abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 17:49:19 #1
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_87215968

quote:
In Nederland leven we met z’n allen in een democratisch land, tenminste dat denken we. De regering wordt gekozen en heet daarom de volksvertegenwoordiging. Ook de leden van de Eerste Kamer worden gekozen door alle Nederlanders. Tezamen maken zij het beleid van ons land en schrijven zij de wet voor.

Normaal gezien zou je er van uit gaan dat dit beleid en wetten betreft die in ons belang zijn, dat is toch ook de reden waarom je voor iemand kiest tijdens de verkiezingen. Maar soms lijkt het alsof men een beleid uitstippelt of wetten vervaardigt die het Nederlandse volk weinig ten goede komen, maar juist de beleidsmakers en de rijkste bevolkingsgroepen wel. En soms lijkt het er op dat ze toch echt het beste met ons voor hebben.

Toch hebben onze volksvertegenwoordigers en ook die van alle andere landen weinig in te brengen als het er werkelijk om gaat! Hoe komt dat?

Er zijn anderen die werkelijk aan de touwtjes trekken. Er is namelijk een zeer klein percentage dat het beleid van alle landen over de hele wereld bepaald. Deze zeer kleine groep mensen, die ook wel “de Illuminati” wordt genoemd, heeft als uiteindelijke doel de hele aarde in z’n macht te krijgen.

Als je jezelf nu afvraagt wat daar de reden van kan zijn, dan is er maar één antwoord mogelijk namelijk dat macht een lekker gevoel geeft. En wat is er dan betere dan complete macht over alle mensen te hebben.

Er zijn twee manieren om macht te krijgen:
1) Respect en eerbied verdienen van anderen, waardoor ze een volledig vertrouwen in je hebben, en daardoor alles voor je over hebben.
2) Angst bij anderen creëren, zodat zij er alles voor zullen doen om te voorkomen dat hun angst bewaarheid wordt.

De kortste en makkelijkste weg is angst creëren en dat is de weg die de Illuminati hebben gekozen. Zij hebben er lang geleden voor gekozen eerst veel geld te verdienen, waarmee ze beleidsbepalers konden omkopen. Zodra iemand omgekocht is, is de betreffende persoon bang dat dit bekend wordt en zal er dus veel voor over hebben dat dit niet bekend wordt. Gevolg is dat zij beslissingen zullen nemen die zij anders nooit hadden genomen, zoals bijvoorbeeld bepaalde wetten aannemen, een bepaald beleid uitstippelen of andere mensen benoemen in functies waar zij anders nooit terecht waren gekomen.

Er speelt hierbij echter één probleem mee. Niet iedereen accepteert of gelooft zomaar dat bepaalde wetten aangenomen dienen te worden of dat een bepaald beleid de juiste is voor het volk of dat bepaalde mensen in de juiste functie benoemd worden.

Het is voor de Illuminati van het grootste belang te voorkomen dat het volk onraad ruikt en in opstand raakt. De Illuminati spelen daarom een spelletje met de mensheid alsof het een potje schaken betreft, alleen maar zodat het grootste gedeelte van de mensheid het onwaarschijnlijk acht dat zij bestaan en zulke plannen hebben.

Ondertussen hebben zij al een aantal doelen bereikt.
Vraag jezelf het volgende maar eens af:
- Ben ik onafhankelijk?
- Ben ik ergens bang voor?
- Volg ik gedwee mijn meerdere?
- Laat ik voor mezelf denken?

De antwoorden hierop zijn zeer waarschijnlijk:
- Nee … ik ben afhankelijk van geld, want ik wil een huisje hebben, ik wil dingetjes voor m’n vriendin kopen, ik wil voor een gezonde financiële toekomst van m’n kinderen zorgen, etcetera.

- Ja … ik ben bang voor de mening van anderen, ik ben bang uitgelachen te worden, ik ben bang zonder geld te komen zitten, ik ben bang geen eten meer te hebben, etcetera.

- Ja … ik doe wat mijn baas van me vraagt (zolang het maar in m’n contract staat) zodat ik geld verdien, ik ben het vaak niet mee eens met de wetten of het beleid in ons land maar doe er verder niks/weinig tegen, als de media zeggen dat het slecht gaat met de economie dan geloof ik dat en geef ik minder geld uit, etcetera

- Ja … de paus zei vroeger de wereld is plat en wij geloofden het, de ‘kenners’ zeggen dat er geen ufo’s bestaan en wij geloven het, de ‘kenners’ zeggen ons hoe we kinderen op moeten voeden en wij geloven het en lezen de boekjes, president Bush zegt dat de islamitische wereld slecht is en wij geloven het, etcetera.
Bron: http://www.niburu.nl/viewinstelling.php?id=26

Illuminati, fake or real?

[ Bericht 20% gewijzigd door Bastard op 11-10-2010 15:21:30 ]
pi_87215990
Stuur de Illuminati 450 euro, dat zullen ze helemaal fantastisch vinden :)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
pi_87217785
TS, mooie plaatjes, maar ik mis tekst in de OP. Of komt die nog?
pi_87218529
Wat betekenen de plaatjes?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_87220834
Ach ja, dan heb je het slechts over de muziekindustrie/entertainment/media.

Ook een belangrijke mind-controller, daar niet van, maar er zitten nog meer lagen boven.
pi_87221488
Oh Lucifer, set me free.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:11:40 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87221560
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:04 schreef DroogDok het volgende:
Wat betekenen de plaatjes?
We zouden er vermoedelijk iets op moeten uitmaken.. dat mensen tekens maken met hun handen, en dat dan bijvoorbeeld in de vorm van een pyramide is, of een driekhoek, en dat zou eigenlijk een ode zijn aan de illuminatie. Mja vergezocht zo, maar ik gok ook maar wat zonder mooie OP.
The truth was in here.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:54:34 #8
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_87223854
Tekst ingevoegd.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:35:12 #9
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_87225711
Nouja.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:46:29 #10
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87226292
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:54 schreef Nystiq het volgende:
Tekst ingevoegd.
Heb jij dat artikel zelf geschreven en (zo niet) wat is jouw mening erover?

:)
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  Moderator dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:56:22 #11
249559 crew  Lavenderr
pi_87226828
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:35 schreef Nystiq het volgende:
Nouja.
Ben nog aan het lezen :)
pi_87226909
Goed begin in ieder geval TS. Zo ben ik ook ooit verzeild geraakt in deze dwaasheid.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:11:22 #13
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_87227640
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Heb jij dat artikel zelf geschreven en (zo niet) wat is jouw mening erover?

:)
Sorry, bron vergeten bij te zetten.
Ik zelf weet niet of ik het moet geloven, ik ontdek wel steeds meer over Illuminatie.
pi_87247161
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef Orchestra. het volgende:
Goed begin in ieder geval TS. Zo ben ik ook ooit verzeild geraakt in deze dwaasheid.
Vertel ?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_87247245
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 15:01 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Vertel ?
Nou, ik voelde al aan dat de wereld niet was zoals mij werd voorgeschoteld, en toen kwam ik per toeval de term 'Illuminati' tegen, in verband gebracht met de muziekindustrie. Vanaf dat punt ben ik gaan lezen en zoeken (zo kwam ik ook hier terecht). Het is nogal wat meer dan alleen muziek en T.V., lees de topics hier maar eens. :P
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:22:31 #16
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87390485
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 17:49 schreef Nystiq het volgende:
Illuminati, fake or real?
Allereerst denk ik dat de term 'Illuminatie' iets teveel wordt gebruikt op het internet en dat je meer de kant op moet gaan van de 'freemasons'.
Beide genootschappen hebben overigens wel veel overeenkomsten, zoals cijfers, symbolen en ander zaken. In dit topic zijn er eigenlijk nog veel meer genootschappen verweven zoals; Knights of Malta, Bilderberg, C.I.A, F.B.I, Council on Foreign Relations, Ku Klux Klan, Scottish Rite of Freemasonry, New World Order en MK Ultra!
In deze afbeelding komt b.v de zwart/witte vloer voor, dezelfde vloer als in een clip van M.Jackson.
En ik kan het weten, mijn moeder was interieurverzorgster in een vrijmetselarij.
Ik veel rare dingen daar gezien O-)
George Washington Freemason;

Freemason symbolen;

Neem nou het 1 dollarbiljet;

De "all seeing eye" pyramide;

Pentagon;

Plattegrond Washington;

Ook in Washington de uil, die ook miniscuul achter op het 1 dollarbiljet staat;

En dit vind ik een van de mooiere;
KLIKKERDEKLIKKLIK
22 November 1963, de moord op J.F.Kennedy, de speech zal de reden zijn waarom hij is vermoord.
De warren commissie en alles er omheen....FREEMASONS, Earl Warren, Gerald Ford, Allan Dulles, J.E Hoover en zelfs de net nieuw beeedigd president L.B Johnson waren hoge masons.
Hier komt nog een leuke, hij heeft ten tijde van de assassination ontkend bij de C.I.A te zitten G.H.W Bush!

En uiteraard een FREEMASON!
9/11.....tja?! ...al veel topics over aangemaakt, maar G.W Bush en pappie net na een 9/11 speech;
Je raad het al....net als zijn broer Marvin, FREEMASONS!
Marvin Bush had de 'security' van de WTC torens onder zijn hoede. :Y
Ik ga nog ff verder.....Barack wie kent 'm niet Obama;
Ziek......ook al een FREEMASON!
Ik kan nog wel uuuuuuren knippen en plakken, maar stop er voor nu even mee en maak me klaar voor een toegift.

Jullie houden wel van leesvoer hé, alhoewel sommige schijnen alleen maar naar plaatjes te kijken.
Ik vind het jammer om deze site te delen met jullie Fokkers, veel conspiracy en ander leesvoer in PDF format, ik zou zeggen "eat your hart out" ;)
http://preterhuman.net/te(...)spiracy.and.related/
No worries, ik heb alles al op de harde plaat staan O~)
Ik zou zeggen 'lees' er eens op los in de PDF files en waarom zul je zeggen??..daarna lullen we wel weer verder over conspiracy and stuff.
En de moord op Michael Jackson??? Michael was een FREEMASON :Y .....en voor jullie info, zijn dokter was ook een FREEMASON!!! _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door DarthHouse op 10-10-2010 18:35:56 ]
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
pi_87390627
Dragonball Z en Family Guy zijn bedacht door de illuminati? :{
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_87395762
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:22 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Allereerst denk ik dat de term 'Illuminatie' iets teveel wordt gebruikt op het internet en dat je meer de kant op moet gaan van de 'freemasons'.
Beide genootschappen hebben overigens wel veel overeenkomsten, zoals cijfers, symbolen en ander zaken. In dit topic zijn er eigenlijk nog veel meer genootschappen verweven zoals; Knights of Malta, Bilderberg, C.I.A, F.B.I, Council on Foreign Relations, Ku Klux Klan, Scottish Rite of Freemasonry, New World Order en MK Ultra!
In deze afbeelding komt b.v de zwart/witte vloer voor, dezelfde vloer als in een clip van M.Jackson.
En ik kan het weten, mijn moeder was interieurverzorgster in een vrijmetselarij.
Ik veel rare dingen daar gezien O-)
George Washington Freemason;
[ afbeelding ]
Freemason symbolen;
[ afbeelding ]
Neem nou het 1 dollarbiljet;
[ afbeelding ]
De "all seeing eye" pyramide;
[ afbeelding ]
Pentagon;
[ http://www.jesuswasnothisname.com/images/pentagon_pentagram.jpeg&t=1]afbeelding ]
Plattegrond Washington;
[ afbeelding ]
Ook in Washington de uil, die ook miniscuul achter op het 1 dollarbiljet staat;
[ afbeelding ]
En dit vind ik een van de mooiere;
KLIKKERDEKLIKKLIK
22 November 1963, de moord op J.F.Kennedy, de speech zal de reden zijn waarom hij is vermoord.
De warren commissie en alles er omheen....FREEMASONS, Earl Warren, Gerald Ford, Allan Dulles, J.E Hoover en zelfs de net nieuw beeedigd president L.B Johnson waren hoge masons.
Hier komt nog een leuke, hij heeft ten tijde van de assassination ontkend bij de C.I.A te zitten G.H.W Bush!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uiteraard een FREEMASON!
9/11.....tja?! ...al veel topics over aangemaakt, maar G.W Bush en pappie net na een 9/11 speech;
Je raad het al....net als zijn broer Marvin, FREEMASONS!
Marvin Bush had de 'security' van de WTC torens onder zijn hoede. :Y
Ik ga nog ff verder.....Barack wie kent 'm niet Obama;
Ziek......ook al een FREEMASON!
Ik kan nog wel uuuuuuren knippen en plakken, maar stop er voor nu even mee en maak me klaar voor een toegift.

Jullie houden wel van leesvoer hé, alhoewel sommige schijnen alleen maar naar plaatjes te kijken.
Ik vind het jammer om deze site te delen met jullie Fokkers, veel conspiracy en ander leesvoer in PDF format, ik zou zeggen "eat your hart out" ;)
http://preterhuman.net/te(...)spiracy.and.related/
No worries, ik heb alles al op de harde plaat staan O~)
Ik zou zeggen 'lees' er eens op los in de PDF files en waarom zul je zeggen??..daarna lullen we wel weer verder over conspiracy and stuff.
En de moord op Michael Jackson??? Michael was een FREEMASON :Y .....en voor jullie info, zijn dokter was ook een FREEMASON!!! _O-
:')
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:30:14 #19
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_87398270
MJ was geen freemason gek.
pi_87403381
Hoe ziet dat logo van TomTom er ook alweer uit ? :D
pi_87411174
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:22 schreef DarthHouse het volgende:Allereerst denk ik dat de term 'Illuminatie' iets teveel wordt gebruikt op het internet en dat je meer de kant op moet gaan van de 'freemasons'.
Beide genootschappen hebben overigens wel veel overeenkomsten, zoals cijfers, symbolen en ander zaken
De vrijmetselarij is en wordt sinds de 18e eeuw geïllumineerd, dus zo gek is dat niet. ;) De vrijmetselaars ressorteren onder de illuminati.
pi_87415055
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:30 schreef Nystiq het volgende:
Hij song wel een mooi liedje met Siedah Garret.
Siedah Garret zong weer met de freemasons :P
( alleen jammer dat die clip gejat is van Daft Punk)
Rain down love around the world ( klinkt positief toch?)

[ Bericht 0% gewijzigd door quirina op 11-10-2010 13:07:43 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:01:23 #23
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87428045
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:30 schreef Nystiq het volgende:
Beetje dom van mij om Michael Jackson een freemason te noemen, maar één ding kun je niet ontkennen!
M.J wilde 'ons' en de 'gehele' wereldbevolking wakker schudden! })
Maar ik was nog niet klaar met deze topic, ik had nog een encore!

Hij waarschuwde de wereld met zijn lichamelijke vertaalde boodschappen, met 'subliminal teksten'
verwerkt in vele, vele clips en met visueel masonic/illuminatie prenten verwerkt op zijn albumcovers.
Boodschappen zoals War On Terrorism;
The Fedral Reseve System;
Depopulation;
Global Warning Hoax;
En zien we deze mevrouw niet terug in een documantaire over de 'Bilderberg group' met Jesse "The Body" Ventura.
Een voormalig 'FEMA' financieel topman heeft het ook al over "GODDELIJKE" beslissingen, beslissingen
die te maken hebben met 'Depopulation'(zie hierboven) en is het niet diezelfde 'FEMA' die de omgeving van
GROUND ZERO heeft vrijgegeven, terwijl er tonnen asbest in de lucht en op de grond ronddwarrelde?
Rare grote zwarte kisten van de 'FEMA', te vinden op diverse locaties in de V.S.
Toch wel gek dat je elke keer Freemasons, Illuminatie, Bilderberg, CIA, FBI, FEMA etcetc tegenkomt.
Iemand toevallig part 1 van 'ZEITGEIST' gezien?
En wij maar denken dat Jezus alleen geboren is op de 25ste december, 12 dicipelen had en 3 dagen
na zijn dood weer herezen is......
En wat komen we tegen, 33, 3, pyramide's, de zon, het illuminatie eye etcetc....
Eigenlijk loopt er toch wel een 'rode draad' door alles wat er tot nu te zien was in deze topic.
Een paar dingen blijven steeds maar weer terugkomenen en dat is 'MONEY', 'POWER' en de Bush family!!!
Prescott Bush, zoon G.H.W Bush en G.W Bush, hebben alledrie hun schoolopleiding genoten op YALE.
En als ik Yale zeg. Dan weet je wel dat een beetje school in de V.S een 'Fraternity' heeft zoals;
Alpha, Omega, Phi, Beta en Gamma, maar op Yale hadden ze de 'SKULL & BONES'!

Nog wat Skull and Bonesmen, die hoge posities bekleden in de V.S;
Director of Personnel F. Trubee Davison (The Order, 1918)
William Bissell (The Order, 1925), his brother Richard Bissell was Deputy Director of Plans for the CIA
Beirut CIA Station Chief James Buckley (The Order, 1944)
Rhodes scholar and Deputy Director for Plans Hugh Cunningham (The Order, 1934)
poet Archibald MacLeish (The Order, 1915) who helped Office of
Strategic Services (OSS) William Donovan form the CIA in the late 1940s
Source: Rule By Secrecy, by Jim Marrs
John Kerry who was running for president and Rockefeller.
En voor diegene nog wat leesvoer.
http://download.cxs2.info(...)lish_rarereactor.pdf
Is alles wel waar en laten we ons gek maken op het internet, of?
Of misschien zit er toch wel een kern van waarheid in.
Ik heb het ook over de term 'subliminal' teksten gehad, hier wat voorbeelden;
En Barack kan er ook wat van.........
Ik zou zeggen; true or false, zeg 't maar.
En tot slot, Sinterklaas wie kent 'm niet, oftwel de Paus.
[de overige missende minuten kan je zien op RemnantofGod.org]
Hij ook al?.... Wie denken ze wel dat ze zijn..... GOD???.....Of toch LUCIFER????
In ieder geval denken diegene die alle 'POWER' hebben en freemason/Illuminatie connecties hebben en het
over een NEW WORLD ORDER hebben, een paar stappen dichter bij God te staan als wij, al dan niet er een te zijn!!!

Het enigste wat ik hier over kan zeggen, ik zie wel fokking veel overeenkomsten
en december 2012 is volgend jaar al?! O~) ;)
pi_87430819
Wat een geweldige post DarthHouse _O_ .

Leuk ook, die humor erbij ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:30:53 #25
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87432262
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een geweldige post DarthHouse _O_ .

Leuk ook, die humor erbij ;)
Ty ty.......Lavenderrrrr :'(

The New World Order krijgt steeds meer tegengas, d.m.v het internet.
Volgens mij gooien wij 'de mensheid' roet in hun stoute plannen om de wereld over te nemen.
Deze meneer is zeer, zeeeeer waarschijnlijk een lid van de NWO en ziet er teleurgesteld uit,
dat wij ook recht hebben op de dagelijkse dingen die de wereld ons schenkt *)
Daar waar THEY denken dat ze die toe kunnen eigenen :(

Tja.....je bent een Rockefeller, stinkend rijk en word gePOWNED by Bill Gates!!!

Zouden onze ogen toch open zijn gegaan........ty M.J _O_ _O_ _O_

PS En nou maar hopen dat Bill geen Illuminatie is..........
pi_87432576
O+

( alleen na dat album waren ze niet zo populair meer)

Maar oh oh wat een illuminati symbolen weer zeg.
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:39:49 #27
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_87432702
Idd Lavenderr.
Heel leuk gebracht Darth. :D
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_87433240
Waarom steeds enkele minuten youtube filmpjes kijken en eigenlijk niet veel wijzer worden terwijl je in 90 minuten met een goed onderbouwd verhaal tot de kern kan gaan?

The secret behind the secret societies
pi_87434913
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:30 schreef DarthHouse het volgende:
PS En nou maar hopen dat Bill geen Illuminatie is..........
Bill wil graag de wereldpopulatie wat verkleinen. :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:25:53 #30
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87434938
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Waarom steeds enkele minuten youtube filmpjes kijken en eigenlijk niet veel wijzer worden terwijl je in 90 minuten met een goed onderbouwd verhaal tot de kern kan gaan?

Ik heb bewust voor 'deze' opzet gekozen, omdat ik genoeg keuze heb op het internet, om uit diverse bronnen te kunnen kiezen, om uiteindelijk, tot een goede compilatie te komen.
Tevens is er, sinds de moord op JFK en het hele 9/11 gebeuren een movement op het internet te vinden.
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The So Called Gods". *)
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:28:08 #31
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87435048
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Ik heb bewust voor 'deze' opzet gekozen, omdat ik genoeg keuze heb op het internet, om uit diverse bronnen te kunnen kiezen, om uiteindelijk, tot een goede compilatie te komen.
Tevens is er, sinds de moord op JFK en het hele 9/11 gebeuren een movement op het internet te vinden.
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The(y) So Called Gods". *)
PS They.....LaToya ;)
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 21:30:47 #32
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_87435192
Ik was bij een niburumeeting laatst, toevallig dit artikel gister gelezen, ben benieuwd :o
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:30:47 #33
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87435194
quote:

[..]

Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The(y) So Called Gods". *)
PS They.......La Toya ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:31:58 #34
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87435263
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:30 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

PS They.......La Toya ;)
FF bril opzetten, onderste 2 POSTEN kunnen weg.......foutje bedankt |:(
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 22:01:59 #35
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_87436972
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:31 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

FF bril opzetten, onderste 2 POSTEN kunnen weg.......foutje bedankt |:(
Mijn post hoeft niet weg hoor.

Maar al die filmpjes en teksten zijn toch sarcasme/grappen? Ik wil wel serieus en enigszins laagdrempelig discussieren over de illuminati...
pi_87437327
quote:

[..]

[quote]
Noem 'ons' maar een soort van 5de colonne, een colonne die tegengas geeft, tegengas tegen de Bush family, de Rockefellers.......het grote geld, oftewel "The So Called Gods". *)
Je vergeet de Rothschild en Romanov familie; deze Illuminati zijn machtiger dan degenen die jij hier noemt.

09/11 was een Windsor/Rockefeller operatie; De Rothschilds zijn er nog steeds woest over; daarom mislukt de oorlog in Irak en Afghanistan voor de USA; en daarom wordt voorlopig Iran niet aangevallen.

De Rothschilds en Romanovs hebben andere plannen met Iran.

Ken je de film Fahrenheit 09/11; van Michaell Moore ?

Hoe kan zo'n simpel iemand zo tegen Bush en Rockefeller schoppen; wat denk je ?

BTW: Bill Gates is een Windsor pupet.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:52:45 #37
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87450093
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:07 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je vergeet de Rothschild en Romanov familie; deze Illuminati zijn machtiger dan degenen die jij hier noemt.

09/11 was een Windsor/Rockefeller operatie; De Rothschilds zijn er nog steeds woest over; daarom mislukt de oorlog in Irak en Afghanistan voor de USA; en daarom wordt voorlopig Iran niet aangevallen.

De Rothschilds en Romanovs hebben andere plannen met Iran.

Ken je de film Fahrenheit 09/11; van Michaell Moore ?

Hoe kan zo'n simpel iemand zo tegen Bush en Rockefeller schoppen; wat denk je ?

BTW: Bill Gates is een Windsor pupet.
Zei ik niet; Bush family, de Rockefellers.......het grote geld ;) , oftewel "The(y) So Called Gods". *)
Ik nam b.v de Bushclan, omdat die het in en om de media meer zichtbaar uitvoeren, het grote geld blijft zoals altijd aan de touwtjes trekken.
En wij het klootjesvolk?.....We are all expendable assets...........
pi_87450957
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:52 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Zei ik niet; Bush family, de Rockefellers.......het grote geld ;) , oftewel "The(y) So Called Gods". *)
Ik nam b.v de Bushclan, omdat die het in en om de media meer zichtbaar uitvoeren, het grote geld blijft zoals altijd aan de touwtjes trekken.
Ja, inderdaad; dat is zeker waar.

Maar er is meer dan geld; het gaat om controle. M.n. controle over gedachten.
De controle over gedachten geeft uiteindelijk de controle over het geld. Geld is namelijk illusie.

quote:
En wij het klootjesvolk?.....We are all expendable assets...........
Deze planeet is een gevangenis, alleen wezens met een verkeerd gedachtepatroon incarneren hier; Om uit deze gevangenis te komen, moet veel geleerd worden en de mentaliteit veranderen.

Maar de meeste hier lukt dat niet; kijk maar naar al die puberale reacties hier op Fok!
Degenen die niets geleerd hebben komen de volgende incarnaties ook weer op deze planeet terug.

Maar wie weet, er is namelijk iets gebeurd op 10 oktober 2010;
hopelijk leren de mensen nu sneller en komen we snel uit de gevangenis van deze planeet.
pi_87451139
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:23 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, inderdaad; dat is zeker waar.

Maar er is meer dan geld; het gaat om controle. M.n. controle over gedachten.
De controle over gedachten geeft uiteindelijk de controle over het geld. Geld is namelijk illusie.
[..]

Deze planeet is een gevangenis, alleen wezens met een verkeerd gedachtepatroon incarneren hier; Om uit deze gevangenis te komen, moet veel geleerd worden en de mentaliteit veranderen.

Maar de meeste hier lukt dat niet; kijk maar naar al die puberale reacties hier op Fok!
Degenen die niets geleerd hebben komen de volgende incarnaties ook weer op deze planeet terug.

Maar wie weet, er is namelijk iets gebeurd op 10 oktober 2010;
hopelijk leren de mensen nu sneller en komen we snel uit de gevangenis van deze planeet.
Wat is er gebeurt dan op 10-10-10
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:11:27 #40
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87452390
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

Maar al die filmpjes en teksten zijn toch sarcasme/grappen? Ik wil wel serieus en enigszins laagdrempelig discussieren over de illuminati...
Me 2.........maar we zijn toch niet blind!!!......of misschien wel.....toch???
Het lijkt er inderdaad wel op, dat de hele Illuminatiehype in een stroomversnelling is gekomen sinds 9/11.
De oliemagnaten, wereldleiders, wetenschappers, muziekanten, sporters en misschien wel tot het vaticaan aan toe.
Het lijkt wel of iedereen denkt, ik heb geld zat en ik hoor steeds meer rumoer over The New Worl Order, laat ik me maar bij de Illuminatie aansluiten ........ dan ben ik tenminste 'SAFE'.

Gelukkig zijn er meer mensen en forums op de wereld die hetzelfde denken als wij, alles staat op de frontpage, 9/11, KKK, Muziekindustrie, UFO en de NWO.
http://www.thedoggstar.com/

Is het misschien raar om te denken, dat volgens de Mayakalender, er in 2012 er 'ons' wel wat te gebeuren staat. Dan heeft de zon namelijk weer zijn '11 jarige' cyclus erop zitten, dat betekent; een verhoogde toename van 'zonnevlekken', de 'zonnewind', met als gevolg meer straling!
Zou die periode geen mooi excuus zijn van The NWO, om 2012/2013 te gebruiken om weer een stunt uit te halen.
En ik?....ik twijfel, ze zullen toch niet de boel plat 'nuken' of misschien H.A.A.R.P grootschalig inzetten, of
wordt het toch een grote pandemie. :D
pi_87452406
quote:
quote:
Ik denk niet dat jij met jouw mentaliteit veel mensen iets kan bijleren.
pi_87452932
quote:

[..]

Dan kan je lang gas blijven geven want stoppen doe je dit niet.

De bijbel heeft deze tijd aangekondigd, elke profeet in de bijbel verwees naar de tijd waar wij nu in leven en de gebeurtenissen die nu plaats vinden.

Het voornaamste intituut waar je tegen strijd is het vaticaan en niet de illuminati. De illuminati is een creatie van jezuiet Adam Weishaupt en speelt een tijdelijke rol. Wat de illuminati en 'het grote geld' (eerder centrale bankiers) doen is een clandestiene operatie van het vaticaan. Het vaticaan is een wolf in schaapskleren en degenen die de boel runnen zijn luciferianen/satanisten/magiers.

Het zijn ook geen goden maar mensen die misleid zijn te geloven dat ze goden zijn, door de bron van alle misleiding de duivel zelf die sprak:

4 Toen zeide de slang tot de vrouw: Gijlieden zult den dood niet sterven;
5 Maar God weet, dat, ten dage als gij daarvan eet, zo zullen uw ogen geopend worden, en gij zult als God wezen, kennende het goed en het kwaad.

Die belofte wordt nu gerealiseerd door middel van de new world order. Het is het kindje van de duivel.

God zal spoedig deze wereld oordelen en de ongerechtigheden niet onbestraft laten. Laat je niet misleiden door mayakalenders etc., ook dat zijn zaden van satan om je van de waarheid af te houden: dat er een God in de hemel is die de wereld geschapen heeft en ons tot bekering van zonden oproept.

4 De God, Die de wereld gemaakt heeft en alles wat daarin is; Deze, zijnde een Heere des hemels en der aarde, woont niet in tempelen met handen gemaakt;
25 En wordt ook van mensenhanden niet gediend, als iets behoevende, alzo Hij Zelf allen het leven, en den adem, en alle dingen geeft;
26 En heeft uit een bloede het ganse geslacht der mensen gemaakt, om op den gehelen aardbodem te wonen, bescheiden hebbende de tijden te voren geordineerd, en de bepalingen van hun woning;
27 Opdat zij den Heere zouden zoeken, of zij Hem immers tasten en vinden mochten; hoewel Hij niet verre is van een iegelijk van ons.
28 Want in Hem leven wij, en bewegen ons, en zijn wij; gelijk ook enigen van uw poeten gezegd hebben: Want wij zijn ook Zijn geslacht.
29 Wij dan, zijnde Gods geslacht, moeten niet menen, dat de Godheid goud, of zilver, of steen gelijk zij, welke door mensenkunst en bedenking gesneden zijn.
30 God dan, de tijden der onwetendheid overzien hebbende, verkondigt nu allen mensen alom, dat zij zich bekeren.
31 Daarom dat Hij een dag gesteld heeft, op welken Hij den aardbodem rechtvaardiglijk zal oordelen, door een Man, Dien Hij daartoe geordineerd heeft, verzekering daarvan doende aan allen, dewijl Hij Hem uit de doden opgewekt heeft.

[ Bericht 22% gewijzigd door Ali_Kannibali op 12-10-2010 12:36:32 ]
pi_87453335
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:11 schreef Loppe het volgende:

[..]

[..]

Ik denk niet dat jij met jouw mentaliteit veel mensen iets kan bijleren.
Dat is mijn taak dan ook niet.

Het gebeurt op een andere manier;

Orchestra had een en ander al in de gaten.

Anyway; heeft iemand vandaag nog chemtrails gezien ?
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:47:40 #44
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87453419
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Anyway; heeft iemand vandaag nog chemtrails gezien ?
Gisteren vielen ze mij ineens weer op :)
Tijdje niet gezien.
The truth was in here.
pi_87453485
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tijdje niet gezien.
Ja, ik zag ze deels nog op zondag.

Ok, goed blijven volgen; en vertellen of je iets interessants ziet.
pi_87454831
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, ik zag ze deels nog op zondag.

Ok, goed blijven volgen; en vertellen of je iets interessants ziet.
maar wat was er nou met 10-10-10?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:34:59 #47
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87454965
-serieus of niet-

[ Bericht 94% gewijzigd door Bastard op 12-10-2010 14:50:43 ]
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:49:15 #48
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_87455477
Maar het kan ook dat Bankfurt dit bedoelt:

quote:
Tijd voor actie, en wel komende zondag, op 10-10-10. "De gevolgen van mind-control en eeuwenlange misleiding worden nu zichtbaar," aldus Niburu.

Complotdenkers mobiliseren zich op 10-10-10
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:23:35 #49
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_87463154
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:30 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dan kan je lang gas blijven geven want stoppen doe je dit niet.
In de States zijn er al diverse 9/11 movements, maar of die ooit de waarheid zullen horen 'i doubt that'.

Deze man wil ons ook een boodschap meegeven, alleen op een andere manier als Michael Jackson.
Maar een overeenkomst kunnen ze in ieder geval samen delen, allebei R.I.P.
Door wie, de CIA.....FBI.......Illuminatie???
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_said.htm
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_update.htm
http://www.illuminati-news.com/who-killed-william-cooper.htm

En dan is het eigenlijk niet zo vreemd, meneer wist teveel.......

Beyond-a-pale-horse
NASA-Masonic-Conspiracy
New-World-Order
The-Secret-Government

En Bill is.....Milton William "Bill" COOPER.

http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_William_Cooper

Jammer dat de topics UFO, New World Order, Illuminatie en 9/11 aparte topics zijn, ze zijn
namelijk allemaal met elkaar verbonden. :Y O-)
pi_87465738
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:23 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

In de States zijn er al diverse 9/11 movements, maar of die ooit de waarheid zullen horen 'i doubt that'.

Deze man wil ons ook een boodschap meegeven, alleen op een andere manier als Michael Jackson.
Maar een overeenkomst kunnen ze in ieder geval samen delen, allebei R.I.P.
Door wie, de CIA.....FBI.......Illuminatie???
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_said.htm
http://www.theforbiddenknowledge.com/hardtruth/cooper_update.htm
http://www.illuminati-news.com/who-killed-william-cooper.htm

En dan is het eigenlijk niet zo vreemd, meneer wist teveel.......

Beyond-a-pale-horse
NASA-Masonic-Conspiracy
New-World-Order
The-Secret-Government

En Bill is.....Milton William "Bill" COOPER.

http://en.wikipedia.org/wiki/Milton_William_Cooper

Jammer dat de topics UFO, New World Order, Illuminatie en 9/11 aparte topics zijn, ze zijn
namelijk allemaal met elkaar verbonden. :Y O-)
Ik ben bekend met Bill Coopers werk en dat de onderwerpen die je noemt allemaal verbonden zijn.

Dat wil echter niet zeggen dat je, met hoeveel je ook bent, dit gaat stoppen. Afgezien van het feit dat je er de middelen niet voor hebt en simpelweg gedeporteerd of gedood wordt als je het probeert, is het vantevoren al bepaald dat de NWO gerealiseerd zal worden. Maar ook haar destructie is vantevoren bepaald. Alleen jij en anderen gaan daar niet voor zorgen.

12 En de tien hoornen, die gij gezien hebt, zijn tien koningen, die het koninkrijk nog niet hebben ontvangen, maar als koningen macht ontvangen op een ure met het beest.
13 Dezen hebben enerlei mening, en zullen hun kracht en macht het beest overgeven.
14 Dezen zullen tegen het Lam krijgen, en het Lam zal hen overwinnen (want Het is een Heere der heren, en een Koning der koningen), en die met Hem zijn, de geroepenen, en uitverkorenen en gelovigen.
15 En hij zeide tot mij: De wateren, die gij gezien hebt, waar de hoer zit, zijn volken, en scharen, en natiën, en tongen.
16 En de tien hoornen, die gij gezien hebt op het beest, die zullen de hoer haten, en zullen haar woest maken, en naakt; en zij zullen haar vlees eten, en zullen haar met vuur verbranden.
17 Want God heeft hun in hun harten gegeven, dat zij Zijn mening doen, en dat zij enerlei mening doen, en dat zij hun koninkrijk het beest geven, totdat de woorden Gods voleindigd zullen zijn.
18 En de vrouw, die gij gezien hebt, is de grote stad, die het koninkrijk heeft over de koningen der aarde.
pi_87467512
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ik ben bekend met Bill Coopers werk en dat de onderwerpen die je noemt allemaal verbonden zijn.

Dat wil echter niet zeggen dat je, met hoeveel je ook bent, dit gaat stoppen. Afgezien van het feit dat je er de middelen niet voor hebt en simpelweg gedeporteerd of gedood wordt als je het probeert, is het vantevoren al bepaald dat de NWO gerealiseerd zal worden. Maar ook haar destructie is vantevoren bepaald. Alleen jij en anderen gaan daar niet voor zorgen.

12 En de tien hoornen, die gij gezien hebt, zijn tien koningen, die het koninkrijk nog niet hebben ontvangen, maar als koningen macht ontvangen op een ure met het beest.
13 Dezen hebben enerlei mening, en zullen hun kracht en macht het beest overgeven.
14 Dezen zullen tegen het Lam krijgen, en het Lam zal hen overwinnen (want Het is een Heere der heren, en een Koning der koningen), en die met Hem zijn, de geroepenen, en uitverkorenen en gelovigen.
15 En hij zeide tot mij: De wateren, die gij gezien hebt, waar de hoer zit, zijn volken, en scharen, en natiën, en tongen.
16 En de tien hoornen, die gij gezien hebt op het beest, die zullen de hoer haten, en zullen haar woest maken, en naakt; en zij zullen haar vlees eten, en zullen haar met vuur verbranden.
17 Want God heeft hun in hun harten gegeven, dat zij Zijn mening doen, en dat zij enerlei mening doen, en dat zij hun koninkrijk het beest geven, totdat de woorden Gods voleindigd zullen zijn.
18 En de vrouw, die gij gezien hebt, is de grote stad, die het koninkrijk heeft over de koningen der aarde.

Is dat uit de bijbel?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_87467882
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:28 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Is dat uit de bijbel?
Ja openbaringen 17.
pi_87468124
En jij gelooft dat?
pi_87468287
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 12:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tijdje niet gezien.
Vandaag nog één gezien, jij misschien ook wel.
Scherp en duidelijk tegen de blauwe lucht op 10km hoogte.
Ik zag ze zaterdag ook, een heleboel, gekruist en sommigen al verwaaid. Mooi gezicht.
pi_87468349
Bill Cooper was op de hoogte van een hele hoop cover-ups maar probeer ook bij hem zoveel mogelijk te filteren.
Ook hij kan door zijn gegronde NWO-haat dingen hebben gezien die er echt niet zijn.
pi_87468426
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zag ze zaterdag ook, een heleboel, gekruist en sommigen al verwaaid. Mooi gezicht.
:{
pi_87468461
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:42 schreef Oblivion het volgende:
En jij gelooft dat?
Ja.
pi_87468826
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:49 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

:{
Wat kijk je sip, wat is er?
pi_87469123
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja.
Dus je kan ze niet aan omdat het staat in een boek?
pi_87469548
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat kijk je sip, wat is er?
Nou, ik vind het geen mooi gezicht als je bedenkt wat het daadwerkelijk is.
pi_87469799
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja openbaringen 17.
Oppassen Ali met de Bijbel; veel is herschreven door de Illuminati.

Veel is weggelaten, veel is erbij gefantaseerd om de mensen een slavenmentaliteit aan te kweken; maar in de basics is de waarheid nog wel terug te vinden in de Bijbel; het is een kwestie van er goed gevoel voor hebben.

Belangrijk is de esoterische vorming en de geschiedenis van de Bijbel te weten.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:41:50 #62
8372 Bastard
Persona non grata
pi_87470910
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee was vrij bewolkt vandaag, zag er gisteren veel over schiphol hangen. :)

Apart gezicht altijd, en moet dan altijd aan FOK denken :D
The truth was in here.
pi_87491259
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Oppassen Ali met de Bijbel; veel is herschreven door de Illuminati.

Veel is weggelaten, veel is er.bij gefantaseerd om de mensen een slavenmentaliteit aan te kweken; maar in de basics is de waarheid nog wel terug te vinden in de Bijbel; het is een kwestie van er goed gevoel voor hebben.

Belangrijk is de esoterische vorming en de geschiedenis van de Bijbel te weten.
Dat hangt af van welke versie die je leest. Ik lees geen versies die veranderd zijn door de illuminati. De originele geschriften zijn bewaard, met hier en daar een onduidelijkheid of vertaalfout.

Ik waarschuw jou eerder voor esoterie wat simpelweg de bijbel op zijn kop zet en Lucifer verhoogt. De geschiedenis van de bijbel is er een van de illuminati en de esoterici die de bijbel van het volk willen weghouden omdat hij hen ontmaskert.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ali_Kannibali op 13-10-2010 12:49:48 ]
pi_87492003
Interpretatie is een groot deel eigenlijk. Lees vooral Matteüs en Johannes.
pi_87619643
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat hangt af van welke versie die je leest. Ik lees geen versies die veranderd zijn door de illuminati. De originele geschriften zijn bewaard, met hier en daar een onduidelijkheid of vertaalfout.

Thanks, maar ik hoop dat je voor jezelf weet wat origineel is en wat niet.

quote:
Ik waarschuw jou eerder voor esoterie wat simpelweg de bijbel op zijn kop zet en Lucifer verhoogt. De geschiedenis van de bijbel is er een van de illuminati en de esoterici die de bijbel van het volk willen weghouden omdat hij hen ontmaskert.
Nee, nee; dat soort esoterie bedoel ik niet; ik heb het over zuiver christendom; de ware esoterie.

Orchestra gaf het al aan: Evangelie van Mattheus en Johannes zijn in principe voldoende, en heel zuiver.
pi_87641442
Wat ook al eerder werd verteld volgens mij...

Het niet zozeer Illuminati, Dat is meer een term en samenhang.

Als alles 'echt' is kan je beter zoeken op: The rockefellers,Freemasons,Tempeliers, En misschien heb je ook nog wel wat aan de het zoeken op Bilderberg conventions.

Allemaal op eigen risico. ;) :P
pi_88339160
Ik rij bijna elke dag over de A-15 en bij afrit 19 staat deze tag:

Allemaal niet zo heel bijzonder ware het niet dat de rest van het viaduct er zo uitziet:

http://maps.google.nl/map(...)p=12,148.36,,0,16.02

lijkt wel een beetje op de passer van de masons...

Kan nergens vinden wie de ontwerper is van deze fly-over, ben benieuwd of er meer achter zit!

edit: architect is Harry Völker maar kan verder niet veel over hem vinden...
  vrijdag 5 november 2010 @ 03:44:22 #68
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_88352057
Alleen slaat deze tekst nergens op, van die graffiti. 'Rule the world' heeft vrij weinig/niks met de freemasons te maken.. (Behalve dan de leugens en verzinsels.)
Waarom?
  vrijdag 5 november 2010 @ 08:10:18 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88352866
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 03:44 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Alleen slaat deze tekst nergens op, van die graffiti. 'Rule the world' heeft vrij weinig/niks met de freemasons te maken.. (Behalve dan de leugens en verzinsels.)
Het gaat meer om het oog ook denk ik,, die van die driehoek alziende oog?
The truth was in here.
pi_88353172
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:10 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het gaat meer om het oog ook denk ik,, die van die driehoek alziende oog?
En de W van world
pi_88358446
Opgelost
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:28:43 #72
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_88369257
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 08:39 schreef Pollewoppie het volgende:

[..]

En de W van world
Ja, dit was dus een wannabe en dus niks waar je over na hoeft te denken eigenlijk, haha. Want iedereen die een beetje ingelicht is weet dat de Freemasons niet uit zijn om de wereld over te nemen :).
Waarom?
pi_88388745
Ow ook geinig, in het spel Guild Wars:

pi_96649947
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 november 2010 03:44 schreef WhatsTheSecret het volgende:
quote:
12s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Ja, dit was dus een wannabe en dus niks waar je over na hoeft te denken eigenlijk, haha. Want iedereen die een beetje ingelicht is weet dat de Freemasons niet uit zijn om de wereld over te nemen :).
Kan iemand me hier even helpen? Waar zijn de freemasons dan wel op uit?
pi_96650339
Illuminati neemt heel de wereld over!

Geloof het me meer mensen gaan derin geloven !
Fawaka!
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:21:47 #76
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_96651078
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:02 schreef Selub het volgende:
Illuminati neemt heel de wereld over!

Geloof het me meer mensen gaan derin geloven !
Ik was ook ooit heel sceptisch tegen complot-theorieën, maar als je kritisch gaat kijken naar gebeurtenissen op de wereld dan gaan bepaalde dingen wel opvallen. Zo ben ik er ook meer en meer van overtuigd dat er gewerkt word met geheime agenda's maar wat die precies inhouden kunnen we waarschijnlijk jaren over discussiëren.
Mooi feit dat een paar post's hierboven werd aangehaald dat mensen die proberen die agenda's bloot te leggen allemaal 1 overeenkomst hebben. Ze zijn of in diskrediet gebracht of voortijdig gestorven: Michael Jackson, Kennedy en Charlie Sheen zijn enkele voorbeelden. Ruppert is ook een goed voorbeeld maar hij heeft zich vrijwillig uit het openbare leven terug getrokken omdat hij, zoals hij zelf zegt, is bedreigd.
Maar het is gewoon lastig te bewijzen dat er zulke agenda's bestaan, feiten zijn vaak 2 kanten op te redeneren en daardoor is het lastig een sluitende zaak te maken. Maar desondanks denk ik wel dat er iets speelt want waarom spreken kopstukken uit het bedrijfsleven, uit de politiek en mensen met 'oud' geld anders af en willen ze niets over de inhoud van de gesprekken vertellen?
pi_96651086
Zijn illuminati en freemasons dan hetzelfde?
  woensdag 11 mei 2011 @ 15:31:55 #78
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_96651456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef GoudIsEcht het volgende:
Zijn illuminati en freemasons dan hetzelfde?
Ja, wat is het verschil?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_96651953
Dan ben ik wel benieuwd naar je definitie van de vrijmetselaars. Die moet dan overeenkomen met je definitie van de Illuminatie. Kun je die met ons delen Kilaht?
Dat het één waarschijnlijk uit het ander stroomt betekent naar mijn weten nog niet dat dit hetzelfde is.
pi_96652560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:31 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ja, wat is het verschil?
Weet ik niet. Maar als freemasons niet naar werelddominantie zoeken en freemasons en illuminatie hetzelfde zijn, dan zoeken ze dus met z'n allen naar iets anders dan werelddominantie.

Wat is dan datgene waar ze al die moeite voor doen?

Ik zou ook wel graag wat bijleren over de 'definities' van beiden.

(De reden dat ik het hier vraag in plaats van er op los te googlen is dat ik het liever van mensen hier hoor dan van zo'n 'willekeurige' google-link.)
pi_96652729
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef Warbler het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd naar je definitie van de vrijmetselaars. Die moet dan overeenkomen met je definitie van de Illuminatie. Kun je die met ons delen Kilaht?
Dat het één waarschijnlijk uit het ander stroomt betekent naar mijn weten nog niet dat dit hetzelfde is.
Dit. Het over dé vrijmetselaars hebben is dubieus, aangezien er veel verschillende ordes bestaan. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook vaak spreek over "de vrijmetselarij". Het praat makkelijker. De vrijmetselarij werd inderdaad waarschijnlijk geïlluminseerd m.i.v. de Franse Revolutie. Het feit dat de overgrote meerderheid van de vrijmetselaren geen benul heeft van de plannen verdient vermelding. Ik heb het dan over de zogenaamde Blauwe en/of Rode garde. De meeste vrijmetselaars geraken niet voorbij deze gardes/graden. In de hogere graden daarentegen... Het is dus absoluut niet zo dat alle vrijmetselaars kwaadaardig zijn of weet hebben van de plannen van de Illuminati.
pi_96653082
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Weet ik niet. Maar als freemasons niet naar werelddominantie zoeken en freemasons en illuminatie hetzelfde zijn, dan zoeken ze dus met z'n allen naar iets anders dan werelddominantie.

Wat is dan datgene waar ze al die moeite voor doen?

Ik zou ook wel graag wat bijleren over de 'definities' van beiden.

(De reden dat ik het hier vraag in plaats van er op los te googlen is dat ik het liever van mensen hier hoor dan van zo'n 'willekeurige' google-link.)
De Illuminati willen één wereldregering hebben met één leider. Deze leider behoort uiteraard tot hun gelederen. Zij zijn Luciferisch. Hun kinderen worden uitgehuwd aan Illuminati-bloedlijnen. Op deze manier blijft hun "superieure" bloed (zij zijn fervente eugenetici) puur. Dit stelt hen in staat om gedurende vele generaties naar dit doel toe te werken. Zij zijn hier vele honderden - zo niet meer - jaren mee bezig. Hadden zij deze religie/godsdienst niet, dan zou de Nieuwe Wereldorde nooit werkelijkheid worden, aangezien zij het gros van de kapitaalgoederen, geld en grondstoffen in handen hebben. Als ze onmetelijk rijk zijn hebben ze geen reden om de Nieuwe Wereldorde te realiseren zonder die godsdienst.
  donderdag 12 mei 2011 @ 10:39:33 #83
202348 Susi
Temple of Love
pi_96688410
Wat zijn aanraders om te lezen over dit onderwerp ?
pi_96700637
Je bedoelt specifiek over de Iluminati, over de relatie van dezen met de vrijmetselarij, of occultisme in het algemeen?
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:03:00 #85
202348 Susi
Temple of Love
pi_96701479
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef Biekuh het volgende:
Je bedoelt specifiek over de Iluminati, over de relatie van dezen met de vrijmetselarij, of occultisme in het algemeen?
Illuminati, sorry voor de onduidelijkheid.
pi_96701830
Een goed, Nederlandstalig boek dat de Illuminati behandelt is De Protocollen van de Priorij van Sion van Robin de Ruiter. Ik moet er bij zeggen dat het boek uitvoerig uiteenzet wat de relatie van de Illuminati met de vrijmetselarij is. Dus het boek is misschien niet helemaal wat je zoekt. De Protocollen zijn in het boek opgenomen.

Een goed Engelstalig boek is Perfectibilists van Terry Melanson. Hierin wordt de geschiedenis van de Illuminati uiteengezet. De structuur van de organisatie wordt besproken evenals de ideologie van de oprichter (Adam Weishaupt) en hoe zij (wereld)heerschappij menen te bewerkstelligen.
  donderdag 12 mei 2011 @ 16:18:45 #87
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96702162
Het is allemaal supergeheim en niemand weet wat ze willen, maar cartoonmakers en rapartiesten weten dit wel en waarschuwen ons. WEES DUS GEWAARSCHUWD!
Ik heb geen signature.
  donderdag 12 mei 2011 @ 19:36:03 #88
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_96710700
Hebben jullie aanraders voor films / documentaires over freemasons en/ of de illuminati of iets in die richting? Ik heb alle Zeitgeists en al een hoop YouTube filmpjes gezien maar misschien zijn er een paar die ik nog niet ken. :)

Liefst documentaires.
pi_96713902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef VitaminWater het volgende:
Het is allemaal supergeheim en niemand weet wat ze willen, maar cartoonmakers en rapartiesten weten dit wel en waarschuwen ons. WEES DUS GEWAARSCHUWD!
Waar heb je het in hemelsnaam over? Je denkt toch niet dat die rapartiesten daadwerkelijk weten hoe de wereld in elkaar zit. 90% is nauwelijks geschoold. Laat staan dat ze bekend zijn met oude literatuur of geheime gnostische schriften. Die onzin is werkelijk te belachelijk voor woorden. Dat mensen met symboliek spelen, betekent nog niet dat men de diepere betekenis kent.

Ik ben zelf vrijmetselaar en de symboliek die men gebruikt in de clips wordt veelal verkeerd geïnterpreteerd of als truck gebruikt.
  donderdag 12 mei 2011 @ 20:50:35 #90
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_96715444
Kun je dat laatste toelichten? Zoals bijvoorbeeld de symbolen die in Lady Gaga's muziekvideo's voorkomen? :)
pi_96715854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Laser. het volgende:
Hebben jullie aanraders voor films / documentaires over freemasons en/ of de illuminati of iets in die richting? Ik heb alle Zeitgeists en al een hoop YouTube filmpjes gezien maar misschien zijn er een paar die ik nog niet ken. :)

Liefst documentaires.
Geen docu maar speeches. Heb hier veel van kunnen verifieren. Over vrijmetselarij:

The light behind masonry

De illuminati:

url=http://www.youtube.com/watch?v=4Tfa8-a5N2g]Exposing the illuminati from within[/url

De tweede barst van de informatie van verschillende onderwerpen die nogal ongeloofwaardig kunnen lijken. Maar ondertussen lijkt hier toch veel zoniet alles waar van te zijn gebleken.

Van een andere spreker over secret societies:

En vrijmetselarij in het bijzonder:

Als je ze alle 4 kijkt hebt je een zeer compleet beeld denk ik. Vooral de laatste twee zijn qua bronnen onovertroffen.
pi_96716040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Warbler het volgende:

[..]

Waar heb je het in hemelsnaam over? Je denkt toch niet dat die rapartiesten daadwerkelijk weten hoe de wereld in elkaar zit. 90% is nauwelijks geschoold. Laat staan dat ze bekend zijn met oude literatuur of geheime gnostische schriften. Die onzin is werkelijk te belachelijk voor woorden. Dat mensen met symboliek spelen, betekent nog niet dat men de diepere betekenis kent.

Ik ben zelf vrijmetselaar en de symboliek die men gebruikt in de clips wordt veelal verkeerd geïnterpreteerd of als truck gebruikt.
Waarom zouden ze niet ingewijd zijn?

Waarom zou ik niet denken dat ze een idee hebben hoe de wereld in elkaar zit?

Waarom zouden jij en ik dat beter weten? Omdat het rapartiesten zijn en rapartiesten imbecielen zijn?
pi_96720404
quote:

[..]

Zouden alle vrijmetselaars wel weten hoe de wereld in elkaar zit?

Met alle respect, maar ook binnen de vrijmetselaars zal er - zoals overal - een groot verschil tussen de top en bodem van de piramide zitten.

Voor een nadere toelichting op de verkeerd geïnterpreteerde symbolen sta ik overigens wel open; voel je vooral niet geremd.
pi_96720617
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef VitaminWater het volgende:
Dus trek zoveel mogelijk tekenfilms en sicke ille beats weg en je komt in the know over how the world be rollin'?
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:43:50 #95
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_96720815
Thanks Ali, ik ga ze deze week bekijken. :)

Ik kan me me er wel in vinden dat niet alle rappers weten hoe de wereld in elkaar zit, maar laten we eerlijk zijn, wij eigenlijk toch ook niet? :)

Er zijn in ieder geval wel rappers die er wel wat van weten, zoals mijn idool Lupe Fiasco. Lees maar eens de lyrics van de volgende twee nummers (ook illuminati gerelateerd):

Building Minds Faster
Words I Never Said

Ik ga nu even twee documentaires kijken.
  donderdag 12 mei 2011 @ 21:56:02 #96
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_96722082
In dit kader zou je eens wat moeten opzoeken over Bob Marley....hij schreef er ook veel muziek over.
Ik kan er later vanavond wel het e.e.a. over plaatsen.

Deze is ook interessant (kan deel 1 niet vinden, excuses):

Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:09:39 #97
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_96738224
quote:

[..]

Er zijn altijd weer mensen die me weten te verbazen zoals jij nu. Ik zei precies wat jij nu zegt, maar dan met sarcasme.

[ Bericht 0% gewijzigd door VitaminWater op 13-05-2011 09:21:31 ]
Ik heb geen signature.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 09:45:42 #98
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_96739162
Ik was pas geleden in Breda en liep daar door het park en toen langs een bepaalde oudere vesting zo richting centrum, op de grond was een plaat geplaatst met wat volgens mij het teken van vrijmetselaars is. Onderstaand de foto:

And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 13 mei 2011 @ 10:35:54 #99
343369 Laser.
Love Always Shines
pi_96740802
Yup zeker weten, erg interessant!
  Moderator vrijdag 13 mei 2011 @ 11:07:23 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_96741860
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 09:45 schreef Killaht het volgende:
Ik was pas geleden in Breda en liep daar door het park en toen langs een bepaalde oudere vesting zo richting centrum, op de grond was een plaat geplaatst met wat volgens mij het teken van vrijmetselaars is. Onderstaand de foto:

[ afbeelding ]
Staat er ook op he? Loge nr.25.
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:14:00 #101
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_96742095
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Staat er ook op he? Loge nr.25.
Wat bedoel je precies?
  Moderator vrijdag 13 mei 2011 @ 11:15:03 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_96742139
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:14 schreef Killaht het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Op die steen staat toch duidelijk dat het om een Loge van de vrijmetselaars gaat?
  vrijdag 13 mei 2011 @ 11:41:59 #103
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_96743143
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op die steen staat toch duidelijk dat het om een Loge van de vrijmetselaars gaat?
Ja, die lijn had ik ook wel getrokken, maar wist het niet zeker. Maar waarom zo open dan over de lokatie als geheimgenootschap.
pi_96743414
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ja, die lijn had ik ook wel getrokken, maar wist het niet zeker. Maar waarom zo open dan over de lokatie als geheimgenootschap.
De geheimen die hier besproken worden spelen niet voor een loge als deze. Hier komen waarschijnlijk mensen samen die zich richten op spirituële ontwikkeling.

Neem bijvoorbeeld de kerk. Bovenin een en al machtsspelletjes en viezigheid, terwijl er uit lokale kerkgenootschappen ook veel goede dingen zijn gekomen.
  Moderator vrijdag 13 mei 2011 @ 13:02:11 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_96746298
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Killaht het volgende:

[..]

Omdat de loge op zich helemaal niet geheim is.
pi_96834994
Kwam een interessante tekst tegen in een boek van Helena Blavatsky 'Isis Unveiled'. Er wordt een brief geciteerd waarin de connectie tussen vrijmetselarij, de tempeliers en andere genootschappen gelinkt wordt aan de jezuieten. Dit zijn insiders die dit zeggen, geen outsiders of onderzoekers, mensen die weten hoe de vork in de steel zit omdat ze zelf deel uitmaken van de kliek en er rollen in hebben gespeeld. De kwestie is of de legende en mythe die vrijmetselarij zelf beschrijft over het ontstaan van de loge, klopt. Volgens Blavatsky was dat niet zo. Zij heeft een brief geschreven aan deze heer Sotheran die zeer gewillig is om hier antwoord op te geven. Hij beschrijft vervolgens waar de meeste graden, rituelen etc. vandaan komen, de Jezuieten.

In this connection, place may well be given to a letter from Mr.
Charles Sotheran, Corresponding Secretary of the New York I^iberal
Club,
which was received by us on the day after the date it bears. Mr.
Sotheran is known as a writer and lecturer on antiquarian, mystical, and
other subjects. In Masonry, he has taken so many of the degrees as to
be a competent authority as regards the Craft. He is 32 .-. A. and P. R.,
94. ⤢. Memphis, K. R*J«, K. Kadosh, M. M. 104, Eng., etc. He is also
an initiate of the modern English Brotherhood of the Rosie Cross and
other secret societies, and Masonic editor of the New York Advocate,

Following is the letter, which we place before the Masons as we desire
that they should see what one of their own number has to say :

" New York Press Club, January nth, 1877.

** In response to your letter, I willingly furnish the information desired with respect
to the antiquity and present condition of Freemasonry. This I do the more cheerfully
since we belong to the same secret societies, and you can thus better appreciate the
necessity for the reserve which at times I shall l)e .obliged to exhibit. You rightly refer
to the fact that Freemasonry, no less than the effete theologies of the day, has its fabu-
lous history to narrate. Clogged up as the Order has been by the rubbish and drift of
absurd biblical legends, it is no wonder that its usefulness has been impaired and its

A HIGH mason's strictures upon masonry. 389

work as a civilizcr hampered. Fortunately the great anti-Masonic excitement that
rajjtHl in the United States during a portion of this century, forced a considerable band
of workers to delve into the true origin of the Craft, and bring about a healthier state
of things. The agitation in America also spread to Europe and the literary efforts of
Masonic authors on both sides of the Atlantic, such as Rebold, Findel, Hyneman,
Mitchell, Mackenzie, Hughan, Yarker and others well-known to the fraternity, is now
a matter of history. One effect of their labors has been, in a great measure, to bring
the history of Masonry into an open daylight, where even its teachings, jurisprudence,
and ritual are no longer secret from those of the *' profane,* who have the wit to read
as they run.

** You are correct in saying that the Bid/g is the 'great light * of European and
American Masonry. In consequence of this the theistic conception of God and the
biblical cosmogony have been ever considered two of its great corner-stones. Its
chronology seems also to have been based upon the same pseudo-revelation. Thus
Dr. Dalcho. in one of his treatises asserts that the principles of the Masonic Order
were presented at and coeval with the creation. It is therefore not astonishing that
such a pundit should go on to state that God was the first Grand Master, Adam the
second, and the last named initiated Eve into the Great Mystery, as I suppose many
a Priestess of Cybcle and ⤢ Lady * Kadosh were afterward. The Rev. Dr. Oliver,
another Mastmic authority, gravely records what may be termed the mmutes of a
IvkIl^c where Moses presided as Grand Master. Joshua as Deputy Grand Master, and
Aliohaf) and Bczaleel as Grand Wardens ! The temple at Jerusalem, which recent
arclixolugists have shown to be a structure with nothing like the pretended antiquity
of its erection, and incorrectly called after a monarch whose name proves his mystical
cliaracter, Sol-Om-On (tlie name of the sun in three languages), plays, as you cor-
rectly observe, a considerable share in Masonic mystery. Such fables as these, and the
traditional Masonic colonization of ancient Egypt, have given the Craft the credit of
an illustrious origin to which it has no right, and before whose forty centuries of
legendary history, the mythologies of Greece and Rome fade into insignificance. The
Egyptian, Chaldean, and other theories necessary to each fabricator of *high de-
grees ' have also each had their short period of prominence. The last ^ axe to grind '
has consecutively l>een the fruitful mother of unproductiveness.

** We both agree that all the ancient priesthoods had their esoteric doctrines and
secret ceremonies. From the Essenic brotherhood, an evolution of the Hindu Gym-
nosophists, doubtless proceedei the Solidarities of Greece and Rome as descrilied
by so-called * Pagan * writers. Founded on these and copying them in the matter of
ritual, signs, grips, passwords, etc., were developed the medieval guilds. Like the pres-
ent livery companies of London, the relics of the Engli,sh trade-guilds, the opera-
tive Masons were but a guild of workmen with higher pretensions.
From the French
name ' Mason,' derived from * Mas,* an old Norman noun meaning ' a house,* comes
our English * Mason,* a house builder. As the London companies alluded to present
now jind again the Freedom of the * Liveries^ to outsiders, so we find the trade-guilds
of Masons doing the same. Thus the founder of the Ashmolean Museum was made free
of the Masons at Warrington, in Lancashire, England, on the i6th October, 1646.
The entrance of such men as Elias Ashmole into the Operative Fraternity paved the
way for the great 'Masonic Revolution of 1717,' when Speculative Masonry came
into existence. The Constitutions of 1723 and 1 738, by the Masonic impostor Ander-
son, were written up for the newly- fledge<l and first Grand Lodge of * Free and
Accepted Masons* of England, from which body all others over the world hail to-day.

⤢* These bogus constitutions, written by Anderson, were compiled about then, and in
order to palm off his miserable rubljish yclept history, on the Craft, he had the audacity
to state that nearly all the documents relating to Masonry in England had been
destroyed by the 1717 reformers. Happily, in the British Museum, Bodleian Library,
and other public institutions, Rebold, Hughan and others have discovered suffijient
evidence in the shape of old Operative Masonic charges to disprove this statement.

** The same writers, I think, have conclusively upset the tenability of two other
documents palmeil upon Masonry, namely, the spurious charter of Cologne of I535> ^i^d
the forged questions, supposed to have been written by Leylande, the antiquary,
from a MS. of King Henry VI. of England. In the last named, Pythagoras is re-

390 ISIS UNVEILED.

(erred to as having formed a great lodge, at Crotona, and made many Masons, some
of whom travelled into France, and there made many, from whence, in process of time,
the art passed into England.* Sir Christopher Wren, architect of St. Paul's Cathedral,
London, often called the * Grand Master of Freemasons,' was simply the Master or
Piesitient of the Iondon Operative Masons Company. If such a tissue of fable could
interweave itself into the history of the Grand Lodges which now have charge of the
first three symbolical degrees, it is hardly astonishing that the same fate shiiultl Lefall
nearly all of the High Masonic Degrees which have been aptly termed *an incoherent
medley of opposite principle!*.*

" It is curious to note too that most of the bodies which work these, such as the
Ancient and Accepted Scottish Rite, the Rite of Avignon, the Order of the Temple,
Fe»sler\s Rite, the * Grand Council of the Emperors of the East and West⤔ Sovereign
Prince Masons,* etc., etc, are nearly all the offspring of the sons of Ignatius Loyola.
The Baron Hundt, Chevalier Ramsay, Tschoudy, Zinnendorf, and numerous others who
founded the grades in these rites, worked under instructions from the General of the
Jesuits. The nest where these high degrees were hatchetl, and no Masonic rite is free
from their baleful influence more or less, was the Jesuit College of Clermont at Paris.
** That bastard foundling of Freemasonry, the * Ancient and Accepte<l Scottish
Kite,' which is unrecognized by the Blue Lodges was the enunciation, primarily, of the
brain of the Jesuit Chevalier Ramsay. It was brought by him to England in 1736-38,
to aid the cause of the Catholic Stuarts. The rite in its present form of thirty- three
degrees was reorganized at the end of the eighteenth century by some half dozen Masonic
adventurers at Charleston, South Carolina. Two of these, Pirlet a tailor, and a
dancing master named Lacorne, were fitting predecessors for a later resuscitation by a
gentleman of the name of Gourgas, employed m the aristocratic occupation of a ship*s
derk, on a boat trading between New York and Liverpool. Dr. Crucefix, alias Goss,
the inventor of certain (mtent medicines of an objectionable character, ran the institu-
tion in England. The }x>wers under which these worthies actc<i was a document
claimed to have been signed by Fredenck the Great at Berlin, on May ist, 1786, and
by which were revised the Masonic Constitution and Status of the High Decrees of the
Ancient and Accepted Rite. This paper was an impudent forgery and necessitated the
issuing of a protocol by the Grand Lodges of the Three Globes of Berlin, which con-
clusively proved the whole arrangement to be false in every {xxrticular. On claims
supported by this supposititious document, the Ancient and Accepted Rite have swindled
their confiding brothers in the Americas and Europe out of thousands of dollars, to the
shame and discredit of humanity.

" The modem Templars, whom you refer to in your letter, are but mere magpies in
peacock's plumes. The aim of the Masonic Templars is the sectarianization, or rather
the Christianizing of Masonry, a fraternity which is supposed to admit the Jew, Par-
see, Mahometan, Buddhist, in fact every religionist within its {x)rtals who accepts the
doctrine of a personal god, and spirit -immortality. According to the belief of a section,
if not all the Israelites, belonging to the Craft in America ⤔ Templarism is Jesuitism.

** It seems strange, now that the belief in a personal God is becoming extinct, and
that even the theologian has transformed his deity into an indescribable nondescript,
that there are those who stand in the way of the general acceptati<m of the sublime pan-
theism of the primeval Orientals, of Jacob Boehme, of Spinoza. Often in the Grand
Lodge and subordinate lodges of this and other juiisdictions, the old doxology is sung,
with its ' Praise Father, Son, and Holy Ghost,' to the disgust of Israelites and free-
thinking brethren, who are thus unnecessarily insulted. This could never occur in
India, where the great light in a lodge may be the Koran^ the Zeind Avesta or one of
the Vedas. The sectarian Christian spirit in Masonry must ht put down. To-dny there
are German Grand Lodges which will not allow Jews to be initiated, or Israelites from
foreign countries to be accepted as brethren within their jurisdiction. The French
Masons have, however, revolted against this tyranny, and the Grand Orient of France
does now permit the atheist and materialist to fellowship in the Craft. A standing
rebuke upon the claimed universality of Masonry is the fact that the French brethren
are now repudiated.

" Notwithstanding its many faults ⤔ and speculative Masonry Is but human, and
therefore fallible ⤔ there is no institution that has done so much, and is yet capable of

SOLOMON'S TEMPLE ONLY AN ALLEGORY. 39I

such great undertakings in the future, for human, religious, and political improvement.
In the last century the liluminati taught, 'peace with the cottage, war with the palace,*
throughout the length and breadth of Europe. In the last century the United Scales
was freed from the tyranny of the mother country by the action of the Secret Societies
more than is commonly imagined. Washington, Lafayette, Franklin, Jefferson, Ham-
ilton, were Masons. And in the nineteenth century it was Grand Master Garil)aldi,
33, who unified Italy, working in accordance with the spirit of the faithful brother-
hood, as the Masonic, or rather carbonari, principles of * liberty, equality, humanity,
independence, unity,' taught for years by brother Joseph Mazzini.

** Speculative Masonry has much, too. within its ranks to do. One is to accept
woman as a co-worker of man in the struggle of life, as the Hungarian Masons have
done lately by initialing the Countess Haideck. Another important thing is also to
recognize practically the brotherhood of all humanity by refusing none on account of
color, race, position, or creed. The dark-skinned should not be only theoretically the
brother of the light. The colored Masons who have been duly and regularly raised
stand at every lodge-door in America craving admission, and they are refused. And
there is South America to be conquered to a participation in the duties of humanity.

^Mf Masonry be, as claimed, a progressive science and a school of pure religion, it
should ever be found in the advance guard of civilization, not in the rear. If it ls but
an empirical effort, a crude attempt of humanity to solve some of the deepest problems
of tlie race, and no more, then it must give place to fitter successors, perchance one of
those that you and I know of, one that may have acted the prompter at the side of the
chiefs of the Order, during its greatest triumphs, whispering to them as the daemon did
in the ear of Socrates.

" Yours most Sincerely,

'* Charles Sotheran."

In perspectief.

Wat was het voornaamste doel van de Jezuieten orde? Het vernietigen van protestantisme om de verloren katholieke macht terug te krijgen.

Hoe deden ze dit? Door middel van oorlog, infiltratie, assassinatie, misleiding, enzovoorts.

Ze trainden hun mensen via de door hen gecreerde of overheerste genootschappen waar vrijmetselarij er 1 van is, evenals de beierse illuminati. De grootste invloeden op deze genootschappen komen uit Jezuietencolleges.

Waarom? Om de katholieke stuarts te helpen. Dus ten tijde van de religieuze conflicten, om protesetantisme uit te roeien maar zelf buiten schot te blijven.

De new world order is gewoon rooms katholicisme, en rooms katholicisme is de mysteriereligie met een christelijk jasje aan. Een wolf in schaapskleren.

De families, de bloedlijnen, waar steeds over gesproken wordt, zijn de koningen en bankiers, ook pauzen en kardinalen Maar de jezuieten regeren supreme. De koningen, de families, de industrien, zijn onderdanig aan de paus en de generaal, in ruil voor hun aardse macht en rijkdommen. De nationale banken zijn het middel om de landen economisch te gronde te richten, om vervolgens alle terrein en bezittingen over te dragen aan Rome, om een 'eerlijke verdeling' te verzekeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 15-05-2011 13:50:30 ]
pi_96836288
Dit is een uitstekende video, samenvatting van eerdere twee die ik geplaatst heb, legt het allemaal uit:

pi_97262672
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 14:07 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Dit is een uitstekende video, samenvatting van eerdere twee die ik geplaatst heb, legt het allemaal uit:

mooie link, Ali; grappig over Allah als omgekeerde Jehovah; maar er speelt nog veel meer..
pi_97349035
Gast uit me klas :') :

''Jan, wat is het eerste dat in je opkomt bij een piramide?''
''... Illuminatie meneer!''
pi_97369039
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 18:48 schreef boelsjit het volgende:
Gast uit me klas :') :

''Jan, wat is het eerste dat in je opkomt bij een piramide?''
''... Illuminatie meneer!''
17 nieuwe piramides bedoel je? ( van de illuminati omdat ze in control willen blijven )
pi_97891032
Wat is nou het punt van dat illuminati gezeur, dat doorsnee bevolking dom is? Ohrly?
Dat doorsnee bevolking zo subassertief is als een aardappel? Oh fucking rly?

Geweldige ontdekkingen, chapeau
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_97891404
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:12 schreef Flepke het volgende:
Wat is nou het punt van dat illuminati gezeur, dat doorsnee bevolking dom is? Ohrly?
Dat doorsnee bevolking zo subassertief is als een aardappel? Oh fucking rly?

Geweldige ontdekkingen, chapeau
Wat is nou het punt van deze opmerking? Rly.
pi_97891621
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Wat is nou het punt van deze opmerking? Rly.
Yes rly,
Probleem is een beetje dat ik altijd mensen over de illuminatie heb horen spreken of dat ze water zagen branden. Verdiep ik me er een beetje in stelt het helemaal niks voor...
Enorme anticlimax, ik dacht dat ik iets over het hoofd zag, blijkbaar niet.
  Moderator woensdag 8 juni 2011 @ 16:46:21 #114
249559 crew  Lavenderr
pi_97892627
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:25 schreef Flepke het volgende:

[..]

Yes rly,
Probleem is een beetje dat ik altijd mensen over de illuminatie heb horen spreken of dat ze water zagen branden. Verdiep ik me er een beetje in stelt het helemaal niks voor...
Misschien ook wel. Toch nog maar eens verdiepen in de Illuminati? ;)
pi_97892981
quote:

[..]

Yes rly,
OMFGWTF

Jij denkt dat het verhaal er om draait dat de doorsnee bevolking dom is en dat daarmee alles verklaard en beschreven is.

rly?
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:41:15 #116
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_97897628
quote:

[..]

Yes rly,
Het hele probleem rondom de Illuminati is dat je de ontwikkeling ziet rondom de eerst ontstane Illuminati in 1776 rondom Adam Weishaupt, die zou zijn opgeheven door de Beierse regering aan het einde van de 18de eeuw. Wat ik bedoel met een probleem is dat de Illuminati tot doel hadden om het Christendom ten gronde te richten, en met de ontwikkeling van het anti-godsdienstige verlichtingsdenken is dit ook gelukt, of dit nou wel of niet een ontwikkeling is die in direct verband staat met de werkelijke Illuminati die bestaan heeft. Het begon in de renaissance, toen men de Griekse Oudheid liet herleven, en opvallend is dat die hele Griekse Oudheid ook is ontwikkeld rondom mysterie-scholen. Denk aan Pythagoras en anderen, het magisch vierkant is ook een goed voorbeeld. Opvallend is dat rond die renaissance deze Griekse Oudheid dus herleeft, en dat die Griekse Oudheid ook terugkomt bij hedendaagse esoterische gemeenschappen. Toen ik een open dag van de Rozekruisers bezocht, viel het mij op wat voor mythologische figuren, uit onder andere de Egyptische en Griekse oudheid, daar een rol in speelden, en de boeken die daar in de kast stonden. Niet alleen boeken met betrekking tot theosofie, maar ook een boek van Immanuel Kant, iemand die zich juist geheel tegen dat metafysische denken afkeerde en vanuit de kenleer uitging. Ook is de toename in de vrijmetselaarsloges rond de Franse revolutie opvallend, die door vrijmetselaars zelf ook toegegeven wordt, omdat ik dit een keer in een boek teruglas geschreven door een vrijmetselaar. De hedendaagse Illuminati is puur speculatief, hoewel er aanwijzingen zijn voor een mogelijk bestaan. Het is geen bewijs voor een bestaan, maar het zijn slechts opvallende dingen die mij opvallen, en wel degelijk interessante verbanden die je hierbij ziet.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
  donderdag 9 juni 2011 @ 14:10:57 #117
337425 ramon83
Wie bouwt paradijs op aarde?
pi_97935978
quote:

[..]

Yes rly,
Mensen zijn niet dom alleen (bewust) slecht geïnformeerd. Ik heb hier een link voor je die de beginsels van de NWO uitlegt en die uitnodigt om zelf alles verder te onderzoeken en je een opzetje geeft met links naar andere interessante sites:

http://www.earth-matters.(...)uwe-wereld-orde.html

Verder zijn er heel veel goede boeken over de handelswijze van bedrijven en regeringen en waarbij je beseft dat er dingen gebeuren waar je nooit over hoort maar die eigenlijk op alle voorpagina's zouden moeten staan. En ik vraag me dan altijd af waarom staat dat nergens op de voorpagina?
Dit boek is 1 van de vele maar wel een hele goeie:

http://www.bol.com/nl/p/e(...)008229794/index.html
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:11:05 #118
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_97938549
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:41 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Het hele probleem rondom de Illuminati is dat je de ontwikkeling ziet rondom de eerst ontstane Illuminati in 1776 rondom Adam Weishaupt, die zou zijn opgeheven door de Beierse regering aan het einde van de 18de eeuw. Wat ik bedoel met een probleem is dat de Illuminati tot doel hadden om het Christendom ten gronde te richten, en met de ontwikkeling van het anti-godsdienstige verlichtingsdenken is dit ook gelukt, of dit nou wel of niet een ontwikkeling is die in direct verband staat met de werkelijke Illuminati die bestaan heeft. Het begon in de renaissance, toen men de Griekse Oudheid liet herleven, en opvallend is dat die hele Griekse Oudheid ook is ontwikkeld rondom mysterie-scholen. Denk aan Pythagoras en anderen, het magisch vierkant is ook een goed voorbeeld. Opvallend is dat rond die renaissance deze Griekse Oudheid dus herleeft, en dat die Griekse Oudheid ook terugkomt bij hedendaagse esoterische gemeenschappen. Toen ik een open dag van de Rozekruisers bezocht, viel het mij op wat voor mythologische figuren, uit onder andere de Egyptische en Griekse oudheid, daar een rol in speelden, en de boeken die daar in de kast stonden. Niet alleen boeken met betrekking tot theosofie, maar ook een boek van Immanuel Kant, iemand die zich juist geheel tegen dat metafysische denken afkeerde en vanuit de kenleer uitging. Ook is de toename in de vrijmetselaarsloges rond de Franse revolutie opvallend, die door vrijmetselaars zelf ook toegegeven wordt, omdat ik dit een keer in een boek teruglas geschreven door een vrijmetselaar. De hedendaagse Illuminati is puur speculatief, hoewel er aanwijzingen zijn voor een mogelijk bestaan. Het is geen bewijs voor een bestaan, maar het zijn slechts opvallende dingen die mij opvallen, en wel degelijk interessante verbanden die je hierbij ziet.
Maar de illuminatie begon toch met Nimrod en de toren van Babel 5000 jaar geleden?
  donderdag 9 juni 2011 @ 15:25:18 #119
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_97939106
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 15:11 schreef Killaht het volgende:

[..]

Maar de illuminatie begon toch met Nimrod en de toren van Babel 5000 jaar geleden?
Ik heb hier alleen vaag van gehoord maar dit verhaal is mij onbekend, zou je het verder kunnen toelichten? Ik beschrijf alleen de feiten die erover bij mij bekend zijn, en niet slechts zaken die alleen door samenzweringstheoretici beweerd worden.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_98092096
Je zal hem denk ik moeten vergroten, maar in het publiek doet iemand toch het handgebaar voor de Illuminati?
pi_98092987
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:38 schreef _Loki het volgende:
Je zal hem denk ik moeten vergroten, maar in het publiek doet iemand toch het handgebaar voor de Illuminati?
[ afbeelding ]
Omdat iemand een driehoek maakt met zijn handen is het gelijk een illuminati sign?
You're waiting for a train, a train that will take you far away. You know where you hope this train will take you, but you don't know for sure. But it doesn't matter. How can it not matter to you where that train will take you?
pi_98093217
ohja en @Nystiq, illuminati is real..
You're waiting for a train, a train that will take you far away. You know where you hope this train will take you, but you don't know for sure. But it doesn't matter. How can it not matter to you where that train will take you?
pi_98108138
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef Armendum het volgende:

[..]

Omdat iemand een driehoek maakt met zijn handen is het gelijk een illuminati sign?
JA!
  woensdag 15 juni 2011 @ 00:01:55 #125
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_98184787
quote:
[ afbeelding ]
Wtf, dit is heel opvallend. Zou dit iemand undercover zijn ofzo, of misschien een freemason die dat vrijmetselaarssymbool gewoon probeert te verspreiden in de wereld... dan is er niks vreemds aan de hand, want de vrijmetselarij maakt aan de buitenwereld al duidelijk genoeg dat ze proberen om datgene binnen de vrijmetselarij ook naar buiten proberen te brengen.
pi_98184852
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Wtf, dit is heel opvallend. Zou dit iemand undercover zijn ofzo, of misschien een freemason die dat vrijmetselaarssymbool gewoon probeert te verspreiden in de wereld... dan is er niks vreemds aan de hand, want de vrijmetselarij maakt aan de buitenwereld al duidelijk genoeg dat ze proberen om datgene binnen de vrijmetselarij ook naar buiten proberen te brengen.
JIJ OOK AL :D niceee
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_98264766
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef _Loki het volgende:

[..]

JA!
Dus als ik een driehoek maak met mijn handen is het illuminati sign, maar ben ik dan ook een lid van de illuminati?
pi_98267252
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:29 schreef Armendum het volgende:

[..]

Dus als ik een driehoek maak met mijn handen is het illuminati sign, maar ben ik dan ook een lid van de illuminati?
Nee, dat is de Illuminati die jou heeft gehersenspoeld door subliminal messaging en dream invading.
pi_98387735
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:12 schreef _Loki het volgende:

[..]

Nee, dat is de Illuminati die jou heeft gehersenspoeld door subliminal messaging en dream invading.
Verdomme dat heb ik nou altijd al eens willen doen.
Waar kan ik me inschrijven?
pi_98391607
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:35 schreef Flepke het volgende:

[..]

Verdomme dat heb ik nou altijd al eens willen doen.
Waar kan ik me inschrijven?
Bij Vevo.

http://www.youtube.com/user/VEVO?blend=1&ob=5
pi_98394779
quote:
Autotune crap = subliminal messaging?
Vevo = illuminati HQ?
pi_98395022
quote:
[ afbeelding ]
De illuminati voelen zich in ieder geval nergens te goed voor. Gewoon op RTL; "De jongens tegen de meisjes".
pi_98395345
Trouwens,

quote:
Ondertussen hebben zij al een aantal doelen bereikt.
Vraag jezelf het volgende maar eens af:
- Ben ik onafhankelijk?
- Ben ik ergens bang voor?
- Volg ik gedwee mijn meerdere?
- Laat ik voor mezelf denken?
Dit heeft volgens mij meer met de subassertiviteit van een doorsnee werknemer te maken dan met "milestones" van illuminatie
pi_98422555
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:01 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Nee. :')
pi_98424724
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:50 schreef Flepke het volgende:

[..]

Autotune crap = subliminal messaging?
Vevo = illuminati HQ?
Moet je maar eens goed opletten! Dan zie jij het wel!
pi_98424735
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee. :')
Wat nee, het was een goede speculatie.
pi_98426214
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef _Loki het volgende:

[..]

Wat nee, het was een goede speculatie.
De kracht van de Vrijmetselarij is juist dat wat binnen bekend is, niet buiten de Vrijmetselarij kringen bekend zijn. Dus wat is daar goede speculatie aan?
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 19:47:53 #138
249559 crew  Lavenderr
pi_98426763
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

De kracht van de Vrijmetselarij is juist dat wat binnen bekend is, niet buiten de Vrijmetselarij kringen bekend zijn. Dus wat is daar goede speculatie aan?
Zo waar :Y
pi_98429887
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Alles, je bent gewoon blind voor wat ze je voorschotelen.
pi_98430155
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef _Loki het volgende:

[..]

Oh is dat zo? Het klopt dat de Vrijmetselarij symbolen en andere dingen gebruiken in hun werken en dingen, wie zegt dat ik daar blind voor ben? Het klopt wel dat als je niet weet wat het is je het niet opmerkt of verkeerd begrijpt. ;)
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 21:00:13 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_98430858
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef _Loki het volgende:

[..]

Nee, blind is het goede woord niet.
Bepaalde dingen houden ze voor mensen verborgen, er is maar zóveel wat de buitenstaander mag weten.
Tot zover en niet verder.
Ook als je zelf in een loge zit weet je niet wat er zich in de kern afspeelt.
pi_98431684
quote:
En daarom gaan mensen maar wat speculeren, want een normaal leven is zo saai nietwaar?

Dan is Ajax ook slecht, want de materiaalman is niet helemaal op de hoogte van wat de top wil en niet wil.
Oei, zitten daar ook de slechte machthebbers?
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 21:47:06 #143
249559 crew  Lavenderr
pi_98433887
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef Berjan1986 het volgende:

[..]

En daarom gaan mensen maar wat speculeren, want een normaal leven is zo saai nietwaar?

Dan is Ajax ook slecht, want de materiaalman is niet helemaal op de hoogte van wat de top wil en niet wil.
Oei, zitten daar ook de slechte machthebbers?
Nee, ik zeg niet dat het slecht is, stel slechts dat sommige dingen verborgen blijven.

Van Ajax weet ik niet hoor, maar begrijp dat je dat overdrachtelijk bedoelt :) .
pi_98439024
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, blind is het goede woord niet.
Bepaalde dingen houden ze voor mensen verborgen, er is maar zóveel wat de buitenstaander mag weten.
Tot zover en niet verder.
Er is niet één kern in de Vrijmetselarij. ;) Er zijn heel veel verschillende lijntjes, van de Scottish Rite tot de Illuminati. Die hebben echt niet allemaal dezelfde gedachtegoeden hoor. ;)
  Moderator maandag 20 juni 2011 @ 23:00:14 #145
249559 crew  Lavenderr
pi_98439316
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 22:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

Er is niet één kern in de Vrijmetselarij. ;) Er zijn heel veel verschillende lijntjes, van de Scottish Rite tot de Illuminati. Die hebben echt niet allemaal dezelfde gedachtegoeden hoor. ;)
Nee, idd, dat klopt.
Maar toch, bij de verschillende kernen kom je niet als buitenstaander.
pi_98449189
Key Facts
Other names Order of Perfectibilists
Year of origin 1785
Founder Duke Ernest II of Saxe-Gotha-Altenburg (1745–1804), Gabriel Lenkiewicz (1785-1798)
Headquarters Windsor Castle, England
Head of Organization
Current Leader Her Majesty Queen Elizabeth II
Members Less than 1,000

Foundation
The Illuminati is name given to a small group of noble and non-noble families in the 18th Century that assisted the Jesuit Order in their plans to exact revenge on the Catholic Church for their disbandment in July 1773 by Pope Clement XIV and the order Dominus ac Redemptor.

The Illuminati families were instrumental in assisting the Jesuits in stealing both the gold reserves of the Catholic Church and the French State through the promotion of the French Revolution and then Napoleon. It also certain that the Jesuits obtained in their possession a number of extremely important and incriminating documents from the Vatican Secret Archives during the capture of Rome by the forces of Napoleon.

Following the establishment of terms, the Society was restored to the world by the Papal letter "Solicitudine Omnium Ecclesiarum" on August 14, 1814. In recognition for their efforts, the "Illuminati" families were rewarded for their support through several means including noble title, estates and control of fabulous wealth (on behalf of the society).

Three of the most famous families and recipients of the favour of the Jesuits for their assistance are the House of Saxe-Coburg and Gotha, the Rothschilds and the Lafayettes.

The House of Saxe-Coburg and Gotha was rewarded with the crown of England and remain the primary leading family of the Illuminati and steadfastly loyal to the Jesuits.

Background Events
The term "Illuminati" and their planned structure originated from Jesuit lawyer Adam Weishaupt S.J. (1748-1830) in Bavaria.

In 1773, Weishaupt became professor of canon law, now being a Jesuit and set about supporting his Jesuit brothers hiding from persecution. Having joined a number of secret societies, such as the Freemasonry Lodge in Munich in order to see how they operated, Weishaupt finalized a new model of operation for the Jesuits in exile by April 1776.

With the help of wealthy supporters, including Adolf Freiherr Knigge, on May 1, 1776, Weishaupt formed the "Order of Perfectibilists", which was later known as the Illuminati. He adopted the name of "Brother Spartacus" within the order.

The primary mission of the Illuminati under Weishaupt was to establish a New World Order through the use of science, technology and business, while abolishing all monarchical governments and the Vatican on account of their support of the destructuion of the Jesuits.
Weishaupt coined the motto of the Illuminati to be "the ends justifies the means". Each isolated cell of initiates reported to a superior, whom they did not know thus eliminating the chance of all Jesuits in a particular region being found and killed.

Adolf Freiherr Knigge introduced Weishaupt to several nobles including Duke Ernest II of Saxe-Gotha-Altenburg (1745–1804) who was sympathetic to the Jesuit cause and promised to sent the Illuminati plans of Weishaupt to Vicar General Stanislaus Czerniewicz in exile in Russia. However, it was his Jesuit successor Gabriel Lenkiewicz (1785-1798) who recognized the value of the work of Weishaupt and promptly had it promulgated as the new official model and structure of the Jesuits in 1785.
The Illuminati secret cell model of Weishaupt is credited with saving many hundreds of Jesuits throughout Europe and was used to extreme effect in the planning of the French Revolution some years later. He is the first to conceive of the "perfect terrorist cell" model, since used by many political-military factions to this day.

Under the safety and care of Duke Ernest II of Saxe-Gotha-Altenburg, Weishaupt lived in Gotha and continued to write including A Complete History of the Persecutions of the Illuminati in Bavaria (1785), A Picture of Illuminism (1786), An Apology for the Illuminati (1786), and An Improved System of Illuminism (1787).

Restoration of Jesuits and supremecy of Illuminati
Upon the Jesuit victory over the Papacy and the restoration of the order by the Papal letter "Solicitudine Omnium Ecclesiarum" on August 14, 1814, a new order of power was established, with the Illuminati in an important position.

The Jesuit Superior General was now the most powerful position in the world, followed by his substantial apparatus including other Jesuits, Jesuit sponsored banks, businesses, military manufacturers.

The Roman Pontiff was next most senior, reporting to the officials of the Jesuit Superior General and then the Illuminati families. The old Monarch families that had previously supported the Roman Pontiff were reduced to less importance than the Holy See.

Finally, the Holy See (Sedes Sacrorum) known as the SS, became a crucial legal instrument used by the Jesuits to establish a global legal framwork protecting both the Roman Cult first and then the Jesuits as "technically" a subsidiary order from all possible legal prosecution.

http://one-evil.org/entit(...)l_org_illuminati.htm

De illuminati is een front voor de Jezuieten geweest en nog steeds.
pi_98526124
Getuigenis van voormalig illuminist (descendant van paus Clemens, Medici familie)

http://blip.tv/the-eclect(...)r-illuminist-4681804
pi_98528087
Dit is hier vast al aan de orde geweest,
maar de illuminaten vinden het niet erg dat er informatie over hun op het internet te vinden is?
Is Google betrokken bij de 'bedrijven' van de illuminati?

enlighten me
pi_98528250
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:26 schreef rumiii het volgende:
Dit is hier vast al aan de orde geweest,
maar de illuminaten vinden het niet erg dat er informatie over hun op het internet te vinden is?
Is Google betrokken bij de 'bedrijven' van de illuminati?

enlighten me
Geen idee, maar je kunt niet echt bewijzen dat zij voor alles zorgen, dus als er informatie over hen te vinden op het internet is boeit het hun niet zo erg aangezien vele mensen het toch bullshit vinden.
pi_98528369
Hehe

Maar hoe zit het met die 13 bloedlijnen en de illuminati,
zijn ze geen wegbereiders voor de antichrist?
pi_98528434
Dat kan ik je niet vertellen, zoveel weet ik er niet over :')
pi_98530535
zon mattie van me geloof da dei vliegtuig strepe ook dinge zijn wat bedoel ie daar mee :') lach m altijd uit daarover
Ne mutlu Türküm diyene
pi_98532219
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef amenth het volgende:
zon mattie van me geloof da dei vliegtuig strepe ook dinge zijn wat bedoel ie daar mee :') lach m altijd uit daarover
Hij bedoelt dat die strepen stiekem bmw m3's zijn.
pi_98533119
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat die strepen stiekem bmw m3's zijn.
:') :') deze postt echt slechtste die ik gezien heb dit jaar :') :')
Ne mutlu Türküm diyene
pi_98535680
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef amenth het volgende:

[..]

:') :') deze postt echt slechtste die ik gezien heb dit jaar :') :')
Je post toont aan dat je nog niet klaar bent voor de waarheid. Maakt niet uit, voor sommigen duurt dat nou eenmaal iets langer. Je vriend lijkt er daarentegen wel klaar voor te zijn.
pi_98537917
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef rumiii het volgende:
Hehe

13 bloodlines of the illuminati
;)
pi_98607591
Voor mij is dat hele chemtrail net een stap te ver, waarom...geen zin om uitleg over te geven.

Waar ik persoonlijk wel zeer bewust van ben is dat er iets is...of het nu de Illuminatie is of iets anders wat probeert ons allemaal onder zijn controle te brengen op welke mogelijke manier dan ook.

Denk aan vingerafdrukken, camera plaatsing en ga maar door.
In de VS nemen ze al afdrukken van je handpalm in het ziekenhuis voor hun "patienten" dosier...

Idd, ik vraag me het wel eens af; ben ik wel onafhankelijk, maak ik nog wel mijn eigen keuzes.
Onafhankelijk steeds minder (in mijn normale leven) en puur omdat het anders niet meer kan. Je wordt overal geregistreerd. Denk aan de mensen met een Ipod/Iphone/Ipad...hun staan met alles gelinked. Zelf probeer ik zo min mogelijk daaraan mee te doen.

Ik denk wel dat er vroeg of later mensen zich gaan verzetten maar dat het dan te laat is.
Doordat de overheid alles langzaam invoert zullen de mensen zich minder verzetten. Mind games..
Ach, eerst was het een pasfoto, toen een vingerafdruk, toen een chip, toen een iris scan en ga maar ook....
Wil je het niet: "je hebt toch niks te verbergen?" standaard de reactie, maar ook van het volk!
"Waar maak je je druk om, de overheid doet er toch niks mee?"

Maar uiteindelijk is het heel leuk en zeer interessant om er over te praten....maar hoe gaan we het tegen? En kunnen we het nog wel tegenhouden....... :X

Een hele tijd terug was iemand een column aan het schrijven over de toekomst (ik weet niet meer welke) Over een meisje wat achterna werd gezeten door "de overheid" en zo telkens moest onderschuilen voor de overheid....

Hoe gaat het over zeg een 15 jaar....
Chips ingeplant welke provisorisch door amateur chirurgen worden verwijderd bij het Verzet?
Ik weet het niet....maar ik weet wel dat de toekomst minder rooskleurig gaat worden als het verleden.

En hierbij sluit ik af met;

"Het gaat niet om wat je hoort of leest, maar om wat in het hoofd zit......"
pi_98608738
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef thesystem het volgende:
Voor mij is dat hele chemtrail net een stap te ver, waarom...geen zin om uitleg over te geven.

Waar ik persoonlijk wel zeer bewust van ben is dat er iets is...of het nu de Illuminatie is of iets anders wat probeert ons allemaal onder zijn controle te brengen op welke mogelijke manier dan ook.

Denk aan vingerafdrukken, camera plaatsing en ga maar door.
In de VS nemen ze al afdrukken van je handpalm in het ziekenhuis voor hun "patienten" dosier...

Idd, ik vraag me het wel eens af; ben ik wel onafhankelijk, maak ik nog wel mijn eigen keuzes.
Onafhankelijk steeds minder (in mijn normale leven) en puur omdat het anders niet meer kan. Je wordt overal geregistreerd. Denk aan de mensen met een Ipod/Iphone/Ipad...hun staan met alles gelinked. Zelf probeer ik zo min mogelijk daaraan mee te doen.

Ik denk wel dat er vroeg of later mensen zich gaan verzetten maar dat het dan te laat is.
Doordat de overheid alles langzaam invoert zullen de mensen zich minder verzetten. Mind games..
Ach, eerst was het een pasfoto, toen een vingerafdruk, toen een chip, toen een iris scan en ga maar ook....
Wil je het niet: "je hebt toch niks te verbergen?" standaard de reactie, maar ook van het volk!
"Waar maak je je druk om, de overheid doet er toch niks mee?"

Maar uiteindelijk is het heel leuk en zeer interessant om er over te praten....maar hoe gaan we het tegen? En kunnen we het nog wel tegenhouden....... :X

Een hele tijd terug was iemand een column aan het schrijven over de toekomst (ik weet niet meer welke) Over een meisje wat achterna werd gezeten door "de overheid" en zo telkens moest onderschuilen voor de overheid....

Hoe gaat het over zeg een 15 jaar....
Chips ingeplant welke provisorisch door amateur chirurgen worden verwijderd bij het Verzet?
Ik weet het niet....maar ik weet wel dat de toekomst minder rooskleurig gaat worden als het verleden.

En hierbij sluit ik af met;

"Het gaat niet om wat je hoort of leest, maar om wat in het hoofd zit......"
Over het punt dat ze alles van je willen weten en gegevens vastleggen (vingerafdruk, irisscan chip?)
Daar was A.Hitler een soort van mee begonnen, je wilt niet weten hoe goed hun administratie was, plus het feit dat dat iedereen zich moest kunnen bewijzen van wie hij was.
Napoleon was de gene van de achternamen, ook makkelijker bij te houden, ga zo maar door.

Het nieuwe OV systeem, de kaart.
Ben er geen fan van, waarom niet?Nou het is allemaal heel makkelijk en leuk simpel snel, Maar de andere kant van het verhaal is dat ze kunnen zien waar, wanneer, en hoe vaak jij ergens komt en bent geweest.

Zelfde strategie als google, alles leuk verkondigen en laten zien dat het handig is, maar aan de andere kant weten zij heel veel van je.( ik gebruik zelf wel google en chrome hoor ) ;)
pi_98609822
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Over het punt dat ze alles van je willen weten en gegevens vastleggen (vingerafdruk, irisscan chip?)
Daar was A.Hitler een soort van mee begonnen, je wilt niet weten hoe goed hun administratie was, plus het feit dat dat iedereen zich moest kunnen bewijzen van wie hij was.

Napoleon was de gene van de achternamen, ook makkelijker bij te houden, ga zo maar door.

Het nieuwe OV systeem, de kaart.
Ben er geen fan van, waarom niet?Nou het is allemaal heel makkelijk en leuk simpel snel, Maar de andere kant van het verhaal is dat ze kunnen zien waar, wanneer, en hoe vaak jij ergens komt en bent geweest.

Zelfde strategie als google, alles leuk verkondigen en laten zien dat het handig is, maar aan de andere kant weten zij heel veel van je.( ik gebruik zelf wel google en chrome hoor ) ;)
Tsja, de technologie is an sich niets mis mee. Het zijn de mensen die het gebruiken. Wat dat betreft staan we als samenleving voor de keuze of we ons willen ontdoen van de technologie, of van hen die het misbruiken.

Ik ben voor het tweede. Niet langer machthebbers verkiezen, stem blanco! *O*
pi_98609877
Kunnen we hierbij zeggen dat we in the Matrix leven? Jawel toch
pi_98653377
Leuke paar posts over de hedendaagse technologie, maar suggereren jullie hiermee dat de Illuminati daar mee heeft te maken? Wat is überhaupt jullie beeld van de Illuminati? Of de Vrijmetselarij? Volgens mij hebben heel wat mensen een verkeerd beeld van deze organisatie. Opzich wel logisch omdat er veel geheim gehouden word, maar als je goede contacten hebt en goede research doet kan je best veel te weten komen.
pi_98697586
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef Armendum het volgende:
Leuke paar posts over de hedendaagse technologie, maar suggereren jullie hiermee dat de Illuminati daar mee heeft te maken? Wat is überhaupt jullie beeld van de Illuminati? Of de Vrijmetselarij? Volgens mij hebben heel wat mensen een verkeerd beeld van deze organisatie. Opzich wel logisch omdat er veel geheim gehouden word, maar als je goede contacten hebt en goede research doet kan je best veel te weten komen.
Het mooie is dat het gros wat hier komt de Vrijmetselarij ziet als de Illuminati (of andersom). :D :D
pi_98698292
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het mooie is dat het gros wat hier komt de Vrijmetselarij ziet als de Illuminati (of andersom). :D :D
Mooi dat jij het weet, maar verklaar je nader :D
Ik weet wel dat er verschil is, maar verder..
pi_98698583
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef rumiii het volgende:

[..]

Mooi dat jij het weet, maar verklaar je nader :D
Ik weet wel dat er verschil is, maar verder..
Zie de Vrijmetselarij als de KNVB. Binnen de KNVB heb je nog allemaal clubjes, zo is dat bij de Vrijmetselarij ook een beetje. Maar dan iets anders. Simpelere uitleg bestaat er niet. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2011 23:00:17 ]
pi_98698843
Oke, hieruit kan ik concluderen dat de illuminati een soort dochterbedrijf van de vrijmetselaars zijn?
Maar http://www.vrijmetselarij.nl/ bijvoorbeeld, moet ik de leden daarvan als leden van de vrijmetselarij zien die vaker terugkomt met samenzweringen?
pi_98699891
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef rumiii het volgende:
Oke, hieruit kan ik concluderen dat de illuminati een soort dochterbedrijf van de vrijmetselaars zijn?
Maar http://www.vrijmetselarij.nl/ bijvoorbeeld, moet ik de leden daarvan als leden van de vrijmetselarij zien die vaker terugkomt met samenzweringen?
Waar machtige mensen zijn, zijn samenzweringen. Dus een aantal leden zullen vast wel eens voor komen ja. Maar dat is ook bij de KNVB en ook bij onze eigen regering het geval, dat begrijp je zelf ook wel denk ik. Over het algemeen (naar mijn weten) zijn leden van de Illuminati wél allemaal Vrijmetselaars. Maar zijn lang niet alle Vrijmetselaars lid van de Illuminati (die vaak worden aangehaald als de machthebbende achter de schermen). Maar niemand die geen lid is van de Illuminati weet wat hun doelen zijn. Dat is de kracht. :) Het zelfde geldt voor de ''normale'' zijwegen van de Vrijmetselarij als de Scottish Rite bijvoorbeeld. Al zit dat weer anders in elkaar dan de Illuminati. ~O>

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2011 23:33:23 ]
pi_98711015
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef rumiii het volgende:
Leuke grapjes zeg...

Als je echt iets wil weten horen we het wel.
pi_98711357
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:35 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Leuke grapjes zeg...

Als je echt iets wil weten horen we het wel.
Ah, een kenner, en nou oprotten man, ik ben serieus hier
pi_98712324
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:45 schreef rumiii het volgende:

[..]

Ah, een kenner, en nou oprotten man, ik ben serieus hier
Nou, lekker toontje weer zeg. Je zal vast veel antwoorden op je serieuzw *proest* vraag krijgen.

Ik zal je vraag nog even voor je herschrijven, misschien begrijp je het dan beter, meneer 'oprotten'.

"Er zou een groot complot gaande zijn tegen het burgervolk. Een complot heeft vaak met geheimen en obscuriteit te maken. Klopt het dat de deelnemers van het complot een eigen website hebben gemaakt zodat we ze gemakkelijk kunnen vinden?"

Klinkt als een serieuze vraag. Het antwoord is: nee.
pi_98712577
Waarom zou het geen serieuze vraag zijn man
Het gaat mij om wat die mensen voor rol hebben, maar als het te makkelijk voor je is mag je ook gewoon niks zeggen :O
pi_98713158
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waar machtige mensen zijn, zijn samenzweringen. Dus een aantal leden zullen vast wel eens voor komen ja. Maar dat is ook bij de KNVB en ook bij onze eigen regering het geval, dat begrijp je zelf ook wel denk ik. Over het algemeen (naar mijn weten) zijn leden van de Illuminati wél allemaal Vrijmetselaars. Maar zijn lang niet alle Vrijmetselaars lid van de Illuminati (die vaak worden aangehaald als de machthebbende achter de schermen). Maar niemand die geen lid is van de Illuminati weet wat hun doelen zijn. Dat is de kracht. :) Het zelfde geldt voor de ''normale'' zijwegen van de Vrijmetselarij als de Scottish Rite bijvoorbeeld. Al zit dat weer anders in elkaar dan de Illuminati. ~O>
Dit. Overigens: de Illuminati-leden behoren allen tot de hogere graden van de vrijmetselarij. De rode garde. Sowieso de 32ste, 33ste en hogere graden. De meeste leden komen niet voorbij de blauwe garde, dat wil zeggen de eerste drie graden. De meeste vrijmetselaars hebben dus geen weet van de Illuminati-agenda en zijn dus absoluut niet "evil" of deel van het complot.
  Moderator maandag 27 juni 2011 @ 12:01:56 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_98713828
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Dit. Overigens: de Illuminati-leden behoren allen tot de hogere graden van de vrijmetselarij. De rode garde. Sowieso de 32ste, 33ste en hogere graden. De meeste leden komen niet voorbij de blauwe garde, dat wil zeggen de eerste drie graden. De meeste vrijmetselaars hebben dus geen weet van de Illuminati-agenda en zijn dus absoluut niet "evil" of deel van het complot.
De blauwe garde is het topje van de ijsberg.
pi_98713905
Hoe bedoel je?
  Moderator maandag 27 juni 2011 @ 12:10:15 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_98714084
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:04 schreef Biekuh het volgende:
Hoe bedoel je?
Dat je als je gewoon in een loge zit je niet tot de kern doordringt, dus idd geen idee van de echte geheimen hebt.
pi_98714663
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef rumiii het volgende:
Hehe

In principe wel ja.

Al is de antichrist meer een positie dan een persoon. Het is meer een herplaatsing van de antichrist als wereldautoriteit, omdat ie die in het verleden verloren heeft.
pi_98734626
quote:
14s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef Biekuh het volgende:

[..]

Maar zo is het dus niet alleen met de ''Illuminati-agenda'', zo is het met alle andere agenda's binnen de Vrijmetselarij ook. Dus dat zegt in principe niets. Agenda's van Shell en de plaatselijke voetbalclub zijn over het algemeen ook niet voor iedereen bekend.

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De blauwe garde is het topje van de ijsberg.
Meer de onderkant. ;)

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2011 20:34:07 ]
pi_98735158
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar zo is het dus niet alleen met de ''Illuminati-agenda'', zo is het met alle andere agenda's binnen de Vrijmetselarij ook. Dus dat zegt in principe niets. Agenda's van Shell en de plaatselijke voetbalclub zijn over het algemeen ook niet voor iedereen bekend.

[..]

Meer de onderkant. ;)
Ik betwijfel het ten zeerste dat de vrijmetselarij agenda's kent die niet-Illuminati zijn. Er vond sinds de Franse Revolutie een illuminisering van de vrijmetselarij plaats. Dit wordt zeer goed uiteengezet in het boek De Priorij van Sion van Robin de Ruiter. De kans dat de leden van de lagere graden (de niet-Illuminati dus) e.e.a. bekokstoven acht ik zeer klein. Voor zover ik weet ziet de meerderheid van de vrijmetselarij de vrijmetselarij als het werken aan de Tempel van Salomo, of het werken aan de innerlijke graalburcht, of welke metafoor je dan ook wilt gebruiken.
pi_98735255
Wat versta je onder niet-Illuminati?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2011 20:47:08 ]
pi_98735383
Mensen die niet lid zijn van de Orde der Illuminati, of hoe zij zich tegenwoordig dan ook mogen noemen.
pi_98736060
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:50 schreef Biekuh het volgende:
Mensen die niet lid zijn van de Orde der Illuminati, of hoe zij zich tegenwoordig dan ook mogen noemen.
Dat is een aparte groep binnen de Vrijmetselarij, zoals ik eerder al (in dummy taal) heb uitgelegd in een van mijn vorige posts hier. ;)
pi_98738420
Zoals ik zei is de vrijmetselarij geïlluminiseerd. De "leiders" van de vrijmetselarij zijn Illuminaten. Zoals ik zei betwijfel ik ten zeerste dat er agenda's zijn in de vrijmetselarij afgezien van die van de Illuminaten in de vrijmetselarij. Blijkbaar verschillen wij van mening.
  maandag 27 juni 2011 @ 22:10:13 #182
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_98739712
quote:
7s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef Biekuh het volgende:
Zoals ik zei is de vrijmetselarij geïlluminiseerd. De "leiders" van de vrijmetselarij zijn Illuminaten. Zoals ik zei betwijfel ik ten zeerste dat er agenda's zijn in de vrijmetselarij afgezien van die van de Illuminaten in de vrijmetselarij. Blijkbaar verschillen wij van mening.
Ik ben het met je eens.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_98740830
Ik denk, dat veel mensen deze soort topics eerder aanspreken niet vanwege de Illuminatie of de vrijmetselarij maar puur het gevoel dat er iets of iemand is wat ons bestuurd. Wat voor veel problemen gaat zorgen in de nabije toekomst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')