abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88335323
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:28 schreef arie_bc het volgende:
Belangrijkste vraag staat nog steeds. Waarom mag je iemand wel een gewillige slaaf noemen, maar iemand niet paranoide?
En op de andere antwoorden ga je niet in?
  donderdag 4 november 2010 @ 18:46:52 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88335703
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:28 schreef arie_bc het volgende:
Belangrijkste vraag staat nog steeds. Waarom mag je iemand wel een gewillige slaaf noemen, maar iemand niet paranoide?
Het is beide niet geheel netjes misschien maar zeker in de geest van BNW is iemand een slaaf noemen niet vreemd ofzo. Iemand aanraden om de psych op te gaan zoeken omdat hij geestenziek is weer wel want dan heb je BNW niet begrepen.
The truth was in here.
pi_88335838
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zie je echt het verschil niet tussen iemand paranoïde of schizofreen noemen of iemand gewillige slaaf of schaap noemen?
Bedoeling van beide opmerkingen is iemand geestesziek noemen. En beide zijn zeer gerechtvaardigd vanuit het oogpunt van de poster. Complotters zien niet verlichte mensen als domme schapen die alles slikken als zoete koek en nergens over na kunnen/willen nadenken. Een aantal van hen zien de debunkers zelfs als minderwaardig.

Daartegen staat dat vanuit de debunker gezien de complotten die hier geponeerd worden niet bestaan. Als iemand dan toch overtuigd is van deze theorieën dan is hij inderdaad paranoide en ziet hij spoken. Dat is nou eenmaal inherent aan deze discussies, of de complotten zijn waar of niet. Als ze niet waar zijn volgt dus deze conclusie automatisch.

quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En op de andere antwoorden ga je niet in?
Omdat ik niet denk dat we eruit komen.

Ik begrijp heus wel dat jullie wat aan Salvador hebben gedaan, maar ik begrijp niet dat je iemand voor SC net zo hard straft als voor bedreigen en het smijten met ziektes en andere scheldwoorden. Paar weken terug toen Salvador lekker op dreef was gooide hij de meest afschuwelijke ziektes naar iedereen en kreeg hij meerdere waarschuwingen voordat er iets aan gedaan werd. Bovendien bleven zijn posts staan, op de scheldwoorden na (die na een lange tijd pas verwijderd werden), hiermee straf je hem nauwelijks. Als iemand zich zo gedraagt moet je meteen de hele post verwijderen, minimaal. Maar ja dat is een wellicht slechts een kwestie van smaak.

Daarnaast worden mensen als _Led en A-Tuinhek snel van trollerig gedrag beticht, terwijl mensen als Bankfurt en Lambiekje de ene ongefundeerde en niet onderbouwde random post mag maken. Vraag je om bewijs dan ben je dus een trol zoals de heren die ik eerder noemde.

Maar laat verder maar zitten, het is niet alsof ik jullie ineens op andere gedachten kan brengen of zo.

quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is beide niet geheel netjes misschien maar zeker in de geest van BNW is iemand een slaaf noemen niet vreemd ofzo. Iemand aanraden om de psych op te gaan zoeken omdat hij geestenziek is weer wel want dan heb je BNW niet begrepen.
Dat betekend dus dat als we een discussie hebben over BNW achtige onderwerpen op bijvoorbeeld F&L of desnoods KLB dat we dan wel het beestje bij de naam mogen noemen zoals het in de normale wereld gaat? Zijn namelijk vrij klassieke textboek gevallen dit.

Alleen in BNW mogen we het niet? Dan moeten leugens, smaad en andere verdraaiingen van de waarheid geëerd worden.

[ Bericht 15% gewijzigd door arie_bc op 04-11-2010 18:58:45 ]
pi_88336524
Een schaap of slaaf is toch geen geestesziekte?

En met de opmerking: 'dan moeten leugens, smaad en andere verdraaïngen van de waarheid geëerd worden' sla je de plank behoorlijk mis.
  donderdag 4 november 2010 @ 19:12:25 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88336615
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 18:50 schreef arie_bc het volgende:

Maar laat verder maar zitten, het is niet alsof ik jullie ineens op andere gedachten kan brengen of zo.

Insgelijks :) Je kan alleen proberen begrip te kweken en hopen dat het aankomt.
Niet dat ik hiermee impliceer dat je ongelijk hebt overigens, maar ik ga niet uitleggen tot in detail waarom dingen hier en daar wel geedit worden en waarom hier en daar niet. Je kan het namelijk niet voor iedereen goed doen, heb ik allang mee leren leven eigenlijk.
Overigens is het wel een beetje mosterd na de maaltijd om daar nu mee te komen niet?
The truth was in here.
pi_88336965
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Insgelijks :) Je kan alleen proberen begrip te kweken en hopen dat het aankomt.
Niet dat ik hiermee impliceer dat je ongelijk hebt overigens, maar ik ga niet uitleggen tot in detail waarom dingen hier en daar wel geedit worden en waarom hier en daar niet. Je kan het namelijk niet voor iedereen goed doen, heb ik allang mee leren leven eigenlijk.
Overigens is het wel een beetje mosterd na de maaltijd om daar nu mee te komen niet?
Ach het is iets wat in de loop van de tijd opbouwt. En ik zag gisteren weer een paar van die opmerkingen voorbij komen en toen wilde ik toch even posten.

En @ Lavenderr, dus als je zegt dat iemand dingen/verbanden ziet die er niet zijn (paranoïde) dan is dat over de grens. Maar als je zegt dat mensen niet voor zichzelf kunnen denken, geprogrammeerd zijn door de elite en alles op hun commando doen (schaap/slaaf) dan is dat niet kwetsend bedoeld en perfect binnen die grens?
pi_88336978
En dat Tuinhek van trollen beschuldigd wordt slaat natuurlijk nergens op. Dat weet jij en dat weet ieder weldenkend mens. Heb nog nooit een trollpost van Tuinhek gezien.

Tuinhek wordt wel vaak uitgescholden en dat wordt ook niet getolereerd. Hij heeft wat dat aangaat heel veel geduld met de mensen die altijd op zijn nek zitten.
Veel respect voor hem ^O^
pi_88337102
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Ach het is iets wat in de loop van de tijd opbouwt. En ik zag gisteren weer een paar van die opmerkingen voorbij komen en toen wilde ik toch even posten.

En @ Lavenderr, dus als je zegt dat iemand dingen/verbanden ziet die er niet zijn (paranoïde) dan is dat over de grens. Maar als je zegt dat mensen niet voor zichzelf kunnen denken, geprogrammeerd zijn door de elite en alles op hun commando doen (schaap/slaaf) dan is dat niet kwetsend bedoeld en perfect binnen die grens?
Het is allebei niet complimenteus bedoeld, dat moge duidelijk zijn.
Alleen is het ene een ziekte en het andere niet. En met ziektes schelden mag niet. Zo simpel is het eigenlijk.
  donderdag 4 november 2010 @ 19:25:04 #59
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_88337181
quote:
Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
En dat Tuinhek van trollen beschuldigd wordt slaat natuurlijk nergens op. Dat weet jij en dat weet ieder weldenkend mens. Heb nog nooit een trollpost van Tuinhek gezien.

Tuinhek wordt wel vaak uitgescholden en dat wordt ook niet getolereerd. Hij heeft wat dat aangaat heel veel geduld met de mensen die altijd op zijn nek zitten.
Veel respect voor hem ^O^
O+
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_88337525
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is allebei niet complimenteus bedoeld, dat moge duidelijk zijn.
Alleen is het ene een ziekte en het andere niet. En met ziektes schelden mag niet. Zo simpel is het eigenlijk.
Het ene is erkend in de psychologische wereld en de andere niet. Beide zouden als ze waar zijn een geestesziekte zijn, alleen is 1 van de 2 op niks dan lucht gebaseerd.
pi_88337685
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:33 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Het ene is erkend in de psychologische wereld en de andere niet. Beide zouden als ze waar zijn een geestesziekte zijn, alleen is 1 van de 2 op niks dan lucht gebaseerd.
Nou, dan ben ik ook geestesziek, want loonslaaf .
Ik zit er alleen niet mee. Dat mag iedereen tegen me zeggen.
Paranoïde of schizofreen niet.
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:55:17 #62
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_88354694
quote:
Hij heeft wat dat aangaat heel veel geduld met de mensen die altijd op zijn nek zitten.
daar ging bijna mn koffie over mijn toetsenbord.......ik denk dat dit meer komt gezien het fijt dat hijzelf nogal een handje van heeft bepaalde mensen op hen huid te zitten

Ik geef als voorbeeld lambiekje....gehel stammen hier reageren niet meer op het merendeel van zijn imho onzin verhalen....maar mijnheer tuinhek kan dat maar niet laten, dus om hem nou hier op te gaan hemelen gaat een beetje te ver

Verder vind ik jullie moderatie de laatste tijd juist erg goed ...compliment
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:18:25 #63
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88355298
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 09:55 schreef DeMolay het volgende:

[..]

daar ging bijna mn koffie over mijn toetsenbord.......ik denk dat dit meer komt gezien het fijt dat hijzelf nogal een handje van heeft bepaalde mensen op hen huid te zitten

Ik geef als voorbeeld lambiekje....gehel stammen hier reageren niet meer op het merendeel van zijn imho onzin verhalen....maar mijnheer tuinhek kan dat maar niet laten, dus om hem nou hier op te gaan hemelen gaat een beetje te ver

Verder vind ik jullie moderatie de laatste tijd juist erg goed ...compliment
Het is vrij om op mensen te reageren toch? Ik reageer ook op iedereen van wie ik denk dat het uitleg nodig heeft. Bankfurt de laatste tijd dus :P
The truth was in here.
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:37:38 #64
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_88355929
als het meer op stalken lijkt is het toch net iets anders gezien hij zn verhalen toch allemaal onzin vind....

iets met stroop aan zn kont.......

Ook ik kan het niet laten hierop te reageren ~O> maar moest over die zin van lavender nogal proesten :)

quote van Atuinhek

quote:
Ik ben dan ook een ramptoerist die van leedvermaak houd
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_88358537
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:37 schreef DeMolay het volgende:
als het meer op stalken lijkt is het toch net iets anders gezien hij zn verhalen toch allemaal onzin vind....

iets met stroop aan zn kont.......

Ook ik kan het niet laten hierop te reageren ~O> maar moest over die zin van lavender nogal proesten :)quote van Atuinhek
[..]

Tof dat ik je aan het lachen gemaakt heb :)
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:48:13 #66
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89061631
Vraag en antwoord met heel BNW.
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Ligt eraan, er liepen een aantal dingen door elkaar natuurlijk. De vragen van Coolguy waren meer BNW, dit is wellicht meer TRU ja.
Schopje TRU... TT ook maar even aanpassen? :P

no problem ^_^
  dinsdag 23 november 2010 @ 18:59:34 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89062174
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]

Schopje TRU... TT ook maar even aanpassen? :P

no problem ^_^

Toch bedankt :*
The truth was in here.
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:07:21 #68
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89062533
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Toch bedankt :*
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 18:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee denk niet dat het goed is voor het topic eerlijk gezegd, de meeste posters zijn echt BNW'ers, en over het algemeen rond BNW vragen.
Ben bang dat het in TRU een kort leven zal krijgen wat gewoon zonde is, lekker laten staan dus.
Gewoon niet meer lezen als het in je AT komt ;) (of klik stop volgen)
Ik lees toch echt:
quote:
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agendas, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
Dus niet:
quote:
BNW is een plek waar je over je gedachtenflitsen gaat praten met online guru bankfurt die je dan wel even doormiddel van quasi cold readings hele duidelijke tips en aanmoedigingen kan geven.
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:41:15 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89064233
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:07 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

[..]

Ik lees toch echt:

[..]

Dus niet:

[..]

En toch blijft ie staan O+
The truth was in here.
pi_89583464
Het zal wel aan mij liggen, maar ik WALG ondertussen van die denigrerende houding van dat wij allemaal schapen zouden zijn! :r Misplaatste superioriteitswaanzin van een klein groepje mensen dat denkt het leven beter te begrijpen dan de rest van de mensheid en die de rest van de mensheid meteen als een stel hersenloze volgzame zombies afschildert.:r

Als de sceptici niet mogen suggereren dat de believers 1 of meerdere psychische stoornissen zouden kunnen hebben, vind ik dat andersom de believers op hun beurt de sceptici ook niet mogen uitschelden.

Ik zet dit ff voor de schermen omdat het niet echt direct met het modereren zelf te maken heeft (You guys are doing great! ^O^ ), maar meer om de houding van de BNW'ers onderling. Respect is vaak ver te zoeken.
  maandag 6 december 2010 @ 13:01:32 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89583584
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:57 schreef ToT het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik WALG ondertussen van die denigrerende houding van dat wij allemaal schapen zouden zijn! :r Misplaatste superioriteitswaanzin van een klein groepje mensen dat denkt het leven beter te begrijpen dan de rest van de mensheid en die de rest van de mensheid meteen als een stel hersenloze volgzame zombies afschildert.:r

Als de sceptici niet mogen suggereren dat de believers 1 of meerdere psychische stoornissen zouden kunnen hebben, vind ik dat andersom de believers op hun beurt de sceptici ook niet mogen uitschelden.

Ik zet dit ff voor de schermen omdat het niet echt direct met het modereren zelf te maken heeft (You guys are doing great! ^O^ ), maar meer om de houding van de BNW'ers onderling. Respect is vaak ver te zoeken.
Je hebt een goed punt.. dat begon mij ook op te vallen (vanmorgen nog een opmerking omtrent gegeven want anders word het sceptici bashen).
The truth was in here.
pi_89596758
quote:

Ja hoor, je hebt gelijk.
Erg jammer, want het slaat de discussie dood als er met termen als 'schapen' gegooid wordt.
Respect is het toverwoord, er kan heel veel gezegd worden, bijna alles, er is een grote marge, maar uiteindelijk komt het op respect aan.
pi_89597034
quote:

Ik snap je punt hoor, maar ik zou er iig niet te zwaar aan tillen. Vaak roept met het ook met een knipoog, net zoals BNW'ers vaak met een knipoog voor aluhoedjes worden uitgemaakt. Je kunt toch ook gewoon proberen te grijnzen als iemand zoiets tegen je zegt en het verder negeren?

Ik bedoel, je wordt niet verrot gescholden ofzo. Het valt imho allemaal wel mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2010 18:52:40 ]
  maandag 6 december 2010 @ 19:26:06 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89598600
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 18:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ik bedoel, je wordt niet verrot gescholden ofzo. Het valt imho allemaal wel mee.
Het valt ook wel mee.. een enkele keer word het iets grimmiger, en dan helpen opmerkingen als 'domme schapen' niet voor de verstandshouding maar over het algemeen gaat het netjes. :)
The truth was in here.
pi_89606257
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het valt ook wel mee.. een enkele keer word het iets grimmiger, en dan helpen opmerkingen als 'domme schapen' niet voor de verstandshouding maar over het algemeen gaat het netjes. :)
Precies, en zeker niet als het keer op keer (op korte termijn) gebruikt wordt, en ook als het gebruikt wordt om je gelijk te halen of zo. (Net zoals die internal programmer enzo! :') )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')