Ach ja, het is al Dl.2.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
Het is vrij vreemd dat dit topic nog in BNW staat. Het is in ieder geval zeer duidelijk waar de loyaliteit van deze man ligt.
Inderdaad... en dan te bedenken dat bepaalde PVV stemmers Nederlanders die niet op de PVV stemmen landverraders durven te noemen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval zeer duidelijk waar de loyaliteit van deze man ligt.
Hij heeft een reis gemaakt, ook een poosje in Israel gewoond, dat is toch allemaal allang bekend?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:18 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Dit document sluit aan bij het verhaal van Wilders zelf dat hij een reis door Syrie, Jordanie, Iran en Egypte heeft gemaakt. De vraag blijft, voor wie?
http://www.stopdebezettin(...)aelische-regiem.html
Voor iemand die zo uitgesproken anti-moslim is, vind ik het een beetje vreemd dat hij vervolgens wel een 'reis' gaat maken door landen als Egypte, Turkije, Iran, Syrie, Tunesie en nog meer landen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft een reis gemaakt, ook een poosje in Israel gewoond, dat is toch allemaal allang bekend?
Die verklaring, tja,dit valt natuurlijk niet te bewijzen.
Als je verder kijkt, zie je dat hij verder twee jaar in Israel heeft gewoond. Als hij al een opleiding heeft gehad van de mossad dan zou dat in deze jaren geweest kunnen zijn.quote:'Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel.’
Geert W.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:53 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Voor iemand die zo uitgesproken anti-moslim is, vind ik het een beetje vreemd dat hij vervolgens wel een 'reis' gaat maken door landen als Egypte, Turkije, Iran, Syrie, Tunesie en nog meer landen.
Het verhaal van deze twee getuigen die een aangeschoten Wilders aanhoren tijdens een feest sluiten ook aan op het verhaal van hem zelf. Het verschil is dat hij in interviews altijd een ander verhaal opgehangen over het doel van die reizen (vakantie)
Israel (mossad) heeft altijd al bijzondere interesse voor Arabische landen gehad en tel daarbij zijn misplaatste liefde voor het israelisch regime op en uitspraken als hieronder.
[..]
Als je verder kijkt, zie je dat hij verder twee jaar in Israel heeft gewoond. Als hij al een opleiding heeft gehad van de mossad dan zou dat in deze jaren geweest kunnen zijn.
Er is geen hard bewijs dat hij voor de Israeliers heeft gewerkt/ nog steeds werkt, maar de uitdrukking over het rook en het vuur zal je wel bekend zijn.
Als er al iemand bewijs zou hebben, dan zou dat de AIVD moeten zijn, die hem in de gaten houdt.
he blondeerde je 'dat daar beneden' ook mee dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ga hier niet nogmaals het verschil herhalen tussen Indo's en Indonesiers, want dat heb ik nu al zo vaak gedaan:
Maar Indo's zijn op zich gewoon Nederlanders.
* JoepiePoepie is ook Indo en heeft haar haar ook weleens geblondeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Lavenderr op 13-07-2010 17:19:36 ]شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
Jij maakt graag reisjes naar landen die jij beschouwt als een gevaar voor de veiligheid van de wereld? Waarvan de inwoners in jouw optiek levensgevaarlijk zijn en alle ongelovigen willen afmaken? Voor iemand die zo sterk anti-islam is hij in veel islamitische landen geweest. Een ding weet ik wel; nooit en te nimmer zal ik die Wilders vertrouwen. Een landverrader, dat is hij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vakantie klinkt plausibel, er zijn meer mensen die een grote reis gaan maken voordat ze verder gaan met hun carriere en zich ergens settelen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij maakt graag reisjes naar landen die jij beschouwt als een gevaar voor de veiligheid van de wereld? Waarvan de inwoners in jouw optiek levensgevaarlijk zijn en alle ongelovigen willen afmaken? Voor iemand die zo sterk anti-islam is hij in veel islamitische landen geweest. Een ding weet ik wel; nooit en te nimmer zal ik die Wilders vertrouwen. Een landverrader, dat is hij.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Misschien een landverrader omdat hij van Nederland een joodse heilstaat wil maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:26 schreef theghostrider het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergezocht dus.
Zo kun je wel iedereen bovenaan dat plaatje shoppen bijv. Pechtold, Cohen, Femke ,Rutte, Verhagen![]()
Dit topic gaat over Wilders de zionist, niet over die andere halve garenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergezocht dus.
Zo kun je wel iedereen bovenaan dat plaatje shoppen bijv. Pechtold, Cohen, Femke ,Rutte, Verhagen
Liever een Joodse dan een Islamitische heilstaatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Misschien een landverrader omdat hij van Nederland een joodse heilstaat wil maken?
Dat 1e is ie mee bezig en dat 2e is een manier om er te komen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Liever een Joodse dan een Islamitische heilstaat
17,9 % waarvan 17% niet eens waar hij echt mee bezig is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ben geen Wilders stemmer; ook al heb ik wel begrip voor mensen die wel op wilders stemmen. En of hij nou Jood is of niet; blijkbaar is 17,9% van de Nederlanders het met hem eens.
Waarschijnlijk wel 17% die ooit een last heeft gehad van Marokkaanse hangjugend en daarom denkt 'Ik stem Wilders want hij lost alles op'; en dat snap ik niet; maar ik snap wel aan dat mensen wat willen doen tegen uitkeringstrekkende nietsnutten (vooral mensen in WAjong die niet willen werken); dan kan je net zo goed VVD stemmenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:58 schreef theghostrider het volgende:
[..]
17,9 % waarvan 17% niet eens waar hij echt mee bezig is.
Maar zo is het altijd nog geweest in de politiek..niets nieuws onder de zion
Hij heeft wel onderstaande in het partijprogramma gezet. Dus dat is alvast een flinke stap naar een Joodse heilstaat:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Vind dat eerlijk gezegd nogal vergezocht.
En dat terwijl Nederland helemaal geen Joodse cultuur, traditie of wortels heeft. Ergens in de late middeleeuwen zijn de eerste Joodse immigranten in Nederland komen wonen maar dat heeft niets te maken met dat Nederland ooit (traditioneel) Joods zou zijn geweest. Sterker nog, in de 14e eeuw werden de paar Joden die in Nederlande woonden zelfs verdreven uit Nederland.quote:De Partij voor de Vrijheid zet zich in voor de traditionele Joods-christelijke en humanistische waarden...
[..]
En vooral: in artikel 1 van de Grondwet verankeren we de [bJoods[/b]-christelijke en humanistische wortels van Nederland als dominante cultuur
Dus het is of het één of het ander? Persoonlijk kies ik voor geen Joodse heilstaat en geen Islamitische heilstaat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk juist niet. De meeste PVV stemmers wonen in dorpjes. Of wat dacht je van Volendam en in Limburg? Die PVV stemmers hebben bij wijze van spreken nog nooit een Marokkaan in levende lijve gezien. Laat staan dat ze ooit last van hebben gehad van die zogenaamde islamitisering.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel 17% die ooit een last heeft gehad van Marokkaanse hangjugend
[..]
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:06 schreef Dlocks het volgende:
Waarschijnlijk juist niet. De meeste PVV stemmers wonen in dorpjes. Of wat dacht je van Volendam en in Limburg? Die PVV stemmers hebben bij wijze van spreken nog nooit een Marokkaan in levende lijve gezien. Laat staan dat ze ooit last van hebben gehad van die zogenaamde islamitisering.
Slot er weer afgehaald?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat het tijd wordt voor een slotje, de discussie is zo langzamerhand wel gevoerd en kan net zo goed -of beter- op POL of VKZ gevoerd worden.
Weer zo'n foto, waarvan als je het hier had gezegd, menig persoon zijn ongeloof weer had geuit "welnee, je overdrijft dat er een gigantische israelische vlag hangt".quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:49 schreef -jos- het volgende:
http://www.joop.nl/show/d(...)vv_fractie_den_haag/
[ afbeelding ]
quote:
quote:Ook Markuszower zelf erkent in een vraaggesprek met NRC Handelsblad dat de AIVD-brief de reden was dat hij is vertrokken. In de brief werd Markuszower (32) als „risico voor de integriteit” van Nederland bestempeld. Hij zou betrokken zijn geweest bij een organisatie die „informatie” heeft overgedragen aan „een buitenlandse mogendheid”
http://www.nrc.nl/binnenl(...)or_PVVer_Markuszower
quote:Deze verklaring heeft betrekking op uitlatingen gedaan door de heer G.Wilders (GW) aan zijn tafeldame Mevrouw M.B. Kwint-de Roos, na afioop van het traditionele Kerstdiner van de VVD-fractie
in het oude gebouw van de Tweede Kamer in 1991.
• GW is zoon van een Nederlands Indische vader en een Nederlands Joodse moeder
• GW werd gerekruteerd door een Israelische Inlichtingendienst, kreeg in Israel een harde opleiding
en werd in het kader daarvan zelfs gemarteld.
• GW reed tijdens een vakantie, gedurende het Kerstreces, in een oude Volkswagen in zijn eentje
door Syrië.
• GW beschikt over zowel een Nederlands- als een lsraelisch paspoort.
• GW's carriere wordt niet door hem zelf maar door anderen uitgestippeld. Dat gaat zelfs zo ver dat,
volgens zijn zeggen. zowel de scheiding van zijn eerste vrouw als hel huwelijk met zijn huidige
echtgenote zonder zijn tussenkomst werd 'gearrangeerd".
GW zette zijn bewering kracht bij door te zeggen : "Hoe denk je dat ik hier terecht ben gekomen
en ik word nog Kamerlid ook. Ik ben nog te jong, eerst Hoogenvorst daarna ik. daar hoef ik niets
voor te doen!
Toen MBK opmerkte dat JAK, (J.A.W.F. Kwint) in een grijs verleden, ook contacten met een Inlichtingendienst had werd GW plotsklaps broodnuchter en uitte de voigende bedreiging :
'Als je ooit melding maakt van ons gesprek is dat erg gevaarlijk voor jou en je man'
http://www.glop.nl/joomla(...)aelische-mossad.html
Om vervolgens het aftreden van burgemeester Aboutaleb te eisen wegens een vermeende dubbele loyaliteit. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:49 schreef -jos- het volgende:
http://www.joop.nl/show/d(...)vv_fractie_den_haag/
[ afbeelding ]
Speculatie idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:08 schreef oompaloompa het volgende:
far-out bnw speculatie:
Wilders wil helemaal Nederland niet besturen o.i.d. maar heeft veel belangen bij het "groter" maken van Israel.
Om een spreekpodium te krijgen begint hij een eigen politieke partij met bijbehorende aandacht.
Hij neemt wat populistische puntjes mee in zijn Israel-ophemeling zodat hij in het nieuws blijft en nog meer ruimte krijgt voor propaganda.
Hij zet dit door totdat hij genoeg medestanders globaal heeft en een soort internationale anti-palestina / pro-israel beweging te worden.
Hiervoor krijgt hij heel veel geld van mensen die veel belang hebben bij een groot & westers Israel.
en beter beredeneerd dan de meeste bnw-speculatiequote:
quote:GW's carriere wordt niet door hem zelf maar door anderen uitgestippeld. Dat gaat zelfs zo ver dat,
volgens zijn zeggen zowel de scheiding van zijn eerste vrouw als hel huwelijk met zijn huidige
echtgenote zonder zijn tussenkomst werd 'gearrangeerd".
GW zette zijn bewering kracht bij door te zeggen : "Hoe denk je dat ik hier terecht ben gekomen
en ik word nog Kamerlid ook. Ik ben nog te jong, eerst Hoogenvorst daarna ik, daar hoef ik niets
voort te doen!
In BNW-speculaties wordt ervanuit gegaan dat de lezer/lezeres bekend is met het standaard fenomeen "belangen-verstrenglingen en geld" enzo..quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en beter beredeneerd dan de meeste bnw-speculatie
Ja hoor, daar is al een topic over geweest, een half jaar geleden geloof ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:14 schreef oompaloompa het volgende:
is deze overigens al gepost?
http://misdaadjournalist.(...)rs-verklaring-nw.pdf
Verklaring van een ex-vvd kamerlid over zijn vermeende banden met de mossad.
[..]
Het is twee maanden oudquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, daar is al een topic over geweest, een half jaar geleden geloof ik.
Nja dat is de vraag. Volgens die mevrouw heeft hij in 1991 in een dronken bui verteld dat hij door de Mossad in het zadel wordt geholpen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt het gevonden.
Geloof dat dit in 1991 speelde he?
Ja, daar komen we natuurlijk nooit meer achter wat daar toen gezegd is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja dat is de vraag. Volgens die mevrouw heeft hij in 1991 in een dronken bui verteld dat hij door de Mossad in het zadel wordt geholpen.
En dat wil je wel geloven?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja dat is de vraag. Volgens die mevrouw heeft hij in 1991 in een dronken bui verteld dat hij door de Mossad in het zadel wordt geholpen.
Precies.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En dat wil je wel geloven?
Lekker objectief
Misschien besef je dan niet dat je hoe dan ook hier met een complot te maken hebt.. de vraag is, welke kant liegt er.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Lekker objectief
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar komen we natuurlijk nooit meer achter wat daar toen gezegd is.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Lekker objectief
Nee ik geloof het niet echt, ik ben er nog ambigu tegen omdat het ook nog niet ontkracht is en er twee "onbesmette" Nederlanders al bron gebruikt worden. Ik heb nog geen reden gevonden om het klakkeloos aand e kant te schuiven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Precies.
Als jij morgen naar de notaris gaat en een verhaal vertelt over iemand en dat op schrift laat zetten, zegt dat helemaal niets.
In feite is het zinloos, zonde van het geld.
Ik zou het niet weten. Maar om het af te laten hangen van een gerucht van een vrouw die... Nee, sorry.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:10 schreef Ticker het volgende:
[..]
Misschien besef je dan niet dat je hoe dan ook hier met een complot te maken hebt.. de vraag is, welke kant liegt er.
Nee precies, dat is natuurlijk zo.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:14 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar om het af te laten hangen van een gerucht van een vrouw die... Nee, sorry.
Past wel mooi bij die tonnen die hij van de amerikaanse Israel lobbyisten krijgt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee precies, dat is natuurlijk zo.
Maar feit blijft dat dit meer een exra aanvulling is op de speculaties.
Laat ik het zo zeggen, gezien hoe de politiek in elkaar zit, en hoe makkelijk men omgekocht kan worden.. het zou me totaal niets verbazen.
Bwoah, elke politici heeft wel wat op zijn kerfstok. En juist dat beeld zet mensen ertoe te overdrijven. Immers, als men dat accepteert, kan die grens wel wat door getrokken worden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:29 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee precies, dat is natuurlijk zo.
Maar feit blijft dat dit meer een exra aanvulling is op de speculaties.
Laat ik het zo zeggen, gezien hoe de politiek in elkaar zit, en hoe makkelijk men omgekocht kan worden.. het zou me totaal niets verbazen.
Ja, daar ben ik het mee eens. Hear say heeft al menige reputatie kapot gemaakt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Bwoah, elke politici heeft wel wat op zijn kerfstok. En juist dat beeld zet mensen ertoe te overdrijven. Immers, als men dat accepteert, kan die grens wel wat door getrokken worden.
Zo is Balkenende een kindermoordenaar. Weet het niet zeker maar ik heb het ergens gehoord... dacht ik.
En nu? Gaan we op basis hiervan een topic met Balkenende-bash openen? Zaken erbij halen en de boel in gang houden?
Lijkt me niet verstandig. Maarja, sommige mensen steigeren van de naam Wilders en dan is er gewoon meer geoorloofd. Het menselijk brein is zo moeilijk nog niet.
Is dat een feit?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Past wel mooi bij die tonnen die hij van de amerikaanse Israel lobbyisten krijgt.
Is het echt zo far fetched om te denken dat iemand waarvan z'n enige stabiele politieke punt "pro-israel" is, die tonnen van pro-israel lobyisten krijgt en die dikke matties met belangrijke israelische leiders is misschien stiekem banden met Israel heeft?
Nee, uit verband getrokken gerucht.quote:
Dat is een beetje kort door de bocht, die brief komt bij een hoop informatie die al bekend & onderbouwd is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:23 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Bwoah, elke politici heeft wel wat op zijn kerfstok. En juist dat beeld zet mensen ertoe te overdrijven. Immers, als men dat accepteert, kan die grens wel wat door getrokken worden.
Zo is Balkenende een kindermoordenaar. Weet het niet zeker maar ik heb het ergens gehoord... dacht ik.
En nu? Gaan we op basis hiervan een topic met Balkenende-bash openen? Zaken erbij halen en de boel in gang houden?
Lijkt me niet verstandig. Maarja, sommige mensen steigeren van de naam Wilders en dan is er gewoon meer geoorloofd. Het menselijk brein is zo moeilijk nog niet.
yeapquote:
Nope. De NRC is anti-Wilders en volgens hun PVDA tactiek zijn ze hier heerlijk bezig met speculatie. Ondanks dat ze leuke cijfers presenteren (wat vertrouwelijk overkomt maar niet is) hebben ze totaal geen bronnen voor hun artikel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:54 schreef oompaloompa het volgende:
yeap
http://www.nrc.nl/binnenl(...)d&utm_medium=twitter
Ja zo'n krant liegt gewoon wanneer ze iemand quotenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:57 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nope. De NRC is anti-Wilders en volgens hun PVDA tactiek zijn ze hier heerlijk bezig met speculatie. Ondanks dat ze leuke cijfers presenteren (wat vertrouwelijk overkomt maar niet is) hebben ze totaal geen bronnen voor hun artikel.
Ze liegen niet. Dat heb ik nergens beweerd. Dat maak jij er weer van.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja zo'n krant liegt gewoon wanneer ze iemand quoten
Normaliter wanneer een krant leugens in iemands mond legt worden ze meteen gesommeerd te rectificeren, iets wat in dit geval niet is gebeurd...
Nou, wanneer iemand zegt dat hij geld "dat loopt in de 6 cijfers" aan Wilders geeft, vind ik dat wel een bevestiging dat hij dus tonnen krijgtquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:08 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ze liegen niet. Dat heb ik nergens beweerd. Dat maak jij er weer van.
De zaken worden uit verband getrokken. En kom op, je weet net als ik dat dat de NRC met hun hetze tegen Wilders wel heeel goed uit komt, nietwaar?
En tja, dat Wilders sponsors heeft die zijn gedachtegoed ondersteunen... dat is wel een hele wooping eyeopener. Please, ga nu niet doen alsof dit zon wereldnieuws is.
Of had je het normaler gevonden als de Palestijnen de bankrekening van Wilders aanzuiveren?
Euhm, volgens mij is dat wel doorzichtig en dat is ook verplicht. Maar in de boeken van Wilders staat niet dat die sponsors allemaal "vuile spelletjes" spelen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou, wanneer iemand zegt dat hij geld "dat loopt in de 6 cijfers" aan Wilders geeft, vind ik dat wel een bevestiging dat hij dus tonnen krijgt(wat is waar lavenderr een bron voor vroeg)
Andere partijen geven al hun inkomsten boven een bepaald bedrag vrij dus daar is alles een stuk doorzichtiger. Juist omdat Wilders dat niet doet, krijg je dit soort speculatie.
Nee alleen Geert Wilders geeft niet vrij waar zijn geld vandaan komt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:23 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Euhm, volgens mij is dat wel doorzichtig en dat is ook verplicht. Maar in de boeken van Wilders staat niet dat die sponsors allemaal "vuile spelletjes" spelen.
Ten eerste is dat ook speculatie en ten tweede is dat zinloos om je boekhouding zo ver door te trekken. Van de sponsors van de PVDA b.v. kan ik ook enorm overdreven gaan graven en foute dingen vinden. Wellicht is er ergens een overgroot opa van iemand die iemand kent die weer 10 euro gedoneerd heeft die eigenlijk met de Nazi's optrok.
Zie je wat ik bedoel? Zoeken naar muggen in een hooiberg. Maar in geval van Wilders is dat natuurlijk wel gelijk aan de gruwelen van de Holocaust en moeten we hem de kop eraf hakken, er weer opnaaien en nogmaals afhakken natuurlijk.
Pfff...
Heb je daar bewijs van?quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee alleen Geert Wilders geeft niet vrij waar zijn geld vandaan komt.
Tuurlijk verzin ik dat erbij. Ik geef dat zelfs toe.quote:Al je andere punten verzin je er bij. Ik heb alleen gesproken over banden tussen Wilders en de pro-Israel lobby, precies wat die geldstromen zouden kunnen impliceren. De gevolgtrekkingen zijn over het algemeen in bnw een stuk extremer
Dat is algemeen bekend. Het wordt hier even genoemd: http://www.volkskrant.nl/(...)_gaan_naar_partijkasquote:
Je weet dat we in BNW zitten toch?quote:Tuurlijk verzin ik dat erbij. Ik geef dat zelfs toe.
Als over Wilders wat verzonnen en gespeculeerd wordt is het direct een gerucht wat serieus genomen moet worden. Door de Wilders haters uiteraard.
Maar goed, je geeft al aan dat het "geïmpliceerd" wordt. Waarmee je je stok om te slaan al verloren hebt.
Punt 1: de giften komen uit Amerika. Zo geheim is het dus al niet meer.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is algemeen bekend. Het wordt hier even genoemd: http://www.volkskrant.nl/(...)_gaan_naar_partijkas
Maar dat is gewoon een bekend iets, je kunt van iedere partij (alhoewel ik niet zeker ben van ton) gewoon de donaties op vragen behalve de pvv.
Exactly.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:13 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Punt 1: de giften komen uit Amerika. Zo geheim is het dus al niet meer.
Punt 2: betreft het hier om giften voor zijn persoonlijke verdediging. Daar zegt hij niets over. Dat staat dus los van de giften voor de partij.
Punt 3: wil de volkskrant de boel aandikken omdat in het buitenland geen buitenlandse giften worden toegestaan om buitenlandse inmenging te voorkomen. Nooit gemekkerd erover omdat het nu eenmaal zo in Nederland werkt, maar nu Wilders het ontvangt is het ineens een isseu.
Pfff... Hoezo op slakken zout leggen?
Dat is degene die uit gekomen is, hoeveel meer er zijn is onbekendquote:Op zondag 15 augustus 2010 23:13 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Die direct in de partijkas gestort worden. Wilders verdediging wordt ook uit de partijkas betaald.quote:Punt 2: betreft het hier om giften voor zijn persoonlijke verdediging. Daar zegt hij niets over. Dat staat dus los van de giften voor de partij.
Niemand anders heeft ooit geld uit het buitenland aangenomen, Verder was het, zoals ik al zei, een bron om te laten zien dat hij niet vrijgeeft waar zijn geld vandaan komt.quote:Punt 3: wil de volkskrant de boel aandikken omdat in het buitenland geen buitenlandse giften worden toegestaan om buitenlandse inmenging te voorkomen. Nooit gemekkerd erover omdat het nu eenmaal zo in Nederland werkt, maar nu Wilders het ontvangt is het ineens een isseu.
Omdat jij ze niet kent. Dat zegt niks.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat is degene die uit gekomen is, hoeveel meer er zijn is onbekend
Al gevraagd waarom? Of oordeel je liever als het om mensen gaat die je niet moet?quote:Die direct in de partijkas gestort worden. Wilders verdediging wordt ook uit de partijkas betaald.
Iedereen springt in de sloot. Dus jij ook?quote:Niemand anders heeft ooit geld uit het buitenland aangenomen, Verder was het, zoals ik al zei, een bron om te laten zien dat hij niet vrijgeeft waar zijn geld vandaan komt.
2. De giften voor zijn verdediging komen op dezelfde rekening binnen als giften voor zijn partij. Aangezien Wilders geen openheid van zaken wil geven is het niet duidelijk in hoeverre hij deze 2 zaken gescheiden houdt, het lijkt er iig op van niet.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:13 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Punt 2: betreft het hier om giften voor zijn persoonlijke verdediging. Daar zegt hij niets over. Dat staat dus los van de giften voor de partij.
Punt 3: wil de volkskrant de boel aandikken omdat in het buitenland geen buitenlandse giften worden toegestaan om buitenlandse inmenging te voorkomen. Nooit gemekkerd erover omdat het nu eenmaal zo in Nederland werkt, maar nu Wilders het ontvangt is het ineens een isseu.
2. "Het lijkt erop van niet". Aanname. En uiteraard tegen Wilders om de bekende redenen. Maar het kan net zo goed andersom zijn, niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
2. De giften voor zijn verdediging komen op dezelfde rekening binnen als giften voor zijn partij. Aangezien Wilders geen openheid van zaken wil geven is het niet duidelijk in hoeverre hij deze 2 zaken gescheiden houdt, het lijkt er iig op van niet.
3. Wilders maakt er zelf een issue van, daar komt bij dat hij zichzelf andere maatstaven oplegt dan hij van anderen verwacht. Zo verwacht hij van moskeeen financiele transparantie, m.i. niet geheel ten onrechte overigens. Hij is zich dus van bewust van de kracht van openheid van zaken. Hij wilde zelfs een verbod op buitenlandse financiering en daarmee buitenlandse bestuurlijke invloed van moskeeen. Zelf ontvangt hij echter maar wat graag donaties vanuit het buitenland en hij wil ook geen openheid geven over wie hem nu betaalt, wat gezien zijn standpunt over de financiering van moskeeen doet vermoeden dat het zijn eigen financiering is die niet helemaal pluis is.
Ik weet niet of dat net zo goed niet het geval kan zijn, eigenlijk. Met zijn weigering zijn financiering te openbaren haalt hij zich de verdenking op de hals dat er niet iets helemaal in de haak is, zeker aangezien hij dit bij moskeen vermoedt. Ik neem Wilders hier dus met zijn eigen maatstaven de maat. Bovendien: is een aparte rekening openen en openheid van zaken geven nu zo lastig? Alleen als je iets te verbergen hebt, lijkt me.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:37 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
2. "Het lijkt erop van niet". Aanname. En uiteraard tegen Wilders om de bekende redenen. Maar het kan net zo goed andersom zijn, niet?
Volgens mij beschouwt niemand hier geruchten als feiten, dat beeldt je jezelf in. Het is alleen wel frappant dat de geruchten persistent zijn en vanuit brede kringen gedragen worden, en Wilders' gedrag niet helemaal kies is in deze.quote:3. Yup, die 2 maten meten van hem staat me ook niet aan. Maar omdat me dat niet aanstaat ben ik niet zon waus die dan gelijk alle geruchten als feiten ga beschouwen om hem af te branden. Pfff, ben wel beter dan dat. Van die simpelen zijn er al zat. Kijk maar links
Gezien zijn positie en de zwaarte van het vuur waarmee hij altijd bedolven wordt kan ik me er wel iets bij voorstellen. Zoals de NRC al toonde kunnen ze heel ver gaan met speculaties. Als Wilders een boekje open doet is hij meer tijd kwijt aan het uitleggen en damage control die de linkse media op hem af vuurt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:46 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat net zo goed niet het geval kan zijn, eigenlijk. Met zijn weigering zijn financiering te openbaren haalt hij zich de verdenking op de hals dat er niet iets helemaal in de haak is, zeker aangezien hij dit bij moskeen vermoedt. Ik neem Wilders hier dus met zijn eigen maatstaven de maat. Bovendien: is een aparte rekening openen en openheid van zaken geven nu zo lastig? Alleen als je iets te verbergen hebt, lijkt me.
Verhaal van vrouw met gerucht ontgaan?quote:Volgens mij beschouwt niemand hier geruchten als feiten, dat beeldt je jezelf in. Het is alleen wel frappant dat de geruchten persistent zijn en vanuit brede kringen gedragen worden, en Wilders' gedrag niet helemaal kies is in deze.
Beetje een cirkelredenering. Wilders eist van moskeeën openheid van zaken om zeker te zijn dat er niets smiechterigs gebeurt, maar wil voor zichzelf geen openheid van zaken geven omdat dat oprechter is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:52 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Gezien zijn positie en de zwaarte van het vuur waarmee hij altijd bedolven wordt kan ik me er wel iets bij voorstellen. Zoals de NRC al toonde kunnen ze heel ver gaan met speculaties. Als Wilders een boekje open doet is hij meer tijd kwijt aan het uitleggen en damage control die de linkse media op hem af vuurt.
Of wil je het niet van die kant bekijken?
[..]
Oompa... wat zei ik nou eerder? Dat gedrag van Wilders staat me ook niet aan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Beetje een cirkelredenering. Wilders eist van moskeeën openheid van zaken om zeker te zijn dat er niets smiechterigs gebeurt, maar wil voor zichzelf geen openheid van zaken geven omdat dat oprechter is?
Maar het enige dat hier gebeurt is dat er gespeculeerd worden wat die feiten zouden kunnen betekenen. Er wordt niet geclaimed dat het zo is, er wordt niet klakkeloos wilders beledigd of op een andere manier af gebrandquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:01 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Oompa... wat zei ik nou eerder? Dat gedrag van Wilders staat me ook niet aan.
Maar enkel daarom alles overhoop te halen en alles aangrijpen om hem af te branden? Nee. Daar zou ik hem voor moeten haten. En dat doe ik niet.
Ja maar even serieus nu:quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar het enige dat hier gebeurt is dat er gespeculeerd worden wat die feiten zouden kunnen betekenen. Er wordt niet geclaimed dat het zo is, er wordt niet klakkeloos wilders beledigd of op een andere manier af gebrand
Ik snap echt niet waarom je zo extreem offensief op elke post in gaat en woorden in o.a. mijn mond legt om daarna heel bozig te weerleggen...
Ik ben extreem duidelijk geweest in wat feiten zijn en waar ik speculeer om te voorkomen dat die zaken door elkaar zouden lopen. Ik begrijp denk ik gewoon niet helemaal wat je wilt.
Welcome to BNWquote:Op maandag 16 augustus 2010 00:33 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ja maar even serieus nu:
Het is heel goed te merken dat de mensen die Wilders niet hoog hebben zitten nogal neigen naar het idee dat er iets achter gehouden wordt.
Ik ben pro-voetbal. Ben ik dan ook een hooligan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
idd ja!
Maar sowieso is het wel opvallend dat hij zo pro-joods is.
Hmm, waar ken ik dat toch van.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:33 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ja maar even serieus nu:
Het is heel goed te merken dat de mensen die Wilders moslims niet hoog hebben zitten nogal neigen naar het idee dat er iets achter gehouden wordt.
Het is niet erg dat je andere continu bestempeld als wilders-hater, maar je komt zelf een beetje over als een pro-willders lobby die kosten wat het kost alles rooskleurig en toelaatbaar vind, want daar waar liefde komt kijken, is gedoogsteun en blindheid gewenst ofzo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:05 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik ben pro-voetbal. Ben ik dan ook een hooligan?
Wellicht is het dat Wilders zaken achterhoudt dat mensen hem niet zo hoog hebben zitten. En dat beperkt zich nu niet bepaald tot zijn duistere financiering, maar bijv ook zijn gerep over dubbele loyaliteiten waarmee hijzelf het niet al te nauw lijkt te nemen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:33 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ja maar even serieus nu:
Het is heel goed te merken dat de mensen die Wilders niet hoog hebben zitten nogal neigen naar het idee dat er iets achter gehouden wordt.
Tja, dat had hij dan eerder moeten bedenken. Hij is zich zelf zeer bewust van het belang van transparantie, dan moet je het de critici niet verwijten dat hij hen een stok geeft om mee te slaan.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:52 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Gezien zijn positie en de zwaarte van het vuur waarmee hij altijd bedolven wordt kan ik me er wel iets bij voorstellen. Zoals de NRC al toonde kunnen ze heel ver gaan met speculaties. Als Wilders een boekje open doet is hij meer tijd kwijt aan het uitleggen en damage control die de linkse media op hem af vuurt.
Of wil je het niet van die kant bekijken?
Ik heb dat teruggelezen en volgens mij vatte niemand dat op als feit. Voor iemand die vindt dat Wilders onterecht allerlei onfrisse zaken wordt aangewreven ben je zelf ook niet al te verlegen om critici laakbaar gedrag te verwijten.quote:[..]
Verhaal van vrouw met gerucht ontgaan?
Ik beeld me niets in hoor. Gewoon even goed terug lezen.
Niet een issue, maar een constatering dat Wilders pro-Joods is. Dat dit het geval is wordt met meer dan genoeg feiten onderbouwd. Zoals bijvoorbeeld blijkt uit meerdere delen van het partijprogramma van de PVV.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:13 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Wat jij doet is bagatelliseren.Het ontvangen van tonnen door de PVV direct van een bepaalde organisatie is uiteraard absoluut niet hetzelfde als een donatie van 10 euro aan de PvdA door iemand die iemand kent die weer iemand kent met een overgroot opa die met Nazi's optrok. Het eerste (PVV) is direct ontvangen van geld en het tweede (PvdA) is zelfs nog niet eens indirect ontvangen van geld.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:23 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ten eerste is dat ook speculatie en ten tweede is dat zinloos om je boekhouding zo ver door te trekken. Van de sponsors van de PVDA b.v. kan ik ook enorm overdreven gaan graven en foute dingen vinden. Wellicht is er ergens een overgroot opa van iemand die iemand kent die weer 10 euro gedoneerd heeft die eigenlijk met de Nazi's optrok.
Zie je wat ik bedoel? Zoeken naar muggen in een hooiberg.
Ik heb het meer over dingen als o.a. dit: Juweeltjes uit het partijprogramma van Wilders en dit: Wilders is een zionist.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:05 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Ik ben pro-voetbal. Ben ik dan ook een hooligan?
Dit inderdaad. En ik begon juist met BNW-achtige speculatie gebaseerd op enkele feiten waarvan Lavenderr notabene de bronnen wilde hebben. Niet zo vreemd dat het dan toch even over de feitelijke agenda gaat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:55 schreef -jos- het volgende:
Elke keer verzinnen jullie gewoon een andere reden om het topic te sluiten, als de discussie de verkeerde kant op gaat kun je dat toch ook gewoon zeggen? Dit is een van de weinige goed lopende topics in BNW
En de mensen die de discussie richting pol trekken naar pol sturen waar al genoeg van die inslag over Wilders te vinden is.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef teamlead het volgende:
Dit is a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.
De feitelijke agenda krijgen we niet te zien. Van geen enkele politicus trouwens.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En ik begon juist met BNW-achtige speculatie gebaseerd op enkele feiten waarvan Lavenderr notabene de bronnen wilde hebben. Niet zo vreemd dat het dan toch even over de feitelijke agenda gaat?
Ik zou graag zien dat jullie het terug draaien naar:
[..]
En de mensen die de discussie richting pol trekken naar pol sturen waar al genoeg van die inslag over Wilders te vinden is.
Je zou ook het gebash weg kunnen halen, bashers kunnen waarschuwen en het topic open laten voor verdere ontwikkelingen :/quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De feitelijke agenda krijgen we niet te zien. Van geen enkele politicus trouwens.
Verder hebben we nu alles wel meerdere keren voorbij zien komen, zoals de verklaring van de tafeldame van Geert Wilders. Ook daar komen we niet achter of het waar is wat ze zegt of dat het puur verzonnen is om wat voor reden dan ook.
Dit gaat weer ontaarden in gebash, van alle kanten.
Daar zit niemand op te wachten...toch?
Wat een suggestieve opmerking. Die leg ik dan ook naast me neer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je zou ook het gebash weg kunnen halen, bashers kunnen waarschuwen en het topic open laten voor verdere ontwikkelingen :/
Dit is een van de weinige unieke topics voor bnw.
Over 9-11 staat het hele internet vol. Ook over fluoride in Amerikaans drinkwater & in die topics wordt veel meer gebasht. Wilders is een NL iets wat vrijwel niet in internationale media wordt belicht. In dit topic, i.t.t. tot de meeste andere BNW topics is er wel echt de mogelijkheid tot speculatie en het "ontdekken" van nieuwe zaken.
Jammer dat er om ongrijpbare (vooor mij iig) redenen zo extreem op dit topic wordt gemod, terwijl de andere cliché topics al 20 delen lang volgebasht worden.
mischien tijd om wat actiever te modden.......iest sluiten om wat je denkt dat nog gaat komen is zooooo....................niet BNW aangezien we deze trend juist in dit subforum besprekenquote:Daar zit niemand op te wachten...toch?
Commentaar op modereren graag op FB.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:26 schreef DeMolay het volgende:
[..]
mischien tijd om wat actiever te modden.......iest sluiten om wat je denkt dat nog gaat komen is zooooo....................niet BNW aangezien we deze trend juist in dit subforum bespreken
Zie post hier boven. Je wordt op je wenken bediendquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:27 schreef -jos- het volgende:
Dit bedoel ik dus, de mods gaan mee in de discussie en zeggen achteraf dat het daar niet over mag gaan. Lavenderr waarom zeg je nu niet dat deze discussie in [BNW] Feedback moet?
Omdat je dan straks een reden hebt om dit topic te sluiten?
Door lavenderr ja, die elk idee af doet als speculatie en overal bronnen en bewijzen voor wil zien, zelfs voor algemeen bekende zaken en ondertussen het POL-gedrag van wijze appel ondersteunt met dikke duimen en "inderdaad"quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:46 schreef ToT het volgende:
Dit hele topic wordt gewoon continu echt een [POL]-achtig topic, en over Wilders kun je eigenlijk bijna niet neutraal staan. Either you love him or you hate him, en als je over hem praat, worden de meningen heel vaak ontzettend fel. De werkelijke kern waar het in dit topic over gaat wordt gewoon snel aan de kant geschoven.
Wat actiever modden betreft: dit topic is al 2x op slot gegaan omdat de gemoederen te hoog opliepen. Daarbij zijn we ook geen stelletje autisten die de hele dag achter het beeldscherm zitten te F5-en.
quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar komen we natuurlijk nooit meer achter wat daar toen gezegd is.
quote:
quote:
Er is een iemand die hier heeft gepost de laatste paginas Wijze_appel die continu en een tikkie agressief reageerde op elke vorm van speculatie, zelfs wanneer de posters zelf aangaven dat het speculatie was. Lavenderr heeft hem meerdere keren aangespoord en geen enkel moment tegengehouden en deed soms zelf mee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:59 schreef ToT het volgende:
Het is gewoon logisch dat men in BNW bevestigingen van uitspraken wil hebben, toch? Kijk ook maar in het CO2- en het fluoridetopic!
wisten jullie dat deze jood 2 miljoen per jaar graait van ons belastinggeld, de niet-joden?quote:Op donderdag 29 april 2010 20:53 schreef -jos- het volgende:
Een jaar geleden heb ik deeltje 1 geopend, een jaar later blijkt dat er inderdaad genoeg redenen zijn om aan te nemen dat Wilders bepaalde banden heeft met Israel. Sterker nog, het onderwerp Israel blijkt zelfs in ruime bewoordingen in het verkiezingsprogramma van de PVV aanwezig te zijn.
Genoeg redenen dus om even de belangrijkste feiten uit het vorige topic op te sommen om deze verder te kunnen evalueren. Graag alleen inhoudelijke reacties en geen racistische reacties, vergelijkingen met een bepaalde ideologie of pro-Israel/pro-Palestijnse propaganda.
Wilders is een zionist.
Wilders, een wolf in schaapskleren
De Israëlconnectie van Wilders
De Israël-connectie van Geert Wilders
Klaagster: Israël-connectie OM
Dedecker noemt Wilders een zionist
Delen uit het verkiezingsprogramma van de PVV:
[..]
[..]
Even voor de duidelijkheid, zionist is misschien een eng woord maar het betekent niets anders dan dat Wilders vind dat de Joden ofwel de Israelieten een eigen thuisland mogen vestigen in het huidige Israel.
Want dat verdienen joden natuurlijk niet, net zoals christenen, moslims en ongelovigen!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:06 schreef gojim het volgende:
[..]
wisten jullie dat deze jood 2 miljoen per jaar graait van ons belastinggeld, de niet-joden?
Nee, is hij niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:11 schreef Terecht het volgende:
Wilders is toch niet Joods of joods?
http://vkblog.nl/bericht/(...)op_%27Een_vandaag%27quote:Actualiteiten. -Wie zijn de Amerikaanse vrienden van Geert Wilders? Vrijwel uit het niets wisten de Amerikaanse vrienden van PVV-leider Geert Wilders een nationaal issue te maken uit de controverse rond de 'Ground Zero mosque'. Hoe kregen zij ineens het nationale podium? Wat is de rol van televisieszender Fox en van de conservatieve beweging hierin? En hoe gebruiken zij Geert Wilders voor hun doeleinden?
Zou je niet zeggen, z'n achtergrond (Joods of niet) lijkt anderen wel van belang:quote:
http://www.elsevier.nl/we(...)raditie.htm?rss=truequote:Dat Wilders opzichtig opereert in een postkoloniale politieke dimensie, zonder dat dit herkend wordt, zegt veel over hoe Nederland omging, en nog steeds omgaat, met het koloniale verleden. Zwijgen, ontkennen, vergeten en de andere kant op kijken, luidt sinds decennia het devies. Daardoor kan bijna niemand zich meer voorstellen dat Indische gebeurtenissen van meer dan een halve eeuw geleden nog impact kunnen hebben op de politiek van alledag.”
http://weblogs.nrc.nl/med(...)s-van-geert-wilders/
quote:De discussie over een al dan niet geoorloofde ‘flirt met Geert Wilders’ loopt al langer in de Joodse gemeenschap, maar wordt steeds grimmiger. Voor de gemeenteraadsverkiezingen organiseerde de Joodse Omroep een radiodebat over de PVV. Hoe kun je als Jood op een partij stemmen die een hele bevolkingsgroep uitsluit en stigmatiseert? Juist Joden moeten beter weten, was een veelgehoord sentiment. Maar ook: de PVV is nog de enige partij die pro-Israël is, en werkelijk doordrongen van het gevaar van islamisering.
http://www.volkskrant.nl/(...)orstelen_met_Wilders
Dat Wilders een Islamitisch paspoort heeft. Dat ie met eentje is getrouwd (geweest).quote:Op maandag 13 september 2010 09:07 schreef Mutant01 het volgende:
De docu van gisteren.... erg indrukwekkend en je ziet in iedergeval waardoor hij geinspireerd is.
Ik was meer onder de indruk van zijn Israelische vriendjes.quote:Op maandag 13 september 2010 09:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat Wilders een Islamitisch paspoort heeft. Dat ie met eentje is getrouwd (geweest).
Het is duidelijk dat meneer een dubbel agenda heeft.
Ook apart dat hij net als Hitler een schilder is.
vooral deze reactie vind ik verbazend, heb je enig idee hoe moeilijk het is als persoon in en uit de gazastrook te komen? laat staan goederen erin krijgen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien was alles te voorkomen geweest als ze naar Ashdod gevaren waren en de goederen door Israel hadden laten controleren en verder laten vervoeren.
quote:
Zou de PVV hierom gedraaid zijn omtrent de JSF?quote:PVV pleit voor oorlog tegen Iran
AMSTERDAM - Om de eigen vernietiging te voorkomen moeten westerse landen Iran aanvallen. Dat heeft PVV-Kamerlid Wim Kortenoeven gezegd in de Tweede Kamer.
Hij vreest dat Iran over niet al te lange tijd kernwapens bezit. De oorlog zou een preventieve oorlog moeten zijn. De rest van de Tweede Kamer doet volgens hem veel te luchtig over de 'gevaren van de islam'.
Eigen vernietiging
"Via een aanval moeten we onze eigen vernietiging voorkomen", zegt PVV'er Wim Kortenoeven volgens de NOS. "Terroristen zijn geen eenlingen. Hun denkbeelden zijn in de islam geen uitzondering." De Iraanse autoriteiten en Minister Rosenthal van Buitenlandse Zaken hebben nog niet op de uitspraken gereageerd.
http://www.nu.nl/politiek/2402239/pvv-pleit-oorlog-iran.html
Dat is toch oud nieuws?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:58 schreef -jos- het volgende:
De PVV blijft bezig met Israel:
http://www.nu.nl/politiek(...)de-in-jeruzalem.html
Nog 2 oudere berichten van Wilders, hij was weer eens in Israel vorige maand.
http://www.pvv.nl/index.p(...)ghting-our-war-.html
http://www.elsevier.nl/we(...)nister-Lieberman.htm
Jouw reacties zijn ook eentonig zeg Wilders is een zionist #2quote:
Maar wat wil je nu met dit topic?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jouw reacties zijn ook eentonig zeg Wilders is een zionist #2
Nu.nl artikel:
Uitgegeven: 4 januari 2011 11:36
Die andere 2 zijn oud ja, en dat staat er dan ook bij.
Ik gok dat -jos- hier aannemelijk probeert te maken dat Wilders c.s. een bovenmatige interesse heeft met Israel en het joodse volk iha, je zou het zelfs een obsessie kunnen noemen, en dat deze empathie met de joden en hun joodse staat wel eens een uiting zou kunnen zijn van een soort omgekeerde jihad. Ipv dat de moslims Europa zouden willen overnemen, wil Wilders c.s. dat de joden het M-O zich toe-eigenen. Dat zégt hij natuurlijk niet met zoveel woorden, alhoewel hij er hier toch een beetje naar lijkt te suggereren, maar zijn acties sluiten vooralsnog niet uit dat dit zijn strijdplan is. Je zou zijn omfloerste bewoordingen hieromtrent zelfs kunnen zien als een soortement van zionistische takiyya, zijn financiering houdt hij bijv ook al angstvallig verborgen!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar wat wil je nu met dit topic?
Dit kan op POL en op NWS, waarom hier?
Nee.quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wildersquote:Hij voelde zich, naar eigen zeggen, in Israël onmiddellijk thuis; tegenover Der Spiegel sprak Wilders ook over de "mogelijk" joodse achtergrond van zijn voorouders.
Het zal zo'n vaart wel niet lopen, die uitspraak lijkt me een beetje hetzelfde als triomfantelijk hinten dat je ganse familie bij het verzet heeft gezeten, Goede Lieden als het waren (en daarmee als vanzelf ook jezelf is de gedachte).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders
Niet zo snel neëen.
Eens is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:06 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het zal zo'n vaart wel niet lopen, die uitspraak lijkt me een beetje hetzelfde als triomfantelijk hinten dat je ganse familie bij het verzet heeft gezeten, Goede Lieden als het waren (en daarmee als vanzelf ook jezelf is de gedachte).
Nonsens, het is gewoon het zoveelste anti Wilders/anti joden topic en met een zeer dun laagje BNW bovendien. Past beter in POL wmb.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik gok dat -jos- hier aannemelijk probeert te maken dat Wilders c.s. een bovenmatige interesse heeft met Israel en het joodse volk iha, je zou het zelfs een obsessie kunnen noemen, en dat deze empathie met de joden en hun joodse staat wel eens een uiting zou kunnen zijn van een soort omgekeerde jihad. Ipv dat de moslims Europa zouden willen overnemen, wil Wilders c.s. dat de joden het M-O zich toe-eigenen. Dat zégt hij natuurlijk niet met zoveel woorden, alhoewel hij er hier toch een beetje naar lijkt te suggereren, maar zijn acties sluiten vooralsnog niet uit dat dit zijn strijdplan is. Je zou zijn omfloerste bewoordingen hieromtrent zelfs kunnen zien als een soortement van zionistische takiyya, zijn financiering houdt hij bijv ook al angstvallig verborgen!
En dan juist bij dit onderwerp laat je jezelf leiden door emoties..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nonsens, het is gewoon het zoveelste anti Wilders/anti joden topic en met een zeer dun laagje BNW bovendien. Past beter in POL wmb.
Anti-Joods? Godverdomme zeg, als je DIT al anti-joods weet te bestempelen.... oh wacht Bastard zegt het... diegene met de grootste muil als het aankomt m.b.t andere minderheden - hoe geloofwaardig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nonsens, het is gewoon het zoveelste anti Wilders/anti joden topic en met een zeer dun laagje BNW bovendien. Past beter in POL wmb.
Nee ik ben oprecht, er zijn andere onderwerpen waar ik wel uit emotie reageer.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:23 schreef Ticker het volgende:
[..]
En dan juist bij dit onderwerp laat je jezelf leiden door emoties..
Je kent mij niet en waarom kom je nou flamenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Anti-Joods? Godverdomme zeg, als je DIT al anti-joods weet te bestempelen.... oh wacht Bastard zegt het... diegene met de grootste muil als het aankomt m.b.t andere minderheden - hoe geloofwaardig.
Ik ken je goed genoeg om te weten dat je zo achterlijk selectief bent, dat zelfs je geliefde oom Wilders er nog een puntje aan kan zuigen. Kan jij mij nou vertellen waar het anti-Joodse element zich in dit topic bevindt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kent mij niet en waarom kom je nou flamenNiet doen.
Vergeef het onze vastgeroeste norse Academicus. Dat komt door jarenlang desinformeren in BNWquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geert_Wilders
Niet zo snel neëen.
Wat heb je toch een verkeerd beeld van mequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken je goed genoeg om te weten dat je zo achterlijk selectief bent, dat zelfs je geliefde oom Wilders er nog een puntje aan kan zuigen. Kan jij mij nou vertellen waar het anti-Joodse element zich in dit topic bevindt?
Wat een flauwekul Bastard! Ik zal na het eten reageren in FB aangezien dit draadje dan wel vol zal zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tuutuut ik wacht nog op een antwoord. Ten tweede krijg je niet zomaar, spontaan uit het niets een "verkeerd" beeld van iemand...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat heb je toch een verkeerd beeld van meHeerlijk om meteen mensen in een hokje te kunnen stoppen en dan toe te mogen schreeuwen dan zeker?
Prima, licht maar toe waarom dit onderwerp nou zo BNW is en niet in POL hoort.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Wat een flauwekul Bastard! Ik zal na het eten reageren in FB aangezien dit draadje dan wel vol zal zijn.
Nou inderdaad zeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
Het is vrij vreemd dat dit topic nog in BNW staat. Het is in ieder geval zeer duidelijk waar de loyaliteit van deze man ligt.
Nu je niet van de domme houden Mutant.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken je goed genoeg om te weten dat je zo achterlijk selectief bent, dat zelfs je geliefde oom Wilders er nog een puntje aan kan zuigen. Kan jij mij nou vertellen waar het anti-Joodse element zich in dit topic bevindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |