Oke.quote:Op zondag 21 november 2010 00:09 schreef Bankfurt het volgende:
Hier kan ik misschien iets mee. Even geduld.
Gedaan, was wel interessant. Ik kon in het licht-oranje dingen ietsjes beter herinneren. De opdruk was absoluut CCCP. Verder kreeg ik een kleine flits van bovenaf erbij, de plaats ligt 100% zeker op een eiland, maar zeker niet in Rusland. Het oogde eerder tropisch. De soldaten blijven een mysterie, die zwarte band leek een witte opdruk te hebben (een symbool) maar het was allemaal te vaag. Ze waren naast de patrouille ook bezig met een draaimechanisme bij de raket. Ook weet ik zeker dat ik een kind was, ik raapte die ring overigens op (weer kwamen die beelden voorbij) en toen werd ik door een wetenschapper daar vriendelijk verzocht het terug te geven. Gek genoeg sprak hij niet, maar de boodschap kwam wel over.quote:Niet zo belangrijk nu. Het gaat nu even om die flits;de beelden die je had.
Even een test (overdag doen, in een rustige kamer):
Als je die beelden weer probeert in je gedachten te krijgen; visualiseer alles in violet (om jezelf eerst te beschermen);
wacht dan even 1 kwartier en probeer het dan in licht-oranje (ongevaarlijke kleur, andere toepassing); hoe gaat dat ? wat zie je dan gebeuren ?
[...]
Dit is belangrijk; die letters probeer het je even te herinneren:
Waren het verticale letters of horizontale; welke kleuren heb je nog meer gezien ?
Kun je ook symbolen in die scenes herinneren ?
Ligt eraan, er liepen een aantal dingen door elkaar natuurlijk. De vragen van Coolguy waren meer BNW, dit is wellicht meer TRU ja.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kan deze serie niet meteen naar TRU?
Met al die "visoenen" en "flitsen" en vage paragnostachtige antwoorden van Bank?
Fijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:30 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ligt eraan, er liepen een aantal dingen door elkaar natuurlijk. De vragen van Coolguy waren meer BNW, dit is wellicht meer TRU ja.
Dit is relevant; Nu is er een zeer grote kans dat de gebeurtenis echt in je leven heeft plaatsgevonden en geen droom is. Misschien de Zwarte Zee ? Odessa en de Krim e.o. is subtropisch. Hmmm; Cuba en Venezuela zijn of waren Russisch militair territorium; maar CCCP; dat is verleden tijd van voor 1995, hoewel de opdruk nog lang kan blijven bestaan natuurlijk, zeker op geheime locaties.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:16 schreef Orchestra. het volgende:
Deel 2 van het Coolguy-topic. Was wel interessant. Kon er niet reageren omdat ik het de laatste tijd zeer, eh, druk heb.
[..]
Oke.
[..]
Gedaan, was wel interessant. Ik kon in het licht-oranje dingen ietsjes beter herinneren. De opdruk was absoluut CCCP. Verder kreeg ik een kleine flits van bovenaf erbij, de plaats ligt 100% zeker op een eiland, maar zeker niet in Rusland. Het oogde eerder tropisch.
Dat is standaardmethode; telepathische overdracht.quote:De soldaten blijven een mysterie, die zwarte band leek een witte opdruk te hebben (een symbool) maar het was allemaal te vaag. Ze waren naast de patrouille ook bezig met een draaimechanisme bij de raket. Ook weet ik zeker dat ik een kind was, ik raapte die ring overigens op (weer kwamen die beelden voorbij) en toen werd ik door een wetenschapper daar vriendelijk verzocht het terug te geven. Gek genoeg sprak hij niet, maar de boodschap kwam wel over.
Dat is mogelijk; wellicht een gebeurtenis ten tijde van je jeugd in deze normale tijddimensie. In deze tijd, ik weet niet hoe oud je bent; maar ik schat deze gebeurtenis tussen 1980 en 1995. Heb je andere aanwijzingen voor Duitsers ? bijvoorbeeld gesproken taal, symbolen of technologie die je kon zien ? .quote:Ik probeerde ook nog die andere ruimte in te gaan wat eerst niet was gelukt, maar wederom ging het niet. Ik kreeg wel beter beeld van die wetenschapper: blond kort haar, lichtblauwe ogen. Het deed me al met al denken aan Duitsers in een Russische basis.
Nee denk niet dat het goed is voor het topic eerlijk gezegd, de meeste posters zijn echt BNW'ers, en over het algemeen rond BNW vragen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
Kan deze serie niet meteen naar TRU?
Met al die "visoenen" en "flitsen" en vage paragnostachtige antwoorden van Bank?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is relevant; Nu is er een zeer grote kans dat de gebeurtenis echt in je leven heeft plaatsgevonden en geen droom is. Misschien de Zwarte Zee ? Odessa en de Krim e.o. is subtropisch. Hmmm; Cuba en Venezuela zijn of waren Russisch militair territorium; maar CCCP; dat is verleden tijd van voor 1995, hoewel de opdruk nog lang kan blijven bestaan natuurlijk, zeker op geheime locaties.
Ik kan er niets van maken. Het is geen SS-logo, al heeft het wel de zelfde statische stijl. Het lijkt meer op iets ronds en een M-achtig teken erin. Meer kan ik er echt niet in zien.quote:Dat is mogelijk; wellicht een gebeurtenis ten tijde van je jeugd in deze normale tijddimensie. In deze tijd, ik weet niet hoe oud je bent; maar ik schat deze gebeurtenis tussen 1980 en 1995. Heb je andere aanwijzingen voor Duitsers ? bijvoorbeeld gesproken taal, symbolen of technologie die je kon zien ? .
Die zwarte band met witte opdruk; probeer nog eens violet en kort daarna weer licht-oranje; alleen daarop concentreren, wat zie dan ?
Kijk eens op internet naar logo's van Russische militaire organisaties of geheime dienstenquote:Op dinsdag 23 november 2010 18:57 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
[..]
Ik kan er niets van maken. Het is geen SS-logo, al heeft het wel de zelfde statische stijl. Het lijkt meer op iets ronds en een M-achtig teken erin. Meer kan ik er echt niet in zien.
Dat gaat snel, hoe kan je zo iets zo snel herkennen ?quote:Ik heb wel de exacte locatie voor je. Naar aanleiding van je posts ging ik zoeken in de gebieden en ik schrok me dood toen ik de vorm van het eiland precies herkende.Het is 100% zeker de Krim, en de zuidelijke kant ervan. Zo nabij Sebastopol.
het gaat pas trager als je ouder begint te wordenquote:Op een een of andere manier gaat het bij jou snel w.b.t het herinneren.
Wat er het meest in de buurt komt is de FAPSI, omdat ik me vergelijkbare statische bliksemschichten herinner. Voor de rest is het allemaal echt te vaag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kijk eens op internet naar logo's van Russische militaire organisaties of geheime diensten
Die soldaten kunnen Russische paratroopers zijn; vergelijkbaar met de oorlog in Tjetsenie in 1994.
check zelf even.
Vrij eenvoudig: de vorm van dat eiland had ik wel onthouden en kon ik voor met zien. Matchte prima met de Krim.quote:Dat gaat snel, hoe kan je zo iets zo snel herkennen ?
Dat zal dus daar in de buurt zijn geweest. Maar goed, ik hou het allemaal in de gaten.quote:Sebastopol is wel een top-secret basis van de Russen; kernwapens, onderzeeers, soviet high tech verleden.
Denk er rustig over na, misschien schiet je iets meer te binnen. Maar ga je ook niet teveel verdiepen in Rusland.
Let ook op Vladimir Poetin in het nieuws, en gebruik violet altijd als je hem toevallig gaat zien/ziet.
Neem een pauze. Op een een of andere manier gaat het bij jou snel w.b.t het herinneren.
Groeten.
Hoezo op Poetin letten? Daarnaast wel erg makkelijk, ergens tussen 1980 en 1995 als je je bedenkt dat bijna elke fokker hier in die tijd is geboren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Kijk eens op internet naar logo's van Russische militaire organisaties of geheime diensten
Die soldaten kunnen Russische paratroopers zijn; vergelijkbaar met de oorlog in Tjetsenie in 1994.
check zelf even.
[..]
Dat gaat snel, hoe kan je zo iets zo snel herkennen ?
Sebastopol is wel een top-secret basis van de Russen; kernwapens, onderzeeers, soviet high tech verleden.
Denk er rustig over na, misschien schiet je iets meer te binnen. Maar ga je ook niet teveel verdiepen in Rusland.
Let ook op Vladimir Poetin in het nieuws, en gebruik violet altijd als je hem toevallig gaat zien/ziet.
Neem een pauze. Op een een of andere manier gaat het bij jou snel w.b.t het herinneren.
Groeten.
Je bent nog vrij jong; het betekent dat jouw psychische en mentale vermogens nog vrij sterk zijn.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:48 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Wat er het meest in de buurt komt is de FAPSI, omdat ik me vergelijkbare statische bliksemschichten herinner. Voor de rest is het allemaal echt te vaag.
[..]
Vrij eenvoudig: de vorm van dat eiland had ik wel onthouden en kon ik voor met zien. Matchte prima met de Krim.
[..]
Dat zal dus daar in de buurt zijn geweest. Maar goed, ik hou het allemaal in de gaten.
Als het de Russen zijn, dan wel. Maar ik weet dat nog niet zeker.quote:Zou dit iets met de Romanovs te maken kunnen hebben?
Och, uitspraken van dat bepaalde codes die hij heeft ons om zeep kunnen helpen vind ik ook wel grappig!quote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
En Bankfurt, als je jezelf zo terug leest...vindt je je manieren nog steeds niet manupalitief?
Appeleren aan leeftijd enz? Doen alsof dat de rede is dat deze discussie eventueel "niet prettig" is?
schapen, daar hebben we niks mee, sorryquote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, uitspraken van dat bepaalde codes die hij heeft ons om zeep kunnen helpen vind ik ook wel grappig!Oh en natuurlijk de regelmatig herhaalde klassieker dat we ons moeten afvragen waarom we zo fel tegen zijn opmerking reageren; we zijn geprogrammeerd om zo te reageren als het te dicht bij de waarheid komt!
Ach, ik moet wel zeggen dat DIE opmerkingen de discussies juist WEL weer interessant houden!
Ik zie wel meer van de ruimtes, maar daar houdt het ook wel mee op. Geen grote noemenswaardige verschillen.quote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je bent nog vrij jong; het betekent dat jouw psychische en mentale vermogens nog vrij sterk zijn.
Kijk even wat er gebeurt als je de gehele scene visualiseert in bruin licht (na eerst je vooraf te hebben beschermd in violet). Wordt het helderder of blijft hetzelfde ?
Ben benieuwd.
Tja, ik laat mijn leven hier niet door leiden verder. Soms denk ik wel even na als me iets opvalt, maar over het algemeen doe ik gewoon normaal mee met de wereld. Het blijft wel lastig om steeds vragen te moeten stellen over dit hele leven, ik bedoel, ik ben zelf heel goedaardig van nature, dus ik snap niet waarom er zoveel leed moet zijn.quote:BTW:
misschien vind je deze discussie niet prettig, omdat je wellicht te jong bent voor dit soort kennis en informatie; maak je vooral niet druk dat jij een uitzondering bent; militaire ontvoeringen zoals deze gebeuren bij honderdduizenden Nederlanders, waaronder ik.
Alleen het is heel moeilijk voor velen om e.e.a te herinneren.
Blijf met beide benen op de grond staan, blijf nuchter en laat deze discussies in BNW niet teveel jouw leven in beslag nemen. Je bent gelukkig al goed bekend met het Christusbewustzijn en de 4 evangelien.
Volledig mee eens. Dat is exact wat er gebeurd. Ik vind een interessantere vraag; waarom doet hij dit? En met dit bedoel ik...dit...deze hele topics, dat slappe nietszeggende gelul. Compensatiedrang? of wat?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
En Bankfurt, als je jezelf zo terug leest...vindt je je manieren nog steeds niet manupalitief?
Appeleren aan leeftijd enz? Doen alsof dat de rede is dat deze discussie eventueel "niet prettig" is?
Het is fijner om realiteiten te delen met iemand, hoe verstoord die ook zijn. Het geeft ook wat meer 'zekerheid' wanneer iemand in hetzelfde gelooft. Het geeft sommige mensen een vredig gevoel als ze in andere dingen geloven dan de rest van de meute. Het gaat er niet zo zeer om dat het waar is, maar dat het anders is. Dat maakt hen namelijk 'speciaal' en daaraan ontlenen ze superioriteit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 10:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Dat is exact wat er gebeurd. Ik vind een interessantere vraag; waarom doet hij dit? En met dit bedoel ik...dit...deze hele topics, dat slappe nietszeggende gelul. Compensatiedrang? of wat?
Dat soort dat soort kinderachtige mislukte mindfucks idd. Ze zijn lachwekkend maar het is een raar soort leedvermaak onzerzijds. Ik vind het dan ook een beetje droevig.quote:Op woensdag 24 november 2010 22:36 schreef ToT het volgende:
Och, uitspraken van dat bepaalde codes die hij heeft ons om zeep kunnen helpen vind ik ook wel grappig!![]()
Ok, als je het allemaal zeker weet w.b.t. deze kleur-testen zijn alvast drie dingen zeker:quote:Op donderdag 25 november 2010 19:54 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Ik zie wel meer van de ruimtes, maar daar houdt het ook wel mee op. Geen grote noemenswaardige verschillen.
Ok, ik zal me beperken tot deze scenes w.b.t. de Krim en uitleggen wat er gebeurde voor zover mogelijk en het daarna afsluiten.quote:Tja, ik laat mijn leven hier niet door leiden verder. Soms denk ik wel even na als me iets opvalt, maar over het algemeen doe ik gewoon normaal mee met de wereld. Het blijft wel lastig om steeds vragen te moeten stellen over dit hele leven, ik bedoel, ik ben zelf heel goedaardig van nature, dus ik snap niet waarom er zoveel leed moet zijn.
Dat klopt. Ik zie niet meer, maar het is wel redelijk duidelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ok, als je het allemaal zeker weet w.b.t. deze kleur-testen zijn alvast drie dingen zeker:
1) het is geen fantasie of hallucinatie.
2) er is geen verschuiving in de tijdijnen en je zag heel duidelijk CCCP;
3) het is een persoonlijke ervaring, een echte persoonlijke belevenis.
Als je nu de gehele scene in grasgroen licht ziet (na eerst violet te hebben gebruikt), moeten de scenes/beelden vrijwel onveranderd blijven of misschien worden ze iets beter, als het goed is;
check dit even voor jezelf of dat zo is.
Ik werd een soort kort gelanceerd vanuit die ruimte, het luik voor die raket ging open en ik zweefde ineens torenhoog erboven. Ik kon het schiereiland maar echt in een flits zien, maar goed genoeg om het te onthouden. Daarom was ik ook verbaasd dat het die exacte vorm was.quote:Nu het volgende:
Je herkende de Krim, hoe herkende je dit ? Besef wel dat het een (schier)eiland is van 200km x 200 km. Herkende je het ..
a) vanuit een hoge positie in de lucht, bijv. doordat je in een vliegtuig of helikopter naar de Krim kon kijken ? en/of ..
b) had je een idee dat je snel door de lucht zweefde en daarom razendsnel Sebastopel en de de vorm van de Krim of de landkaart van de Krim herkende ?
Dat moet toch echt eerder 4-5 zijn geweest. Een jaar of 3 á 4 denk ik.quote:Kun je voor jezelf inschatten wat jouw leeftijd was waarin jij in de scenes aanwezig was ?
Bijv. 4 of 5 jaar ? of toch ouder bijv. 8-10 jaar ?
Oke.quote:Ok, ik zal me beperken tot deze scenes w.b.t. de Krim en uitleggen wat er gebeurde voor zover mogelijk en het daarna afsluiten.
BTW: ook als President Medvedev in het nieuws komt, violet gebruiken; deze kleur beschermt jou en werkt goed bij jou, en je hebt kans dat er dan op dat moment meer informatie boven komt; maar niet opzettelijk naar Poetin of Medvedev gaan zoeken.
ik heb verder een link gevonden van Russische commando's in de Zwarte Zee; kan jij hun uitrusting herkennen ?
http://gdb.rferl.org/B599(...)84_mw800_mh600_s.jpg
Hmm, toch wel apart inderdaad. Goede timing ook.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:05 schreef Bankfurt het volgende:
Als je het hebt over de duivel...... , nu dit kleine berichtje in het nieuws:
http://www.nu.nl/economie/2388539/rusland-mogelijk-euro.html
Orchestra, dit is een voorbeeld waar dit topic mee te maken heeft.
dit soort berichten in het nieuws, daar gaat het om, het zijn triggers van de Rothschilds en de Romanovs voor de NWO, voor mensen in West-Europa.
Het was vandaag op nu.nl het best gelezen bericht.
Met een speciale reden vanuit Berlijn het nieuws ingestuurd.
En wat was die speciale reden dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:05 schreef Bankfurt het volgende:
Met een speciale reden vanuit Berlijn het nieuws ingestuurd.
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:33 schreef Lambiekje het volgende:
http://english.peopledaily.com.cn/90001/90776/90883/7208831.html
Ja, dit bericht is net zo relevant, maar dan voor Aziaten, Chinezen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:16 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En wat was die speciale reden dan?
Het lijkt mij meer wat speculerend gemijmer van Poetin dan dat ik het volledig serieus neem.
Ik vind dit bericht verontrustender, met welke reden is dat de wereld dan ingestuurd?
[..]
Nou nee, het gaat over het plaatsen van een herinnering; en het is zeer beperkt tot Rusland.quote:
Dat moet op dezelfde locatie zijn geweest ja. Ik denk niet dat het Odessa was.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:20 schreef Bankfurt het volgende:
Orchestra, jouw beelden zijn nu duidelijk genoeg.
Toen je die ring opraapte; was je denk je toen in Sebastopel of kon het ook elders zijn aan de Zwarte Zee, ik denk bijvoorbeeld aan Odessa; waar de Russen al heel lang experimenteren met telepathische vaardigheden bij kinderen van 2 tot 6 jaar.
Ik heb verder niemand gezien, maar dat zou altijd kunnen natuurlijk.quote:En had je het idee dat er meerdere kinderen van jouw leeftijd daar bij jou waren.
Ik ben ooit 1 keer geopereerd, toen ik klein was, aan m'n amandelen. Ik was 2 jaar. Vrij standaard ingreep verder dus.quote:Heb je in de leeftijd van 2 tot 6 jaar een echte operatie ondergaan aan je hoofd ?
bijvoorbeeld neus, oren of ogen ?
Ik bedoel een gewone echte operatie, wellicht onder narcose, waarvan jij en je ouders van af weten.
Ok, Sebastopel dan waarschijnlijk, in ieder geval een high-tech Russische militaire locatie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:56 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Dat moet op dezelfde locatie zijn geweest ja. Ik denk niet dat het Odessa was.
Dit is idd niet zo bijzonder, maar ook zoiets heeft op de lange termijn effect op het het gehele psychisch-lichamelijk functioneren van de mens.quote:Ik ben ooit 1 keer geopereerd, toen ik klein was, aan m'n amandelen. Ik was 2 jaar. Vrij standaard ingreep verder dus.
Het is in eerste instantie voor Orchestra bedoeld ivm het gebruik van kleuren en het herkennen van implants.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mijn god Bankfurt. Je bent volgens mij een beste kerel, maar geloof je het zelf allemaal wat je hier neerzet?
Dat is dus precies waarom Orchestra de kleurentoetsen heeft gedaan. Zijn "beelden" zijn echt; en ik gaf ook aan hoe en waarom het gebeurt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
Imho is dit topic een gevalletje valse herinneringen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herinneringsvervalsing
"Een herinneringsvervalsing, valse herinnering of pseudo-herinnering is een herinnering die in strijd is met de waarheid, ofwel aan gebeurtenissen die nooit hebben plaatsgevonden. Het kunnen ook onjuiste en/of vervormde herinneringen zijn aan een gebeurtenis die wel echt heeft plaatsgevonden. Zij worden echter door de persoon die deze herinnering oproept, wel als echt ervaren."
Ik heb nieuws voor jou; je bent jezelf niet eens bewust waarom je hier met deze wikipedia-praat komt aankakken, waarom niet: omdat je niet weet in wat voor wereld je leeft.quote:"Mensen proberen daarom de gaten in hun geheugen op een of andere manier te "vullen". Dit is meestal een onbewust proces. Men "verzint" bepaalde details en herinneringen, of probeert ze door logisch redeneren te herconstrueren. Hierdoor ontstaat een herinneringsvervalsing."
"Bij het aanmaken van valse herinneringen die worden beïnvloed door de omgeving is er sprake van externe factoren.'
Geen betere misinformation dan wikipedia.quote:"Het misinformation effect is hier een voorbeeld van. Dit effect kan leiden tot valse herinneringen, die worden gevormd doordat er suggestieve vragen gesteld worden en door misinformatie. Een andere techniek is de lost in the mall techniek. Met deze techniek is aangetoond dat mensen nieuwe herinneringen kunnen aanmaken over gebeurtenissen die nooit hebben plaatsgevonden."
Men heeft moeite de waarheid onder ogen te durven zien, en daarom vlucht men als bang schaap naar een "veilige officiele uitleg en rapporten".quote:"Een interne factor is dat men moeite heeft met onderscheid maken tussen dromen, levendige fantasieën en de realiteit."
"Het resultaat is dat de herinnering uiteindelijk in meerdere of mindere mate afwijkt van wat er echt is gebeurd."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Herinneringsvervalsing
Maar wat zijn dan die keiharde bewijzen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het is in eerste instantie voor Orchestra bedoeld ivm het gebruik van kleuren en het herkennen van implants.
Het gaat bijvoorbeeld veel verder dan David Icke, maar toch is maar slechts het topje van de ijsberg wat ik hier neerzet.
Het geloven is niet meer aan de orde, het is weten.
Na goed onderzoek weet men meer. Aan twijffel heb je niets.
We zijn op aarde om zinvolle dingen te leren. En kennis is macht.
en .... wat ik hier neerschrijf is maar kinderspel bij wat anderen (met keiharde bewijzen) op andere fora aangeven.
die wijziging in TT, daar heb ik niet om gevraagd.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
Bankfurt, de topictitel is niet voor niets gewijzigd.
Denk daar maar eens over na.
Tja, die leeuwen.quote:En btw... dat "gemekker" (je weet wel, dat is dat geluid dat schapen maken) over die leeuwen, dat is ook maar een gejatte beeldspaak uit Azië. Waar je hier in het westen misschien verbazing mee zal oogsten. Verzin zelf eens wat origineels?
Juist omdat je daar niet zelf om hebt gevraagd, zou dat je tot nadenken moeten stemmen.quote:Op zondag 28 november 2010 00:00 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
die wijziging in TT, daar heb ik niet om gevraagd.
[..]
Tja, die leeuwen.Ik noem alleen slechts feiten......Ik heb het niet over mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |