quote:
Ok, Sebastopel dan waarschijnlijk, in ieder geval een high-tech Russische militaire locatie.
quote:
Ik ben ooit 1 keer geopereerd, toen ik klein was, aan m'n amandelen. Ik was 2 jaar. Vrij standaard ingreep verder dus.
Dit is idd niet zo bijzonder, maar ook zoiets heeft op de lange termijn effect op het het gehele psychisch-lichamelijk functioneren van de mens.
Laat ik het als volgt afsluiten, want anders wordt het topic te persoonlijk:
Ontvoeringen van jonge kinderen wordt gedaan sedert de jaren '60 door de belangrijkste militaire organisaties over de wereld: Amerikanen, Britten, Duitsers, Sovjets/Russen, Fransen, Israeli's etc. Deze instanties staan onder controle van de Illuminati, maar de Illuminati zijn weer verdeeld in familiegroepen. De ontvoerde kinderen zijn voor het overgrote deel van het blanke westerse ras.
Het ontvoeren kan per gewoon transport, vliegende schotels of teleportatie gebeuren, zonder dat de omgeving er iets van merkt.
Bij teleportatie gebeurt het als volgt: Het kind wordt (vaak 's-nachts) met behulp van een kunstmatige wormhole ontvoerd en wordt dan in een militaire basis opgevangen, geimplanteerd en geprogrammeerd (fysiek en niet-fysiek); Na afloop van de ontvoering herinnert het kind/de persoon zich niets van de gebeurtenis en de omgeving ook niet; hooguit nachtmeries, tijdelijke depressies, schreeuwen in de nacht etc. Zo'n teleportatie kan zo'n 1 tot 3 dagen duren, terwijl de tijdspanne vanuit de slaapkamer hooguit 2 uur is geweest. Men vervormt hiermee een beetje de tijdlijnen.
Hiermee krijgt het kind/de persoon implants en codes in zich mee die geen grote betekenis hebben totdat er iets staat te gebeuren als de persoon inmiddels de volwassen leeftijd heeft bereikt. Zo kan bijvoorbeeld een bepaalde carriere in een persoon worden geprogrammeerd bijvoorbeeld als politicus of succesvol zakenman.
Het programmeren kan ook algemeen, zodat een geprogrammeerd persoon deel uitmaakt van een globaal bepaald denkbeeld, waarmee de wereldgebeurtenissen dan mede vorm wordt gegeven in het belang van de groep die de persoon heeft geprogrammeerd. Let wel, dit gebeurt allemaal in het onderbewuste van de betreffende ontvoerde persoon.
Nu komen er wel eens beelden naar boven, herinneringen die men afdoet als fantasie, deja-vu, hallucinaties, stemmen horen enzo; deze kunnen met dit soort ontvoeringen te maken hebben. Het gebeurt meestal als men in staat is een sterk bewustzijn op te bouwen en in rust meditaties heeft of ook spontaan; maar het gebeurt ook op een moment dat de programma's aktief moeten worden, dan kunnen de beelden helder worden omdat het brein een signaal krijgt dat geassocieerd is/kan worden met de eerdere programming uit het verleden.
Nederland (dus ook de ontvoeringen) is verdeeld tussen de Windsors en de Rothschilds, maar na 1988 hebben de Romanovs zich ook bemoeid met West-Europa, en dus ook Nederland.
Dit betekent dat jonge Nederlanders dan onbewust getriggerd kunnen worden door berichten over Rusland in de media, films, muziek, sport, cultuur etc. waarmee ze dan onbewust handelingen verrichten of geprogrammeerde keuzes maken die in het belang zijn van de Romanovs, vaak op aanwijzing van bijvoorbeeld een collega, vriend, vriendin, baas etc. die ook onbewust Romanov-agenten kunnen zijn.
Zo'n nieuwsbericht over Poetin in de media kan dan een programma opstarten bij bepaalde personen die op zich van geen betekenis is, maar wel een code heeft geactiveerd voor andere op te starten akties en programma's. Hiermee wordt bijvoorbeeld een deel van de Matrix in de West-Europese samenleving opgebouwd waarin een sterk machtig Rusland in de NWO als vanzelfsprekend wordt geaccepteerd.
De kleurentests hebben de volgende achtergronden en is universele technologie:
violet is altijd zuiverend en beschermend, het is geeend op de persoonlijke ziel; een beeld dat standhoudt in violet betekent dat het een persoonlijk iets is.
licht-oranje is de kleur van de waarheid; iets wordt hiermee getest of iets waar is; Iets wat standhoudt in licht-oranje is waar. Als iemand tegen jou spreekt en je plaatst hem met een visualisatie in licht-oranje, dan wordt het hem moeilijk om te liegen, probeert hij dat toch, dan kan hij gaan stotteren.
bruin is de kleur van het nu, de huidige wereld op aarde; iets wat standhoudt in bruin is van deze tijd-ruimte; van deze tijdlijn; gekoppeld aan het huidige leven op aarde.
grasgroen is de kleur van verleden tijd; een beeld dat standhoudt in grasgroen heeft plaatsgevonden in het verleden.
Orchestra zo probeer ik jouw beelden te plaatsen; en mogelijke implants. Dat het Russen/ Romanovs zijn lijkt mij toeval in dit voorbeeld, omdat ook de Windsors en Rothschilds overal bezig zijn in Nederland.
Je zult het verhaal va de teleportatie wellicht ongelooflijk vinden; maar ik weet dat het gebeurt op grote schaal. Daarnaast zou ik me er niet te veel om druk maken; het is gewoon een weetje.
Als je meer wilt weten en je hebt er tijd voor over, kun je je verdiepen in bijvoorbeeld
www.metatech.org en ook alle zaken, personen, boeken over het Montauk Project.
Maar laat je huidige leven er niet teveel door beinvloeden, blijf altijd in balans en rustig.
Je weet nu ook in ieder geval dat de kleuren violet, koningsblauw en goud voor jezelf te gebruiken zijn, en niet te vergeten het Christusbewustzijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bankfurt op 27-11-2010 21:42:02 ]