abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 13:17:26 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_84311914
En daar gaan we weer.
Inhoudelijk gaarne
  woensdag 21 juli 2010 @ 15:20:08 #177
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_84316929
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:44 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat het tijd wordt voor een slotje, de discussie is zo langzamerhand wel gevoerd en kan net zo goed -of beter- op POL of VKZ gevoerd worden.

Slot er weer afgehaald?
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 15:24:57 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_84317128
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 15:20 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Slot er weer afgehaald?

Zie feedback
pi_84361104
Wilders is een Zionist? Ja.

Uitstekend gebruik maken van een pion (dus Wilders) en zijn demagogie om het grotere ideaal uiteindelijk te kunnen realiseren (terugdringen van de Islam op mondiale schaal).

Dus, wanneer vallen we Iran eigenlijk binnen?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 00:49:38 #180
132191 -jos-
Money=Power
pi_84382612
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 01:04:50 #181
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_84383049
hypocriet

zijn er veel pvv-ers overigens overtuigd pro-israel, of slechts een deel en gelooft de rest het zonder er zelf een sterke mening over te hebben?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 23 juli 2010 @ 08:35:33 #182
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_84386985
quote:
Weer zo'n foto, waarvan als je het hier had gezegd, menig persoon zijn ongeloof weer had geuit "welnee, je overdrijft dat er een gigantische israelische vlag hangt".

Maar nu het is gepost zullen er niet eens gedachtes gaan spelen bij sommige.

Anyways de afkoel periode heeft nu lang genoeg geduurd, het is nu wachten tot ze echt gaan regeren.. en ja mensen, hoe raar het ook is gelopen, dat gaan ze uit eindelijk toch. Het leven zit vol vreemde verassingen en wendingen.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:28:47 #183
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_84388078
Soms heb ik het idee dat de PVV een verpersoonlijking is van FOK!-users die er een rechtse internetpose op nahouden. Je weet wel, van die figuren met strenge man dan wel een Amerikaanse of Israelische vlag in de avatar, dweept met de VS en de republikeinse partij, zegt een grote voorliefde voor Israel te koesteren, steekt retorische prietpraat af over linkschen (met sch!), theedrinken, knuffelen, linksche elites, linksche kerk en zo meer. Ziet ook graag een aanval op Iran. Kortom lieden die zich maar wat graag in een soldatentenue hijsen maar op elk vlak een soldatenmentaliteit missen. Het is zo... leeg.

Het is dus imo nog zeer de vraag of dit PVV-raadslid een diepgewortelde liefde voor Israel koestert of dat dit geveinsd is omwille van een zogenaamd "sterk" imago. Daarnaast is het natuurlijk ontiegelijk hypocriet om over de mogelijke dubbele loyaliteit van islamitische bestuurders te reppen terwijl je als politieke partij zo wegloopt met Israel, in het verkiezingsprogramma dat land onvoorwaardelijke steun zegt te zullen verlenen en als gidsland bestempeld, om over Markuszower nog maar te zwijgen.

Zouden de financiers van Wilders hier niet een mogelijke rol in spelen?
pi_84427022
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:28 schreef Terecht het volgende:
om over Markuszower nog maar te zwijgen.

Laten we vooral niet zwijgen.

quote:
Ook Markuszower zelf erkent in een vraaggesprek met NRC Handelsblad dat de AIVD-brief de reden was dat hij is vertrokken. In de brief werd Markuszower (32) als „risico voor de integriteit” van Nederland bestempeld. Hij zou betrokken zijn geweest bij een organisatie die „informatie” heeft overgedragen aan „een buitenlandse mogendheid”
http://www.nrc.nl/binnenl(...)or_PVVer_Markuszower

Rara.. :O

On topic.
Via zoeken op Fok kwam ik deze namen niet tegen:

quote:
Deze verklaring heeft betrekking op uitlatingen gedaan door de heer G.Wilders (GW) aan zijn tafeldame Mevrouw M.B. Kwint-de Roos, na afioop van het traditionele Kerstdiner van de VVD-fractie
in het oude gebouw van de Tweede Kamer in 1991.

• GW is zoon van een Nederlands Indische vader en een Nederlands Joodse moeder
• GW werd gerekruteerd door een Israelische Inlichtingendienst, kreeg in Israel een harde opleiding
en werd in het kader daarvan zelfs gemarteld.
• GW reed tijdens een vakantie, gedurende het Kerstreces, in een oude Volkswagen in zijn eentje
door Syrië.
• GW beschikt over zowel een Nederlands- als een lsraelisch paspoort.
• GW's carriere wordt niet door hem zelf maar door anderen uitgestippeld. Dat gaat zelfs zo ver dat,
volgens zijn zeggen. zowel de scheiding van zijn eerste vrouw als hel huwelijk met zijn huidige
echtgenote zonder zijn tussenkomst werd 'gearrangeerd".

GW zette zijn bewering kracht bij door te zeggen : "Hoe denk je dat ik hier terecht ben gekomen
en ik word nog Kamerlid ook. Ik ben nog te jong, eerst Hoogenvorst daarna ik. daar hoef ik niets
voor te doen!
Toen MBK opmerkte dat JAK, (J.A.W.F. Kwint) in een grijs verleden, ook contacten met een Inlichtingendienst had werd GW plotsklaps broodnuchter en uitte de voigende bedreiging :
'Als je ooit melding maakt van ons gesprek is dat erg gevaarlijk voor jou en je man'

http://www.glop.nl/joomla(...)aelische-mossad.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_84895449
quote:
Om vervolgens het aftreden van burgemeester Aboutaleb te eisen wegens een vermeende dubbele loyaliteit. Dat dan weer wel.
  zondag 15 augustus 2010 @ 16:04:14 #186
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85311683
Vanwaar denkt Wilders eigenlijk op 9/11 naar New York te moeten afreizen om zich uit te spreken tegen de bouw van een islamitisch centrum, wat in feite een lokale kwestie is? Welk belang vertegenwoordigt hij daar eigenlijk?

- Niet die van de Nederlandse regering, Verhagen heeft hem nl te kennen gegeven dat hij daar niet namens het kabinet spreekt en hem zo nodig in scherpe bewoordingen zal veroordelen.
- Wilders lijkt me ook niet te spreken in het belang van het Nederlandse volk, de bouw van de moskee is primair een plaatselijke aangelegenheid waar wij Nederlanders niets mee te maken hebben.
- Voor zover ik weet is Wilders geen nabestaande van één van de slachtoffers op 9/11, en spreekt hij ook niet in opdracht van de slachtoffers van 9/11.

De enige reden die ik kan bedenken is dat hij een dienst verleent voor zijn ultraconservatieve Amerikaanse en Israelische geldschieters, en het behartigen van hun belangen dus belangrijker acht dan aangelegenheden van nationaal belang als de formatie.
pi_85311814
far-out bnw speculatie:

Wilders wil helemaal Nederland niet besturen o.i.d. maar heeft veel belangen bij het "groter" maken van Israel.

Om een spreekpodium te krijgen begint hij een eigen politieke partij met bijbehorende aandacht.

Hij neemt wat populistische puntjes mee in zijn Israel-ophemeling zodat hij in het nieuws blijft en nog meer ruimte krijgt voor propaganda.

Hij zet dit door totdat hij genoeg medestanders globaal heeft en een soort internationale anti-palestina / pro-israel beweging te worden.

Hiervoor krijgt hij heel veel geld van mensen die veel belang hebben bij een groot & westers Israel.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator zondag 15 augustus 2010 @ 17:12:16 #188
249559 crew  Lavenderr
pi_85313983
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 16:08 schreef oompaloompa het volgende:
far-out bnw speculatie:

Wilders wil helemaal Nederland niet besturen o.i.d. maar heeft veel belangen bij het "groter" maken van Israel.

Om een spreekpodium te krijgen begint hij een eigen politieke partij met bijbehorende aandacht.

Hij neemt wat populistische puntjes mee in zijn Israel-ophemeling zodat hij in het nieuws blijft en nog meer ruimte krijgt voor propaganda.

Hij zet dit door totdat hij genoeg medestanders globaal heeft en een soort internationale anti-palestina / pro-israel beweging te worden.

Hiervoor krijgt hij heel veel geld van mensen die veel belang hebben bij een groot & westers Israel.
Speculatie idd.
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:15:26 #189
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85314098
...
pi_85314206
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Speculatie idd.
en beter beredeneerd dan de meeste bnw-speculatie :D
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:18:28 #191
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_85314223
Nom nom nom nom.. israel, 3e tempel, iran, oorlog, nom, nom, nom, nom
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_85315943
is deze overigens al gepost?

http://misdaadjournalist.(...)rs-verklaring-nw.pdf

Verklaring van een ex-vvd kamerlid over zijn vermeende banden met de mossad.

quote:
GW's carriere wordt niet door hem zelf maar door anderen uitgestippeld. Dat gaat zelfs zo ver dat,
volgens zijn zeggen zowel de scheiding van zijn eerste vrouw als hel huwelijk met zijn huidige
echtgenote zonder zijn tussenkomst werd 'gearrangeerd".
GW zette zijn bewering kracht bij door te zeggen : "Hoe denk je dat ik hier terecht ben gekomen
en ik word nog Kamerlid ook. Ik ben nog te jong, eerst Hoogenvorst daarna ik, daar hoef ik niets
voort te doen!
  zondag 15 augustus 2010 @ 18:30:15 #193
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85316338
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

en beter beredeneerd dan de meeste bnw-speculatie :D
In BNW-speculaties wordt ervanuit gegaan dat de lezer/lezeres bekend is met het standaard fenomeen "belangen-verstrenglingen en geld" enzo..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Moderator zondag 15 augustus 2010 @ 18:34:41 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_85316468
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:14 schreef oompaloompa het volgende:
is deze overigens al gepost?

http://misdaadjournalist.(...)rs-verklaring-nw.pdf

Verklaring van een ex-vvd kamerlid over zijn vermeende banden met de mossad.
[..]

Ja hoor, daar is al een topic over geweest, een half jaar geleden geloof ik.
pi_85317119
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja hoor, daar is al een topic over geweest, een half jaar geleden geloof ik.
Het is twee maanden oud :P
  Moderator zondag 15 augustus 2010 @ 18:58:31 #196
249559 crew  Lavenderr
pi_85317263
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:54 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Het is twee maanden oud :P
Ah, dus je hebt het gevonden ^O^ .

Geloof dat dit in 1991 speelde he?
pi_85317322
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, dus je hebt het gevonden ^O^ .

Geloof dat dit in 1991 speelde he?
Nja dat is de vraag. Volgens die mevrouw heeft hij in 1991 in een dronken bui verteld dat hij door de Mossad in het zadel wordt geholpen.
  Moderator zondag 15 augustus 2010 @ 19:01:19 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_85317358
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nja dat is de vraag. Volgens die mevrouw heeft hij in 1991 in een dronken bui verteld dat hij door de Mossad in het zadel wordt geholpen.
Ja, daar komen we natuurlijk nooit meer achter wat daar toen gezegd is.
pi_85317376
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:00 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

En dat wil je wel geloven?
Lekker objectief :')
  Moderator zondag 15 augustus 2010 @ 19:10:32 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_85317697
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:01 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

En dat wil je wel geloven?
Lekker objectief :')
Precies.
Als jij morgen naar de notaris gaat en een verhaal vertelt over iemand en dat op schrift laat zetten, zegt dat helemaal niets.
In feite is het zinloos, zonde van het geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')