Slot er weer afgehaald?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat het tijd wordt voor een slotje, de discussie is zo langzamerhand wel gevoerd en kan net zo goed -of beter- op POL of VKZ gevoerd worden.
Weer zo'n foto, waarvan als je het hier had gezegd, menig persoon zijn ongeloof weer had geuit "welnee, je overdrijft dat er een gigantische israelische vlag hangt".quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:49 schreef -jos- het volgende:
http://www.joop.nl/show/d(...)vv_fractie_den_haag/
[ afbeelding ]
quote:
quote:Ook Markuszower zelf erkent in een vraaggesprek met NRC Handelsblad dat de AIVD-brief de reden was dat hij is vertrokken. In de brief werd Markuszower (32) als „risico voor de integriteit” van Nederland bestempeld. Hij zou betrokken zijn geweest bij een organisatie die „informatie” heeft overgedragen aan „een buitenlandse mogendheid”
http://www.nrc.nl/binnenl(...)or_PVVer_Markuszower
quote:Deze verklaring heeft betrekking op uitlatingen gedaan door de heer G.Wilders (GW) aan zijn tafeldame Mevrouw M.B. Kwint-de Roos, na afioop van het traditionele Kerstdiner van de VVD-fractie
in het oude gebouw van de Tweede Kamer in 1991.
• GW is zoon van een Nederlands Indische vader en een Nederlands Joodse moeder
• GW werd gerekruteerd door een Israelische Inlichtingendienst, kreeg in Israel een harde opleiding
en werd in het kader daarvan zelfs gemarteld.
• GW reed tijdens een vakantie, gedurende het Kerstreces, in een oude Volkswagen in zijn eentje
door Syrië.
• GW beschikt over zowel een Nederlands- als een lsraelisch paspoort.
• GW's carriere wordt niet door hem zelf maar door anderen uitgestippeld. Dat gaat zelfs zo ver dat,
volgens zijn zeggen. zowel de scheiding van zijn eerste vrouw als hel huwelijk met zijn huidige
echtgenote zonder zijn tussenkomst werd 'gearrangeerd".
GW zette zijn bewering kracht bij door te zeggen : "Hoe denk je dat ik hier terecht ben gekomen
en ik word nog Kamerlid ook. Ik ben nog te jong, eerst Hoogenvorst daarna ik. daar hoef ik niets
voor te doen!
Toen MBK opmerkte dat JAK, (J.A.W.F. Kwint) in een grijs verleden, ook contacten met een Inlichtingendienst had werd GW plotsklaps broodnuchter en uitte de voigende bedreiging :
'Als je ooit melding maakt van ons gesprek is dat erg gevaarlijk voor jou en je man'
http://www.glop.nl/joomla(...)aelische-mossad.html
Om vervolgens het aftreden van burgemeester Aboutaleb te eisen wegens een vermeende dubbele loyaliteit. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:49 schreef -jos- het volgende:
http://www.joop.nl/show/d(...)vv_fractie_den_haag/
[ afbeelding ]
Speculatie idd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:08 schreef oompaloompa het volgende:
far-out bnw speculatie:
Wilders wil helemaal Nederland niet besturen o.i.d. maar heeft veel belangen bij het "groter" maken van Israel.
Om een spreekpodium te krijgen begint hij een eigen politieke partij met bijbehorende aandacht.
Hij neemt wat populistische puntjes mee in zijn Israel-ophemeling zodat hij in het nieuws blijft en nog meer ruimte krijgt voor propaganda.
Hij zet dit door totdat hij genoeg medestanders globaal heeft en een soort internationale anti-palestina / pro-israel beweging te worden.
Hiervoor krijgt hij heel veel geld van mensen die veel belang hebben bij een groot & westers Israel.
en beter beredeneerd dan de meeste bnw-speculatiequote:
quote:GW's carriere wordt niet door hem zelf maar door anderen uitgestippeld. Dat gaat zelfs zo ver dat,
volgens zijn zeggen zowel de scheiding van zijn eerste vrouw als hel huwelijk met zijn huidige
echtgenote zonder zijn tussenkomst werd 'gearrangeerd".
GW zette zijn bewering kracht bij door te zeggen : "Hoe denk je dat ik hier terecht ben gekomen
en ik word nog Kamerlid ook. Ik ben nog te jong, eerst Hoogenvorst daarna ik, daar hoef ik niets
voort te doen!
In BNW-speculaties wordt ervanuit gegaan dat de lezer/lezeres bekend is met het standaard fenomeen "belangen-verstrenglingen en geld" enzo..quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
en beter beredeneerd dan de meeste bnw-speculatie
Ja hoor, daar is al een topic over geweest, een half jaar geleden geloof ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:14 schreef oompaloompa het volgende:
is deze overigens al gepost?
http://misdaadjournalist.(...)rs-verklaring-nw.pdf
Verklaring van een ex-vvd kamerlid over zijn vermeende banden met de mossad.
[..]
Het is twee maanden oudquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, daar is al een topic over geweest, een half jaar geleden geloof ik.
Nja dat is de vraag. Volgens die mevrouw heeft hij in 1991 in een dronken bui verteld dat hij door de Mossad in het zadel wordt geholpen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt het gevonden.
Geloof dat dit in 1991 speelde he?
Ja, daar komen we natuurlijk nooit meer achter wat daar toen gezegd is.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja dat is de vraag. Volgens die mevrouw heeft hij in 1991 in een dronken bui verteld dat hij door de Mossad in het zadel wordt geholpen.
En dat wil je wel geloven?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nja dat is de vraag. Volgens die mevrouw heeft hij in 1991 in een dronken bui verteld dat hij door de Mossad in het zadel wordt geholpen.
Precies.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
En dat wil je wel geloven?
Lekker objectief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |