En daar ben ik het mee oneens omdat? Rediculiseren is inderdaad wat heel anders als debunken maar voor sommige mensen is alles trollen en/of rediculiseren en valt alles onder die noemer. Stomme grapjes en "Ga even naar de psych" opmerkingen vind ik ook niet kunnen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ridiculiseren is totaal wat anders als debunken, dat is ook het probleem. In dit geval wordt er offtopic gegaan om BNW positief te beïnvloeden door dit probleem aan de kaak te stellen waar de ridiculiserende draakjes alleen maar uit zijn op het etaleren van hun gebrek aan humor en het vernietigen van discussies met geforceerde kortzichtigheid en knullige grapjes.
Nee, vanzelfsprekend valt debunken daar niet onder.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Hier kan ik me goed in vinden. Chapeau!
[..]
Hoe zie je ondermijnen? Valt daar ook debunken onder? Zelf denk ik van niet namelijk.
Al draag ik zelf niet veel bij aan nieuwe complottheorien, ik houd me er graag mee bezig en hoop door middel van gepaste kritiek de discussies te verfijnen. Waarheden uit onwaarheden wieden, als het ware.
Want jij ridiculiseert nooitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef Flammie het volgende:
[..]
En daar ben ik het mee oneens omdat? Rediculiseren is inderdaad wat heel anders als debunken maar voor sommige mensen is alles trollen en/of rediculiseren en valt alles onder die noemer. Stomme grapjes en "Ga even naar de psych" opmerkingen vind ik ook niet kunnen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:49 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ridiculiseren is totaal wat anders als debunken, dat is ook het probleem. In dit geval wordt er offtopic gegaan om BNW positief te beïnvloeden door dit probleem aan de kaak te stellen waar de ridiculiserende draakjes alleen maar uit zijn op het etaleren van hun gebrek aan humor en het vernietigen van discussies met geforceerde kortzichtigheid en knullige grapjes.
*grinnik*quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je er er van bewust bent dat het kan optreden ben je al minder vatbaar. Het is patroondoorbreking.
En daarnaast is 15% van de mensen niet vatbaar.
Debunken ansich is niets mis mee. Iedereen moet scherp blijven. Maar debunken zodat de overheid geen smet op het blazoen heeft is een no-go. Dan heb je het nog niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Hier kan ik me goed in vinden. Chapeau!
[..]
Hoe zie je ondermijnen? Valt daar ook debunken onder? Zelf denk ik van niet namelijk.
Al draag ik zelf niet veel bij aan nieuwe complottheorien, ik houd me er graag mee bezig en hoop door middel van gepaste kritiek de discussies te verfijnen. Waarheden uit onwaarheden wieden, als het ware.
En wat doen mensen als jij dan in BNW Michielos. Anderen lekker belachelijk omdat je dat leuk vindt. Of zoek je hier toch stiekem een andere insteek op zaken, omdat het algemene geluid anders te eentonig wordt waardoor objectiviteit het raam uitvliegt?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is ook zo dat er op themafora een setting gecreëerd wordt waar alle objectiviteit de raam uit vliegt en men elkaar bevestigd in hun denkbeelden. Maar goed anderzijds moeten mensen natuurlijk kunnen praten over wat hen "blieft".
Ik doe dat niet voor de overheid, daar heb ik geen affiniteit mee en interesseer ik me allerminst voor. Het is juist vanwege het scherp blijven.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Debunken ansich is niets mis mee. Iedereen moet scherp blijven. Maar debunken zodat de overheid geen smet op het blazoen heeft is een no-go. Dan heb je het nog niet helemaal begrepen.
Ik heb net even Alex Jones gekeken op youtube. Het blijkt dat de dader allerminst een 'conspiracy nut' was. Maar wel als zodanig wordt weggezet door de media. Die jongen is zwaar schizofreen. Haalt alles doormekaar en is ws nihilist. Hij aanbidt de duivel, hangt karl marx aan en hitlers ideologieen. En praat over mindcontrol. Er zit geen duidelijke coherente logische lijn in wat hij allemaal denkt/gelooft, in tegenstelling tot serieuze complot-theoristen. De ouders van het meisje van 9 dat is doodgeschoten, hebben opgeroepen de dood van hun dochter niet te gebruiken in de politiek om meer onzin door te voeren. Wat, en ik weet niet precies wat, wel lijkt te gebeuren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:22 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Dit topic gaat toevallig over een doorgedraaide conspiracy nut die meerdere mensen doodgeschoten heeft.
Daaruit voortvloeiend volgt de discussie of het ventileren van extreme theoriëen waarbij de overheid en/of een onzichtbare elite als tot op het bot slecht wordt afgeschilderd een voedingsbodem biedt voor het voorkomen van dergelijke gewelddadige incidenten.
Er zijn zat topics waarbij wordt gediscussieerd over de link tussen bv de Islam en terrorisme, in essentie zijn dergelijke discussies niet veel anders. Lambiekje is geen terrorist, bij gebrek aan een beter woord is hij is echter wel een "complot fundamentalist".
Het is niet ondenkbaar dat mensen die er heilig van overtuigd zijn dat de doortrapte elite de mensheid willen terugbrengen naar 400 miljoen mensen, mensen bewust ziek en gewillig houden door het sproeien van rondzooi, vrijdenkers om het leven brengen met hun onzichtbare veiligheidsdiensten, etc. etc. op een gegeven moment zelf een slag willen toebrengen aan deze doortrapte elite. In hun wereldbeeld is dit behoorlijk verdedigbaar, als ik er zelf van overtuigd zou zijn dat obama één van de sturende figuren is achter een geplande uitroeiing van 6 miljard mensen zou ik hem misschien ook wel kapot willen schieten als ik de kans had. Sterker nog, ik zou het met een beetje pech als mijn heilige missie zien.
zie _led_ gaat zonder enig eigen onderzoek er maar van uit dat hij een complotter was. Lachwekkend hoe simpel hij denkt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb net even Alex Jones gekeken op youtube. Het blijkt dat de dader allerminst een 'conspiracy nut' was. Maar wel als zodanig wordt weggezet door de media. Die jongen is zwaar schizofreen. Haalt alles doormekaar en is ws nihilist. Hij aanbidt de duivel, hangt karl marx aan en hitlers ideologieen. En praat over mindcontrol. Er zit geen duidelijke coherente logische lijn in wat hij allemaal denkt/gelooft, in tegenstelling tot serieuze complot-theoristen. De ouders van het meisje van 9 dat is doodgeschoten, hebben opgeroepen de dood van hun dochter niet te gebruiken in de politiek om meer onzin door te voeren. Wat, en ik weet niet precies wat, wel lijkt te gebeuren.
ik vind het altijd weer lachwekkend hoe mensen die andere users van trollen beschuldigen zelf ook hun hand niet omdraaien om steken onder- of bovenwater uit te delen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zie _led_ gaat zonder enig eigen onderzoek er maar van uit dat hij een complotter was. Lachwekkend hoe simpel hij denkt.
Ok.. wat is een Patsy? Zag gisteren een foto van hem genomen vlak nadat hij opgepakt was, staat hij met een grote glimlach op.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:48 schreef THEFXR het volgende:
ik zeg dat die gast een patsy is en het nooit alleen gedaan kan hebben.
Apart, maar ik kan de kaart niet echt lezen zo.. zegt het ook iets over de toekomst?quote:
Ja, want je zult eens een weldenkend mens op je forum krijgen. Griezelig.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de roos![]()
Eeuwig zonde dat mensen hun tijd en energie steken in het ondermijnen van de topics op BNW en TRU.
Nou hij beticht mij er van dat ik wel eens de dader zou kunnen zijn. Dat is even wat meer dan trollen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik vind het altijd weer lachwekkend hoe mensen die andere users van trollen beschuldigen zelf ook hun hand niet omdraaien om steken onder- of bovenwater uit te delen.
Oswald en Lubbe zijn beide ook eentje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. wat is een Patsy? Zag gisteren een foto van hem genomen vlak nadat hij opgepakt was, staat hij met een grote glimlach op.
Maar... wat is het, een Patsy? Klinkt als een zigeuner?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oswald en Lubbe zijn beide ook eentje.
Een Patsy is een doetje, mietje. Maar dan in het Engels.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar... wat is het, een Patsy? Klinkt als een zigeuner?
Misschien niet tot op de komma, maar het gevolg van posten op internet is inderdaad dat mensen je standpunten leren kennen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bullshit, jij weet dus de precieze standpunten van de dader en van Lambiekje?
Geen idee, misschien is het een samenzwering !quote:Waarom worden de laatste tijd mensen die tijd en energie in BNW steken voornamelijk aangevallen door mensen die verder geen mooie topics en dergelijke maken?
Alex Jonesquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb net even Alex Jones gekeken op youtube. Het blijkt dat de dader allerminst een 'conspiracy nut' was. Maar wel als zodanig wordt weggezet door de media. Die jongen is zwaar schizofreen. Haalt alles doormekaar en is ws nihilist. Hij aanbidt de duivel, hangt karl marx aan en hitlers ideologieen. En praat over mindcontrol. Er zit geen duidelijke coherente logische lijn in wat hij allemaal denkt/gelooft, in tegenstelling tot serieuze complot-theoristen. De ouders van het meisje van 9 dat is doodgeschoten, hebben opgeroepen de dood van hun dochter niet te gebruiken in de politiek om meer onzin door te voeren. Wat, en ik weet niet precies wat, wel lijkt te gebeuren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In de roos![]()
Eeuwig zonde dat mensen hun tijd en energie steken in het ondermijnen van de topics op BNW en TRU.
O.. nou een doetje zal je niet wezen als je 6 mensen kan vermoorden van close range, althans niet in mijn boekje.quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:04 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Een Patsy is een doetje, mietje. Maar dan in het Engels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |