Ach ja, het is al Dl.2.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
Het is vrij vreemd dat dit topic nog in BNW staat. Het is in ieder geval zeer duidelijk waar de loyaliteit van deze man ligt.
Inderdaad... en dan te bedenken dat bepaalde PVV stemmers Nederlanders die niet op de PVV stemmen landverraders durven te noemen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval zeer duidelijk waar de loyaliteit van deze man ligt.
Hij heeft een reis gemaakt, ook een poosje in Israel gewoond, dat is toch allemaal allang bekend?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:18 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Dit document sluit aan bij het verhaal van Wilders zelf dat hij een reis door Syrie, Jordanie, Iran en Egypte heeft gemaakt. De vraag blijft, voor wie?
http://www.stopdebezettin(...)aelische-regiem.html
Voor iemand die zo uitgesproken anti-moslim is, vind ik het een beetje vreemd dat hij vervolgens wel een 'reis' gaat maken door landen als Egypte, Turkije, Iran, Syrie, Tunesie en nog meer landen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij heeft een reis gemaakt, ook een poosje in Israel gewoond, dat is toch allemaal allang bekend?
Die verklaring, tja,dit valt natuurlijk niet te bewijzen.
Als je verder kijkt, zie je dat hij verder twee jaar in Israel heeft gewoond. Als hij al een opleiding heeft gehad van de mossad dan zou dat in deze jaren geweest kunnen zijn.quote:'Alles waar we trots op zijn, verkopen we aan de duivel. Oud-chef van de Mossad Efraim Halevy zegt dat de Derde Wereldoorlog is begonnen. Die woorden neem ik niet in de mond, maar het klopt wel.’
Geert W.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:53 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Voor iemand die zo uitgesproken anti-moslim is, vind ik het een beetje vreemd dat hij vervolgens wel een 'reis' gaat maken door landen als Egypte, Turkije, Iran, Syrie, Tunesie en nog meer landen.
Het verhaal van deze twee getuigen die een aangeschoten Wilders aanhoren tijdens een feest sluiten ook aan op het verhaal van hem zelf. Het verschil is dat hij in interviews altijd een ander verhaal opgehangen over het doel van die reizen (vakantie)
Israel (mossad) heeft altijd al bijzondere interesse voor Arabische landen gehad en tel daarbij zijn misplaatste liefde voor het israelisch regime op en uitspraken als hieronder.
[..]
Als je verder kijkt, zie je dat hij verder twee jaar in Israel heeft gewoond. Als hij al een opleiding heeft gehad van de mossad dan zou dat in deze jaren geweest kunnen zijn.
Er is geen hard bewijs dat hij voor de Israeliers heeft gewerkt/ nog steeds werkt, maar de uitdrukking over het rook en het vuur zal je wel bekend zijn.
Als er al iemand bewijs zou hebben, dan zou dat de AIVD moeten zijn, die hem in de gaten houdt.
he blondeerde je 'dat daar beneden' ook mee dan?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ga hier niet nogmaals het verschil herhalen tussen Indo's en Indonesiers, want dat heb ik nu al zo vaak gedaan:
Maar Indo's zijn op zich gewoon Nederlanders.
* JoepiePoepie is ook Indo en heeft haar haar ook weleens geblondeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Lavenderr op 13-07-2010 17:19:36 ]شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
Jij maakt graag reisjes naar landen die jij beschouwt als een gevaar voor de veiligheid van de wereld? Waarvan de inwoners in jouw optiek levensgevaarlijk zijn en alle ongelovigen willen afmaken? Voor iemand die zo sterk anti-islam is hij in veel islamitische landen geweest. Een ding weet ik wel; nooit en te nimmer zal ik die Wilders vertrouwen. Een landverrader, dat is hij.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vakantie klinkt plausibel, er zijn meer mensen die een grote reis gaan maken voordat ze verder gaan met hun carriere en zich ergens settelen.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij maakt graag reisjes naar landen die jij beschouwt als een gevaar voor de veiligheid van de wereld? Waarvan de inwoners in jouw optiek levensgevaarlijk zijn en alle ongelovigen willen afmaken? Voor iemand die zo sterk anti-islam is hij in veel islamitische landen geweest. Een ding weet ik wel; nooit en te nimmer zal ik die Wilders vertrouwen. Een landverrader, dat is hij.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Misschien een landverrader omdat hij van Nederland een joodse heilstaat wil maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:26 schreef theghostrider het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergezocht dus.
Zo kun je wel iedereen bovenaan dat plaatje shoppen bijv. Pechtold, Cohen, Femke ,Rutte, Verhagen![]()
Dit topic gaat over Wilders de zionist, niet over die andere halve garenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vergezocht dus.
Zo kun je wel iedereen bovenaan dat plaatje shoppen bijv. Pechtold, Cohen, Femke ,Rutte, Verhagen
Liever een Joodse dan een Islamitische heilstaatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Misschien een landverrader omdat hij van Nederland een joodse heilstaat wil maken?
Dat 1e is ie mee bezig en dat 2e is een manier om er te komen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Liever een Joodse dan een Islamitische heilstaat
17,9 % waarvan 17% niet eens waar hij echt mee bezig is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ben geen Wilders stemmer; ook al heb ik wel begrip voor mensen die wel op wilders stemmen. En of hij nou Jood is of niet; blijkbaar is 17,9% van de Nederlanders het met hem eens.
Waarschijnlijk wel 17% die ooit een last heeft gehad van Marokkaanse hangjugend en daarom denkt 'Ik stem Wilders want hij lost alles op'; en dat snap ik niet; maar ik snap wel aan dat mensen wat willen doen tegen uitkeringstrekkende nietsnutten (vooral mensen in WAjong die niet willen werken); dan kan je net zo goed VVD stemmenquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:58 schreef theghostrider het volgende:
[..]
17,9 % waarvan 17% niet eens waar hij echt mee bezig is.
Maar zo is het altijd nog geweest in de politiek..niets nieuws onder de zion
Hij heeft wel onderstaande in het partijprogramma gezet. Dus dat is alvast een flinke stap naar een Joodse heilstaat:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niets van. Vind dat eerlijk gezegd nogal vergezocht.
En dat terwijl Nederland helemaal geen Joodse cultuur, traditie of wortels heeft. Ergens in de late middeleeuwen zijn de eerste Joodse immigranten in Nederland komen wonen maar dat heeft niets te maken met dat Nederland ooit (traditioneel) Joods zou zijn geweest. Sterker nog, in de 14e eeuw werden de paar Joden die in Nederlande woonden zelfs verdreven uit Nederland.quote:De Partij voor de Vrijheid zet zich in voor de traditionele Joods-christelijke en humanistische waarden...
[..]
En vooral: in artikel 1 van de Grondwet verankeren we de [bJoods[/b]-christelijke en humanistische wortels van Nederland als dominante cultuur
Dus het is of het één of het ander? Persoonlijk kies ik voor geen Joodse heilstaat en geen Islamitische heilstaat.quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:55 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk juist niet. De meeste PVV stemmers wonen in dorpjes. Of wat dacht je van Volendam en in Limburg? Die PVV stemmers hebben bij wijze van spreken nog nooit een Marokkaan in levende lijve gezien. Laat staan dat ze ooit last van hebben gehad van die zogenaamde islamitisering.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel 17% die ooit een last heeft gehad van Marokkaanse hangjugend
[..]
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:06 schreef Dlocks het volgende:
Waarschijnlijk juist niet. De meeste PVV stemmers wonen in dorpjes. Of wat dacht je van Volendam en in Limburg? Die PVV stemmers hebben bij wijze van spreken nog nooit een Marokkaan in levende lijve gezien. Laat staan dat ze ooit last van hebben gehad van die zogenaamde islamitisering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |