Nee hoor, titel is precies goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:23 schreef ToT het volgende:
Woei @ TT!
Maar jouw naam moet er eigenlijk ook in he!
Ik zat mee te lezen op je topic, dus ik wás er op dat moment.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:32 schreef mediacurator het volgende:
f*cking -edit- krijg ik meteen met elk kleinigheidje..
en binnen een halve minuut hooguit, springt het modje in de bres
dat is BS!
Nou da's ook niet helemaal waar. Ik zie heel vaak dat mediacurator mediaconsument genoemd wordt. Misschien dat sommige mensen zich echt vergissen, maar dat is natuurlijk niet elke keer het geval en volgens mij wordt dat zelden ge-edit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
Als jij belachelijk gemaakt wordt of beledigd wordt dat ook geedit, dus maak je geen zorgen.
Daar heb je gelijk in, zal dat ook voortaan editen. Alhoewel veel users denken echt met Mediaconsument te maken te hebben en de namen heel veel op elkaar lijken. Met opzet zo gekozen of per ongeluk? We weten het niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie heel vaak dat mediacurator mediaconsument genoemd wordt. Misschien dat sommige mensen zich echt vergissen, maar dat is natuurlijk niet elke keer het geval en volgens mij wordt dat zelden ge-edit.
Ik vind dat toch wel een vorm van belachelijk maken en beledigen. Als ik mediaconsument genoemd zou worden, zou ik dat in elk geval niet pikken!
Eh nee, serieus niet. 1 keertje heb ik mediacurator expres mediaconsument genoemd, maar dat kwam omdat het toen over Calimero gingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
Btw, ben jij niet een van die personen die zich hierin weleens 'vergist'
Mij ook niet. Zal me een zorg zijn wie er achter een naam zit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eh nee, serieus niet. 1 keertje heb ik mediacurator expres mediaconsument genoemd, maar dat kwam omdat het toen over Calimero ging.
Ik ben zelfs een van de weinigen die van het begin af aan heeft gezegd dat ik zeker weet dat mediacurator niet mediaconsument is. Ik heb zelfs gezegd dat ik mediacurator veel aardiger vind.
En nu zegt men dat het slackster is, en dat zal allemaal wel, die naam zegt me niet zoveel. Bovendien boeit dat klonengedoe en klonenjacht me verder niet zo.
hahaha dat meen je niet? Damn ik dacht dat we het laagste wel hadden gezien al :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oompaloompa veranderen in Oepapoepa wel. Dat is het verschil.
Hoe bedoel je dat? Begrijp je vraag niet .quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:49 schreef DeMolay het volgende:
maar moderators worden toch niet in feedback gemaakt ?
Doe eens niet zo huilie zeg.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef mediacurator het volgende:
mijn topic is wederom het slachtoffer van een sabotage poging
9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen?#10
mag die van swansen a.u.b. weg?
nee er wordt een sport van gemaakt om de topic eerder dan ik te openen, en dat is niet leukquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Doe eens niet zo huilie zeg.Dat iemand anders ook een nieuw deel opent is geen sabotage poging.
Correct me if I'm wrong, maar Zwansen was eerder. Al hebben jullie allebei exact om 12.07 u geopend.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:13 schreef mediacurator het volgende:
mijn topic is wederom het slachtoffer van een sabotage poging
9/11 Is controlled demolition inmiddels 100% bewezen?#10
mag die van swansen a.u.b. weg?
Het is al klaar en Zwansen maakt vast nog wel een behoorlijke OP, he Zwansenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:26 schreef DeMolay het volgende:
kan deze dicht (heeft ook geen fatsoenlijke OP )
9/11 Controlled demolition nog steeds niet 100% bewezen! #10
Uhm ...ik meen me te herinneren dat je niet klaagde toen jouw topic gisteravond mocht blijven staan ipv het topic van Tuinhek, van die s****lquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:30 schreef mediacurator het volgende:
nee die s****ls gooien liever de verkeerde dicht![]()
Lees bovenstaande post eerst maar eens voor je gaat klagen en wil je er voortaan om denken om Mediacurator geen Mediaconsument te noemen? Daar kregen we gisteren klachten over.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:33 schreef DeMolay het volgende:
waar blijft de OP met de linken naar de voorgaande delen ???
Lavender dit doe je toch niet om Media-edit-curator een beetje dwars te liggen he ? ik hoop het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |