Dat is juist.quote:Op maandag 8 november 2010 14:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daar heb ik je al eens een vraag over gesteld. Je riep ergens anders dat iedereen die chips in zich heeft. Jij bent daar dus geen uitzondering op, aangezien jij ook bij 'iedereen' hoort. Je zei verder dat je sommige chips makkelijker kunt 'verslaan' dan anderen. De manieren waarop je dat doet hebben te maken met je eigen 'mind, je eigen spirituele vermogens' om maar jouw woorden te gebruiken.
Hangt er van af waar de chip is; uitschakelen van brainimplants gebeurt in principe met een speciale gedachtenconcentratie en bepaalde kleurenvisualisaties die het elektro-magnetische veld om de chip saboteren.quote:Wat ik me nu afvraag is, hoe weet je dat 't werkt? Stel, jij hebt een chip in je lichaam, op plek X. Jij weet dat je op plek X een chip hebt. Nu ga je 'willen' dat die niet meer werkt.
Ja, niet toestaan, Intentie is alles.quote:Je schreef eerder dat je je dan heel erg moet concentreren daar op, en dus moet 'willen' dat die chip defect gaat.
Bij bep. brainimplants, eye-implants, kruinimplants etc hoor je de "crash" na een gerichte geconcentreerde actie. Dit betekent een reboot van de processor en het interne besturingssysteem, dit moet je saboteren met bepaalde kleurenvisualisaties. Bio-electronica idd op nano-schaal.quote:Mijn vraag is: hoe weet je dat 't gelukt is? Hoe weet je dat je die chip hebt vernietigd? Overigens, die chips, ik neem even aan dat we praten over computerchips? Dus elektronica, maar dan op heeeele kleine schaal?
Dat kan wel; en zeker een laptop;quote:Waarom kan ik dan niet willen dat mijn laptop kapot gaat? of een willekeurig ander apparaat?
Hoe gevoeliger en verfijnder de microelektronica, hoe kwetsbaarder het is voor gedachtenimpulsen of andere mindvermogens.quote:Bijna elk apparaat met een stekker bevat chips. Waarom kan ik niet 'willen' dat die kapot gaan?
Nee, Gijs.quote:Op maandag 8 november 2010 20:07 schreef ChungLingSoo het volgende:
Niet dat ik me ergens in wil mengen hoor, maar hoort met deze argumenten (lees: minder dan geen) dit topic niet meer thuis in TRU ?
Off-topic: Naar mijn mening ben je elk pad wat er maar mag zijn al lang uit het oog verloren, gijs.Dat was niet eens off-topic!
'Zwarte Magie' zegtie ff sake!quote:
daar gaat het hier dus NIET over.quote:Op maandag 8 november 2010 20:45 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
'Zwarte Magie' zegtie ff sake!
Alles goed, gozer ?
Kan je hier dan wellicht mijn vraag beantwoorden? Die over RF golven en hoe je hiermee DNA selectief kan beinvloeden.quote:Op maandag 8 november 2010 21:34 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
daar gaat het hier dus NIET over.
Dat gaf ik al aan in mijn openingspost dat ik het daar juist niet over wilde hebben, hoewel er wel een relatie kan bestaan met implants. Alleen voor de duidelijkheid.
quote:Morgellons
Morgellons is een ziekte waarbij de patiënten menen geïnfecteerd te zijn door parasieten die onderhuids rondkruipen. De meeste doktoren menen dat het slechts om een waanidee gaat, maar dat is niet bepaald zeker
[..]Spencer toonde foto's van een morgellonpatiënt waarbij een blauwe 'draad' met goudkleurig puntje was weggehaald. Deze 'draad' bleek pas te branden bij een temperatuur van 925 graden Celsius. En dat geeft te denken. Volgens Spencer zei onderzoeker Janovy over deze wonderlijke 'draad' het volgende:
"Het heeft geen eukaryote cellen, geen celmembranen, het is geen parasiet en het is niet biologisch, het is een machine."
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Morgellons-geen-fictie/
http://www.grenswetenschap.nl/blogbib.asp?bib=4
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Morgellons-en-nanodoomsday/
Vreemd inderdaad, maar ik denk niet dat dit implantaten of iets in die strekking zijn. Hoewel men het er blijkbaar nog niet over eens is wat het dan wel is.quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Ticker het volgende:
Oe.. onderhuidse onverklaarbare voorwerpen.. leuk onderwerp.
[..]
Oh.. da's gek, want als ik op jouw eerste linkje klik, dan staat er:quote:"Het heeft geen eukaryote cellen, geen celmembranen, het is geen parasiet en het is niet biologisch, het is een machine."
Volgens Schwartz is het dus wel een parasiet.quote:Volgens Schwartz zijn de draden die bij patiënten door de huid heen breken te vergelijken met bijvoorbeeld de draden die een zijderups spint om een cocon te maken. Of de parasiet daadwerkelijk een cocon spint is nog niet bewezen maar in de optiek van Schwartz lijkt het er wel op.
Schwartz en zijn team proberen momenteel een DNA profiel van de parasiet te krijgen zodat bestudering en bestrijding vergemakkelijkt kan worden.
Mij lijkt het vet gedrukte de meest plausibele verklaring en het zal inderdaad dan wel een of andere onbekende parasiet zijn. Maar goed, ik ga het feestje hier niet bederven.quote:Hypotheses about the fibers
Randy Wymore, a former research director of the MRF and presently director of the Oklahoma State University Center for Health Sciences' Center for the Investigation of Morgellons Disease, claims that Morgellons patients have masses of dark fibers visible at 60x magnification under the unbroken skin, while unaffected individuals do not.[3] Wymore sent samples of fibers supplied by Morgellons patients to the Police Crime Lab in Tulsa, Oklahoma, for analysis. A forensic scientist at the Tulsa Police Crime Lab in Oklahoma searched the FBI's national database, but the Morgellons sample did not match any known fiber in the database.[11] Lab director Mark Boese said the fibers were "consistent with something that the body may be producing," adding, "These fibers cannot be manmade and do not come from a plant. This could be a byproduct of a biological organism."[11]
Rhonda Casey, chief of pediatrics at Oklahoma State University Hospital and part of the MRF research team at OSU, claimed that she has examined many patients' skin via a dermatoscope and performed biopsies on both lesions and apparently healthy skin, and that "she saw fibers embedded in both places. The white ones, she says, are hard to see. A dermatologist who either didn't look at all, or didn't use a dermatoscope, might not see them under the skin."[13]
Dermatologists say any fibers are from clothing embedded in self-imposed sores, and the fibers patients bring in bags, are textile in nature.[13][56] The fibers may also be peripheral nerve endings.[57]
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Morgellons
Niemand.quote:1. Wie planten die nano-chips dan? Zijn ze buitenaards?
Nergens, die technologie bestaat nog even niet.quote:2. Waar worden ze gefabriceerd en waarom houden alle mensen die ze fabriceren dan keurig hun mond? (als het geen buitenaardse implantaten betreft natuurlijk )
Nee, nee. Nee.quote:3. Dragen degenen die de chips planten zelf ook chips en hoe zit het met de echte machthebbers? Dragen die ze ook?
Sinds de film Metropolis uitkwam speelt deze fantasie een grote rol in het hoofd van sommige mensen.quote:4. Hoe oud is dit fenomeen eigenlijk?
Implantaten?quote:Op maandag 8 november 2010 21:14 schreef ATuin-hek het volgende:
Als dit geen typisch Tru topic is weet ik het idd ook niet meer.
Morgellons is meer gelieerd aan chemtrails, dacht ik.quote:Op maandag 8 november 2010 22:45 schreef Ticker het volgende:
Oe.. onderhuidse onverklaarbare voorwerpen.. leuk onderwerp.
[..]
Dat zou jij dan toch moeten kunnen verduidelijken??quote:Op dinsdag 9 november 2010 07:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Morgellons is meer gelieerd aan chemtrails, dacht ik.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 02:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Niemand.
[..]
Nergens, die technologie bestaat nog even niet.
[..]
Nee, nee. Nee.
[..]
Sinds de film Metropolis uitkwam speelt deze fantasie een grote rol in het hoofd van sommige mensen.
Ja maar dat kan van alles zijn toch?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik zie je niet.. ik zie je niet.. ik zie je niet.. niet.. niet.. niet..
Het komt in veelvoud voor dat een simpele google erop genoeg antwoorden of video's erover geeft, is zo miniscuul dat het discutabel is of het technologie is of dat we gewoon niet weten wat het zijn.. het maakt je lichaam kapot en blijft niet op 1 plek zitten...quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar dat kan van alles zijn toch?
Ik had even iets van WTF?quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het komt in veelvoud voor dat een simpele google erop genoeg antwoorden of video's erover geeft, is zo miniscuul dat het discutabel is of het technologie is of dat we gewoon niet weten wat het zijn.. het maakt je lichaam kapot en blijft niet op 1 plek zitten...
Dus wat stel jij voor dat het is? Iets normaals in je lichaam?
.. en het beweegt zichzelf voort...
Ik zou zeggen googlen of youtuben en je hebt vandaag nog een (on)tevreden antwoord.quote:Op dinsdag 9 november 2010 09:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik had even iets van WTF?
Maar, het proberen te plaatsen neemt al snel over.. ik weet niet waar ik naar zit te kijken. Het eerste kan wel van allerlei microben of cellen zijn onder een microscoop, als je me vertelt dat dit kankergezewelletjes zijn dan zou ik je ook geloven bedoel ik.
Het tweede dingetje, dat wormpje, het komt mij bekend voor als.. een wormpje, een bacterie oid.
Als het is wat jij denkt dat het is...
Ja dat is waar.. wil ik het wel wetenquote:Op dinsdag 9 november 2010 09:49 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen googlen of youtuben en je hebt vandaag nog een (on)tevreden antwoord.
Mooie OPquote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef Bankfurt het volgende:
N.a.v. een uitgebreide vragenlijst van Coolguy in een ander BNW topic: dit antwoordlijstje.
Het is een te uitgebreid onderwerp om even kort toe te lichten.
Voor meer info en toelichtingen moeten de geinteresseerde lezers zelf huiswerk doen en googlen op mind-control, abductions, triggers, electronic monitoring, trauma based mind-control, mind programming, ELF, alters, monarch, rituals etc. etc.
Ik open hiermee de thread als discussietopic, omdat Coolguy het behoorlijk compact en to the point heeft geformuleerd, zodat ik makkelijker antwoorden kan geven.
Discussies en (zware) kritiek zeer welkom hier !![]()
ok..quote:Dat is juist.
Maar, je zegt, saboteren. Wat bedoel je daar precies mee? Ik bedoel, ik lees wat je zegt, maar wat ik niet snap is hoe dat dan in zijn werk moet gaan. Want, nu heb ik een dus (net als alle andere mensen) van die brain implants. Wat is dan een 'speciale gedachtenconcentratie' ? Moet ik me daarbij heel erg focussen op die chip? of op een konijntje? Ik bedoel, ben eens concreet? En die kleurenvisualisaties. Ik kan bv heel erg sterk aan de kleur rood gaan denken. Maar hoe komt het nou precies dat, doordat ik heel sterk denk aan de kleur rood (bijvoorbeeld hoor) uiteindelijk het magnetisch veld van die chip gesaboteerd raakt? Ik bedoel, wat gebeurd er dan met mijn lichaam of wat dan ook, wat op dat moment gevaarlijk is voor het magnetisch veld van die chip? Want dat is iets wat meetbaar moet zijn lijkt mij.quote:Hangt er van af waar de chip is; uitschakelen van brainimplants gebeurt in principe met een speciale gedachtenconcentratie en bepaalde kleurenvisualisaties die het elektro-magnetische veld om de chip saboteren.
Zit de chip in het hart dan is meer geschut nodig; bijv. gedachtenvisualisaties en het gebruik van kristallen.
Maar, moet ik daar dan de hele dag aan blijven denken om het 'niet toe te staan' ? Ik bedoel, als ik bij de Albert Heijn naar binnen loop en ik ga nadenken over welk stukje vlees ik vanavond wil ben ik op dat moment daar aan 't denken, en niet aan dat ik 'niet wil toestaan'. Moet ik daarna dan opnieuw beginnen? Of kan ik verder gaan waar ik gebleven was? Ik kan me voorstellen, dat als ik heel erg aan de kleur rood denk (om dat voorbeeld maar aan te houden) en ik stop daar ineens mee, terwijl de chip nog niet kapot is, dat dan mijn invloed op dat magnetisch veld weg is, en ik dus, als ik er opnieuw aan ga denken (aan de kleur rood) ik weer opnieuw moet beginnen?quote:Ja, niet toestaan, Intentie is alles.
Dus, de crash is niet zo zeer dat de chips zijn 'doorgebrand', ze zijn dus niet kapot maar de computer start in principe opnieuw op. Als het windows was heb ik dus dmv van die geconcentreerde actie net op 'opnieuw opstarten' geklikt als het ware? Maar net hadden we het nog over het beinvloeden van het magnetisch veld van de chips. Dat betekent in mijn ogen kapot maken. Maar nu hebben we het over het opnieuw opstarten. Dat betekent dus dat er code wordt uitgevoerd. De computer leest 1en en 0en en gaat in zijn bootsequence. Hoe kan ik, door kleurenvisualisaties, nou invloed uitoefenen daarop. Ik zou zeggen 'al denk ik aan de kleur rood tot ik een ons weeg' een computer boeit dat niet, die ziet alleen maar binaire code en werkt dat af. Hoe kan mijn gedachtengang invloed hebben daarop. Kun je hiervan een hele specifieke uitleg geven, dus heel concreet?quote:Bij bep. brainimplants, eye-implants, kruinimplants etc hoor je de "crash" na een gerichte geconcentreerde actie. Dit betekent een reboot van de processor en het interne besturingssysteem, dit moet je saboteren met bepaalde kleurenvisualisaties. Bio-electronica idd op nano-schaal.
Waarom is dat?quote:Ook het persoonlijke DNA, leeftijd, sexualiteit, geslacht speelt een rol in hoeverre je vaardigheden liggen op het gebied van kleurenvisualisaties en hun effecten op je gedachten.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:DNA is 1 op 1 d.w.z. = persoonlijk en uniek frequenctiespectrum van je gedachtengolven.
Ik vind dit te vaag. Wederom wil ik je vragen heel concreet te zijn. Hoe kom ik aan die chips? Die heeft iedereen. Hoe? Is de melk in de supermarkt 'geinfecteerd' met chips? Hoe komen die daar in? Gebeurd dat tijdens het productieproces? Of pas bij de distributie? En waar worden die chips gemaakt? En hoeveel mensen zijn hierbij betrokken? En iedereen kan dus zo maar veranderen in een professionele moordenaar? En waarom gebeurd dat niet bij iedereen dan? En alle moordenaars die er zijn, op de wereld, dat is allemaal n.a.v. deze implantaten?quote:Veel implants van de NWO zijn ook backups voor sateliettransmissies; ze downloaden de info van de sateliet en worden aktief (d.w.z de trigger) op een bepaald geprogrammeerd tijdstip (b.v in je slaap, bij een woede-aanval, bij het zien van bepaalde TV-beelden, het horen van een bepaald muziekje etc.).
Zo kan bijvoorbeeld een normaal mens plotseling veranderen in een professionele moordenaar, waarna die zichzelf doodschiet en dus is alle bewijsmateriaal erna weg.
Vaag vaag vaag. Een implantaat in mijn energieveld? Ik weet echt niet waar je het over hebt. Een implantaat (in de letterlijke betekenis) is een voorwerp dat in je lichaam wordt ingebracht. DAT is een implantaat. En dat is een fysiek is. Een implantaat kun je vastpakken, aanraken. Het heeft massa, gewicht. Hoe kan dat in mijn energieveld zitten en niet vallen? Ik mag aannemen dat met 'energieveld' je bedoeld het 'ding' wat om me heen hangt? Dus ergens hier om mij heen zweeft/hangt nu een implantaat? Hoe moet ik dat nou voor me zien dan?quote:Implants of bio-chips kunnen meer dan alleen bio-eletronica zijn,
Bijvoorbeeld: etherische implants (in je energieveld bijv. d.m.v. ELF golven per sateliet of per PC), amalgaamvullingen, programs in je mind-matrix (m.b.v. pre- en posthypnose) of subliminale imprints (TV-reclame, symbolen), een sexueel trauma of een combinatie van dit alles.
Als bouwmateriaal? Hoezo als bouwmateriaal? Als we het hebben over nano-implantaten, dan kan het gehele implantaat toch wel door mn huid heen? Waarom zouden ze dan alleen de bouwstenen in zo'n creme stoppen? Want, stel dat zo'n implantaat uit 30 verschillende bouwstenen bestaat, en niet elke bouwsteen zit in elke creme, dan moet ik dus meerdere cremes gebruiken om alle bouwstenen bij elkaar te krijgen, waarna die zich gaan samenvoegen tot het uiteindelijke implantaat. En wat nou als ik helemaal niet allemaal die cremes gebruik? Dan zit ik dus met bouwstenen in me die niets meer gaan doen, want niet alle componenten zijn beschikbaar/aanwezig. En hoe lang blijven die bouwstenen goed? Stel dat ik over 10 jaar wel zo'n creme ga gebruiken die een nog ontbrekende bouwsteen bevat. Doen de bouwstenen die ik nu op dit moment al in me heb het dan nog? Of moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen? Is dat niet ontbetrouwbaar? want zo weten 'ze' nooit of het lukt?quote:Ook het toenemende gebruik van huidcremes of zonnebrandcreme kan implants opleveren. Die cremes bevatten tegenwoordig spul die dwars door de huid het lichaam ingaan en als bouwmateriaal kunnen dienen voor implants.
Maar niet iedereen heeft piercings of tatoeages. Dat is dan toch een onzeker iets?quote:Dan heb je ook nog de piercings en de tatoeages; dit zijn de zwaardere maar wel lompe vormen van implants die het energieveld van de persoon manipuleren ter versterking van satelietimpulsen of impulsen uit mobieltjes.
ja, maar het kan ook zijn dat dit komt doordat die persoon schizofreen is, of bestaat dat niet volgens jou? Dus als je stemmen hoort is dat altijd de actie van een implantaat?quote:Een voorbeeld is bijv. "stemmen horen"; dit kan een aktie van een implant zijn, maar het kan ook een gerichte boodschap zijn, dat is afgestuurd per sateliet op een individu.
Maar hoe komen die mensen aan die chip dan? Jij zegt dat het kan, om een laptop te slopen op deze manier. Oke, dus als ik dat kan, zal ik w.s. helemaal geen moeite hebben met de chips in mijn lichaam. Maar daarna zeg je dat dat geen goed nieuws is. Dus als ik dat kan, dan kan ik alle chips in mn lichaam slopen, behalve 1, want dat is de chip die mijn sloopvermogens versterkt. Of kan ik die ook slopen? En waarom heb ik dan die sloopchip gekregen? waarom niet iedereen? En als ik die sloopvermogens heb, is dat niet gevaarlijk voor 'hen'? Want eerst doen ze allemaal moeite om allerlei chips in mij te krijgen. Als ik die kapot maak ben ik 'beschermd', want dat stel je eigenlijk, dus dat zouden 'ze' niet willen, immers, ze willen mij onder controle houden. Maar, dan geven ze me wel een chip die precies datgene wat 'zij' niet willen dat ik kan, nl slopen, versterkt, waardoor ik toch juist beter kan vechten tegen de chips?quote:Dat kan wel; en zeker een laptop;
met quartzkristallen en gedachten kun je in principe veel micro-elektronica vernietigen.
Maar dit is op zich niet zo'n goed nieuws. Iemand die dat zomaar kan met zijn gedachten of zijn gevoel hiervoor benut, heeft waarschijnlijk zelf een chip of brainimplant die juist deze sloopvermogens versterkt (ook weer afhankelijk van DNA, voeding, training etc.)
Maar, waarom zouden 'ze' die chips dan zo fijngevoelig maken? Dat is dan toch juist niet slim?quote:Hoe gevoeliger en verfijnder de microelektronica, hoe kwetsbaarder het is voor gedachtenimpulsen of andere mindvermogens.
Ehh...je krijgt 'hulp' van interdimensionale wezens.. juist ja.. Nou, misschien moeten we het daar dan maar niet over hebben.quote:Maar ook spiritualiteit (Christelijk of duivels) speelt een rol.
Hier ga ik niet verder op dit aspect in omdat dit meer bij "geesten oproepen" hoort, en hiervoor wil ik niet verantwoordelijk zijn op FOK.
Er is dan vaak sprake van zwarte magie:
D.w.z je krijgt "hulp" van interdimensionale wezens die je "helpen" een aktie uit te voeren.
Maar dit is levensgevaarlijk als je niet weet wat je doet.
Sommige dingen vallen onder zwarte magie en demonische bezetenheid. En dan gebeuren dingen zoals spoken, telekinese, levitatie van onderdelen etc.
Niet aan beginnen dus.
enquote:What is Morgellons disease?
Morgellons disease is a poorly understood condition which a growing number of physicians believe to be a chronic infectious disease..... knip......
Although the Centers for Disease Control and Prevention (CDC) is currently investigating the disease, it is not yet fully recognized by the medical community. At this time, the cause of Morgellons disease is unknown and there is no known cure.
quote:What is the source of the skin lesions and fibers?
So far, we have no idea whether Morgellons skin lesions and related material such as colored fibers are (1) biological agents, (2) produced by such agents, (3) are products of the bodys attempt to rid itself of pathogens, or (4) an aberrant body system unrelated to any agent. Serious efforts are finally now underway to characterize the dermal-related material that should solve part of the puzzle.
Die FAQ spreekt niet over de hypothese dat het een implantaat zou kunnen zijn. Tenzij ze iets willen verzwijgen natuurlijkquote:Could this be bio-terrorism?
NOTHING that we know from credible sources even suggests this. The cause is likely known bacteria missed by science because of incorrect early assumptions, much like Marshalls finding Helicobacter pylori, a common good stomach parasite turned out to be the primary cause of certain ulcers and gastritis...NOT stress and pizza.
Wat ben jij een baas zeg! Ik heb al tijden niet meer aan die film gedacht maar toen ik 'm als kind op tv zag vond ik 'm awesome. Vind jij Denzel Washington ook zo'n eindbaas?quote:Op maandag 8 november 2010 19:31 schreef Bankfurt het volgende:
N.a.v. een uitgebreide vragenlijst van Coolguy in een ander BNW topic: dit antwoordlijstje.
Veel implants van de NWO zijn ook backups voor sateliettransmissies; ze downloaden de info van de sateliet en worden aktief (d.w.z de trigger) op een bepaald geprogrammeerd tijdstip (b.v in je slaap, bij een woede-aanval, bij het zien van bepaalde TV-beelden, het horen van een bepaald muziekje etc.).
Zo kan bijvoorbeeld een normaal mens plotseling veranderen in een professionele moordenaar, waarna die zichzelf doodschiet en dus is alle bewijsmateriaal erna weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |