Er liggen een enorme hoeveelheid wetenschappelijke papers die aantonen dat het NIST rapport niet kloptquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ok, dan formuleer ik het anders.
Ik geloof in de theorie dat terroristen een vliegtuig in het WTC vlogen en dat daardoor de torens in elkaar stortten. De beelden die ik zelf op alle nieuwszenders heb gezien zorgen ervoor dat ik denk dat deze theorie 'waar' is, deze voldoet voor mij.
Als mensen het niet eens zijn met een bepaalde theorie dan is dat prima, maar dan moet je die theorie wel een op wetenschappelijke manier kunnen weerleggen. En niet zoals als: "Ja, uit deze wet volgt dat dit nooit mogelijk is, etc."....
Dit heb ik jou nog niet zien doen.
wat is er zo mavo aan deze paper dan samengesteld door David Ray Griffin, Ph.D?quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
geen onafhankelijke wetenschappers binnen het veld
Dan moet je die vingers eens uit je oren halen en minder hard 'lalala' zingenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:14 schreef mediacurator het volgende:
resteert slechts nog een klein detail;
NIST kan niet aantonen d.m.v. experiment is het z.g.n. fenomeen
"kolossale bouw structuur verdwijnt tot schroothoop hoedanigheid in luttele seconden, zonder bommen maar wel gepaard met rare stof fontein"
oooeps!
Het antwoord op die vraag is dus; nee, het kan volgens mij theoretisch niet want "theoretisch bewijzen" is een z.g.n. "contradiction in terms"quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en nou zijn we weer terug bij de vorige thread. Hoezo kan het volgens jouw theoretisch niet? Post je logica of berekening zodat ik inhoudelijk kan reageren.
Waar hebben die tientallen onderzoekers van het NIST hun diploma dan gekregen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:16 schreef mediacurator het volgende:
[..]
wat is er zo mavo aan deze paper dan samengesteld door David Ray Griffin, Ph.D?
heeft David Ray Griffin zijn Ph.D gewonnen in de lotto of een vervalsing gekocht op de Beverwijk bazaar?
3 x op 1 dag is nog nooit het z.g.n. fenomeen "kolossale bouw structuur verdwijnt tot schroothoop hoedanigheid in luttele seconden, zonder bommen maar wel gepaard met rare stof fontein"quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan moet je die vingers eens uit je oren halen en minder hard 'lalala' zingen![]()
In die zin lijkt het wel wat op een CD. Daarbij wordt een deel van een structuur weggeslagen waarna de zwaartekracht de rest doet. Vervang de explosieven door impact en brandschade, en je hebt een vergelijkbaar effect. Dit is natuurlijk te ver versimpeld om echt verder mee te redeneren, maar het voldoet om jouw ongelijk te laten zien.
En nog nooit eerder zijn er 2 vliegtuigen opzettelijk in 100+ verdiepingen gebouwen gevlogen.quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:20 schreef mediacurator het volgende:
[..]
3 x op 1 dag is nog nooit het z.g.n. fenomeen "kolossale bouw structuur verdwijnt tot schroothoop hoedanigheid in luttele seconden, zonder bommen maar wel gepaard met rare stof fontein"
ooit eerder vertoond alhoewel de enorme stof en puin fontein zoals te zien op de beelden was alleen bij wtc 1+2
Oh nu moet het opeens 3x op een dag voor zijn gekomen om het aan te tonenquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:20 schreef mediacurator het volgende:
[..]
3 x op 1 dag is nog nooit het z.g.n. fenomeen "kolossale bouw structuur verdwijnt tot schroothoop hoedanigheid in luttele seconden, zonder bommen maar wel gepaard met rare stof fontein"
ooit eerder vertoond alhoewel de enorme stof en puin fontein zoals te zien op de beelden was alleen bij wtc 1+2
Het voordeel vd twijfel ligt niet bij het NIST rapport Tuin-hek, het hele internet staat bol vd 9/11 conspiracy sitesquote:Op woensdag 2 juni 2010 12:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oh nu moet het opeens 3x op een dag voor zijn gekomen om het aan te tonenIets met moving goalposts enzo.
Zeg dan eens waarom ik het mis heb, als je zo zeker van je zaak bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |