Dat bedoel ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Flammie het volgende:
We hebben ze nu allemaal compleet.. Alleen mediaconsument en Bassos nog dan hebben we de volle groep
Nou, ik zal het nuanceren. Je scheld inderdaad niet letterlijk, maar je roept wel een aantal off-topic dingen die bedoeld zijn om te flamen.quote:
Ik ook, ik heb het gruwelijk naar mijn zin. Echt een leuk feestje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef _Led_ het volgende:
Jongens, ik wil even kwijt dat ik 't echt supergezellig vind vandaag
Gelukkig waren jullie in een vroeg stadium al gemobiliseerd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Flammie het volgende:
We hebben ze nu allemaal compleet.. Alleen mediaconsument en Bassos nog dan hebben we de volle groep
Kusje op je kontje!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nou, ik zal het nuanceren. Je scheld inderdaad niet letterlijk, maar je roept wel een aantal off-topic dingen die bedoeld zijn om te flamen.
Ik had me inderdaad een paar dagen geleden voorgenomen om domme opmerkingen van jou in het vervolg te negeren.quote:
Dank je, ik heb net geharst, dan is het wat zachter voor je. Wel lekker, die lange neus in mijn poepgaatje. Ik wist niet dat jij daar van hield...quote:
Bastard, mag die wel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:49 schreef Salvad0R het volgende:
Wat een verzameling inferieure makke conformistische kuddedieren in dit topic. Useless eaters.
Ja, die zag ik ook al weer staan, vreselijk waardevolle opmerking !quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
En de volgende off-topic in hetzelfde topic die nog steeds staat:
[..]
Bastard, mag die wel?
Daar ben ik ook bang voor. Ik durf dat dan ook niet... Misschien morgen, na een nachtje slapen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook al weer staan, vreselijk waardevolle opmerking !
Probeer nu eens tegelijkertijd in dat topic te zeggen "Allemaal werkeloze schizofrenen met waanideeen !", heb je gelijk een ban aan je broek
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Terecht het volgende:
Het begint onderhand aardig op een kleuterklasje te lijken.
Maar die opmerking blijft gewoon staan of word die ook aangepast? Ik vind hem persoonlijk niet kunnen en als je dat topic naleest kun je zelf zien wie er ONTOPIC is en wie er OFFTOPIC is dus daar valt ook niet omheen te draaien toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
Men is er zelfs trots op en blij mee dat het ze gelukt is om er een feestje van te maken
Een feestje
Hey, het feestje is aan jou te danken hoor, daarvoor hadden we slechts een on-topic discussiequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
Men is er zelfs trots op en blij mee dat het ze gelukt is om er een feestje van te maken
Een feestje
Buiten dat... het is niet eens waarquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, die zag ik ook al weer staan, vreselijk waardevolle opmerking !
Probeer nu eens tegelijkertijd in dat topic te zeggen "Allemaal werkeloze schizofrenen met waanideeen !", heb je gelijk een ban aan je broek
Je kunt je zinnige tijd natuurlijk ook gebruiken voor het verwijderen van de andere off-topic en in het laatste geval beledigende posts. Maar nee, jij zit hier een beetje gezellige berichtjes te versturen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja.
Een feestje
Ik zou hem alleen al laten staan omdat jij zo graag wilt dat ie weg moetquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar die opmerking blijft gewoon staan of word die ook aangepast? Ik vind hem persoonlijk niet kunnen en als je dat topic naleest kun je zelf zien wie er ONTOPIC is en wie er OFFTOPIC is dus daar valt ook niet omheen te draaien toch?
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar die opmerking blijft gewoon staan of word die ook aangepast? Ik vind hem persoonlijk niet kunnen en als je dat topic naleest kun je zelf zien wie er ONTOPIC is en wie er OFFTOPIC is dus daar valt ook niet omheen te draaien toch?
Ik denk dat er hier een Patsy rondlooptquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Flammie het volgende:
Ik zou ook wel willen weten waar die +1 note vandaan komt eigenlijk, iets zegt me dat er een vuil spelletje gespeeld wordt want ik ben NERGENS offtopic geweest afaik
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou hem alleen al laten staan omdat jij zo graag wilt dat ie weg moet
Hij is weg. Bastard had een vlaag vna verstandsverbijstering denk ik... Maar geen waardeoordeel of note in dit geval.... alleen een simpel -nee-quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Flammie het volgende:
Complotter richt slachting aan
Jullie weten wat te doen. Dit is gewoon een losse belediging, geen beargumentatie, niks.
Een losse flodder.
Onbelangrijk, je hebt gewoon de verkeerde vriendenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Flammie het volgende:
Ik zou ook wel willen weten waar die +1 note vandaan komt eigenlijk, iets zegt me dat er een vuil spelletje gespeeld wordt want ik ben NERGENS offtopic geweest afaik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |