Hij is iig fan.quote:Wilders heeft van zijn zeventiende tot zijn negentiende in Israël gewoond en in de afgelopen vijfentwintig jaar heeft hij, naar eigen zeggen, zo'n veertig maal Israël bezocht, waar hij o.a. Ariel Sharon en Ehud Olmert ontmoet heeft.
Oorspronkelijk wilde Wilders verhuizen naar de Joodse staat omdat hij vond dat je daar nog 'kon werken voor je geld' Wilders werkte aldaar in broodfabrieken en een moshav, om met zijn verdiende geld rond te reizen in Israël en omliggende landen. Langzaamaan is hij van Israël gaan houden, of zoals Wilders het zelf in 2003 in een verkiezingstoespraak in Tel Aviv verwoordde: ‘Vele interessante landen in deze regio heb ik de afgelopen jaren bezocht: van Syrië tot Egypte, van Tunesië tot Turkije en van Cyprus tot Iran, maar nergens heb ik dat speciale gevoel van verbondenheid dat ik steeds weer krijg als ik op het Ben Goerion-airport voet op Israëlische bodem zet.’
Ik kom nooit op stormfront, toevallig via een andere site dat topic tegengekomen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:26 schreef TitusPullo het volgende:
Een Feyenoorder die op Stormfront komt: wie schetst mijn verbazing?
Dat Wilders een krankjoreme voorliefde heeft voor de methoden waarmee Israel de Palestijnen onder de duim houdt, is geen groot geheim.
En wat is daar het probleem van precies?quote:Een stem voor Wilders is gelijk aan een stem voor Amerika, Israel en voor de NWO.
Daden uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Of mogen de Engelsen, Belgen en wij (en nog wat ander volk) ook alles flikken omdat we Napoleon hebben verslaggen bij Waterloo?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is er zo erg aan Amerika? Naar mijn weten komt het nog altijd door de Amerikanen dat we nu allen in een democratie leven en niet Duits praten.
quote:Op zondag 7 juni 2009 22:56 schreef mirved het volgende:
Ah fijn dat je het mij verduidelijkt nu weet ik zeker dat ik Wilders moet stemmen.
Heb je wel eens een Vietnamees, Chileen of Koreaan een aanslag zien plegen in Amerika?quote:Op zondag 7 juni 2009 23:46 schreef Ticker het volgende:
Wat me vooral opvalt hierdoor, is de opvallend zelfde manier van jezelf tactisch uitdrukken tegenover de islam.
Amerika verzint een oorlog tegen de islam en noem het 'the war on TERROR', en Wilders schildert dit geloof en voornamelijk het volk wat het praktiseerd, af als gevaarlijk en vrouw danwel mens-onvriendelijk.
Verdwijnt deze 'blanke' (?joodse?) culturele haat uit het straatbeeld, terwijl de tijd voordert?
Of wachten we nog altijd op een klap.. een bom die nog een keer moet barsten voordat deze vooroordelen en rassen oorlog achterwegen is?
Nee, hetzelfde geldt voor burgers van andere landen.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:02 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heb je wel eens een Vietnamees, Chileen of Koreaan een aanslag zien plegen in Amerika?
quote:Post 9-11, the Bush administration's focus has, of course, been riveted on the terror war, and China has gone off the main radar. But despite Beijing's public support for the coalition's war on terror, regular rumblings of Chinese complicity with the terrorists have surfaced. Among them was a WND report of some Chinese fighters assisting the Taliban.
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=25680
OT Wilders is geen Chinees.quote:China’s Military Planners Took Credit for 9/11
John O. Edwards
Wednesday, Sept. 25, 2002
Soon after the horrific attacks on the World Trade Center and Pentagon, two high-ranking Chinese military planners took credit for the 9/11 attacks – and were even hailed as national heroes in China.
http://archive.newsmax.co(...)02/9/24/143618.shtml
GroenLinks is slappe hap en populistisch. Zij zijn voor CO2-tax en dat soort onheil waarvan het nut nieteens wordt bewezen. ok met GL aan kop steven je af op onheil.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:03 schreef RijstNatie het volgende:
Jij komt er serieus nu pas achter dat Wilders voor een politie staat is net zoals in de VS?![]()
Ik zeg Heil Groen Links
Wilders wordt wel uitgelachen door de Chinezen. Slim volk is het toch.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Nee, hetzelfde geldt voor burgers van andere landen.
[..]
[..]
OT Wilders is geen Chinees.
wilders is idd een fokking freedom (lees: fascism)-loving zionistisch varken!quote:Op zondag 7 juni 2009 18:31 schreef 2Drix het volgende:
lekker met een keppeltje op moslims afzeiken in een synagoge in amerika
Jij bent een goed voorbeeld van een probleem dat daardoor veroorzaakt wordt. Bah.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat is daar het probleem van precies?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |