden komen niet voorbij de blauwe garde, dat wil zeggen de eerste drie graden. De meeste vrijmetselaars hebben dus geen weet van de Illuminati-agenda en zijn dus absoluut niet "evil" of deel van het complot.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar machtige mensen zijn, zijn samenzweringen. Dus een aantal leden zullen vast wel eens voor komen ja. Maar dat is ook bij de KNVB en ook bij onze eigen regering het geval, dat begrijp je zelf ook wel denk ik. Over het algemeen (naar mijn weten) zijn leden van de Illuminati wél allemaal Vrijmetselaars. Maar zijn lang niet alle Vrijmetselaars lid van de Illuminati (die vaak worden aangehaald als de machthebbende achter de schermen). Maar niemand die geen lid is van de Illuminati weet wat hun doelen zijn. Dat is de kracht.Het zelfde geldt voor de ''normale'' zijwegen van de Vrijmetselarij als de Scottish Rite bijvoorbeeld. Al zit dat weer anders in elkaar dan de Illuminati.
![]()
De blauwe garde is het topje van de ijsberg.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Dit. Overigens: de Illuminati-leden behoren allen tot de hogere graden van de vrijmetselarij. De rode garde. Sowieso de 32ste, 33ste en hogere graden. De meeste leden komen niet voorbij de blauwe garde, dat wil zeggen de eerste drie graden. De meeste vrijmetselaars hebben dus geen weet van de Illuminati-agenda en zijn dus absoluut niet "evil" of deel van het complot.
Dat je als je gewoon in een loge zit je niet tot de kern doordringt, dus idd geen idee van de echte geheimen hebt.quote:
In principe wel ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef rumiii het volgende:
Hehe
Maar hoe zit het met die 13 bloedlijnen en de illuminati,
zijn ze geen wegbereiders voor de antichrist?
Maar zo is het dus niet alleen met de ''Illuminati-agenda'', zo is het met alle andere agenda's binnen de Vrijmetselarij ook. Dus dat zegt in principe niets. Agenda's van Shell en de plaatselijke voetbalclub zijn over het algemeen ook niet voor iedereen bekend.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Dit. Overigens: de Illuminati-leden behoren allen tot de hogere graden van de vrijmetselarij. De rode garde. Sowieso de 32ste, 33ste en hogere graden. De meeste leden komen niet voorbij de blauwe garde, dat wil zeggen de eerste drie graden. De meeste vrijmetselaars hebben dus geen weet van de Illuminati-agenda en zijn dus absoluut niet "evil" of deel van het complot.
Meer de onderkant.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De blauwe garde is het topje van de ijsberg.
Ik betwijfel het ten zeerste dat de vrijmetselarij agenda's kent die niet-Illuminati zijn. Er vond sinds de Franse Revolutie een illuminisering van de vrijmetselarij plaats. Dit wordt zeer goed uiteengezet in het boek De Priorij van Sion van Robin de Ruiter. De kans dat de leden van de lagere graden (de niet-Illuminati dus) e.e.a. bekokstoven acht ik zeer klein. Voor zover ik weet ziet de meerderheid van de vrijmetselarij de vrijmetselarij als het werken aan de Tempel van Salomo, of het werken aan de innerlijke graalburcht, of welke metafoor je dan ook wilt gebruiken.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar zo is het dus niet alleen met de ''Illuminati-agenda'', zo is het met alle andere agenda's binnen de Vrijmetselarij ook. Dus dat zegt in principe niets. Agenda's van Shell en de plaatselijke voetbalclub zijn over het algemeen ook niet voor iedereen bekend.
[..]
Meer de onderkant.
Dat is een aparte groep binnen de Vrijmetselarij, zoals ik eerder al (in dummy taal) heb uitgelegd in een van mijn vorige posts hier.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:50 schreef Biekuh het volgende:
Mensen die niet lid zijn van de Orde der Illuminati, of hoe zij zich tegenwoordig dan ook mogen noemen.
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef Biekuh het volgende:
Zoals ik zei is de vrijmetselarij geïlluminiseerd. De "leiders" van de vrijmetselarij zijn Illuminaten. Zoals ik zei betwijfel ik ten zeerste dat er agenda's zijn in de vrijmetselarij afgezien van die van de Illuminaten in de vrijmetselarij. Blijkbaar verschillen wij van mening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |