Hier ben ik het zo erg mee eens! Ook al lukte me dit niet altijd, ik wil het wel altijd nastreven. Het gaat ook ten koste van veel topics. Ik ga je ff quoten in een ander topic, als je het niet erg vind.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dat dus inderdaad.. allemaal niet zo gek moeilijk toch? Is er een complot, hoever bedacht ook, prima, ga het er maar over hebben met elkaar. Maar probeer niet de complottheorist (leuk voor galgje) aan te pakken.
Ik zou zeggen laat maar zien danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want jij ridiculiseert nooit![]()
En verder fb graag.
En on topic.
Nou zullen die post aantallen misschien wel meevallen, andere zijn er beter en royaler in inderdaad. Maar als er wat te rellen valt ben je er vlot bij, niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:57 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen laat maar zien danWaar ik allemaal mensen rediculiseer. Ik denk dat dat je dat vast minder dan 15 sec zal kosten aangezien heel BNW en TRU vol staat met mijn troll posts.. Ik ga even mijn vriendin ophalen en als ik terugkom zie ik vast vanzelf wel een hele waslijst
Tot zo !
Zullen we het heel lief aan ToT vragen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:45 schreef Bastard het volgende:
Het grote BNW met insiders vragentopic
Hij staat er als vervolg van de Bankfurt topics. Hoop dat het wat word.. misschien nog een uitbreiding nodig op de OP? Misschien kan iemand een leuke header knutselen?
Die is wel heel goed met photoshop weet ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zullen we het heel lief aan ToT vragen?
Ja, daarom. Die maakt vast een schitterende header, echt een reclame voor BNWquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die is wel heel goed met photoshop weet ik
Yesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:44 schreef ToT het volgende:
Whehehe is cool, maar geef me wel ff de tijd!
De nineties zijn terugquote:
Lol.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
De nineties zijn terug!
WordArt
![]()
Haha.. vet! Maar dat schaap... tja.. als je dan nooit meer beledigt bent als iemand het woord schaapje of sheeple gebruikt, dan moet ie gewoon blijven!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Errug fokking druk geworden!Ik kom in de shit met dingen weglaten zeg!
Okee die oliepomp zou weg kunnen, en die man behind the curtain komt ook niet echt tot z'n recht.
verder de link naar Saturnus en Satan ff gelegd, aangezien veel dingen rondom de Illuminati toch weer betrekkingen hebben op Satan.
Fake moonlanding, Reiki (wat dus ook gevaarlijk zou zijn), DNA voor gentech, en de rest lijkt me wel duidelijk!
Misschien dat die schaap er wel uit moet!
De tekst vind ik er ook ruk uitzien, daar ben ik nog mee bezig.
Die laatste is stukken beter. Misschien een ideetje om de tekst eruit te laten en het geheel in een Demotivator-kader te plaatsen? Dan kan je ook meteen een leuke tagline erin gooien.quote:
Coolcool!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Die laatste is stukken beter. Misschien een ideetje om de tekst eruit te laten en het geheel in een Demotivator-kader te plaatsen? Dan kan je ook meteen een leuke tagline erin gooien.
Verder kan misschien nog een reptillian, 'n verwijzing naar de families of getallen? Al vind ik 'm zo ook al prima.
True, maar misschien dat je het zelf tot iets kan bewerken dat schikt. Van mij mag een banner trouwens best vierkant zijn...quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Coolcool!
Nadeel van een motivational is dat-ie redelijk vierkant is. Een banner als deze moet wat platter zijn, toch?
Geen idee. De Fibonacci-reeks?quote:Jah reptillians, families en getallen, goed idee!
Er was een bepaalde getallenreeks met een heel specifieke betekenis. Wat was dat ook al weer?
Je hebt de Codex er ook in verwerkt zie ik, nice.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Maar misschien hebben de insiders ook wensen over wat er in moet komen te staan?
Die MRI gaat er uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |