abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89672043
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:31 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Waarom staan deze opmerkingen er dan nog?

[..]

Hier heb je zelfs zelf op gereageerd.
Mijn god... wat kun jij janken zeg. Ik herinner me dat ook nog wel uit het 9/11 topic.

Het is gewoon een joke! Als jij het verkeerd opvat, dan ligt dat aan jou. :{
pi_89672084
Oh God, begin nu niet WEER onderling he?

Mensen moeten gewoon wat meer een olifantenhuid kweken, maar ook meer respect voor elkaar tonen!
  woensdag 8 december 2010 @ 12:38:05 #128
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89672113
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:36 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Mijn god... wat kun jij janken zeg. Ik herinner me dat ook nog wel uit het 9/11 topic.

Het is gewoon een joke! Als jij het verkeerd opvat, dan ligt dat aan jou. :{
Ja anders kom jij inderdaad met oude koetjes en kalfjes aanzetten, ook lekker constructief.
The truth was in here.
  woensdag 8 december 2010 @ 12:38:34 #129
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89672129
Trouwens, alles is de schuld van LED, ga maar bij hem klagen.
The truth was in here.
pi_89672130
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:37 schreef ToT het volgende:

Mensen moeten gewoon wat meer een olifantenhuid kweken, maar ook meer respect voor elkaar tonen!
Nee, maar je ziet nu toch zelf dat ie hier komt om te zuigen. Big deal zeg... ze hebben hem schaap genoemd!
pi_89672157
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Je begrijpt het echt niet he?

Als iemand irritant zit te posten is dat lang niet altijd een reden om het weg te editten. Je moet gewoon kijken waar grenzen liggen, en per discussie kunnen de grenzen gewoon iets anders liggen, afhankelijk van de situatie.
Totaal arbitrair dus. Ik zat er dus ook helemaal niet zo gek ver naast toen ik zei dat ze naar de persoon kijken en niet naar de inhoud.
pi_89672197
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:37 schreef ToT het volgende:

Je ziet toch dat ik hem vakkundig ontwijk. Ik heb nergens specifiek op hem ingegaan op het ene grapje hiervoor waar echt niemand over zal vallen.
pi_89672200
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Totaal arbitrair dus. Ik zat er dus ook helemaal niet zo gek ver naast toen ik zei dat ze naar de persoon kijken en niet naar de inhoud.
Ik val in herhaling: als users keer op keer het zelfde gedrag vertonen, ga je ook op een gegeven moment anders met hen om!
  woensdag 8 december 2010 @ 12:40:22 #134
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89672202
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:39 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Exact, alles is een complot. :*
The truth was in here.
pi_89672241
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Om aan te geven dat die loze opmerking prikkelend is inderdaad. (klaarblijkelijk was het kwaad al geschiedt)
Moet ik nou alle modgeheimen prijs gaan geven? ;)
Je beweerde in die post die ik ervoor quote dat je posts die enkel en alleen zijn om iemand een schaap te noemen wel zou modden.
  woensdag 8 december 2010 @ 12:49:23 #136
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89672516
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:41 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Je beweerde in die post die ik ervoor quote dat je posts die enkel en alleen zijn om iemand een schaap te noemen wel zou modden.
Nee, ik zei:
quote:
Word pas irritant als het dan steeds bij een enkele opmerking blijft met "dom schaap" , dat word dan weer wel geedit.
Kleine lettertjes.
The truth was in here.
  woensdag 8 december 2010 @ 12:56:52 #137
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_89672761
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:34 schreef ToT het volgende:
Je moet gewoon kijken waar grenzen liggen
Nou, okee dan, omdat jij het zegt.
zzz
pi_89792137
Is het nodig om 3 topics over wikileaks te hebben ipv 1 centraal wikileaks discussie topic?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_89795251
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 01:38 schreef Spezza19 het volgende:
Is het nodig om 3 topics over wikileaks te hebben ipv 1 centraal wikileaks discussie topic?
Even aanzien hoe het nu gaat. Mocht het beter zijn dat er 1 centraal topic komt dan zie je dat wel verschijnen, bedankt voor je feedback :)
pi_89811472
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:08 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld is vooral Bankfurt die met van alles strooit en zo goed als niks van hem wordt geedit en hij nog vrolijk met hetzelfde gedrag door post. ..
Heb je wel eens naar jezelf gekeken, en dat jij denkt met beargumenteerde redenaties te kunnen komen, OMDAT jij of iemand anders een DIPLOMA heeft, of heeft GESTUDEERD aan een universiteit of wat dan ook; of omdat iets WETENSCHAPPELIJK OFFICIEEL ergens in een boek staat; of omdat PROFESSOR xyz dat heeft gezegd.

BNW is er gelukkig om deze non-argumenten te doorbreken.

Daar is inzicht voor nodig, geen diploma's.
pi_89812974
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Heb je wel eens naar jezelf gekeken, en dat jij denkt met beargumenteerde redenaties te kunnen komen, OMDAT jij of iemand anders een DIPLOMA heeft, of heeft GESTUDEERD aan een universiteit of wat dan ook; of omdat iets WETENSCHAPPELIJK OFFICIEEL ergens in een boek staat; of omdat PROFESSOR xyz dat heeft gezegd.

BNW is er gelukkig om deze non-argumenten te doorbreken.

Daar is inzicht voor nodig, geen diploma's.
HELEMAAL mee eens: je hebt INZICHT nodig om dingen te kunnen bewijzen of te ontkrachten!
Gelukkig zijn de wetenschappen op die INZICHTEN gebaseerd en leer je op school om je inzicht te ontwikkelen in plaats van slaafs stof in je hoofd te stampen zoals men in China enzo doet.
Hier in het westen maakt men vrije denkers en geen domme volgers. Juist vrije denkers kunnen nieuwe uitvindingen doen of foutjes in de huidige wetenschappen opsporen en op te lossen.
Opleidingen zijn niet op leugens gebaseerd! Als dat zo zou zijn, zouden de studenten, die voor het behalen van hun diploma vaak unieke onderzoeken moeten bedenken, al heel snel op het bedrog stuiten en dat meteen blootstellen.
  zondag 12 december 2010 @ 08:13:22 #142
8372 Bastard
Persona non grata
pi_89825259
Mooi, ook weer uitgepraat dan. ^)
The truth was in here.
pi_90194424
Hoi.

Excuus maar ik maak er een zooitje van in het wikileaks topic. Mijn internetverbinding hapert en net als ik ergens op klik verspringt één en ander omdat de pagina dan pas volledig geladen is ofzo..

Eerst komt er maar één regel van een behoorlijke lap tekst door... en vervolgens wil ik die editten (en ik drukte echt op edit ipv quote) heeft hij de quote knop gepakt.

Het lijkt verdorie wel een complot!

Zou iemand met een kleurtje mijn troep op willen ruimen zodat het topic netjes blijft?

Dank je wel.
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
  maandag 20 december 2010 @ 20:31:35 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90196295
Ik heb je post even kort geedit, helaas stond niet je versie van er voor er anders had ik dat terug kunnen plaatsen voor je.
The truth was in here.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 21:48:09 #145
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90856811
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nonsens, het is gewoon het zoveelste anti Wilders/anti joden topic en met een zeer dun laagje BNW bovendien. Past beter in POL wmb.
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:36 schreef Bastard het volgende:

[..]

Prima, licht maar toe waarom dit onderwerp nou zo BNW is en niet in POL hoort.
Onderwijl is het topic al op slot geweest door krachtige reacties die niet BNW waren, steeds word het topic omhoog gehouden met magere dingetjes, nee ik zie geen rede voor een vervolg hier.
Ten eerste ben ik het niet eens met je mening dat 't het zoveelste anti-Wilders/antisemitische draadje zou zijn:
- het antisemitisme zie ik zo 1-2-3 niet terug om eerlijk te zijn, je hebt m.i. nog niet aangegeven waar het antisemitisme in dat topic nou uit zou moeten bestaan. En al mocht daar sprake van zijn, dan kun je dat toch modereren? Het hele onderwerp taboe verklaren vanwege enkele rotte appels lijkt me onterecht.
- dat je het een anti-Wilders topic vindt kan ik begrijpen maar dat lijkt me op zichzelf geen reden het uit BNW te verbannen, er is in BNW bijv ook een hele anti-farmaceutische reeks geweest over o.m. de Mexicaanse griep die min of meer parallel liep met verscheidene topics daarover in NWS. Hetzelfde gold voor de klimaathoaxdraadjes die in nog meer subfora welig tierden en dat nu nog steeds doen.

Waarom het een BNW onderwerp is:
- omdat het er zeer sterk op lijkt dat Wilders een dubbele loyaliteit heeft t.a.v. Nederland en Israel/joden, net zoals opvallend veel van zijn voormalige en huidige partijvertegenwoordigers.
- Wilders wordt o.m. gefinancierd door de pro-Israel lobby maar de precieze details worden geheim gehouden en geven redenen tot speculatie icm die dubbele loyaliteit. Immers: wie betaalt, bepaalt.
- Wilders' uitspraken over moslims zijn voor een groot deel van BNW-achtige snit, hij hangt nl een theorie aan dat moslims in Europa de boel heimelijk maar doelbewust komen overnemen en die complottheorie is op zichzelf al zuivere BNW-materie.

Deze drie zaken zijn voor sommigen voer om te denken dat Wilders wel eens door bepaalde machten betaald zou kunnen worden om die complottheorie over Moslims uit te (helpen) dragen, en met welk oogmerk? Om steun voor Westerse dan wel zionistische expansie in het M-O bijeen scharen misschien? Of anders om een bepaalde cultuur gestoeld op de zgn joods-christelijke traditie in 'ere' te herstellen in Nederland en Europa en deze van externe invloeden te zuiveren, al dan niet kwaadschiks? Of beide? Dit soort speculaties lijkt me nu precies het terrein van BNW. Dan mag jij wel vinden dat het topic met magere dingetjes omhoog wordt gehouden maar dan kun je bij elk onderwerp waar je zelf niet zoveel in ziet wel het topic wel sluiten, niet? Er zijn hier in BNW tig topicreeksen te vinden waar de discussie in een kringetje draait met zo af en toe een verfrissende noot (de 9/11-, klimaathoax- of vaccinatietopics bijv) maar ook gewoon open blijven.

Ik zie kortom niet hoe met enige moderatie er geen BNW topic over Wilders zou kunnen bestaan.
  woensdag 5 januari 2011 @ 08:32:10 #146
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90869190
Ik neem je goede post even in overleg en kom er op terug. In the meanwhile zag ik ook dat er al een derde deel geopend is.., die laat ik tot verdere besluitvorming openstaan.
The truth was in here.
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:59:04 #147
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90899066
Goed, overleg gehad en reacties verzameld.. topic blijft open maar wel het volgende meegeven:

- De voorgaande topics zijn meermaals gesloten geweest en weer heropend ook, dat geeft een beetje aan dat het geen soepele topics zijn. Het neigt naar anti semitisme, het zal er niet dik opliggen maar het sluimert, iets waar we goed moeten letten dus.

- Anti Wilders topic hoeft het ook niet te worden, gaat mij niet om de persoon want zal me aan de reet oxideren maar daar staat het topic natuurlijk niet voor in BNW, als je daar je mening over wil ventileren ga je dat in POL doen. In BNW willen we een topic wat wijst op een conspiracy een complot, en die moet gevoedt gaan worden met links en discussiepunten. Jij bent oa een voorvechter voor dit topic in BNW ipv POL, ik zou graag daar dan ook vanuit oa jou een oog daarop willen hebben.

Dat gezegd hebbende, we zijn er ook over eens dat de TT helemaal geen discussiewaarde heeft, het nodigt niet uit tot discussie wel op oneliners of het trekt volk aan die je niet wilt in je topic, zie bovenstaande punten.
De TT gaan we dus veranderen, ik stel voor nu "Wilders, een gefinancierd zionist?" mocht je op een nog uitnodigende TT komen, staan we open voor betere suggesties.
The truth was in here.
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:30:51 #148
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_90904845
Oké, bedankt :). Ik zal erop letten dat het niet in een POL topic verzandt, of dat het ontaardt in een onfris schijngevecht. De TT zoals-ie nu is vind ik prima, je kan er misschien ook "De geheime agenda van Wilders?" of "Wilders in de ban van de joodse/Israëlische/zionistische lobby?" (streep door wat je niet van toepassing acht) van maken.
  donderdag 6 januari 2011 @ 08:36:09 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_90919373
Ik weet het niet, het klinkt alle 3 als een Suske en Wiske verhaal "Wilders en de geheime zionistische zusters" , nee laat maar zo dan. ;)
The truth was in here.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:59:29 #150
31101 _Led_
pi_90921033
:D
zzz
pi_90921220
quote:
6s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef Bastard het volgende:
Ik weet het niet, het klinkt alle 3 als een Suske en Wiske verhaal "Wilders en de geheime zionistische zusters" , nee laat maar zo dan. ;)
"Geert Wilders en de geheimen van Zion". :')
pi_90921394
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

"Geert Wilders en de geheimen van Zion". :')
pi_91005710

complimentjes aan mijn bakker... gewoon omdat hij altijd de lekkerste broodjes bakt. (af en toe wel wat bruin met zijn jolige opmerkingen)
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
pi_91071414
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:22 schreef ToT het volgende:

[..]Opleidingen zijn niet op leugens gebaseerd! Als dat zo zou zijn, zouden de studenten, die voor het behalen van hun diploma vaak unieke onderzoeken moeten bedenken, al heel snel op het bedrog stuiten en dat meteen blootstellen.
Maar als ze dat doen krijgen ze vaak geen diploma !

Je krijgt bij de meeste (dus niet alle) opleidingen alleen een diploma als ze voldoende overtuigd zijn dat je bent geindoctrineerd in hun belang, anders niet.

Snappie ?
pi_91071685
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Je krijgt bij de meeste (dus niet alle) opleidingen alleen een diploma als ze voldoende overtuigd zijn dat je bent geindoctrineerd in hun belang, anders niet.

Snappie ?
En als ze hun diploma eenmaal hebben gehaald klappen ze niet uit de school omdat ze een (toekomstige) baan niet op het spel willen zetten?

Maarre....dit is FB! :)
pi_91072683
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef ToT het volgende:

[..]

En als ze hun diploma eenmaal hebben gehaald klappen ze niet uit de school omdat ze een (toekomstige) baan niet op het spel willen zetten?

Maarre....dit is FB! :)
Mijn complimenten ToT ! ^O^
pi_91074633
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Mijn complimenten ToT ! ^O^
En degenen die met pensioen gegaan zijn dan? :P Die willen weer niet gelynched worden voor al die jaren dat ze in het complot gezeten hebben?
Erg simpel bedacht allemaal. :) Alsof niemand een goed geweten zou hebben.

Maar laten we deze discussie ergens anders voeren. :)
  maandag 10 januari 2011 @ 09:46:35 #158
31101 _Led_
pi_91104781
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Snappie ?
Ja, ik snap dat dat de manier is waarop jij het voor jezelf rechtlult dat je geen diploma's en geen werk hebt.
zzz
  Moderator maandag 10 januari 2011 @ 09:49:51 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_91104850
FB, anyone?
  maandag 10 januari 2011 @ 10:02:26 #160
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91105134
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ja, ik snap dat dat de manier is waarop jij het voor jezelf rechtlult dat je geen diploma's en geen werk hebt.
Waar is deze flame nou voor nodig Led? Wat wil je nou bereiken,.. begrijp je BNW niet? Er zijn hier complottheoristen aanwezig, leef daar mee maar ga ze niet aanvallen!
The truth was in here.
  maandag 10 januari 2011 @ 10:26:05 #161
31101 _Led_
pi_91105755
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:02 schreef Bastard het volgende:

[..]

Waar is deze flame nou voor nodig Led? Wat wil je nou bereiken,.. begrijp je BNW niet? Er zijn hier complottheoristen aanwezig, leef daar mee maar ga ze niet aanvallen!
Laten we zijn opmerking nog eens lezen:
quote:
Wat Bankfurt doet is toch niks anders dan stellen dat als jij een diploma hebt, je "voldoende geindoctrineerd" bent en dus bij de slechterikken hoort.
Daar heb je geen enkel probleem mee, maar als ik aanstip dat dat slechts een excuus is om zijn eigen falen goed te praten mag dat niet ? :|W
zzz
  maandag 10 januari 2011 @ 10:43:16 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91106242
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Laten we zijn opmerking nog eens lezen:

[..]

Wat Bankfurt doet is toch niks anders dan stellen dat als jij een diploma hebt, je "voldoende geindoctrineerd" bent en dus bij de slechterikken hoort.
Daar heb je geen enkel probleem mee, maar als ik aanstip dat dat slechts een excuus is om zijn eigen falen goed te praten mag dat niet ? :|W
Ik reageerde ook vanuit je opmerkingen in het Bankfurt topic Led, als je er weer een persoonlijke missie van gaat maken om iemand te pakken die uit zn nek kwaakt dan ben ik je liever voor.
Ga er liever inhoudelijk op in dan via de zijlijn iemand in een kwaad daglicht te zetten..
The truth was in here.
  maandag 10 januari 2011 @ 11:26:28 #163
31101 _Led_
pi_91107432
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik reageerde ook vanuit je opmerkingen in het Bankfurt topic Led, als je er weer een persoonlijke missie van gaat maken om iemand te pakken die uit zn nek kwaakt dan ben ik je liever voor.
Ga er liever inhoudelijk op in dan via de zijlijn iemand in een kwaad daglicht te zetten..
via de zijlijn ? JIJ betrekt 2 topics op elkaar ! :D
En ik vind het persoonlijk best inhoudelijk om je mening te geven over waarom zo iemand als Bankfurt zulke domme uitspraken doet over opleidingen.

Afijn, dit is FB dus gaarne ergens anders vervolg.
zzz
pi_91109237
Dat Bastard 2 topics bij elkar betrekt hoort JUIST in FB thuis: dit is zijn feedback aan jou! ;)
Hoewel ik wel vind dat je een puntje hebt (over het bashen van diploma's), sta ik gewoon achter Bastard: dit is BNW. Als er een complottheorie bestaat dat alle opleidingen ter wereld niets meer is dan 1 groot brainwashsysteem en dat past dan ook weer in het hele complotplaatje, dan moet dit gewoon besproken kunnen worden. Inhoudelijk kritiek geven mag natuurlijk altijd, maar niet te veel op de persoon spelen.

Sprak een ex-mod :@
  maandag 10 januari 2011 @ 12:21:17 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91109329
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef ToT het volgende:
Dat Bastard 2 topics bij elkar betrekt hoort JUIST in FB thuis: dit is zijn feedback aan jou! ;)
Hoewel ik wel vind dat je een puntje hebt (over het bashen van diploma's), sta ik gewoon achter Bastard: dit is BNW. Als er een complottheorie bestaat dat alle opleidingen ter wereld niets meer is dan 1 groot brainwashsysteem en dat past dan ook weer in het hele complotplaatje, dan moet dit gewoon besproken kunnen worden. Inhoudelijk kritiek geven mag natuurlijk altijd, maar niet te veel op de persoon spelen.

Sprak een ex-mod :@
Nou dat dus inderdaad.. allemaal niet zo gek moeilijk toch? Is er een complot, hoever bedacht ook, prima, ga het er maar over hebben met elkaar. Maar probeer niet de complottheorist (leuk voor galgje) aan te pakken.
The truth was in here.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:47:09 #166
31101 _Led_
pi_91110169
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef ToT het volgende:
Inhoudelijk kritiek geven mag natuurlijk altijd, maar niet te veel op de persoon spelen.
Het punt is dat Bankfurt mensen met een diploma tot 'bad guy' bombardeert, maar iemand met een diploma dus niks over Bankfurt mag zeggen want dat is 'op de persoon spelen'.

Maar okee, dan zeg ik het wel anders :
alle mensen die denken dat je enkel een diploma krijgt als je genoeg geindoctrineerd bent in het belang van de machthebbende-overlords zijn schizofrene werkeloze losers die dat enkel als excuus gebruiken omdat ze zelf zo hard falen in het leven.

Ont-persoond en dan maar even toegepast op een grote groep mensen zoal Bankfurt dat ook doet.
Prima nu ? :P
zzz
pi_91110261
Nu nog dat "schizofrene werkeloze losers die dat enkel als excuus gebruiken omdat ze zelf zo hard falen in het leven." wat milder maken en je bent er! ^O^.
  maandag 10 januari 2011 @ 12:55:51 #168
31101 _Led_
pi_91110477
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef ToT het volgende:
Nu nog dat "schizofrene werkeloze losers die dat enkel als excuus gebruiken omdat ze zelf zo hard falen in het leven." wat milder maken en je bent er! ^O^.
meh, goeie tegenhanger voor "geindoctrineerde sheeple" ;)
zzz
pi_91114618
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Het punt is dat Bankfurt mensen met een diploma tot 'bad guy' bombardeert, maar iemand met een diploma dus niks over Bankfurt mag zeggen want dat is 'op de persoon spelen'.

Maar okee, dan zeg ik het wel anders :
alle mensen die denken dat je enkel een diploma krijgt als je genoeg geindoctrineerd bent in het belang van de machthebbende-overlords zijn schizofrene werkeloze losers die dat enkel als excuus gebruiken omdat ze zelf zo hard falen in het leven.

Ont-persoond en dan maar even toegepast op een grote groep mensen zoal Bankfurt dat ook doet.
Prima nu ? :P;
Ik heb nieuws voor jou; ik heb niks tegen diploma's.

ik faal niet in mijn leven; en ik heb ook diploma's en meer dan jij; maar ik heb ze niet nodig om mijn image op te poetsen.
  maandag 10 januari 2011 @ 14:41:36 #170
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91114762
Ik ruik de lucht van je ongewassen e-penis door mijn beeldscherm heen.
  maandag 10 januari 2011 @ 14:41:51 #171
31101 _Led_
pi_91114777
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik heb nieuws voor jou; ik heb niks tegen diploma's.
Behalve dan "dat je bij de meeste opleidingen alleen een diploma krijgt als ze voldoende overtuigd zijn dat je bent geindoctrineerd in hun belang" :')

quote:
ik faal niet in mijn leven; en ik heb ook diploma's en meer dan jij; maar ik heb ze niet nodig om mijn image op te poetsen.
Gaat ook niet lukken met de onzin die je uitkraamt, dan kun je bluffen wat je wilt maar geloven ga ik 't toch niet :)
zzz
pi_91115200
quote:
15s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:41 schreef Terecht het volgende:
Ik ruik de lucht van je ongewassen e-penis door mijn beeldscherm heen.
Je ruikt je bovenlip. w/
  maandag 10 januari 2011 @ 14:54:00 #173
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91115316
Constructief ook allemaal zeg, stelletje kinderen. :r
The truth was in here.
pi_91115619
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef Bastard het volgende:
Constructief ook allemaal zeg, stelletje kinderen. :r
idd. Nou zie ik pas waar led mee bezig is; de berichten hier na 9 januari kunnen maar beter worden opgeschoond.
  maandag 10 januari 2011 @ 15:53:53 #175
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_91117873
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:01 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

idd. Nou zie ik pas waar led mee bezig is; de berichten hier na 9 januari kunnen maar beter worden opgeschoond.
:')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_91120476
Het is inderdaad kinderachtig gebash, maar de vraag van Led is wel terecht. Ik zal hem in het desbetreffende topic plaatsen, in mijn eigen woorden! :)
pi_91169373
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou dat dus inderdaad.. allemaal niet zo gek moeilijk toch? Is er een complot, hoever bedacht ook, prima, ga het er maar over hebben met elkaar. Maar probeer niet de complottheorist (leuk voor galgje) aan te pakken.
Hier ben ik het zo erg mee eens! Ook al lukte me dit niet altijd, ik wil het wel altijd nastreven. Het gaat ook ten koste van veel topics. Ik ga je ff quoten in een ander topic, als je het niet erg vind.
  Moderator dinsdag 11 januari 2011 @ 17:45:27 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_91170205
Post van Typisch even hier neergezet:

Complotter richt slachting aan

Hoop dat degenen die veel topics verknoeien dit lezen en eens nadenken wat ze uitrichten met hun trollacties.
pi_91170674
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Want jij ridiculiseert nooit :+
En verder fb graag.
En on topic.
Ik zou zeggen laat maar zien dan :) Waar ik allemaal mensen rediculiseer. Ik denk dat dat je dat vast minder dan 15 sec zal kosten aangezien heel BNW en TRU vol staat met mijn troll posts.. Ik ga even mijn vriendin ophalen en als ik terugkom zie ik vast vanzelf wel een hele waslijst :)

Tot zo !
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:22:17 #180
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91171606
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen laat maar zien dan :) Waar ik allemaal mensen rediculiseer. Ik denk dat dat je dat vast minder dan 15 sec zal kosten aangezien heel BNW en TRU vol staat met mijn troll posts.. Ik ga even mijn vriendin ophalen en als ik terugkom zie ik vast vanzelf wel een hele waslijst :)

Tot zo !
Nou zullen die post aantallen misschien wel meevallen, andere zijn er beter en royaler in inderdaad. Maar als er wat te rellen valt ben je er vlot bij, niet? ;)
Ik denk dat Lavenderr daar ook een beetje op doelt eigenlijk.
The truth was in here.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:45:00 #181
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91175611
Het grote BNW met insiders vragentopic
Hij staat er als vervolg van de Bankfurt topics. Hoop dat het wat word.. misschien nog een uitbreiding nodig op de OP? Misschien kan iemand een leuke header knutselen?
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 11 januari 2011 @ 19:48:00 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_91175771
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
Het grote BNW met insiders vragentopic
Hij staat er als vervolg van de Bankfurt topics. Hoop dat het wat word.. misschien nog een uitbreiding nodig op de OP? Misschien kan iemand een leuke header knutselen?
Zullen we het heel lief aan ToT vragen? *)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 19:57:14 #183
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91176287
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zullen we het heel lief aan ToT vragen? *)
Die is wel heel goed met photoshop weet ik :@
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 11 januari 2011 @ 20:41:03 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_91178600
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Die is wel heel goed met photoshop weet ik :@
Ja, daarom. Die maakt vast een schitterende header, echt een reclame voor BNW ^O^

ToT please? :*
pi_91181501
Ik zou het alleen doen als je er dikke duiten voor krijgt ToT, wat denken die slavendrijvers hier wel niet. Het is verdomme net de Illuminati tempel.
pi_91182672
Whehehe is cool, maar geef me wel ff de tijd! ;)
  Moderator dinsdag 11 januari 2011 @ 21:47:07 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_91182862
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef ToT het volgende:
Whehehe is cool, maar geef me wel ff de tijd! ;)
Yes *O*
Hij doet het *O*
pi_91183034

Tot die tijd..
  dinsdag 11 januari 2011 @ 21:56:52 #189
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91183569
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:49 schreef Typisch het volgende:

Tot die tijd..
De nineties zijn terug :D!

_O_ WordArt _O_
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_91183637
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

De nineties zijn terug :D!

_O_ WordArt _O_
Lol.
pi_91185039
Ik weet niet of ik daar overheen kom hoor, maar ik doe mijn best! :P
pi_91187757

Errug fokking druk geworden! :') Ik kom in de shit met dingen weglaten zeg! _O- Okee die oliepomp zou weg kunnen, en die man behind the curtain komt ook niet echt tot z'n recht.

verder de link naar Saturnus en Satan ff gelegd, aangezien veel dingen rondom de Illuminati toch weer betrekkingen hebben op Satan.
Fake moonlanding, Reiki (wat dus ook gevaarlijk zou zijn), DNA voor gentech, en de rest lijkt me wel duidelijk! :)

Misschien dat die schaap er wel uit moet! :')

De tekst vind ik er ook ruk uitzien, daar ben ik nog mee bezig.
pi_91187997
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

Errug fokking druk geworden! :') Ik kom in de shit met dingen weglaten zeg! _O- Okee die oliepomp zou weg kunnen, en die man behind the curtain komt ook niet echt tot z'n recht.

verder de link naar Saturnus en Satan ff gelegd, aangezien veel dingen rondom de Illuminati toch weer betrekkingen hebben op Satan.
Fake moonlanding, Reiki (wat dus ook gevaarlijk zou zijn), DNA voor gentech, en de rest lijkt me wel duidelijk! :)

Misschien dat die schaap er wel uit moet! :')

De tekst vind ik er ook ruk uitzien, daar ben ik nog mee bezig.
Haha.. vet! Maar dat schaap... tja.. als je dan nooit meer beledigt bent als iemand het woord schaapje of sheeple gebruikt, dan moet ie gewoon blijven!! ^O^
pi_91188037
Ow en de MRI-scanner heb ik er ook in verwerkt! :P En H.A.A.R.P.
pi_91188408

Maar misschien hebben de insiders ook wensen over wat er in moet komen te staan? :)
Die MRI gaat er uit! :P

[ Bericht 34% gewijzigd door ToT op 11-01-2011 23:21:16 ]
pi_91192946
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Die laatste is stukken beter. Misschien een ideetje om de tekst eruit te laten en het geheel in een Demotivator-kader te plaatsen? Dan kan je ook meteen een leuke tagline erin gooien. :)

Verder kan misschien nog een reptillian, 'n verwijzing naar de families of getallen? Al vind ik 'm zo ook al prima. ^O^
pi_91193392
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Die laatste is stukken beter. Misschien een ideetje om de tekst eruit te laten en het geheel in een Demotivator-kader te plaatsen? Dan kan je ook meteen een leuke tagline erin gooien. :)

Verder kan misschien nog een reptillian, 'n verwijzing naar de families of getallen? Al vind ik 'm zo ook al prima. ^O^
Coolcool! :D
Nadeel van een motivational is dat-ie redelijk vierkant is. Een banner als deze moet wat platter zijn, toch? :)

Jah reptillians, families en getallen, goed idee!
Er was een bepaalde getallenreeks met een heel specifieke betekenis. Wat was dat ook al weer?
pi_91193530
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 00:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Coolcool! :D
Nadeel van een motivational is dat-ie redelijk vierkant is. Een banner als deze moet wat platter zijn, toch? :)
True, maar misschien dat je het zelf tot iets kan bewerken dat schikt. Van mij mag een banner trouwens best vierkant zijn...

quote:
Jah reptillians, families en getallen, goed idee!
Er was een bepaalde getallenreeks met een heel specifieke betekenis. Wat was dat ook al weer?
Geen idee. De Fibonacci-reeks? :P
pi_91193835
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]

Maar misschien hebben de insiders ook wensen over wat er in moet komen te staan? :)
Die MRI gaat er uit! :P
Je hebt de Codex er ook in verwerkt zie ik, nice.
  woensdag 12 januari 2011 @ 06:24:21 #202
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91198030
:D _O_
The truth was in here.
pi_91204527
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 01:08 schreef ToT het volgende:
Uiteraard! :P

[ afbeelding ]
Wat een vette collage _O_
pi_91204785
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 01:08 schreef ToT het volgende:
Uiteraard! :P

[ afbeelding ]
Wat een toffe banner ToT ^O^ *O*
pi_91204822
Misschien het lettertype nog wat aanpassen want dat vind ik wat minder BNW style en heel misschien een randje erom heen zetten :P
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:09:12 #206
31101 _Led_
pi_91207666
Wil iemand even een blik werpen in Complotter richt slachting aan ?
Lavenderr probeert het topic weer te laten ontsporen.

Dank.
zzz
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:19:21 #207
31101 _Led_
pi_91208077

Ik ben benieuwd naar die mooie balans, Bastard :)
zzz
pi_91208217
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef _Led_ het volgende:

woensdag 12 januari 2011 @ 13:24:50 #209
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91208311
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef _Led_ het volgende:

Sorry Led, credit tegoed is 0
Je kunt lullen wat je wilt, maar je bent moedwillig bezig om de boel te ondermijnen nu.. een grapje is leuk, en je weet dat je ver kan gaan maar mijn grens is bereikt nu.
Ik zal het vast wel allemaal ongetwijfeld door mijn gekleurde bril zien maar ik ken je langer als vandaag, het gaat gewoon om de boel op de spits te drijven, lullige opmerkingen maken en voor de rest proberen de regie te behouden in je trollerij.

Als je denkt dat je hier ons voor het blok mee kan zetten heb je het mis.
The truth was in here.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:27:21 #210
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_91208422
Dus schenkstroop en J0kkebr0k blijven buiten schot?
Onderstreep je hier nu niet het punt wat _led_ maakt, of ben ik te naïef?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_91208499
quote:
4s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:24 schreef Bastard het volgende:

[..]

Sorry Led, credit tegoed is 0
Je kunt lullen wat je wilt, maar je bent moedwillig bezig om de boel te ondermijnen nu.. een grapje is leuk, en je weet dat je ver kan gaan maar mijn grens is bereikt nu.
Ik zal het vast wel allemaal ongetwijfeld door mijn gekleurde bril zien maar ik ken je langer als vandaag, het gaat gewoon om de boel op de spits te drijven, lullige opmerkingen maken en voor de rest proberen de regie te behouden in je trollerij.

Als je denkt dat je hier ons voor het blok mee kan zetten heb je het mis.
Want jullie zijn almachtig? Het is gewoon ronduit treurig hoe jij en Lavenderr je gedragen in dat topic. Schenkstroop en Jokkebrok lopen daar ook te schelden en voegen helemaal niets on-topic toe en daar zeg je niks tegen, precies mijn eerdere punt over hoe oneerlijk jullie als moderator zijn.

Echt ik walg zolangzamerhand van jou keizertjes-gedrag.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:30:03 #212
31101 _Led_
pi_91208538
Doe 's even normaal joh, na dat gekissebis met jou (ja, je ging zelf ook lekker offtopic) : Complotter richt slachting aan
heb ik de hele tijd geprobeerd dat topic overeind te zetten en on-topic te krijgen.

Lees 't maar na, post voor post.

Geen zin in ?
Ook goed, maar praat dan geen onzin.

Wil je dat hele topic niet hebben ?
Prima, flikker 't maar op slot dan.

Maar het topic voort laten bestaan maar elke zinnige discussie afbreken, en mensen die moedwilig lopen gallen (jokkebrok, schenkstroop) niet eens noemen slaat gewoon nergens op.
zzz
pi_91208594
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Jumparound het volgende:
dit :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:33:33 #214
31101 _Led_
pi_91208707
Kom er maar in met die ban in 3, 2, 1....
zzz
pi_91208724
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 10:45 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ja, want iemand die niet gelooft in die wetenschappelijk onzin uitmaken voor een dom en onwetend volgzaam schaap is natuurlijk niet kwetsend. Dat gebeurt hier met grote regelmaat en daar heb ik jou nog nooit een opmerking over zien maken. Waarmee de rest van mijn post waar jij gekwetst op reageert direct onderbouwd is.

Hou toch op man. Als je wetenschappelijk onzin verkoopt en iemand wijst je daarop en je gaat vervolgens gewoon door, dan ben je een dwaas. En waarom wordt er dan op doorgegaan, precies, omdat die wetenschappelijk onzin vaak nodig is om een theorie staande te houden. Het is hier geen wetenschappelijk forum nee, dat was mij ook opgevallen, maar dat neemt niet weg dat wanneer je een theorie met feiten onderbouwt, die feiten wel moeten kloppen.

Daar kunnen we het niet over eens zijn, maar als jij dat niet vindt dan ben jij ook een dwaas in mijn ogen. En rot toch op met je EQ. Alsof die zolderkamercomplotbedenkers een hoog EQ hebben. Als je 24/7 videootjes aan het kijken bent over hoe een gebouw instort dan heb je geen hoog EQ.
En de onderbouwing:

quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

Dus als iemand beweert dat iets een feit is, maar het vervolgens niet onderbouwt dan is hij een trol? Nou. Dan zijn er een boel hier op BNW...... Maar natuurlijk ga ik dat niet aantonen. Ik heb het gezegd, dus is het een feit. Ik pas me snel aan aan mijn omgeving. Maar ga voor de grap voor de grap eens kijken in mijn Ik wil antwoord op mijn vragen!!' topic, ik heb een aantal scheldpartijen in post 177 samengevat, of post 206.
kortom: mijn compliment aan (met name) Bastard: Je bent gewoon een beroerde, partijdige en eenzijdige moderator.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:34:14 #216
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91208734
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:27 schreef Jumparound het volgende:
Ja die paar opmerkingen maken het verschil inderdaad zeg.. wat ik verwijderd heb zijn een flame en een troll, er staan er genoeg van beide heren die nog het voordeel van de twijfel hebben.. iets met in the heat of the moment, dus hoef ik de andere opmerkingen in dat toch al foute topic niet ook nog eens te editten.
The truth was in here.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:35:08 #217
31101 _Led_
pi_91208775
quote:
1s.gifOp woensdag 12 januari 2011 13:34dus hoef ik de andere opmerkingen in dat toch al foute topic niet ook nog eens te editten.
Iets met een aap en een mouw enzo.

Als je 't topic "toch al fout" vindt, flikker het dan gelijk dicht in plaats van daarom mensen geen kans te geven er normaal te discussieren.
Je zoekt nu gewoon een patsy :')
zzz
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:35:17 #218
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91208784
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

Nou doei he :*
The truth was in here.
pi_91208861
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja die paar opmerkingen maken het verschil inderdaad zeg.. wat ik verwijderd heb zijn een flame en een troll, er staan er genoeg van beide heren die nog het voordeel van de twijfel hebben.. iets met in the heat of the moment, dus hoef ik de andere opmerkingen in dat toch al foute topic niet ook nog eens te editten.
Dus die opmerkingen van je vriendjes in dat topi kunnen wel? Zielig figuur ben jij.

quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou doei he :*
Schattig hoor. Leuk he, om de baas te zijn. Thuis zeker niets te vertellen, zielig typetje.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:38:00 #220
31101 _Led_
pi_91208903
Nou nou, zeg, adem in, adem uit, het is maar internet hoor !

:)
zzz
pi_91208911
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:28 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Want jullie zijn almachtig? Het is gewoon ronduit treurig hoe jij en Lavenderr je gedragen in dat topic. Schenkstroop en Jokkebrok lopen daar ook te schelden en voegen helemaal niets on-topic toe en daar zeg je niks tegen, precies mijn eerdere punt over hoe oneerlijk jullie als moderator zijn.

Waar scheld ik? :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:39:20 #222
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91208959
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef Bastard het volgende:
Nou, ik weet niet wat er zo erg was aan die post van HoppaHoppa waarin hij tegen Lavenderr iets zei in de trant van:

"Ik denk dat je je nu dommer voordoet dan dat je bent."

Want ik vond dat namelijk een stuk milder dan jouw eigen opmerking naar mij toe (die ik tot nu toe maar genegeerd had):

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 14:05 schreef Bastard het volgende:
Dan ben je of een troll of gewoon dom.
Ik hoop dat eerste voor je.
en de trollopmerking van De_Kardinaal die daarop volgde.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:39:40 #223
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91208978
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef _Led_ het volgende:
Nou nou, zeg, adem in, adem uit, het is maar internet hoor !

:)
Ben je al toe aan je tweede bak popcorn? Kilo's vliegen er aan deze week denk ik he?
The truth was in here.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:40:21 #224
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91209015
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet wat er zo erg was aan die post van HoppaHoppa waarin hij tegen Lavenderr iets zei in de trant van:

Want ik vond dat namelijk een stuk milder dan jouw eigen opmerking naar mij toe (die ik tot nu toe maar genegeerd had):

[..]

Oh kom jij ook nog even ja :')
The truth was in here.
pi_91209038
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

[..]

Ik zei alleen maar dat Lavenderr slim genoeg was om te begrijpen dat wat ze gedaan had dom was. Dat moet inderdaad kunnen. Maar Bastardje is God op BNW en kan niet zo goed tegen kritiek.
pi_91209060
We hebben ze nu allemaal compleet.. Alleen mediaconsument en Bassos nog dan hebben we de volle groep _O_
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:41:55 #227
31101 _Led_
pi_91209078
Jongens, ik wil even kwijt dat ik 't echt supergezellig vind vandaag :P

Edit:
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Flammie het volgende:
We hebben ze nu allemaal compleet.. Alleen mediaconsument en Bassos nog dan hebben we de volle groep _O_
Dat bedoel ik w/
zzz
pi_91209079
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waar scheld ik? :)
Nou, ik zal het nuanceren. Je scheld inderdaad niet letterlijk, maar je roept wel een aantal off-topic dingen die bedoeld zijn om te flamen.
pi_91209098
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef _Led_ het volgende:
Jongens, ik wil even kwijt dat ik 't echt supergezellig vind vandaag :P
Ik ook, ik heb het gruwelijk naar mijn zin. Echt een leuk feestje.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:42:51 #230
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91209119
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Flammie het volgende:
Gelukkig waren jullie in een vroeg stadium al gemobiliseerd.
pi_91209123
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:41 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Nou, ik zal het nuanceren. Je scheld inderdaad niet letterlijk, maar je roept wel een aantal off-topic dingen die bedoeld zijn om te flamen.
Kusje op je kontje! :*
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:45:14 #232
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91209229
quote:
14s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:40 schreef Bastard het volgende:
Oh kom jij ook nog even ja :')
Ik had me inderdaad een paar dagen geleden voorgenomen om domme opmerkingen van jou in het vervolg te negeren.

Maar nu ik zie dat je een opmerking van Hoppahoppa zo erg vindt dat die weg moet, terwijl je zelf veel minder mildere opmerkingen plaatst naar anderen (of naar 'andere' (zonder 'n') zoals jij zou zeggen), kon ik me even niet beheersen :).

Maar ik probeer vanaf nu weer je domme opmerkingen te negeren, dus dan weet je hoe ik over je denk als ik niet op een trollpost van jou reageer he ;).
pi_91209240
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kusje op je kontje! :*
Dank je, ik heb net geharst, dan is het wat zachter voor je. Wel lekker, die lange neus in mijn poepgaatje. Ik wist niet dat jij daar van hield... ^)

Maar effe zonder gein, ik durf het best toe te geven als ik iets fouts zeg.
pi_91209533
En de volgende off-topic in hetzelfde topic die nog steeds staat:
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:49 schreef Salvad0R het volgende:
Wat een verzameling inferieure makke conformistische kuddedieren in dit topic. Useless eaters.
Bastard, mag die wel?
pi_91209561

Jullie weten wat te doen. Dit is gewoon een losse belediging, geen beargumentatie, niks.
Een losse flodder.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:52:46 #236
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91209581
Het begint onderhand aardig op een kleuterklasje te lijken.
  woensdag 12 januari 2011 @ 13:53:13 #237
31101 _Led_
pi_91209598
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
En de volgende off-topic in hetzelfde topic die nog steeds staat:

[..]

Bastard, mag die wel?
Ja, die zag ik ook al weer staan, vreselijk waardevolle opmerking ! :')

Probeer nu eens tegelijkertijd in dat topic te zeggen "Allemaal werkeloze schizofrenen met waanideeen !", heb je gelijk een ban aan je broek ;)
zzz
pi_91209770
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Probeer nu eens tegelijkertijd in dat topic te zeggen "Allemaal werkeloze schizofrenen met waanideeen !", heb je gelijk een ban aan je broek ;)
Daar ben ik ook bang voor. Ik durf dat dan ook niet... Misschien morgen, na een nachtje slapen.
pi_91209900
quote:
10s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Terecht het volgende:
Het begint onderhand aardig op een kleuterklasje te lijken.
Ja.
Men is er zelfs trots op en blij mee dat het ze gelukt is om er een feestje van te maken
Een feestje :')
pi_91209966
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja.
Men is er zelfs trots op en blij mee dat het ze gelukt is om er een feestje van te maken
Maar die opmerking blijft gewoon staan of word die ook aangepast? Ik vind hem persoonlijk niet kunnen en als je dat topic naleest kun je zelf zien wie er ONTOPIC is en wie er OFFTOPIC is dus daar valt ook niet omheen te draaien toch? :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:00:05 #241
31101 _Led_
pi_91209978
quote:

[..]

Ja.
Hey, het feestje is aan jou te danken hoor, daarvoor hadden we slechts een on-topic discussie :)
zzz
pi_91209980
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Buiten dat... het is niet eens waar :P
pi_91210011
quote:

[..]

Ja.
Je kunt je zinnige tijd natuurlijk ook gebruiken voor het verwijderen van de andere off-topic en in het laatste geval beledigende posts. Maar nee, jij zit hier een beetje gezellige berichtjes te versturen.
pi_91210023
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Flammie het volgende:

[..]

Maar die opmerking blijft gewoon staan of word die ook aangepast? Ik vind hem persoonlijk niet kunnen en als je dat topic naleest kun je zelf zien wie er ONTOPIC is en wie er OFFTOPIC is dus daar valt ook niet omheen te draaien toch? :)
Ik zou hem alleen al laten staan omdat jij zo graag wilt dat ie weg moet :P
pi_91210045
Ik zou ook wel willen weten waar die +1 note vandaan komt eigenlijk, iets zegt me dat er een vuil spelletje gespeeld wordt want ik ben NERGENS offtopic geweest afaik :)
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:01:59 #246
31101 _Led_
pi_91210075
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:59 schreef Flammie het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om.
Je ziet overduidelijk wat on-topic is en wat niet, maar dat is het punt niet - het gaat om gezicht-redden, niet om objectiviteit :P
zzz
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:02:07 #247
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_91210079
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Flammie het volgende:
Ik zou ook wel willen weten waar die +1 note vandaan komt eigenlijk, iets zegt me dat er een vuil spelletje gespeeld wordt want ik ben NERGENS offtopic geweest afaik :)
Ik denk dat er hier een Patsy rondloopt ;).
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:02:20 #248
31101 _Led_
pi_91210088
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zou hem alleen al laten staan omdat jij zo graag wilt dat ie weg moet :P
+1 voor jokkebrok de intrigant ;)
zzz
pi_91210089
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 13:52 schreef Flammie het volgende:

Jullie weten wat te doen. Dit is gewoon een losse belediging, geen beargumentatie, niks.
Een losse flodder.
Hij is weg. Bastard had een vlaag vna verstandsverbijstering denk ik... Maar geen waardeoordeel of note in dit geval.... alleen een simpel -nee-
  woensdag 12 januari 2011 @ 14:02:57 #250
31101 _Led_
pi_91210115
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Flammie het volgende:
Onbelangrijk, je hebt gewoon de verkeerde vrienden ;)

ook zo mooi dat Lavenderr boos werd op mij omdat ik vroeg waarom iemand me schizofreen noemde (dat vind ik op zich niet erg hoor, maar graag wel met opgaaf van redenen ;) ) - iemand die later toegaf gewoon verkeerd gelezen te hebben.

Afijn, die persoon bood nog even verontschuldigingen aan, dat wel.
Maar van Lavenderr krijgt ik vast ook nog wel een bloemetje.... toch ? ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door _Led_ op 12-01-2011 14:10:19 ]
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')