Door lavenderr ja, die elk idee af doet als speculatie en overal bronnen en bewijzen voor wil zien, zelfs voor algemeen bekende zaken en ondertussen het POL-gedrag van wijze appel ondersteunt met dikke duimen en "inderdaad"quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef ToT het volgende:
Dit hele topic wordt gewoon continu echt een [POL]-achtig topic, en over Wilders kun je eigenlijk bijna niet neutraal staan. Either you love him or you hate him, en als je over hem praat, worden de meningen heel vaak ontzettend fel. De werkelijke kern waar het in dit topic over gaat wordt gewoon snel aan de kant geschoven.
Wat actiever modden betreft: dit topic is al 2x op slot gegaan omdat de gemoederen te hoog opliepen. Daarbij zijn we ook geen stelletje autisten die de hele dag achter het beeldscherm zitten te F5-en.
quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar komen we natuurlijk nooit meer achter wat daar toen gezegd is.
quote:
quote:
Er is een iemand die hier heeft gepost de laatste paginas Wijze_appel die continu en een tikkie agressief reageerde op elke vorm van speculatie, zelfs wanneer de posters zelf aangaven dat het speculatie was. Lavenderr heeft hem meerdere keren aangespoord en geen enkel moment tegengehouden en deed soms zelf mee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:59 schreef ToT het volgende:
Het is gewoon logisch dat men in BNW bevestigingen van uitspraken wil hebben, toch? Kijk ook maar in het CO2- en het fluoridetopic!
wisten jullie dat deze jood 2 miljoen per jaar graait van ons belastinggeld, de niet-joden?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:53 schreef -jos- het volgende:
Een jaar geleden heb ik deeltje 1 geopend, een jaar later blijkt dat er inderdaad genoeg redenen zijn om aan te nemen dat Wilders bepaalde banden heeft met Israel. Sterker nog, het onderwerp Israel blijkt zelfs in ruime bewoordingen in het verkiezingsprogramma van de PVV aanwezig te zijn.
Genoeg redenen dus om even de belangrijkste feiten uit het vorige topic op te sommen om deze verder te kunnen evalueren. Graag alleen inhoudelijke reacties en geen racistische reacties, vergelijkingen met een bepaalde ideologie of pro-Israel/pro-Palestijnse propaganda.
Wilders is een zionist.
Wilders, een wolf in schaapskleren
De Israëlconnectie van Wilders
De Israël-connectie van Geert Wilders
Klaagster: Israël-connectie OM
Dedecker noemt Wilders een zionist
Delen uit het verkiezingsprogramma van de PVV:
[..]
[..]
Even voor de duidelijkheid, zionist is misschien een eng woord maar het betekent niets anders dan dat Wilders vind dat de Joden ofwel de Israelieten een eigen thuisland mogen vestigen in het huidige Israel.
Want dat verdienen joden natuurlijk niet, net zoals christenen, moslims en ongelovigen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:06 schreef gojim het volgende:
[..]
wisten jullie dat deze jood 2 miljoen per jaar graait van ons belastinggeld, de niet-joden?
Nee, is hij niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:11 schreef Terecht het volgende:
Wilders is toch niet Joods of joods?
http://vkblog.nl/bericht/(...)op_%27Een_vandaag%27quote:Actualiteiten. -Wie zijn de Amerikaanse vrienden van Geert Wilders? Vrijwel uit het niets wisten de Amerikaanse vrienden van PVV-leider Geert Wilders een nationaal issue te maken uit de controverse rond de 'Ground Zero mosque'. Hoe kregen zij ineens het nationale podium? Wat is de rol van televisieszender Fox en van de conservatieve beweging hierin? En hoe gebruiken zij Geert Wilders voor hun doeleinden?
Zou je niet zeggen, z'n achtergrond (Joods of niet) lijkt anderen wel van belang:quote:
http://www.elsevier.nl/we(...)raditie.htm?rss=truequote:Dat Wilders opzichtig opereert in een postkoloniale politieke dimensie, zonder dat dit herkend wordt, zegt veel over hoe Nederland omging, en nog steeds omgaat, met het koloniale verleden. Zwijgen, ontkennen, vergeten en de andere kant op kijken, luidt sinds decennia het devies. Daardoor kan bijna niemand zich meer voorstellen dat Indische gebeurtenissen van meer dan een halve eeuw geleden nog impact kunnen hebben op de politiek van alledag.”
http://weblogs.nrc.nl/med(...)s-van-geert-wilders/
quote:De discussie over een al dan niet geoorloofde ‘flirt met Geert Wilders’ loopt al langer in de Joodse gemeenschap, maar wordt steeds grimmiger. Voor de gemeenteraadsverkiezingen organiseerde de Joodse Omroep een radiodebat over de PVV. Hoe kun je als Jood op een partij stemmen die een hele bevolkingsgroep uitsluit en stigmatiseert? Juist Joden moeten beter weten, was een veelgehoord sentiment. Maar ook: de PVV is nog de enige partij die pro-Israël is, en werkelijk doordrongen van het gevaar van islamisering.
http://www.volkskrant.nl/(...)orstelen_met_Wilders
Dat Wilders een Islamitisch paspoort heeft. Dat ie met eentje is getrouwd (geweest).quote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef Mutant01 het volgende:
De docu van gisteren.... erg indrukwekkend en je ziet in iedergeval waardoor hij geinspireerd is.
Ik was meer onder de indruk van zijn Israelische vriendjes.quote:Op maandag 13 september 2010 09:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat Wilders een Islamitisch paspoort heeft. Dat ie met eentje is getrouwd (geweest).
Het is duidelijk dat meneer een dubbel agenda heeft.
Ook apart dat hij net als Hitler een schilder is.
vooral deze reactie vind ik verbazend, heb je enig idee hoe moeilijk het is als persoon in en uit de gazastrook te komen? laat staan goederen erin krijgen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien was alles te voorkomen geweest als ze naar Ashdod gevaren waren en de goederen door Israel hadden laten controleren en verder laten vervoeren.
quote:
Zou de PVV hierom gedraaid zijn omtrent de JSF?quote:PVV pleit voor oorlog tegen Iran
AMSTERDAM - Om de eigen vernietiging te voorkomen moeten westerse landen Iran aanvallen. Dat heeft PVV-Kamerlid Wim Kortenoeven gezegd in de Tweede Kamer.
Hij vreest dat Iran over niet al te lange tijd kernwapens bezit. De oorlog zou een preventieve oorlog moeten zijn. De rest van de Tweede Kamer doet volgens hem veel te luchtig over de 'gevaren van de islam'.
Eigen vernietiging
"Via een aanval moeten we onze eigen vernietiging voorkomen", zegt PVV'er Wim Kortenoeven volgens de NOS. "Terroristen zijn geen eenlingen. Hun denkbeelden zijn in de islam geen uitzondering." De Iraanse autoriteiten en Minister Rosenthal van Buitenlandse Zaken hebben nog niet op de uitspraken gereageerd.
http://www.nu.nl/politiek/2402239/pvv-pleit-oorlog-iran.html
Dat is toch oud nieuws?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:58 schreef -jos- het volgende:
De PVV blijft bezig met Israel:
http://www.nu.nl/politiek(...)de-in-jeruzalem.html
Nog 2 oudere berichten van Wilders, hij was weer eens in Israel vorige maand.
http://www.pvv.nl/index.p(...)ghting-our-war-.html
http://www.elsevier.nl/we(...)nister-Lieberman.htm
Jouw reacties zijn ook eentonig zeg Wilders is een zionist #2quote:
Maar wat wil je nu met dit topic?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jouw reacties zijn ook eentonig zeg Wilders is een zionist #2
Nu.nl artikel:
Uitgegeven: 4 januari 2011 11:36
Die andere 2 zijn oud ja, en dat staat er dan ook bij.
Ik gok dat -jos- hier aannemelijk probeert te maken dat Wilders c.s. een bovenmatige interesse heeft met Israel en het joodse volk iha, je zou het zelfs een obsessie kunnen noemen, en dat deze empathie met de joden en hun joodse staat wel eens een uiting zou kunnen zijn van een soort omgekeerde jihad. Ipv dat de moslims Europa zouden willen overnemen, wil Wilders c.s. dat de joden het M-O zich toe-eigenen. Dat zégt hij natuurlijk niet met zoveel woorden, alhoewel hij er hier toch een beetje naar lijkt te suggereren, maar zijn acties sluiten vooralsnog niet uit dat dit zijn strijdplan is. Je zou zijn omfloerste bewoordingen hieromtrent zelfs kunnen zien als een soortement van zionistische takiyya, zijn financiering houdt hij bijv ook al angstvallig verborgen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat wil je nu met dit topic?
Dit kan op POL en op NWS, waarom hier?
Nee.quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wildersquote:Hij voelde zich, naar eigen zeggen, in Israël onmiddellijk thuis; tegenover Der Spiegel sprak Wilders ook over de "mogelijk" joodse achtergrond van zijn voorouders.
Het zal zo'n vaart wel niet lopen, die uitspraak lijkt me een beetje hetzelfde als triomfantelijk hinten dat je ganse familie bij het verzet heeft gezeten, Goede Lieden als het waren (en daarmee als vanzelf ook jezelf is de gedachte).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders
Niet zo snel neëen.
Eens is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:06 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het zal zo'n vaart wel niet lopen, die uitspraak lijkt me een beetje hetzelfde als triomfantelijk hinten dat je ganse familie bij het verzet heeft gezeten, Goede Lieden als het waren (en daarmee als vanzelf ook jezelf is de gedachte).
Nonsens, het is gewoon het zoveelste anti Wilders/anti joden topic en met een zeer dun laagje BNW bovendien. Past beter in POL wmb.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik gok dat -jos- hier aannemelijk probeert te maken dat Wilders c.s. een bovenmatige interesse heeft met Israel en het joodse volk iha, je zou het zelfs een obsessie kunnen noemen, en dat deze empathie met de joden en hun joodse staat wel eens een uiting zou kunnen zijn van een soort omgekeerde jihad. Ipv dat de moslims Europa zouden willen overnemen, wil Wilders c.s. dat de joden het M-O zich toe-eigenen. Dat zégt hij natuurlijk niet met zoveel woorden, alhoewel hij er hier toch een beetje naar lijkt te suggereren, maar zijn acties sluiten vooralsnog niet uit dat dit zijn strijdplan is. Je zou zijn omfloerste bewoordingen hieromtrent zelfs kunnen zien als een soortement van zionistische takiyya, zijn financiering houdt hij bijv ook al angstvallig verborgen!
En dan juist bij dit onderwerp laat je jezelf leiden door emoties..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nonsens, het is gewoon het zoveelste anti Wilders/anti joden topic en met een zeer dun laagje BNW bovendien. Past beter in POL wmb.
Anti-Joods? Godverdomme zeg, als je DIT al anti-joods weet te bestempelen.... oh wacht Bastard zegt het... diegene met de grootste muil als het aankomt m.b.t andere minderheden - hoe geloofwaardig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nonsens, het is gewoon het zoveelste anti Wilders/anti joden topic en met een zeer dun laagje BNW bovendien. Past beter in POL wmb.
Nee ik ben oprecht, er zijn andere onderwerpen waar ik wel uit emotie reageer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
En dan juist bij dit onderwerp laat je jezelf leiden door emoties..
Je kent mij niet en waarom kom je nou flamenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Anti-Joods? Godverdomme zeg, als je DIT al anti-joods weet te bestempelen.... oh wacht Bastard zegt het... diegene met de grootste muil als het aankomt m.b.t andere minderheden - hoe geloofwaardig.
Ik ken je goed genoeg om te weten dat je zo achterlijk selectief bent, dat zelfs je geliefde oom Wilders er nog een puntje aan kan zuigen. Kan jij mij nou vertellen waar het anti-Joodse element zich in dit topic bevindt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kent mij niet en waarom kom je nou flamenNiet doen.
Vergeef het onze vastgeroeste norse Academicus. Dat komt door jarenlang desinformeren in BNWquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders
Niet zo snel neëen.
Wat heb je toch een verkeerd beeld van mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken je goed genoeg om te weten dat je zo achterlijk selectief bent, dat zelfs je geliefde oom Wilders er nog een puntje aan kan zuigen. Kan jij mij nou vertellen waar het anti-Joodse element zich in dit topic bevindt?
Wat een flauwekul Bastard! Ik zal na het eten reageren in FB aangezien dit draadje dan wel vol zal zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuutuut ik wacht nog op een antwoord. Ten tweede krijg je niet zomaar, spontaan uit het niets een "verkeerd" beeld van iemand...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat heb je toch een verkeerd beeld van meHeerlijk om meteen mensen in een hokje te kunnen stoppen en dan toe te mogen schreeuwen dan zeker?
Prima, licht maar toe waarom dit onderwerp nou zo BNW is en niet in POL hoort.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat een flauwekul Bastard! Ik zal na het eten reageren in FB aangezien dit draadje dan wel vol zal zijn.
Nou inderdaad zeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
Het is vrij vreemd dat dit topic nog in BNW staat. Het is in ieder geval zeer duidelijk waar de loyaliteit van deze man ligt.
Nu je niet van de domme houden Mutant.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken je goed genoeg om te weten dat je zo achterlijk selectief bent, dat zelfs je geliefde oom Wilders er nog een puntje aan kan zuigen. Kan jij mij nou vertellen waar het anti-Joodse element zich in dit topic bevindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |