abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84635498
Vervolg op:
[BNW] ToTale Feedback

Komt u maar ;)
pi_84635636
Ik heb VancouverFan nu al een aantal keer gevraagd om te stoppen met PM-en, maar hij blijft bezig. Hij heeft nu dus weer een zeer schijnheilige houding aangenomen en doet alsof ie zich van geen kwaad bewust is.

Iedereen kan zien aan zijn manier van reageren in het 9/11 topic, dat ie bewust discussies loopt te verzieken. En ja, dan wordt ik weleens pissed...

Anyway. Van mij heb je geen last meer daar. ;)
pi_84635767
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb VancouverFan nu al een aantal keer gevraagd om te stoppen met PM-en, maar hij blijft bezig. Hij heeft nu dus weer een zeer schijnheilige houding aangenomen en doet alsof ie zich van geen kwaad bewust is.

Iedereen kan zien aan zijn manier van reageren in het 9/11 topic, dat ie bewust discussies loopt te verzieken. En ja, dan wordt ik weleens pissed...

Misschien kunnen jullie elkaar een beetje ontlopen? Negeren wellicht?
Of is dat teveel gevraagd?
Btw, schelden is ook niet nodig, probeer je gal in nette bewoordingen te spuwen.
:)

Verder heb ik helemaal geen last van je, jij hebt recht op je eigen mening en VancouverFan ook.
Mits zonder persoonlijke aanvallen.
pi_84636538
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

Niet zo schijnheilig jokkebrok. Jij gebruikte het einde van het vorige 9/11 deel alleen maar om mij af te zeiken, om de discussie niet nog verder te vergallen leek het mij netter om jou buiten het forum om daarop aan te spreken.

En zoals ik ook al in de PM's heb gezegd, als jij normaal een discussie gaat voeren doe ik dat ook :)
Leaf
pi_84643325
Uit het vorige FB topic.

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:46 schreef VancouverFan het volgende:
Kan er niet gewoon een groot slot op die 9/11 discussie?

Mensen als Jokkebrok en Wijze appel maken elke discussie echt onmogelijk. Keihard schreeuwen dat alleen zij gelijk hebben of anders wegrennen voor de discussie...

Het heeft echt geen enkel nut zo.
Nogmaals dan maar nu Wijze Appel weer laat zien dat hij/zij maar 1 mening door wil drammen en geen enkele discussie wil voeren.
Leaf
pi_84643869
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:33 schreef VancouverFan het volgende:
Uit het vorige FB topic.
[..]

Nogmaals dan maar nu Wijze Appel weer laat zien dat hij/zij maar 1 mening door wil drammen en geen enkele discussie wil voeren.
Ja, drammen kunnen er velen, dat blijkt wel.
Ik hoop echt dat de persoonlijke aanvallen nu eens achterwege blijven en de discussie gewoon gevoerd kan worden, maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn ;(
pi_84644064
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, drammen kunnen er velen, dat blijkt wel.
Ik hoop echt dat de persoonlijke aanvallen nu eens achterwege blijven en de discussie gewoon gevoerd kan worden, maar dat zal wel weer ijdele hoop zijn ;(
Zolang er mensen zijn als Jokkebrok en wijze appel die elke discussie op slot gooien, zal het nooit een normale discussie worden.

Edit: Zie ook Appel nu weer. Ik doe mijn best om een normale discussie te voeren en hij/zij gaat weer op de man spelen.
Leaf
pi_84649508
Jongens kom op: sommige mensen hangen de gangbare verklaringen aan en anderen zijn overtuigd van een alternatieve versie.
Beide partijen hebben bewijzen die hun verhaal ondersteunt en die dat van de ander eer onderuit haalt.

Een interessante bodem voor een goede discussie, toch?
Vertel gewoon je ding zonder fel te worden naar elkaar en kom ook met onderbouwingen voor je stellingen. :) Als die onderbouwingen weer ter discussie gesteld worden, probeer daar dan ook gewoon fatsoenlijk antwoord op te geven, maar hou het gewoon allemaal ff een beetje netjes, please!
pi_84649981
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:01 schreef ToT het volgende:
Jongens kom op: sommige mensen hangen de gangbare verklaringen aan en anderen zijn overtuigd van een alternatieve versie.
Beide partijen hebben bewijzen die hun verhaal ondersteunt en die dat van de ander eer onderuit haalt.

Een interessante bodem voor een goede discussie, toch?
Vertel gewoon je ding zonder fel te worden naar elkaar en kom ook met onderbouwingen voor je stellingen. :) Als die onderbouwingen weer ter discussie gesteld worden, probeer daar dan ook gewoon fatsoenlijk antwoord op te geven, maar hou het gewoon allemaal ff een beetje netjes, please!
Misschien wordt het tijd voor wat andere acties dan telkens maar vriendelijk vragen of het ook normaal kan.
Leaf
pi_84650645
Tja 2 ruzie 2 fout enz. Jullie gaan gewoon steeds op elkaar in. Iedereen dan maar laten bannen? :P
pi_84651016
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:32 schreef ToT het volgende:
Tja 2 ruzie 2 fout enz. Jullie gaan gewoon steeds op elkaar in. Iedereen dan maar laten bannen? :P
Tja, pappen en nathouden werkt ook niet.
Heb ook geprobeerd een geschil met Jokkebrok en Appel uit te praten via PM, gaan ze alsnog over mij lopen klagen op het forum.
Leaf
pi_84651614
Ja dat vind ik dan ook weer allesbehalve netjes. Dat lijkt haast aan te tonen dat men wil dat dit geschil blijft bestaan.

Ik hoop dat de betrokkenen toch wel zo volwassen willen zijn om het alsnog via de PM uit te praten.
pi_84651704
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef ToT het volgende:
Ja dat vind ik dan ook weer allesbehalve netjes. Dat lijkt haast aan te tonen dat men wil dat dit geschil blijft bestaan.

Ik hoop dat de betrokkenen toch wel zo volwassen willen zijn om het alsnog via de PM uit te praten.
Helaas. Ze willen het liever via het forum uitvechten...
Leaf
pi_84653756
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 21:48 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zolang er mensen zijn als Jokkebrok en wijze appel die elke discussie op slot gooien, zal het nooit een normale discussie worden.

Edit: Zie ook Appel nu weer. Ik doe mijn best om een normale discussie te voeren en hij/zij gaat weer op de man spelen.
Hey.. lees jij anders ff de laatste paar pagina's van het vorige topic door. Beoordeel dan zelf eens wie de discussie op slot gooide...

Met argumenten en cijfers komen heeft bij jou totaal geen zin...

[ Bericht 3% gewijzigd door ToT op 30-07-2010 09:21:03 ]
pi_84653806
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:58 schreef ToT het volgende:

Beste Tot.. laat je niet manipuleren. Dit is namelijk waar de beste VancouverFan mee bezig is. Lees het laatste topic en oordeel zelf.

Ok.. ik scheld soms, maar... fuck zeg.... die gast zuigt je helemaal leeg. Ook al kom je met argumenten waar ie zo hard om vraagt..

Brrr..
pi_84656135
Zullen we even als basis aanhouden dat er sowieso NIET gescholden wordt? :)
Vanaf nu ga ik dat sowieso weg editen!

Ik ben 11 weken vrijwel compleet weggeweest van Fok en ben net deze week weer wat begonnen en moet er weer wat in komen. Ik wilde me niet meteen diep in de ruzies en conflicten hier storten (vandaar mijn voorzichtige aanpak hier), maar nu is het onderhand wel welletjes hier.
pi_84687116
Ik wordt hier echt niet goed van. VancouverFan blijft maar doorgaan met mij via PM te spammen. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ie daar mee moet kappen. Helaas blijft ie doorgaan en geeft hij kinderachtige antwoorden in de trent van:

"Als jij stopt met het zeiken op mij in het forum, stop ik met spammen".

Helaas is een normale discussie met die jongen niet mogelijk. Het heeft er alle schijn van dat deze gast alleen maar op BNW zit om discussies te verkrachten. -O-

Jammer dat hier alleen schelden en link dumpen wordt aangepakt.

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2010 23:49:54 ]
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 10:04:17 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_84696134
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wordt hier echt niet goed van. VancouverFan blijft maar doorgaan met mij via PM te spammen. Ik heb meerdere malen aangegeven dat ie daar mee moet kappen. Helaas blijft ie doorgaan en geeft hij kinderachtige antwoorden in de trent van:

Helaas is een normale discussie met die jongen niet mogelijk. Het heeft er alle schijn van dat deze gast alleen maar op BNW zit om discussies te verkrachten. -O-

Als je geen pm's wilt kun je de betreffende user blokkeren.
pi_84696218
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 23:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

Nu ben ik het zat en ga ik ook maar hier reageren.

Stop toch met die leugens over mij.
Jij komt met allerlei verhalen aanzetten, ik stel jouw kritische vragen daarover. Of ik draag aan waarom dat niet logisch is. Of ik vraag om verduidelijking. Dat is een discussie voeren.

Het zou heel simpel kunnen zijn als jij niet telkens als iemand kritisch is in paniek zou schieten en zou gaan lopen janken dat iemand geen discussie wil voeren.

Misschien kun je hier eens uitleggen wat je nou wil bereiken.

Je doet alsof je vragen hebt over 9/11. Maar vervolgens accepteer je die antwoorden niet.
Je komt met allerlei vagen verhalen aanzetten. Maar je kunt niet onderbouwen hoe het zo gegaan kan zijn.

Wat wil je nou bereiken in deze discussie? Je loopt alleen maar rondjes te draaien. Een aantal weken terug hadden we dezelfde discussies over het instorten van torens als nu. Wat is jouw doel?

Als je toch geen antwoorden wil op jouw vragen en toch vast wil houden aan je eigen theorien, blijf dan hier weg. Scheelt jou een boel frustraties.

[ Bericht 4% gewijzigd door VancouverFan op 31-07-2010 10:17:33 ]
Leaf
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 10:25:46 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_84696470
Dit is toch iets waar jullie samen uit moeten komen.
En als dat niet lukt kan ik alleen maar adviseren om uit elkaars vaarwater te blijven.
pi_84696509
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 10:25 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is toch iets waar jullie samen uit moeten komen.
En als dat niet lukt kan ik alleen maar adviseren om uit elkaars vaarwater te blijven.
Het zou al schelen als de mods al het persoonlijke gezeik van Jokkebrok zouden verwijderen uit de discussies.
Leaf
pi_84696585
Sowieso denk ik dat we ALLE persoonlijke meuk maar eens gaan opruimen.

Ik adviseer jullie, net als Lavenderr dat doet, écht om dit onderling (via PM) uit te praten, want dit gaat zo niet goed.
pi_84696593
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 10:31 schreef ToT het volgende:
Sowieso denk ik dat we ALLE persoonlijke meuk maar eens gaan opruimen.

Ik adviseer jullie, net als Lavenderr dat doet, écht om dit onderling (via PM) uit te praten, want dit gaat zo niet goed.
Zoals Jokkebrok al zegt, dat probeer ik.
Maar net als hier op het forum weigert hij elke discussie :)
Leaf
pi_84700491
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 10:32 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Zoals Jokkebrok al zegt, dat probeer ik.
Maar net als hier op het forum weigert hij elke discussie :)
*zucht*. Laten we er maar over ophouden ... okay?
  Moderator zaterdag 31 juli 2010 @ 13:44:53 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_84701106
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

*zucht*. Laten we er maar over ophouden ... okay?
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')