Hij bedoelt dat die strepen stiekem bmw m3's zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:04 schreef amenth het volgende:
zon mattie van me geloof da dei vliegtuig strepe ook dinge zijn wat bedoel ie daar meelach m altijd uit daarover
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:29 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat die strepen stiekem bmw m3's zijn.
Je post toont aan dat je nog niet klaar bent voor de waarheid. Maakt niet uit, voor sommigen duurt dat nou eenmaal iets langer. Je vriend lijkt er daarentegen wel klaar voor te zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:42 schreef amenth het volgende:
[..]![]()
deze postt echt slechtste die ik gezien heb dit jaar
![]()
13 bloodlines of the illuminatiquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef rumiii het volgende:
Hehe
Maar hoe zit het met die 13 bloedlijnen en de illuminati,
zijn ze geen wegbereiders voor de antichrist?
Over het punt dat ze alles van je willen weten en gegevens vastleggen (vingerafdruk, irisscan chip?)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef thesystem het volgende:
Voor mij is dat hele chemtrail net een stap te ver, waarom...geen zin om uitleg over te geven.
Waar ik persoonlijk wel zeer bewust van ben is dat er iets is...of het nu de Illuminatie is of iets anders wat probeert ons allemaal onder zijn controle te brengen op welke mogelijke manier dan ook.
Denk aan vingerafdrukken, camera plaatsing en ga maar door.
In de VS nemen ze al afdrukken van je handpalm in het ziekenhuis voor hun "patienten" dosier...
Idd, ik vraag me het wel eens af; ben ik wel onafhankelijk, maak ik nog wel mijn eigen keuzes.
Onafhankelijk steeds minder (in mijn normale leven) en puur omdat het anders niet meer kan. Je wordt overal geregistreerd. Denk aan de mensen met een Ipod/Iphone/Ipad...hun staan met alles gelinked. Zelf probeer ik zo min mogelijk daaraan mee te doen.
Ik denk wel dat er vroeg of later mensen zich gaan verzetten maar dat het dan te laat is.
Doordat de overheid alles langzaam invoert zullen de mensen zich minder verzetten. Mind games..
Ach, eerst was het een pasfoto, toen een vingerafdruk, toen een chip, toen een iris scan en ga maar ook....
Wil je het niet: "je hebt toch niks te verbergen?" standaard de reactie, maar ook van het volk!
"Waar maak je je druk om, de overheid doet er toch niks mee?"
Maar uiteindelijk is het heel leuk en zeer interessant om er over te praten....maar hoe gaan we het tegen? En kunnen we het nog wel tegenhouden.......![]()
Een hele tijd terug was iemand een column aan het schrijven over de toekomst (ik weet niet meer welke) Over een meisje wat achterna werd gezeten door "de overheid" en zo telkens moest onderschuilen voor de overheid....
Hoe gaat het over zeg een 15 jaar....
Chips ingeplant welke provisorisch door amateur chirurgen worden verwijderd bij het Verzet?
Ik weet het niet....maar ik weet wel dat de toekomst minder rooskleurig gaat worden als het verleden.
En hierbij sluit ik af met;
"Het gaat niet om wat je hoort of leest, maar om wat in het hoofd zit......"
Tsja, de technologie is an sich niets mis mee. Het zijn de mensen die het gebruiken. Wat dat betreft staan we als samenleving voor de keuze of we ons willen ontdoen van de technologie, of van hen die het misbruiken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Over het punt dat ze alles van je willen weten en gegevens vastleggen (vingerafdruk, irisscan chip?)
Daar was A.Hitler een soort van mee begonnen, je wilt niet weten hoe goed hun administratie was, plus het feit dat dat iedereen zich moest kunnen bewijzen van wie hij was.
Napoleon was de gene van de achternamen, ook makkelijker bij te houden, ga zo maar door.
Het nieuwe OV systeem, de kaart.
Ben er geen fan van, waarom niet?Nou het is allemaal heel makkelijk en leuk simpel snel, Maar de andere kant van het verhaal is dat ze kunnen zien waar, wanneer, en hoe vaak jij ergens komt en bent geweest.
Zelfde strategie als google, alles leuk verkondigen en laten zien dat het handig is, maar aan de andere kant weten zij heel veel van je.( ik gebruik zelf wel google en chrome hoor )
Het mooie is dat het gros wat hier komt de Vrijmetselarij ziet als de Illuminati (of andersom).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:01 schreef Armendum het volgende:
Leuke paar posts over de hedendaagse technologie, maar suggereren jullie hiermee dat de Illuminati daar mee heeft te maken? Wat is überhaupt jullie beeld van de Illuminati? Of de Vrijmetselarij? Volgens mij hebben heel wat mensen een verkeerd beeld van deze organisatie. Opzich wel logisch omdat er veel geheim gehouden word, maar als je goede contacten hebt en goede research doet kan je best veel te weten komen.
Mooi dat jij het weet, maar verklaar je naderquote:Op zondag 26 juni 2011 22:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het mooie is dat het gros wat hier komt de Vrijmetselarij ziet als de Illuminati (of andersom).![]()
Zie de Vrijmetselarij als de KNVB. Binnen de KNVB heb je nog allemaal clubjes, zo is dat bij de Vrijmetselarij ook een beetje. Maar dan iets anders. Simpelere uitleg bestaat er niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:54 schreef rumiii het volgende:
[..]
Mooi dat jij het weet, maar verklaar je nader
Ik weet wel dat er verschil is, maar verder..
Waar machtige mensen zijn, zijn samenzweringen. Dus een aantal leden zullen vast wel eens voor komen ja. Maar dat is ook bij de KNVB en ook bij onze eigen regering het geval, dat begrijp je zelf ook wel denk ik. Over het algemeen (naar mijn weten) zijn leden van de Illuminati wél allemaal Vrijmetselaars. Maar zijn lang niet alle Vrijmetselaars lid van de Illuminati (die vaak worden aangehaald als de machthebbende achter de schermen). Maar niemand die geen lid is van de Illuminati weet wat hun doelen zijn. Dat is de kracht.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef rumiii het volgende:
Oke, hieruit kan ik concluderen dat de illuminati een soort dochterbedrijf van de vrijmetselaars zijn?
Maar http://www.vrijmetselarij.nl/ bijvoorbeeld, moet ik de leden daarvan als leden van de vrijmetselarij zien die vaker terugkomt met samenzweringen?
Leuke grapjes zeg...quote:Op zondag 26 juni 2011 23:05 schreef rumiii het volgende:
Oke, hieruit kan ik concluderen dat de illuminati een soort dochterbedrijf van de vrijmetselaars zijn?
Maar http://www.vrijmetselarij.nl/ bijvoorbeeld, moet ik de leden daarvan als leden van de vrijmetselarij zien die vaker terugkomt met samenzweringen?
Ah, een kenner, en nou oprotten man, ik ben serieus hierquote:Op maandag 27 juni 2011 10:35 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Leuke grapjes zeg...
Als je echt iets wil weten horen we het wel.
Nou, lekker toontje weer zeg. Je zal vast veel antwoorden op je serieuzw *proest* vraag krijgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:45 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ah, een kenner, en nou oprotten man, ik ben serieus hier
Dit. Overigens: de Illuminati-leden behoren allen tot de hogere graden van de vrijmetselarij. De rode garde. Sowieso de 32ste, 33ste en hogere graden. De meeste leden komen niet voorbij de blauwe garde, dat wil zeggen de eerste drie graden. De meeste vrijmetselaars hebben dus geen weet van de Illuminati-agenda en zijn dus absoluut niet "evil" of deel van het complot.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar machtige mensen zijn, zijn samenzweringen. Dus een aantal leden zullen vast wel eens voor komen ja. Maar dat is ook bij de KNVB en ook bij onze eigen regering het geval, dat begrijp je zelf ook wel denk ik. Over het algemeen (naar mijn weten) zijn leden van de Illuminati wél allemaal Vrijmetselaars. Maar zijn lang niet alle Vrijmetselaars lid van de Illuminati (die vaak worden aangehaald als de machthebbende achter de schermen). Maar niemand die geen lid is van de Illuminati weet wat hun doelen zijn. Dat is de kracht.Het zelfde geldt voor de ''normale'' zijwegen van de Vrijmetselarij als de Scottish Rite bijvoorbeeld. Al zit dat weer anders in elkaar dan de Illuminati.
![]()
De blauwe garde is het topje van de ijsberg.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Dit. Overigens: de Illuminati-leden behoren allen tot de hogere graden van de vrijmetselarij. De rode garde. Sowieso de 32ste, 33ste en hogere graden. De meeste leden komen niet voorbij de blauwe garde, dat wil zeggen de eerste drie graden. De meeste vrijmetselaars hebben dus geen weet van de Illuminati-agenda en zijn dus absoluut niet "evil" of deel van het complot.
Dat je als je gewoon in een loge zit je niet tot de kern doordringt, dus idd geen idee van de echte geheimen hebt.quote:
In principe wel ja.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:30 schreef rumiii het volgende:
Hehe
Maar hoe zit het met die 13 bloedlijnen en de illuminati,
zijn ze geen wegbereiders voor de antichrist?
Maar zo is het dus niet alleen met de ''Illuminati-agenda'', zo is het met alle andere agenda's binnen de Vrijmetselarij ook. Dus dat zegt in principe niets. Agenda's van Shell en de plaatselijke voetbalclub zijn over het algemeen ook niet voor iedereen bekend.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Dit. Overigens: de Illuminati-leden behoren allen tot de hogere graden van de vrijmetselarij. De rode garde. Sowieso de 32ste, 33ste en hogere graden. De meeste leden komen niet voorbij de blauwe garde, dat wil zeggen de eerste drie graden. De meeste vrijmetselaars hebben dus geen weet van de Illuminati-agenda en zijn dus absoluut niet "evil" of deel van het complot.
Meer de onderkant.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De blauwe garde is het topje van de ijsberg.
Ik betwijfel het ten zeerste dat de vrijmetselarij agenda's kent die niet-Illuminati zijn. Er vond sinds de Franse Revolutie een illuminisering van de vrijmetselarij plaats. Dit wordt zeer goed uiteengezet in het boek De Priorij van Sion van Robin de Ruiter. De kans dat de leden van de lagere graden (de niet-Illuminati dus) e.e.a. bekokstoven acht ik zeer klein. Voor zover ik weet ziet de meerderheid van de vrijmetselarij de vrijmetselarij als het werken aan de Tempel van Salomo, of het werken aan de innerlijke graalburcht, of welke metafoor je dan ook wilt gebruiken.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar zo is het dus niet alleen met de ''Illuminati-agenda'', zo is het met alle andere agenda's binnen de Vrijmetselarij ook. Dus dat zegt in principe niets. Agenda's van Shell en de plaatselijke voetbalclub zijn over het algemeen ook niet voor iedereen bekend.
[..]
Meer de onderkant.
Dat is een aparte groep binnen de Vrijmetselarij, zoals ik eerder al (in dummy taal) heb uitgelegd in een van mijn vorige posts hier.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:50 schreef Biekuh het volgende:
Mensen die niet lid zijn van de Orde der Illuminati, of hoe zij zich tegenwoordig dan ook mogen noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |