Is dat uit de bijbel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Bill Coopers werk en dat de onderwerpen die je noemt allemaal verbonden zijn.
Dat wil echter niet zeggen dat je, met hoeveel je ook bent, dit gaat stoppen. Afgezien van het feit dat je er de middelen niet voor hebt en simpelweg gedeporteerd of gedood wordt als je het probeert, is het vantevoren al bepaald dat de NWO gerealiseerd zal worden. Maar ook haar destructie is vantevoren bepaald. Alleen jij en anderen gaan daar niet voor zorgen.
12 En de tien hoornen, die gij gezien hebt, zijn tien koningen, die het koninkrijk nog niet hebben ontvangen, maar als koningen macht ontvangen op een ure met het beest.
13 Dezen hebben enerlei mening, en zullen hun kracht en macht het beest overgeven.
14 Dezen zullen tegen het Lam krijgen, en het Lam zal hen overwinnen (want Het is een Heere der heren, en een Koning der koningen), en die met Hem zijn, de geroepenen, en uitverkorenen en gelovigen.
15 En hij zeide tot mij: De wateren, die gij gezien hebt, waar de hoer zit, zijn volken, en scharen, en natiën, en tongen.
16 En de tien hoornen, die gij gezien hebt op het beest, die zullen de hoer haten, en zullen haar woest maken, en naakt; en zij zullen haar vlees eten, en zullen haar met vuur verbranden.
17 Want God heeft hun in hun harten gegeven, dat zij Zijn mening doen, en dat zij enerlei mening doen, en dat zij hun koninkrijk het beest geven, totdat de woorden Gods voleindigd zullen zijn.
18 En de vrouw, die gij gezien hebt, is de grote stad, die het koninkrijk heeft over de koningen der aarde.
Vandaag nog één gezien, jij misschien ook wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren vielen ze mij ineens weer op
Tijdje niet gezien.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag nog één gezien, jij misschien ook wel.
Scherp en duidelijk tegen de blauwe lucht op 10km hoogte.
Ik zag ze zaterdag ook, een heleboel, gekruist en sommigen al verwaaid. Mooi gezicht.
Dus je kan ze niet aan omdat het staat in een boek?quote:
Oppassen Ali met de Bijbel; veel is herschreven door de Illuminati.quote:
Nee was vrij bewolkt vandaag, zag er gisteren veel over schiphol hangen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag nog één gezien, jij misschien ook wel.
Scherp en duidelijk tegen de blauwe lucht op 10km hoogte.
Ik zag ze zaterdag ook, een heleboel, gekruist en sommigen al verwaaid. Mooi gezicht.
Dat hangt af van welke versie die je leest. Ik lees geen versies die veranderd zijn door de illuminati. De originele geschriften zijn bewaard, met hier en daar een onduidelijkheid of vertaalfout.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Oppassen Ali met de Bijbel; veel is herschreven door de Illuminati.
Veel is weggelaten, veel is er.bij gefantaseerd om de mensen een slavenmentaliteit aan te kweken; maar in de basics is de waarheid nog wel terug te vinden in de Bijbel; het is een kwestie van er goed gevoel voor hebben.
Belangrijk is de esoterische vorming en de geschiedenis van de Bijbel te weten.
Thanks, maar ik hoop dat je voor jezelf weet wat origineel is en wat niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:24 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dat hangt af van welke versie die je leest. Ik lees geen versies die veranderd zijn door de illuminati. De originele geschriften zijn bewaard, met hier en daar een onduidelijkheid of vertaalfout.
Nee, nee; dat soort esoterie bedoel ik niet; ik heb het over zuiver christendom; de ware esoterie.quote:Ik waarschuw jou eerder voor esoterie wat simpelweg de bijbel op zijn kop zet en Lucifer verhoogt. De geschiedenis van de bijbel is er een van de illuminati en de esoterici die de bijbel van het volk willen weghouden omdat hij hen ontmaskert.
Het gaat meer om het oog ook denk ik,, die van die driehoek alziende oog?quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:44 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Alleen slaat deze tekst nergens op, van die graffiti. 'Rule the world' heeft vrij weinig/niks met de freemasons te maken.. (Behalve dan de leugens en verzinsels.)
En de W van worldquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het gaat meer om het oog ook denk ik,, die van die driehoek alziende oog?
Ja, dit was dus een wannabe en dus niks waar je over na hoeft te denken eigenlijk, haha. Want iedereen die een beetje ingelicht is weet dat de Freemasons niet uit zijn om de wereld over te nemenquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:44 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Alleen slaat deze tekst nergens op, van die graffiti. 'Rule the world' heeft vrij weinig/niks met de freemasons te maken.. (Behalve dan de leugens en verzinsels.)
Kan iemand me hier even helpen? Waar zijn de freemasons dan wel op uit?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, dit was dus een wannabe en dus niks waar je over na hoeft te denken eigenlijk, haha. Want iedereen die een beetje ingelicht is weet dat de Freemasons niet uit zijn om de wereld over te nemen.
Ik was ook ooit heel sceptisch tegen complot-theorieën, maar als je kritisch gaat kijken naar gebeurtenissen op de wereld dan gaan bepaalde dingen wel opvallen. Zo ben ik er ook meer en meer van overtuigd dat er gewerkt word met geheime agenda's maar wat die precies inhouden kunnen we waarschijnlijk jaren over discussiëren.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:02 schreef Selub het volgende:
Illuminati neemt heel de wereld over!
Geloof het me meer mensen gaan derin geloven !
Ja, wat is het verschil?quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:21 schreef GoudIsEcht het volgende:
Zijn illuminati en freemasons dan hetzelfde?
Weet ik niet. Maar als freemasons niet naar werelddominantie zoeken en freemasons en illuminatie hetzelfde zijn, dan zoeken ze dus met z'n allen naar iets anders dan werelddominantie.quote:
Dit. Het over dé vrijmetselaars hebben is dubieus, aangezien er veel verschillende ordes bestaan. De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook vaak spreek over "de vrijmetselarij". Het praat makkelijker. De vrijmetselarij werd inderdaad waarschijnlijk geïlluminseerd m.i.v. de Franse Revolutie. Het feit dat de overgrote meerderheid van de vrijmetselaren geen benul heeft van de plannen verdient vermelding. Ik heb het dan over de zogenaamde Blauwe en/of Rode garde. De meeste vrijmetselaars geraken niet voorbij deze gardes/graden. In de hogere graden daarentegen... Het is dus absoluut niet zo dat alle vrijmetselaars kwaadaardig zijn of weet hebben van de plannen van de Illuminati.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:44 schreef Warbler het volgende:
Dan ben ik wel benieuwd naar je definitie van de vrijmetselaars. Die moet dan overeenkomen met je definitie van de Illuminatie. Kun je die met ons delen Kilaht?
Dat het één waarschijnlijk uit het ander stroomt betekent naar mijn weten nog niet dat dit hetzelfde is.
De Illuminati willen één wereldregering hebben met één leider. Deze leider behoort uiteraard tot hun gelederen. Zij zijn Luciferisch. Hun kinderen worden uitgehuwd aan Illuminati-bloedlijnen. Op deze manier blijft hun "superieure" bloed (zij zijn fervente eugenetici) puur. Dit stelt hen in staat om gedurende vele generaties naar dit doel toe te werken. Zij zijn hier vele honderden - zo niet meer - jaren mee bezig. Hadden zij deze religie/godsdienst niet, dan zou de Nieuwe Wereldorde nooit werkelijkheid worden, aangezien zij het gros van de kapitaalgoederen, geld en grondstoffen in handen hebben. Als ze onmetelijk rijk zijn hebben ze geen reden om de Nieuwe Wereldorde te realiseren zonder die godsdienst.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:57 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar als freemasons niet naar werelddominantie zoeken en freemasons en illuminatie hetzelfde zijn, dan zoeken ze dus met z'n allen naar iets anders dan werelddominantie.
Wat is dan datgene waar ze al die moeite voor doen?
Ik zou ook wel graag wat bijleren over de 'definities' van beiden.
(De reden dat ik het hier vraag in plaats van er op los te googlen is dat ik het liever van mensen hier hoor dan van zo'n 'willekeurige' google-link.)
Illuminati, sorry voor de onduidelijkheid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:45 schreef Biekuh het volgende:
Je bedoelt specifiek over de Iluminati, over de relatie van dezen met de vrijmetselarij, of occultisme in het algemeen?
Waar heb je het in hemelsnaam over? Je denkt toch niet dat die rapartiesten daadwerkelijk weten hoe de wereld in elkaar zit. 90% is nauwelijks geschoold. Laat staan dat ze bekend zijn met oude literatuur of geheime gnostische schriften. Die onzin is werkelijk te belachelijk voor woorden. Dat mensen met symboliek spelen, betekent nog niet dat men de diepere betekenis kent.quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef VitaminWater het volgende:
Het is allemaal supergeheim en niemand weet wat ze willen, maar cartoonmakers en rapartiesten weten dit wel en waarschuwen ons. WEES DUS GEWAARSCHUWD!
Geen docu maar speeches. Heb hier veel van kunnen verifieren. Over vrijmetselarij:quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:36 schreef Laser. het volgende:
Hebben jullie aanraders voor films / documentaires over freemasons en/ of de illuminati of iets in die richting? Ik heb alle Zeitgeists en al een hoop YouTube filmpjes gezien maar misschien zijn er een paar die ik nog niet ken.
Liefst documentaires.
Waarom zouden ze niet ingewijd zijn?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Warbler het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over? Je denkt toch niet dat die rapartiesten daadwerkelijk weten hoe de wereld in elkaar zit. 90% is nauwelijks geschoold. Laat staan dat ze bekend zijn met oude literatuur of geheime gnostische schriften. Die onzin is werkelijk te belachelijk voor woorden. Dat mensen met symboliek spelen, betekent nog niet dat men de diepere betekenis kent.
Ik ben zelf vrijmetselaar en de symboliek die men gebruikt in de clips wordt veelal verkeerd geïnterpreteerd of als truck gebruikt.
Zouden alle vrijmetselaars wel weten hoe de wereld in elkaar zit?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Warbler het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over? Je denkt toch niet dat die rapartiesten daadwerkelijk weten hoe de wereld in elkaar zit. 90% is nauwelijks geschoold. Laat staan dat ze bekend zijn met oude literatuur of geheime gnostische schriften. Die onzin is werkelijk te belachelijk voor woorden. Dat mensen met symboliek spelen, betekent nog niet dat men de diepere betekenis kent.
Ik ben zelf vrijmetselaar en de symboliek die men gebruikt in de clips wordt veelal verkeerd geïnterpreteerd of als truck gebruikt.
Dus trek zoveel mogelijk tekenfilms en sicke ille beats weg en je komt in the know over how the world be rollin'?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:18 schreef VitaminWater het volgende:
Het is allemaal supergeheim en niemand weet wat ze willen, maar cartoonmakers en rapartiesten weten dit wel en waarschuwen ons. WEES DUS GEWAARSCHUWD!
Er zijn altijd weer mensen die me weten te verbazen zoals jij nu. Ik zei precies wat jij nu zegt, maar dan met sarcasme.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Warbler het volgende:
[..]
Staat er ook op he? Loge nr.25.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:45 schreef Killaht het volgende:
Ik was pas geleden in Breda en liep daar door het park en toen langs een bepaalde oudere vesting zo richting centrum, op de grond was een plaat geplaatst met wat volgens mij het teken van vrijmetselaars is. Onderstaand de foto:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |