quote:God o god.. daar hebben we er weer zo eentje... met zijn duizenden dit en duizenden dat. Hoe weet jij dat allemaal zo zeker jongen? Hoe kom je bij duizenden verschillende camera's er zijn maar 48 amateur filmpjes.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Maar Live beelden bewerken van duizenden verschillende camera's van duizenden verschillende mensen om de wereld te laten denken dat er vliegtuigen zijn gebruikt, dát is realistisch wil je zeggen?
Jouw insteek lijkt me duidelijk genoeg. Beter neem je een nieuwe account. Zeg je handlers maar dat je gecompromised bent omdat je niet slim genoeg bent.
Dat filmpje wat de demolition van WTC7 laat zien is eigenlijk wel realistisch, evenals die random plaatjes, en ik begrijp eigenlijk niet waarom je dat aanhaalt terwijl jij het had over dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt.
quote:Zucht...Ik ga de foto's maar weer eens uit de kast trekken...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef Voici het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen? Hoe heb jij je 'ingelezen' over digitale manipulatie en het praktisch nut daarvan? Heb nu meerdere beweringen van je gelezen waarin je zegt overtuigd te zijn van manipulatie en bewerkingen, maar behalve 'dat kun je toch zien', wat zijn je argumenten daarvoor? En dan even afgezien van het vorige topic waar je onderuit gehaald werd door mensen die wél begrepen dat sommige dingen veranderen naarmate het standpunt verandert.
quote:Fijn dat je juist deze foto's aanhaalt. Want van ALLE foto's is het juist bij deze erg onwaarschijnlijk. Heb je ook maar enig besef wat een klote- en precisiewerk het is om zo'n beeld (en dan ook nog eens lage kwaliteit) te bewerken? Besef je wel wat daarbij komt kijken?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zucht...Ik ga de foto's maar weer eens uit de kast trekken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mis jij geen putdeksels?
Hier even wat stukje puin gemarkeerd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
KloptDaarom stelde ik de vraag ook neutraal. Dat werkte helaas niet.
[..]
In hoeverre was dat '1 van de vele' ? Als ze een continue stroom van die dingen krijgen dan kan ik me prima voorstellen dat een 'echte' daar tussen weet te verdwijnen.
quote:En dan zegt....?Nee tuurlijk ben ik niet 100% zeker. Echter is het mechanisme achter de instrorting echt niet zo vreemd. Het hele verhaal met statische en dynamische belastignen etc. Ook unieke gebouwen kan je modelleren, zoals ze ook gedaan hebben.
quote:Zij (nist) hebben gefaald te kijken waar gekeken moest worden.Nou nee. Daar was bijvoorbeeld wat eigenaardigs aan de hand met de verschillen tussen de fundering en het uiteindelijke frame wat er op gebouwd is.
quote:Daarom zijn er ook zo weinig van dit soort foto's misschien?...Op vrijdag 22 oktober 2010 15:11 schreef Voici het volgende:
[..]
Fijn dat je juist deze foto's aanhaalt. Want van ALLE foto's is het juist bij deze erg onwaarschijnlijk. Heb je ook maar enig besef wat een klote- en precisiewerk het is om zo'n beeld (en dan ook nog eens lage kwaliteit) te bewerken? Besef je wel wat daarbij komt kijken?
quote:Bemoei jij je er ff niet mee... zij vraagt toch om bewijs.. ik leg het onder haar neus....Op vrijdag 22 oktober 2010 15:16 schreef Oblivion het volgende:
Je wilt toch niet naar een redenatie luisteren.
Vraag er dan ook niet om.
quote:Ik heb de afgelopen topics allemaal woord voor woord doorgelezen en heb wbt de foto's van jou geen andere argumenten gehoord dan 'kijk maar naar de gepainte dingen op de foto's' en 'je ziet het toch' tot aan nu 'dan versta je je vak niet goed'. Wat overigens ronduit belachelijk is. Ik roep namelijk niet dat ze niet geshopt zijn, ik vraag aan jou waarom jij denkt dat mensen zo belachelijk veel zouden stoppen in zo'n insignificant plaatje. Lezen lieve jokkebrok, iets waar je niet altijd kaas van gegeten hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bemoei jij je er ff niet mee... zij vraagt toch om bewijs.. ik leg het onder haar neus....
Het zijn 100000% gesoept foto's.
quote:Ik kan ook gewoon niets met 'het zijn 1000% gesoept foto's' terwijl dat overduidelijk nog niet eens 100% is, en hij geen argumenten aandraagt.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:16 schreef Oblivion het volgende:
Je wilt toch niet naar een redenatie luisteren.
Vraag er dan ook niet om.
quote:Nee als ze slim zijn maken ze een docu met allerlei vage claims (en noemen die docu September CluesOp vrijdag 22 oktober 2010 14:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wees eens realistisch kerel. Denk je nou echt dat de Amerikaanse overheid mensen actief op FOK (of all places) 9/11 discussies laat saboteren.. jezus...![]()
Jij maakt jezelf nu gewoon erg belachelijk.![]()
quote:Die foto's zijn complete desinformatie. Als je nauwkeurig kijkt zie je dat de kaders in de eerste foto niet overeen komen met objecten op de laatste foto.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:26 schreef Voici het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon niets met 'het zijn 1000% gesoept foto's' terwijl dat overduidelijk nog niet eens 100% is, en hij geen argumenten aandraagt.
quote:Oh ja joh? Wat dan, smerige batti?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:34 schreef Loppe het volgende:
Salvad0r en J0kkebr0k hebben precies meer dingen met elkaar gemeen dan een nul in hun naam.
quote:Simpel antwoord... omdat er bewijs moest komen dat er vliegtuigen in de gebouwen zijn gevlogen en er slachtoffers waren.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:24 schreef Voici het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen topics allemaal woord voor woord doorgelezen en heb wbt de foto's van jou geen andere argumenten gehoord dan 'kijk maar naar de gepainte dingen op de foto's' en 'je ziet het toch' tot aan nu 'dan versta je je vak niet goed'. Wat overigens ronduit belachelijk is. Ik roep namelijk niet dat ze niet geshopt zijn, ik vraag aan jou waarom jij denkt dat mensen zo belachelijk veel zouden stoppen in zo'n insignificant plaatje. Lezen lieve jokkebrok, iets waar je niet altijd kaas van gegeten hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:24 schreef Salvad0R het volgende:
-edit-
U.S. Special Operations Command suggested "clandestinely recruiting or hiring prominent bloggers."
http://www.wired.com/dangerroom/2008/03/report-recruit/
quote:Dit ben ik met je eens. En dat ik dan lukraak naar mn hoofd krijg dat ik 'mijn vak niet versta' is complete kul. Heeft Jokkebrok een belangrijke functie in de beeldbewerking war hij niet deelt met het topic? Denk het niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die foto's zijn complete desinformatie. Als je nauwkeurig kijkt zie je dat de kaders in de eerste foto niet overeen komen met objecten op de laatste foto.
quote:Volgens jou staan de Twin Towers nog, bedoel je?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Simpel antwoord... omdat er bewijs moest komen dat er vliegtuigen in de gebouwen zijn gevlogen en er slachtoffers waren.
[..]
quote:Kun je, aangezien je zo'n lomp statement maakte over het niet verstaan van mijn vak, even vertellen waarom JIJ blijkbaar wel ziet dat het geshopt is? En dan geen kul als 'kijk dat ene vormpje lijkt verdacht veel op die op die andere foto'.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Simpel antwoord... omdat er bewijs moest komen dat er vliegtuigen in de gebouwen zijn gevlogen en er slachtoffers waren.
[..]
quote:Overduidelijk nog niet eens 100%... ?? Huh....Op vrijdag 22 oktober 2010 15:26 schreef Voici het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon niets met 'het zijn 1000% gesoept foto's' terwijl dat overduidelijk nog niet eens 100% is, en hij geen argumenten aandraagt.
quote:Verhangen!?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die foto's zijn complete desinformatie. Als je nauwkeurig kijkt zie je dat de kaders in de eerste foto niet overeen komen met objecten op de laatste foto.
Afgezien van dat. Het doet er niet toe wat J0kkebrok zegt, hij hangt een fictieve government-funded theorie aan, wijst geen vingers naar daders, zegt niets over motieven en werkt op geen enkele manier naar het voorkomen van meer van dit soort aanslagen.
Integendeel. Hij ridiculiseert het. Ik zeg, laten we m verhangen wegens hoogverraad.
quote:Nee.. mafkees. Jij hebt duidelijk mijn posts niet gelezen. Die torens zijn echt wel weg.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Volgens jou staan de Twin Towers nog, bedoel je?
quote:kuch... putdeksels ... kuch.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:40 schreef Voici het volgende:
[..]
Kun je, aangezien je zo'n lomp statement maakte over het niet verstaan van mijn vak, even vertellen waarom JIJ blijkbaar wel ziet dat het geshopt is? En dan geen kul als 'kijk dat ene vormpje lijkt verdacht veel op die op die andere foto'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |