quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Buttarfly het volgende:
Bankfurt, Hoe kwam jij in aanraking met de "insiders" en alles wat hiermee te maken heeft? Van waar kwam deze interesse? Waarom werd jouw inner-programmer niet geactiveerd toen je op onderzoek uit ging? Heb jij een sterkere ziel dan wij hebben? Is het daarom dat wij ongeïnteresseerd overkomen doordat de programmer zo een sterke invloed op ons heeft?
Graag zou ik deze antwoorden willen hebben, want hoe ik het nu zie ben jij de soort van "Neo".
Nee, ik heb via insiders gehoord dat er grote platen zijn die samen de aardkorst vormen en deze platen schuiven en zorgen zo voor aardbevingen. Crazy huh?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:50 schreef Bankfurt het volgende:
Ik heb een vraagje aan Lambiekje:
Wat is er volgens hem aan de hand in de Golf van Aden en die aardbevingen daar begin 2010 ?
ik denk namelijk niet dat er daar een stargate is
Heet jij Lambiekje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee, ik heb via insiders gehoord dat er grote platen zijn die samen de aardkorst vormen en deze platen schuiven en zorgen zo voor aardbevingen. Crazy huh?
-edit-quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Nee, ik heb via insiders gehoord dat er grote platen zijn die samen de aardkorst vormen en deze platen schuiven en zorgen zo voor aardbevingen. Crazy huh?
Dit is in elk geval een interessant topic erover in Filosofie & Levensbewschouwing:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef Typisch het volgende:
Dan maar een vraag in het algemeen, hoe kijken mensen naar de Vrijmetselaarij hier? Geen posts over ILLUMINATI KILLUMINATI etc, daar heb ik er al genoeg van gezien.
Mooie OP daar ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dit is in elk geval een interessant topic erover in Filosofie & Levensbewschouwing:
De Vrijmetselarij - Topic zonder complottheorieën
Als jij erin gaat posten en dus het topic omhoog schopt, komt er vanzelf weer interesse denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef Typisch het volgende:
Aha, deze had ik nog niet gezien. Maar dat topic is al een tijdje inactief, eerst maar eens kijken of er überhaupt mensen zijn die er interesse in hebben, haha.
Wat stond hier?quote:
Aangezien dit toch het vragen topic is...quote:
Ik wil alleen maar stoer doenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Aangezien dit toch het vragen topic is...
Ik ga jou eens een vraag stellen. Je bent hier de laatste tijd erg veel, maar zinnige input heb ik amper van je gezien. Eigenlijk ben je hier alleen maar bezig om bepaalde users negatief weg te zetten, afgezien van een enkele post in het topic over The Venus Project. Dus wat beweegt jou ineens om hier in BNW te komen posten? Denk je hiermee een massaslachting te kunnen voorkomen? Voel jij je de uitverkorene? Wil je mensen over halen om jouw rationeel-denkers-clubje te joinen? Voel je je beter als je mensen bekritiseert als ze anders over bepaalde zaken denken dan jij? Wil je alleen maar stoer komen doen, omdat jij toevallig snapt wat rationeel denken is? Kortom, wat beweegt jou?
Daar is BNW volgens mij niet voor bedoeld.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar stoer doen
Maar ik ben de uitverkorenequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Daar is BNW volgens mij niet voor bedoeld.
Nee... duidelijk niet. De uitverkorenen IS stoer en WIL het niet zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar ik ben de uitverkorene
Dat is een leugen van de illuminatiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bovendien is de uitverkorene fictief.
Ja, die gevoelens zijn ook belangrijk en het negeren daarvan is gevoelloos. Maar om dan precies hetzelfde te doen heet volgens mij hypocriet... En dat is zonde, het kan beter dan dat, jij kan dat ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:58 schreef Probably_on_pcp het volgende:
En de gevoelens van mensen die de tijd nemen om kritische vragen te stellen zijn niet belangrijk? Want daar komt mijn irritatie vandaan. Sommige beweren hier heel wilde dingen maar brengen niet het respect op om serieus te reageren op kritische vragen. Dat is net zo goed gevoelloos.
Meeslepen en rekening houden met zijn twee compleet verschillende zaken. De laatste tijd ben ik ook wel een beetje (over)gevoelig, dat is een bewuste keuze om mijn leven te verrijken en daar schaam ik me allerminst voor.quote:[..]
Ik verplaats me ook wel in de gevoelens van anderen hoor, alleen ik laat me er niet door meeslepen. En jij bent wie je bent, dat is prima, maar ik vind jou ook een beetje een tere ziel.
Mooi gesproken, en ik grijp het aan om te vragen te stoppen hier met slowchat.. gewoon zinnige vragen met boeiende antwoorden. De rest gaan we anders verwijderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Orchestra. het volgende:
Leuk hoe dat vorige topic totaal om zeep geholpen is..
Afijn. Ik heb geen vragen. Beantwoord de meeste zelf..
BNW is leuk zolang het niet je leven beheerst.
Ik denk dat wij redelijk op één lijn zitten. Al geloof ik wel in bepaalde mystieke rituelen, het spreekt bijna voor zich dat er mystieke rituelen in de wereld zijn. De NWO als kwaadaardig plan geloof ik niet, maar ik geloof wel dat er invloeden zijn op onze regering die en de andere regeringen in de wereld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:12 schreef Gray het volgende:
Meeslepen en rekening houden met zijn twee compleet verschillende zaken. De laatste tijd ben ik ook wel een beetje (over)gevoelig, dat is een bewuste keuze om mijn leven te verrijken en daar schaam ik me allerminst voor.
Verder: Ik vraag me af in welke theorieën de debunkers wél geloven, als ze dat al doen? (Hekje?)
Zelf geloof ik wel in Hollywood als propaganda-machine voor de westerse levenstijl en zie ik 9/11 als een goed excuus om oorlog te verklaren. Of het bewust is gepleegd door de VS zelf geloof ik niet, het toestaan ervan acht ik echter wel mogelijk.
Waar ik niet in geloof:
Reptilians
HAARP
Implantaten onder het volk zonder medeweten
Buitenaardse bezoeken
Vaccinatie voor mindcontrol
Chemtrails voor mindcontrol
Illuminati
NWO als kwaadaardig plan
Mystieke rituelen
Nuance: Een aantal zaken zullen vast ontbreken, daar heb ik niet voldoende kennis van, of ik ben ze simpelweg vergeten. Ik sta echter altijd open voor argumenten voor waarom ik het wel zou moeten geloven. Keiharde bewijzen kan ik natuurlijk niet omheen, ben ze echter nog niet tegengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |