Hij is iig fan.quote:Wilders heeft van zijn zeventiende tot zijn negentiende in Israël gewoond en in de afgelopen vijfentwintig jaar heeft hij, naar eigen zeggen, zo'n veertig maal Israël bezocht, waar hij o.a. Ariel Sharon en Ehud Olmert ontmoet heeft.
Oorspronkelijk wilde Wilders verhuizen naar de Joodse staat omdat hij vond dat je daar nog 'kon werken voor je geld' Wilders werkte aldaar in broodfabrieken en een moshav, om met zijn verdiende geld rond te reizen in Israël en omliggende landen. Langzaamaan is hij van Israël gaan houden, of zoals Wilders het zelf in 2003 in een verkiezingstoespraak in Tel Aviv verwoordde: ‘Vele interessante landen in deze regio heb ik de afgelopen jaren bezocht: van Syrië tot Egypte, van Tunesië tot Turkije en van Cyprus tot Iran, maar nergens heb ik dat speciale gevoel van verbondenheid dat ik steeds weer krijg als ik op het Ben Goerion-airport voet op Israëlische bodem zet.’
Ik kom nooit op stormfront, toevallig via een andere site dat topic tegengekomen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:26 schreef TitusPullo het volgende:
Een Feyenoorder die op Stormfront komt: wie schetst mijn verbazing?
Dat Wilders een krankjoreme voorliefde heeft voor de methoden waarmee Israel de Palestijnen onder de duim houdt, is geen groot geheim.
En wat is daar het probleem van precies?quote:Een stem voor Wilders is gelijk aan een stem voor Amerika, Israel en voor de NWO.
Daden uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Of mogen de Engelsen, Belgen en wij (en nog wat ander volk) ook alles flikken omdat we Napoleon hebben verslaggen bij Waterloo?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is er zo erg aan Amerika? Naar mijn weten komt het nog altijd door de Amerikanen dat we nu allen in een democratie leven en niet Duits praten.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef mirved het volgende:
Ah fijn dat je het mij verduidelijkt nu weet ik zeker dat ik Wilders moet stemmen.
Heb je wel eens een Vietnamees, Chileen of Koreaan een aanslag zien plegen in Amerika?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:46 schreef Ticker het volgende:
Wat me vooral opvalt hierdoor, is de opvallend zelfde manier van jezelf tactisch uitdrukken tegenover de islam.
Amerika verzint een oorlog tegen de islam en noem het 'the war on TERROR', en Wilders schildert dit geloof en voornamelijk het volk wat het praktiseerd, af als gevaarlijk en vrouw danwel mens-onvriendelijk.
Verdwijnt deze 'blanke' (?joodse?) culturele haat uit het straatbeeld, terwijl de tijd voordert?
Of wachten we nog altijd op een klap.. een bom die nog een keer moet barsten voordat deze vooroordelen en rassen oorlog achterwegen is?
Nee, hetzelfde geldt voor burgers van andere landen.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Vietnamees, Chileen of Koreaan een aanslag zien plegen in Amerika?
quote:Post 9-11, the Bush administration's focus has, of course, been riveted on the terror war, and China has gone off the main radar. But despite Beijing's public support for the coalition's war on terror, regular rumblings of Chinese complicity with the terrorists have surfaced. Among them was a WND report of some Chinese fighters assisting the Taliban.
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=25680
OT Wilders is geen Chinees.quote:China’s Military Planners Took Credit for 9/11
John O. Edwards
Wednesday, Sept. 25, 2002
Soon after the horrific attacks on the World Trade Center and Pentagon, two high-ranking Chinese military planners took credit for the 9/11 attacks – and were even hailed as national heroes in China.
http://archive.newsmax.co(...)02/9/24/143618.shtml
GroenLinks is slappe hap en populistisch. Zij zijn voor CO2-tax en dat soort onheil waarvan het nut nieteens wordt bewezen. ok met GL aan kop steven je af op onheil.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:03 schreef RijstNatie het volgende:
Jij komt er serieus nu pas achter dat Wilders voor een politie staat is net zoals in de VS?![]()
Ik zeg Heil Groen Links
Wilders wordt wel uitgelachen door de Chinezen. Slim volk is het toch.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nee, hetzelfde geldt voor burgers van andere landen.
[..]
[..]
OT Wilders is geen Chinees.
wilders is idd een fokking freedom (lees: fascism)-loving zionistisch varken!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef 2Drix het volgende:
lekker met een keppeltje op moslims afzeiken in een synagoge in amerika
Jij bent een goed voorbeeld van een probleem dat daardoor veroorzaakt wordt. Bah.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat is daar het probleem van precies?.
Hittegolven?quote:Op maandag 8 juni 2009 04:16 schreef iscommunity het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van een probleem dat daardoor veroorzaakt wordt. Bah.
11 september was een terroristische aanslag, vandaar dat de reactie van Amerika daarop de naam War on Terror draagt. Niet geheel onlogisch. De oorlog in Afghanistan is een rechtstreeks gevolg van de aanslagen op het WTC en geen 'oorlog tegen de islam', zoals jij stelt. Of was de oorlog tegen Servië volgens jou dan ook een oorlog tegen de orthodox christelijken?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:46 schreef Ticker het volgende:
Amerika verzint een oorlog tegen de islam en noem het 'the war on TERROR', en Wilders schildert dit geloof en voornamelijk het volk wat het praktiseerd, af als gevaarlijk en vrouw danwel mens-onvriendelijk.
Ik mis Irak?..quote:Op maandag 8 juni 2009 04:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
11 september was een terroristische aanslag, vandaar dat de reactie van Amerika daarop de naam War on Terror draagt. Niet geheel onlogisch. De oorlog in Afghanistan is een rechtstreeks gevolg van de aanslagen op het WTC en geen 'oorlog tegen de islam', zoals jij stelt. Of was de oorlog tegen Servië volgens jou dan ook een oorlog tegen de orthodox christelijken?
Verder is de islam in de basis inderdaad gevaarlijk en vrouw-onvriendelijk, daar valt niet zoveel op af te dingen.
Joodse cultuurquote:"The only way to fight a moral war is the Jewish way: Destroy their holy sites. Kill men, women and children."
Rabbi Manis Friedman (Bais Chana Institute of Jewish Studies) 2009
Wilders misbruikt de interne problemen van Nederland om mensen voor dat karretje te spannen idd.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:27 schreef -jos- het volgende:
Een stem voor Wilders is gelijk aan een stem voor Amerika, Israel en voor de NWO.
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=524105
Ik denk hier al een tijdje over na en raak er steeds meer van overtuigt. Kijk de standpunten van Wilders maar eens, dus niet zijn anti-Islam standpunten maar de rest. Hij is voor een politiestaat (=Amerika).
Volgens mij is Wilders gewoon een goed doordachte lobby van de VS.
Ja, want Germanen, Grieken en Romeinen ontzagen mannen, vrouwen, kinderen en tempels, Mijn god, NorthernStar, ik wist dat je ziende blind was en buitengewoon weinig van de geschiedenis wist, maar dit slaat alles. Antisemitisme in optima forma.quote:Op maandag 8 juni 2009 05:57 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom niet de Bataafse/Germaanse cultuur?
Of de Grieks/Rooms/Hellenistische cultuur?
[..]
Joodse cultuur![]()
Irak was natuurlijk een mislukking, maar ook in Irak is er geen sprake van een 'oorlog tegen de islam'.quote:
Ja of jij de oorzaak van alle problemen die je linkse vriendjes lekker onder het tapijt schuiven met zijn allenquote:Op maandag 8 juni 2009 04:16 schreef iscommunity het volgende:
[..]
Jij bent een goed voorbeeld van een probleem dat daardoor veroorzaakt wordt. Bah.
Hetzelfde geldt voor het christendom, zie de opvattingen van de SGP. Wilders moet niet zo blaten over de islam. Geen van ons heeft last van dat geloof. We kunnen de Marokkaanse kutjeugd immers moeilijk in het hoke islamieten drukken.quote:Op maandag 8 juni 2009 04:45 schreef Lkw het volgende:
Verder is de islam in de basis inderdaad gevaarlijk en vrouw-onvriendelijk, daar valt niet zoveel op af te dingen.
Probleem is dat ze dat zelf wel doen. En het geloof is wel debet aan de apartheid die dit soort jongetjes laten zien in de keuze van hun slachtoffers.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor het christendom, zie de opvattingen van de SGP. Wilders moet niet zo blaten over de islam. Geen van ons heeft last van dat geloof. We kunnen de Marokkaanse kutjeugd immers moeilijk in het hoke islamieten drukken.
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, want Germanen, Grieken en Romeinen ontzagen mannen, vrouwen, kinderen en tempels, Mijn god, NorthernStar, ik wist dat je ziende blind was en buitengewoon weinig van de geschiedenis wist, maar dit slaat alles. Antisemitisme in optima forma.
Hier heb je zeker een punt. Echter, het is slechts een heel klein deel van de praktiserende moslims in ons land die ons beschouwt als minderwaardigen die dood moeten. Wellicht dat veel moslims in het MO hier zo over denken, imaar ik betwijfel het. Ik ben diverse malen in moslimlanden geweesr en voel me nooit onveilig. Al moet gezegd worden dat dit geen extreem moslim land was.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:26 schreef Lkw het volgende:
Wel heeft men in het verleden ook het christendom misbruikt om allerlei misdaden te plegen, maar de basis van het christendom gaat uit van liefde / vergevingsgezindheid t.o.v. ongelovigen (het NT en Jezus). De islam kent een dergelijke 'verlichting' niet en plaatst in principe alle ongelovigen in het 'huis van de oorlog'.
je moeder is een ezel.quote:Op maandag 8 juni 2009 03:30 schreef Orwell het volgende:
[..]
wilders is idd een fokking freedom (lees: fascism)-loving zionistisch varken!
wel goeie speech overigens...
Waar is het mij precies uitgelegd? Ik hield daar een dialoog met Leevancleef en sneakypete. Een bescheiden dialoog, maar kennelijk een die al boven jouw begrip gaat.quote:Op maandag 8 juni 2009 12:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
A. De invloed van bijvoorbeeld de Hellenistische cultuur op onze Nederlandse identiteit is oneindig maal groter dan de joodse. Wat je hier ook al was uitgelegd: Rouvoet: "term joods-christelijke waarden wordt misbruikt"
Ik kan me niet herinneren Wilders een academicus of zelfs maar een eerlijk politicus te hebben genoemd, dus de waarde van deze opmerking ontgaat mij volledig.quote:B. De motieven van Wilders om dit artikel 1. van de grondwet te willen maken is een puur politieke, vergelijkbaar met wat (oa. zionisten) in Amerika toepassen.
Onzin, of je moet jouw voorstel om onze cultuur ''Hellenistisch'' te noemen opvatten als een pleidooi om Thebe met de grond gelijk te maken.quote:C. Een uitspraak als die van Rabbi Manis Friedman, decaan van het Bais Chana Institute of Jewish Studies, zou als het aan Wilders ligt onze nationale identiteit vertegenwoordigen. Grondwettelijk nog wel.
Wat?quote:Ironisch genoeg van dezelfde soort mensen die beweren dat niet zij maar moslims anderen via beschuldigingen van racisme het zwijgen op willen leggen.
Wat probeer je hier over de Germanen te zeggen? De Germanen waren een stuk vrouwvriendelijker dan het christendom en soortgelijke religies. Daar komt bij dat de Germanen behoorlijk tolerant waren jegens vreemde religies, het was juist het christendom dat met geweld de Germanen bekeerden voor hun geloof. Mag ik vragen welke boeken je allemaal over de Germanen heb gelezen? Ben ik wel benieuwd naar, ik zoek namelijk nog goede boeken over de Germanen.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ja, want Germanen, Grieken en Romeinen ontzagen mannen, vrouwen, kinderen en tempels, Mijn god, NorthernStar, ik wist dat je ziende blind was en buitengewoon weinig van de geschiedenis wist, maar dit slaat alles. Antisemitisme in optima forma.
Je denkt toch hopelijk niet dat de Amerikanen de enige waren die tegen de Duitsers vochten?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is er zo erg aan Amerika? Naar mijn weten komt het nog altijd door de Amerikanen dat we nu allen in een democratie leven en niet Duits praten.
Ik zei alleen dat de Germanen mannen, vrouwen en kinderen over de kling joegen. Dat deden ze namelijk, net als de Grieken en Romeinen. Overigens: het was de christelijke Germaan Karel de Grote die andere Germanen met geweld bekeerde.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:01 schreef Gewas het volgende:
Dat filmpje in het begin van dit topic van Wilders is wel enorm triest zeg.
[..]
Wat probeer je hier over de Germanen te zeggen? De Germanen waren een stuk vrouwvriendelijker dan het christendom en soortgelijke religies. Daar komt bij dat de Germanen behoorlijk tolerant waren jegens vreemde religies, het was juist het christendom dat met geweld de Germanen bekeerden voor hun geloof. Mag ik vragen welke boeken je allemaal over de Germanen heb gelezen? Ben ik wel benieuwd naar, ik zoek namelijk nog goede boeken over de Germanen.
Nee. Als je bij iedere gelegenheid met oneigenlijke argumenten probeert Joden de schuld te geven van een wandaad, van Irving een martelaar maakt voor het vrije woord en probeert het Joodse aandeel in de Europese cultuur uit te wissen, dan ben je een antisemiet.quote:En oh ja, dus als je tegen de joods-christelijke cultuur ben ben je ook al een anti-semiet?
Ik vind het altijd zo vervelend dat sommige mensne denken dat wij nog steeds de kont moeten likken van de VS, 65 jaar na dato.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:04 schreef Gewas het volgende:
Sorry dat ik hier offtopic ga reageren, maar...
[..]
Je denkt toch hopelijk niet dat de Amerikanen de enige waren die tegen de Duitsers vochten?
Zonder de materiele steun van de Westelijke Geallieerden zouden de Russen het waarschijnlijk niet hebben gered.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
Verder hadden de Russen ons waarschijnlijk kunnen bevrijden zonder de hulp van de geallieerden, of dat wenselijk zou zijn geweest is een tweede.
Zit wat in, punt is echter dat we niet alleen de Amerikanen moeten bedanken.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zonder de materiele steun van de Westelijke Geallieerden zouden de Russen het waarschijnlijk niet hebben gered.
Nee, zeker niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit wat in, punt is echter dat we niet alleen de Amerikanen moeten bedanken.
Natuurlijk hadden de Germanen ook oorlogen waar onfrisse dingen gebeurden. Maar bij de meeste Germaanse stammen werden vooral gevangen vrouwen met eerbied behandeld. Zo mochten ze bijvoorbeeld niet verkracht worden. En de bekering van Germanen naar het christendom gebeurde inderdaad meestal door de voorheen Germaanse leiders/koningen waardoor de bevolking gedwongen werd om ook christelijk te worden. Maar goed dit wordt wel erg offtopic.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:07 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat de Germanen mannen, vrouwen en kinderen over de kling joegen. Dat deden ze namelijk, net als de Grieken en Romeinen. Overigens: het was de christelijke Germaan Karel de Grote die andere Germanen met geweld bekeerde.
[..]
Nee. Als je bij iedere gelegenheid met oneigenlijke argumenten probeert Joden de schuld te geven van een wandaad, van Irving een martelaar maakt voor het vrije woord en probeert het Joodse aandeel in de Europese cultuur uit te wissen, dan ben je een antisemiet.
Ik ken welgeteld tien Grieken en vijf Babyloniers, maar dat betekent niet dat hun voorouders geen belangrijk aandeel hadden in de totstandkoming van de Westerse cultuur.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Gewas het volgende:
Over dat tweede stukje: natuurlijk zal de joodse cultuur hier vast wel bestaan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat waar ik woon ik in me hele leven maar 5 joden heb gezien (niet om lullig te doen). Dus ik vraag me af of we daadwerkelijk van een joods-christelijke cultuur kunnen spreken.
Monarchie: checkquote:Op maandag 8 juni 2009 13:19 schreef Gewas het volgende:
[..]
Natuurlijk hadden de Germanen ook oorlogen waar onfrisse dingen gebeurden. Maar bij de meeste Germaanse stammen werden vooral gevangen vrouwen met eerbied behandeld. Zo mochten ze bijvoorbeeld niet verkracht worden. En de bekering van Germanen naar het christendom gebeurde inderdaad meestal door de voorheen Germaanse leiders/koningen waardoor de bevolking gedwongen werd om ook christelijk te worden. Maar goed dit wordt wel erg offtopic.
Over dat tweede stukje: natuurlijk zal de joodse cultuur hier vast wel bestaan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat waar ik woon ik in me hele leven maar 5 joden heb gezien (niet om lullig te doen). Dus ik vraag me af of we daadwerkelijk van een joods-christelijke cultuur kunnen spreken.
Die vraag over de Germaanse boeken was eigenlijk bedoeld als een geintje maar toch bedankt! Ik ben wel serieus opzoek naar boeken. Mocht je geinteresseerd zijn in boeken dan kan je mijn Germaanse boeken topic is bekijken waar ik tips heb gezet over de boeken die ik heb gelezen. (Oke en sorry mensen nu kap ik ECHT met praten over de Germanen.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:25 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ken welgeteld tien Grieken en vijf Babyloniers, maar dat betekent niet dat hun voorouders geen belangrijk aandeel hadden in de totstandkoming van de Westerse cultuur.
Als je trouwens nog interessante boeken zoekt over de Germanen:
Alessandro Barbero, De dag van de barbaren en Charlemage: father of a continent (ik weet niet of dat laatste werk in het Nederlands vertaald is)
Gregorius van Tours, Historiën (goede vertaling door Meijer, met uitgebreide inleiding van Wes)
Jordanes, Geschiedenis van de Gothen
Dit is ook vermakelijk. Hezbollah gebruikt schaamteloze intimidatie en Hamas executeert vermeende collaborateurs. Als Wilders een doorgeefluik is van Israelische propaganda, dan is NorthernStar een woordvoerder voor Islamitisch terrorisme.quote:Op maandag 8 juni 2009 05:57 schreef NorthernStar het volgende:
Sinds 2000 is Hezbollah langzaamvan een verzetsgroep tot politieke beweging aan het transformeren. Aanstaande maandag zijn er verkiezingen in Libanon en Hezbollah maakt kans die te winnen.
Wat heeft Nederland in godesnaam met Hezbollah te maken en waarom zouden wij hen moeten "bestrijden" anders dan dat wij volgens Wilders Israels vijanden moeten bevechten...
Hamas idem dito. Voortgekomen uit de Israelische bezetting en de onderdrukking van de Palestijnen en van gewapende verzetsbeweging langzaam aan het veranderen in een politieke en besturende partij. Won twee jaar terug democratische verkiezingen.
Eens. Wilders heeft in de kern gelijk met zijn kritiek op de islam en haar uitwassen - vind ik - maar hij slaat enorm door. Dat is erg jammer en daardoor polariseert hij inderdaad meer dan dat hij een inhoudelijk en interessant debat uitloktquote:Op maandag 8 juni 2009 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier heb je zeker een punt. Echter, het is slechts een heel klein deel van de praktiserende moslims in ons land die ons beschouwt als minderwaardigen die dood moeten. Wellicht dat veel moslims in het MO hier zo over denken, imaar ik betwijfel het. Ik ben diverse malen in moslimlanden geweesr en voel me nooit onveilig. Al moet gezegd worden dat dit geen extreem moslim land was.
Wilders polariseert de samenleving. Hij doet alsof elke moslim die je op straat tegenkomt mogelijk kwaad in de zin heeft. Wees bang, wees heel erg bang, dat is de boodschap die Wilders uitdraagt. En hij heeft de oplossing. Dit is een uitermate succesvolle manier van politiek bedrijven aangezien mensen in grote hordes achter de blonde flapdrol aan hollen.
Islam is niet synoniem voor gevaar. Vorig jaar moest ik voor mn werk een voetbalwedstrijd van Turkije bekijken op een groot scherm bij de moskee. Hele aardige mensen en ik had het goed naar mn zn met die figuren. Ik denk dat Wilders wel eens voorbij gaat aan het feit dat niet alle moslims potentiele terroristen zijn.
Cursus 'hoe diskwalificeer ik mezelf' gevolgd?quote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef Salvad0R het volgende:
Wilders is een muppet van Israel & Amerika idd.
Vieze pikzuiger.
Hij heeft die cursus zelfs, gratis.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef Lkw het volgende:
Cursus 'hoe diskwalificeer ik mezelf' gevolgd?
Wilders wil geen debat. Hij is al talloze malen uitgenodigd voor gesprekken met moslims die niet enkel moord en brand schreeuwen. Wat doet Geert? Hij wijst deze verzoeken af omdat een debat in zijn ogen geen zin heeft. Natuurlijk een hartstikke slim zet, als je een discussie uit de weg gaat kan niemand immers jouw beweringen ontkrachten.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eens. Wilders heeft in de kern gelijk met zijn kritiek op de islam en haar uitwassen - vind ik - maar hij slaat enorm door. Dat is erg jammer en daardoor polariseert hij inderdaad meer dan dat hij een inhoudelijk en interessant debat uitlokt
See me care.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eens. Wilders heeft in de kern gelijk met zijn kritiek op de islam en haar uitwassen - vind ik - maar hij slaat enorm door. Dat is erg jammer en daardoor polariseert hij inderdaad meer dan dat hij een inhoudelijk en interessant debat uitlokt
[..]
Cursus 'hoe diskwalificeer ik mezelf' gevolgd?
V.P.Wildersquote:Op maandag 8 juni 2009 13:13 schreef Salvad0R het volgende:
Wilders is een muppet van Israel & Amerika idd.
Vieze pikzuiger.
Hamas en Hezbollah hebben legitieme bestaansredenen imo. Israel heeft zich wat vergist in het karakter van mensen en dacht dat als je maar genoeg onderdrukt men wel op de knieen gaat. Helaas voor hen, het tegendeel is waar.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is ook vermakelijk. Hezbollah gebruikt schaamteloze intimidatie en Hamas executeert vermeende collaborateurs. Als Wilders een doorgeefluik is van Israelische propaganda, dan is NorthernStar een woordvoerder voor Islamitisch terrorisme.
De hardwerkende Nederlander is dan ook een utopie de laatste jaren, of je bent wel heel erg naief.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef JohnDope het volgende:
Wat een onzin. Wilders is er voor de hardwerkende Nederlander.
Hehe. Wat sneu. Die man denkt nog in communisme/kapitalisme.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef JohnDope het volgende:
Overigens is die hele NWO gewoon een sprookje van de communisten om de kapitalisten mee te demoniseren.
En onder tussen zijn die aluhoedjes zo erg bezig met al die vage sprookjes en zien ze niet dat de wereld islamiseert.
Knijp jezelf eens heel heel heel hard.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef JohnDope het volgende:
Overigens is die hele NWO gewoon een sprookje van de communisten om de kapitalisten mee te demoniseren.
En onder tussen zijn die aluhoedjes zo erg bezig met al die vage sprookjes en zien ze niet dat de wereld islamiseert.
Ik bedoelde natuurlijk met communisme "socialisme".quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Hehe. Wat sneu. Die man denkt nog in communisme/kapitalisme.
Whaha meen je dit nu echt? Whahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef JohnDope het volgende:
En noem je de BNW'ers complottheoristen. Als iets een sprookje is dan is het wel de islamisering van de westerse samenleving.quote:En onder tussen zijn die aluhoedjes zo erg bezig met al die vage sprookjes en zien ze niet dat de wereld islamiseert.
Volgens dat Youtube-filmpje in je signature ja. En dat is uiteraard betrouwbaarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef JohnDope het volgende:
Objectief gezien is de nietwesterse islamisering is een stuk groter gevaar dan de westerse gevaren die jullie zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:45 schreef KoosVogels het volgende:
En noem je de BNW'ers complottheoristen. Als iets een sprookje is dan is het wel de islamisering van de westerse samenleving.
Met alle respect, maar veel oudevandagen zeiden vrijwel meteen na het einde van de tweede wereld oorlog dat de islamitische dominantie het volgende gevaar voor de westerse vrije wereld zou zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Volgens dat Youtube-filmpje in je signature ja. En dat is uiteraard betrouwbaar![]()
Omdat die oudevandagen toen nog vertrouwen hadden in de westerse vrije wereld. Dat vertrouwens zinkt met de dag dieper en dieper. Totdat we dadelijk een figuur als Wilders het voor elkaar laten krijgen dat we daadwerkelijk mensen die we simpelweg niet begrijpen en die ons niet begrijpen af gaan slachten, want owjee we zijn zo bang dat we liever niet meer menselijk nadenken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect, maar veel oudevandagen zeiden vrijwel meteen na het einde van de tweede wereld oorlog dat de islamitische dominantie het volgende gevaar voor de westerse vrije wereld zou zijn.
Zucht. Net of alle moslims die hier wonen als doel hebben om ons land te overheersen. Jij lijkt me zo'n fiiguur die in zn broek schijt voor elke jurk die hij op straat tegenkomt. Heb je overigens ooit wel eens echt gesproken met een moslim? Of ben jij zo'n Volendammer? Er wonen daar weliswaar geen moslims, maar ze worden wel gehaat. Rara politiepetje.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Objectief gezien is de nietwesterse islamisering is een stuk groter gevaar dan de westerse gevaren die jullie zien.
Want al zou jullie verhaal geen sprookje zijn, dan kan je als westerling veel beter leven in een westerse dictatuur, dan in een islamitische dictatuur.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Net of alle moslims kapitalisten die hier wonen als doel hebben om ons land te overheersen. Jij lijkt me zo'n fiiguur die in zn broek schijt voor elke jurk kapitalist die hij op straat tegenkomt. Heb je overigens ooit wel eens echt gesproken met een moslim kapitalist ? Of ben jij zo'n Volendammer hippie? Er wonen daar weliswaar geen moslimskapitalisten, maar ze worden wel gehaat. Rara politiepetje.
ook een abbo bij de israelische ambassade zekerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:40 schreef JohnDope het volgende:
Geen enkele, al denken ze dat wel. Dat moet juist bestreden worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:38 schreef Slayage het volgende:
dit is echt niets nieuws, wilders is al jaren een pion van israel en de israel lobby,
echt grappig trouwens mensen die nog steeds roepen "wilders is voor de hardwerkende mensen in nederland"
wilders zaait haat, wie haat zaait, creeert haat en welke hardwerkende nederlander streeft naar een samenleving waar de verschillende bevolkingsgroepen elkaar bestrijden
http://www.dutchpolitics.(...)door-aanhangers-pvv/quote:Winkeliers bedreigd door aanhangers PVV
Almeerse winkeliers hebben, nadat zij met geweld zijn bedreigd door PVV-aanhangers, verkiezingsposters van de Nationaal Democratische Partij (NDP) verwijderd uit hun winkel. In Stad en in Buiten werden vandaag en gisteren fysieke bedreigingen tegen hen geuit. De bedreigingen komen van een groep jongeren die zich de voorlopers noemen van ‘de stadscommando’s van Wilders’.
,,In Stad stonden vier blanke jongens gistermiddag in de winkel van een collega met de mededeling dat de posters weg moesten, anders zouden ze de tent kort en klein slaan”, vertelt Cor Valies, kandidaat-raadslid van de NDP en eigenaar van een kledingzaak in het centrum van Buiten. Zijn bedreigde collega in Stad wil anoniem blijven uit angst voor represailles…
Lees het volledige artikel hier .
Alhoewel de PVV zich zonder enige twijfel zal distantieeeren van het bovenvermelde, is tenminste de conclusie op zijn plaats dat – nu de geest uit de fles lijkt – zelfreflectie bij de PVV gepast is. Haar boodschap, de wijze waarop deze wordt uitgevent: zie hier het resultaat. Wie storm zaait, zal een orkaan oogsten…
Joh.. dus Wilders stond 'officieel' niet achter de aktie? Wat raar!!quote:Op maandag 26 april 2010 10:46 schreef Amos_ het volgende:Ga je nou echt bezig met verouderde berichten waarvan 1 bericht waar Wilders zelf afstand van heeft gedaan.
Dat is een vrij grote fail op het gebied van anti-propaganda. Me dunkt.
quote:Op maandag 26 april 2010 10:50 schreef Ticker het volgende:
[..]
Joh.. dus Wilders stond 'officieel' niet achter de aktie? Wat raar!!
Vrij grote fail op het gebied van Wilders protectie. De achterban is ook gelijk duidelijk hier op het forum!
Lol wil je nu de wereld in helpen dat er geen bewijs is en ik dus niet erover mag praten?quote:Op maandag 26 april 2010 10:53 schreef Amos_ het volgende:
[..]Volgens mij gaat er iets niet goed bij jou...
Het hele verhaal had namelijk een veel leukere wending genomen omdat achteraf ineens bleek dat er misschien wel helemaaaal niks gebeurd was en dat de betreffende faler gewoonweg gelogen had hierover.
Geen getuigen, toevallig geen beelden en ook geen aangifte.
En niks "protectie" ... Ga jij je maar scharen achter die oh zo lieve communistische SP. Typisch zo'n extreemlinkse stuiptrekking dit soort propaganda, dan stem ik op Rutten
Wat een mannetje ben jij, mooi om te zien hoe de sfeer kan omslaan als mensen zich aangevallen voelen mbt hun 'idool'.quote:Op maandag 26 april 2010 11:02 schreef Amos_ het volgende:
Misschien wat minder aan de drugs want ik heb nergens gezegd dat je er niet over mag praten.
Geef alleen aan dat dat verhaaltje al uit de wereld is geholpen. Prima dat je tegen iemand bent maar kom dan niet met domme leugens.
Overigens is je PS opmerking reden genoeg om al jouw verdere posts te negeren. Iemand die dom genoeg is om met zoiets te komen is het niet gegund zich in een volwassen discussie te mengen. Triest hoor.
quote:Op maandag 26 april 2010 10:41 schreef Ticker het volgende:Nederlandse identiteit? Een javaan met een joodse keppel.. aub mensen wake up and smell the bullshit!
Kijk eens aan!quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 18:27 schreef -jos- het volgende:
Een stem voor Wilders is gelijk aan een stem voor Amerika, Israel en voor de NWO.
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=524105
Ik denk hier al een tijdje over na en raak er steeds meer van overtuigt. Kijk de standpunten van Wilders maar eens, dus niet zijn anti-Islam standpunten maar de rest. Hij is voor een politiestaat (=Amerika).
Volgens mij is Wilders gewoon een goed doordachte lobby van de VS.
Maar effe serieus.. Wilders is vanuit Israel direct naar Nederland gekomen om hier even orde op zake te stellen. Die man wist niet eens wat Nederland nodig had want hij had jarenlang in het buitenland gezeten.quote:Op maandag 26 april 2010 13:53 schreef Manono het volgende:
[..]
ja want als iemand op stromfront het zegt, dan zal het wel zo zijn
waar fictie stemming en lukrake conclusies de feiten bepalen..
?quote:Op maandag 26 april 2010 14:01 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar effe serieus.. Wilders is vanuit Israel direct naar Nederland gekomen om hier even orde op zake te stellen. Die man wist niet eens wat Nederland nodig had want hij had jarenlang in het buitenland gezeten.
Gemakkelijk he. Verschuilen in ontkenning.quote:Op maandag 26 april 2010 13:53 schreef Manono het volgende:
[..]
ja want als iemand op stromfront het zegt, dan zal het wel zo zijn
waar fictie stemming en lukrake conclusies de feiten bepalen..
Wilders heeft van zijn zeventiende tot zijn negentiende in Israël gewoond en in de afgelopen vijfentwintig jaar heeft hij, naar eigen zeggen, zo'n veertig maal Israël bezocht,[194][195] waar hij o.a. Ariel Sharon en Ehud Olmert ontmoet heeft. Wilders heeft Ariel Sharon, samen met de Britse oud-premier Margaret Thatcher (Iron Lady), als een van zijn voorbeelden genoemd.[193]quote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
?
Hij heeft voor de VVD in de kamer gezeten (correct me if I'm wrong) en is toen afgesplitst uit de VVD. En dat is jaren geleden.
Hij zit al 12 jaar in de kamer en is als sinds 1984 werkzaam voor de overheid. Hoezo hij is hier zomaar even heengekomen om de boel op orde te brengen, dan zou je toch wat meer resultaat verwachten in 26 jaar.quote:Op maandag 26 april 2010 14:03 schreef Amos_ het volgende:
[..]
?
Hij heeft voor de VVD in de kamer gezeten (correct me if I'm wrong) en is toen afgesplitst uit de VVD. En dat is jaren geleden.
quote:Op maandag 26 april 2010 14:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wilders heeft van zijn zeventiende tot zijn negentiende in Israël gewoond en in de afgelopen vijfentwintig jaar heeft hij, naar eigen zeggen, zo'n veertig maal Israël bezocht,[194][195] waar hij o.a. Ariel Sharon en Ehud Olmert ontmoet heeft. Wilders heeft Ariel Sharon, samen met de Britse oud-premier Margaret Thatcher (Iron Lady), als een van zijn voorbeelden genoemd.[193]
Oorspronkelijk wilde Wilders verhuizen naar de Joodse staat omdat hij vond dat je daar nog 'kon werken voor je geld'.[196] Wilders werkte aldaar in broodfabrieken en een mosjav,[197] om met zijn verdiende geld rond te reizen in Israël en omliggende landen. Langzaamaan is hij van Israël gaan houden, of zoals Wilders het zelf in 2003 in een verkiezingstoespraak in Tel Aviv verwoordde: ‘Vele interessante landen in deze regio heb ik de afgelopen jaren bezocht: van Syrië tot Egypte, van Tunesië tot Turkije en van Cyprus tot Iran, maar nergens heb ik dat speciale gevoel van verbondenheid dat ik steeds weer krijg als ik op het Ben Goerion-airport voet op Israëlische bodem zet’.[196] Hij voelde zich, naar eigen zeggen, in Israël onmiddellijk thuis; tegenover Der Spiegel sprak Wilders ook over de „mogelijk” joodse achtergrond van zijn voorouders.[7]
Op een conferentie van hardliners over de Islam in Jeruzalem op zondag 14 december 2008, waar ook Fitna te zien was, stelde Wilders "dat de terroristische aanslagen in Bombay aantonen dat er geen gematigde Islam bestaat en dat het tijd wordt dat het Westen zich realiseert dat het in een conflict is met de brede Islam-geloof."[198]
Wisselwerking. Nederland moest wel zelf inzien dat Islam en Terror in een zin moeten.quote:Op maandag 26 april 2010 14:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hij zit al 12 jaar in de kamer en is als sinds 1984 werkzaam voor de overheid. Hoezo hij is hier zomaar even heengekomen om de boel op orde te brengen, dan zou je toch wat meer resultaat verwachten in 26 jaar.
quote:Op maandag 26 april 2010 14:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gemakkelijk he. Verschuilen in ontkenning.
http://www.vn.nl/Archief/(...)an-Geert-Wilders.htm
http://www.depers.nl/binn(...)el-connectie-OM.html
http://www.vkblog.nl/beri(...)onnectie_van_Wilders
Het feit dat er 2 vliegtuigen een gebouw binnenvlogen, gelieerd aan een religie, heeft daar uiteraard niets aan bijgedragenquote:Op maandag 26 april 2010 14:09 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wisselwerking. Nederland moest wel zelf inzien dat Islam en Terror in een zin moeten.
Vandaar dat zijn interesse sinds 2001 ook vertienvoudigd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |