Bron: http://www.niburu.nl/viewinstelling.php?id=26quote:In Nederland leven we met z’n allen in een democratisch land, tenminste dat denken we. De regering wordt gekozen en heet daarom de volksvertegenwoordiging. Ook de leden van de Eerste Kamer worden gekozen door alle Nederlanders. Tezamen maken zij het beleid van ons land en schrijven zij de wet voor.
Normaal gezien zou je er van uit gaan dat dit beleid en wetten betreft die in ons belang zijn, dat is toch ook de reden waarom je voor iemand kiest tijdens de verkiezingen. Maar soms lijkt het alsof men een beleid uitstippelt of wetten vervaardigt die het Nederlandse volk weinig ten goede komen, maar juist de beleidsmakers en de rijkste bevolkingsgroepen wel. En soms lijkt het er op dat ze toch echt het beste met ons voor hebben.
Toch hebben onze volksvertegenwoordigers en ook die van alle andere landen weinig in te brengen als het er werkelijk om gaat! Hoe komt dat?
Er zijn anderen die werkelijk aan de touwtjes trekken. Er is namelijk een zeer klein percentage dat het beleid van alle landen over de hele wereld bepaald. Deze zeer kleine groep mensen, die ook wel “de Illuminati” wordt genoemd, heeft als uiteindelijke doel de hele aarde in z’n macht te krijgen.
Als je jezelf nu afvraagt wat daar de reden van kan zijn, dan is er maar één antwoord mogelijk namelijk dat macht een lekker gevoel geeft. En wat is er dan betere dan complete macht over alle mensen te hebben.
Er zijn twee manieren om macht te krijgen:
1) Respect en eerbied verdienen van anderen, waardoor ze een volledig vertrouwen in je hebben, en daardoor alles voor je over hebben.
2) Angst bij anderen creëren, zodat zij er alles voor zullen doen om te voorkomen dat hun angst bewaarheid wordt.
De kortste en makkelijkste weg is angst creëren en dat is de weg die de Illuminati hebben gekozen. Zij hebben er lang geleden voor gekozen eerst veel geld te verdienen, waarmee ze beleidsbepalers konden omkopen. Zodra iemand omgekocht is, is de betreffende persoon bang dat dit bekend wordt en zal er dus veel voor over hebben dat dit niet bekend wordt. Gevolg is dat zij beslissingen zullen nemen die zij anders nooit hadden genomen, zoals bijvoorbeeld bepaalde wetten aannemen, een bepaald beleid uitstippelen of andere mensen benoemen in functies waar zij anders nooit terecht waren gekomen.
Er speelt hierbij echter één probleem mee. Niet iedereen accepteert of gelooft zomaar dat bepaalde wetten aangenomen dienen te worden of dat een bepaald beleid de juiste is voor het volk of dat bepaalde mensen in de juiste functie benoemd worden.
Het is voor de Illuminati van het grootste belang te voorkomen dat het volk onraad ruikt en in opstand raakt. De Illuminati spelen daarom een spelletje met de mensheid alsof het een potje schaken betreft, alleen maar zodat het grootste gedeelte van de mensheid het onwaarschijnlijk acht dat zij bestaan en zulke plannen hebben.
Ondertussen hebben zij al een aantal doelen bereikt.
Vraag jezelf het volgende maar eens af:
- Ben ik onafhankelijk?
- Ben ik ergens bang voor?
- Volg ik gedwee mijn meerdere?
- Laat ik voor mezelf denken?
De antwoorden hierop zijn zeer waarschijnlijk:
- Nee … ik ben afhankelijk van geld, want ik wil een huisje hebben, ik wil dingetjes voor m’n vriendin kopen, ik wil voor een gezonde financiële toekomst van m’n kinderen zorgen, etcetera.
- Ja … ik ben bang voor de mening van anderen, ik ben bang uitgelachen te worden, ik ben bang zonder geld te komen zitten, ik ben bang geen eten meer te hebben, etcetera.
- Ja … ik doe wat mijn baas van me vraagt (zolang het maar in m’n contract staat) zodat ik geld verdien, ik ben het vaak niet mee eens met de wetten of het beleid in ons land maar doe er verder niks/weinig tegen, als de media zeggen dat het slecht gaat met de economie dan geloof ik dat en geef ik minder geld uit, etcetera
- Ja … de paus zei vroeger de wereld is plat en wij geloofden het, de ‘kenners’ zeggen dat er geen ufo’s bestaan en wij geloven het, de ‘kenners’ zeggen ons hoe we kinderen op moeten voeden en wij geloven het en lezen de boekjes, president Bush zegt dat de islamitische wereld slecht is en wij geloven het, etcetera.
We zouden er vermoedelijk iets op moeten uitmaken.. dat mensen tekens maken met hun handen, en dat dan bijvoorbeeld in de vorm van een pyramide is, of een driekhoek, en dat zou eigenlijk een ode zijn aan de illuminatie. Mja vergezocht zo, maar ik gok ook maar wat zonder mooie OP.quote:
Sorry, bron vergeten bij te zetten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb jij dat artikel zelf geschreven en (zo niet) wat is jouw mening erover?
Vertel ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:57 schreef Orchestra. het volgende:
Goed begin in ieder geval TS. Zo ben ik ook ooit verzeild geraakt in deze dwaasheid.
Nou, ik voelde al aan dat de wereld niet was zoals mij werd voorgeschoteld, en toen kwam ik per toeval de term 'Illuminati' tegen, in verband gebracht met de muziekindustrie. Vanaf dat punt ben ik gaan lezen en zoeken (zo kwam ik ook hier terecht). Het is nogal wat meer dan alleen muziek en T.V., lees de topics hier maar eens.quote:
Allereerst denk ik dat de term 'Illuminatie' iets teveel wordt gebruikt op het internet en dat je meer de kant op moet gaan van de 'freemasons'.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:49 schreef Nystiq het volgende:
Illuminati, fake or real?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:22 schreef DarthHouse het volgende:
[..]
Allereerst denk ik dat de term 'Illuminatie' iets teveel wordt gebruikt op het internet en dat je meer de kant op moet gaan van de 'freemasons'.
Beide genootschappen hebben overigens wel veel overeenkomsten, zoals cijfers, symbolen en ander zaken. In dit topic zijn er eigenlijk nog veel meer genootschappen verweven zoals; Knights of Malta, Bilderberg, C.I.A, F.B.I, Council on Foreign Relations, Ku Klux Klan, Scottish Rite of Freemasonry, New World Order en MK Ultra!
In deze afbeelding komt b.v de zwart/witte vloer voor, dezelfde vloer als in een clip van M.Jackson.
En ik kan het weten, mijn moeder was interieurverzorgster in een vrijmetselarij.
Ik veel rare dingen daar gezien![]()
George Washington Freemason;
[ afbeelding ]
Freemason symbolen;
[ afbeelding ]
Neem nou het 1 dollarbiljet;
[ afbeelding ]
De "all seeing eye" pyramide;
[ afbeelding ]
Pentagon;
[ http://www.jesuswasnothisname.com/images/pentagon_pentagram.jpeg&t=1]afbeelding ]
Plattegrond Washington;
[ afbeelding ]
Ook in Washington de uil, die ook miniscuul achter op het 1 dollarbiljet staat;
[ afbeelding ]
En dit vind ik een van de mooiere;
KLIKKERDEKLIKKLIK
22 November 1963, de moord op J.F.Kennedy, de speech zal de reden zijn waarom hij is vermoord.
De warren commissie en alles er omheen....FREEMASONS, Earl Warren, Gerald Ford, Allan Dulles, J.E Hoover en zelfs de net nieuw beeedigd president L.B Johnson waren hoge masons.
Hier komt nog een leuke, hij heeft ten tijde van de assassination ontkend bij de C.I.A te zitten G.H.W Bush!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En uiteraard een FREEMASON!
9/11.....tja?! ...al veel topics over aangemaakt, maar G.W Bush en pappie net na een 9/11 speech;
Je raad het al....net als zijn broer Marvin, FREEMASONS!
Marvin Bush had de 'security' van de WTC torens onder zijn hoede.
Ik ga nog ff verder.....Barack wie kent 'm niet Obama;
Ziek......ook al een FREEMASON!
Ik kan nog wel uuuuuuren knippen en plakken, maar stop er voor nu even mee en maak me klaar voor een toegift.
Jullie houden wel van leesvoer hé, alhoewel sommige schijnen alleen maar naar plaatjes te kijken.
Ik vind het jammer om deze site te delen met jullie Fokkers, veel conspiracy en ander leesvoer in PDF format, ik zou zeggen "eat your hart out"![]()
http://preterhuman.net/te(...)spiracy.and.related/
No worries, ik heb alles al op de harde plaat staan![]()
Ik zou zeggen 'lees' er eens op los in de PDF files en waarom zul je zeggen??..daarna lullen we wel weer verder over conspiracy and stuff.
En de moord op Michael Jackson??? Michael was een FREEMASON.....en voor jullie info, zijn dokter was ook een FREEMASON!!!
De vrijmetselarij is en wordt sinds de 18e eeuw geïllumineerd, dus zo gek is dat niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:22 schreef DarthHouse het volgende:Allereerst denk ik dat de term 'Illuminatie' iets teveel wordt gebruikt op het internet en dat je meer de kant op moet gaan van de 'freemasons'.
Beide genootschappen hebben overigens wel veel overeenkomsten, zoals cijfers, symbolen en ander zaken
Hij song wel een mooi liedje met Siedah Garret.quote:
Beetje dom van mij om Michael Jackson een freemason te noemen, maar één ding kun je niet ontkennen!quote:
Ty ty.......Lavenderrrrrquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een geweldige post DarthHouse.
Leuk ook, die humor erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |