"Geert Wilders en de geheimen van Zion".quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:36 schreef Bastard het volgende:
Ik weet het niet, het klinkt alle 3 als een Suske en Wiske verhaal "Wilders en de geheime zionistische zusters" , nee laat maar zo dan.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
"Geert Wilders en de geheimen van Zion".
Maar als ze dat doen krijgen ze vaak geen diploma !quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]Opleidingen zijn niet op leugens gebaseerd! Als dat zo zou zijn, zouden de studenten, die voor het behalen van hun diploma vaak unieke onderzoeken moeten bedenken, al heel snel op het bedrog stuiten en dat meteen blootstellen.
En als ze hun diploma eenmaal hebben gehaald klappen ze niet uit de school omdat ze een (toekomstige) baan niet op het spel willen zetten?quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Maar als ze dat doen krijgen ze vaak geen diploma !
Je krijgt bij de meeste (dus niet alle) opleidingen alleen een diploma als ze voldoende overtuigd zijn dat je bent geindoctrineerd in hun belang, anders niet.
Snappie ?
Mijn complimenten ToT !quote:Op zondag 9 januari 2011 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En als ze hun diploma eenmaal hebben gehaald klappen ze niet uit de school omdat ze een (toekomstige) baan niet op het spel willen zetten?
Maarre....dit is FB!
En degenen die met pensioen gegaan zijn dan?quote:
Ja, ik snap dat dat de manier is waarop jij het voor jezelf rechtlult dat je geen diploma's en geen werk hebt.quote:Op zondag 9 januari 2011 16:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Maar als ze dat doen krijgen ze vaak geen diploma !
Je krijgt bij de meeste (dus niet alle) opleidingen alleen een diploma als ze voldoende overtuigd zijn dat je bent geindoctrineerd in hun belang, anders niet.
Snappie ?
Waar is deze flame nou voor nodig Led? Wat wil je nou bereiken,.. begrijp je BNW niet? Er zijn hier complottheoristen aanwezig, leef daar mee maar ga ze niet aanvallen!quote:Op maandag 10 januari 2011 09:46 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat dat de manier is waarop jij het voor jezelf rechtlult dat je geen diploma's en geen werk hebt.
Laten we zijn opmerking nog eens lezen:quote:Op maandag 10 januari 2011 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar is deze flame nou voor nodig Led? Wat wil je nou bereiken,.. begrijp je BNW niet? Er zijn hier complottheoristen aanwezig, leef daar mee maar ga ze niet aanvallen!
Wat Bankfurt doet is toch niks anders dan stellen dat als jij een diploma hebt, je "voldoende geindoctrineerd" bent en dus bij de slechterikken hoort.quote:Je krijgt bij de meeste (dus niet alle) opleidingen alleen een diploma als ze voldoende overtuigd zijn dat je bent geindoctrineerd in hun belang, anders niet.
Ik reageerde ook vanuit je opmerkingen in het Bankfurt topic Led, als je er weer een persoonlijke missie van gaat maken om iemand te pakken die uit zn nek kwaakt dan ben ik je liever voor.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Laten we zijn opmerking nog eens lezen:
[..]
Wat Bankfurt doet is toch niks anders dan stellen dat als jij een diploma hebt, je "voldoende geindoctrineerd" bent en dus bij de slechterikken hoort.
Daar heb je geen enkel probleem mee, maar als ik aanstip dat dat slechts een excuus is om zijn eigen falen goed te praten mag dat niet ?
via de zijlijn ? JIJ betrekt 2 topics op elkaar !quote:Op maandag 10 januari 2011 10:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik reageerde ook vanuit je opmerkingen in het Bankfurt topic Led, als je er weer een persoonlijke missie van gaat maken om iemand te pakken die uit zn nek kwaakt dan ben ik je liever voor.
Ga er liever inhoudelijk op in dan via de zijlijn iemand in een kwaad daglicht te zetten..
Nou dat dus inderdaad.. allemaal niet zo gek moeilijk toch? Is er een complot, hoever bedacht ook, prima, ga het er maar over hebben met elkaar. Maar probeer niet de complottheorist (leuk voor galgje) aan te pakken.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef ToT het volgende:
Dat Bastard 2 topics bij elkar betrekt hoort JUIST in FB thuis: dit is zijn feedback aan jou!
Hoewel ik wel vind dat je een puntje hebt (over het bashen van diploma's), sta ik gewoon achter Bastard: dit is BNW. Als er een complottheorie bestaat dat alle opleidingen ter wereld niets meer is dan 1 groot brainwashsysteem en dat past dan ook weer in het hele complotplaatje, dan moet dit gewoon besproken kunnen worden. Inhoudelijk kritiek geven mag natuurlijk altijd, maar niet te veel op de persoon spelen.
Sprak een ex-mod
Het punt is dat Bankfurt mensen met een diploma tot 'bad guy' bombardeert, maar iemand met een diploma dus niks over Bankfurt mag zeggen want dat is 'op de persoon spelen'.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef ToT het volgende:
Inhoudelijk kritiek geven mag natuurlijk altijd, maar niet te veel op de persoon spelen.
meh, goeie tegenhanger voor "geindoctrineerde sheeple"quote:Op maandag 10 januari 2011 12:50 schreef ToT het volgende:
Nu nog dat "schizofrene werkeloze losers die dat enkel als excuus gebruiken omdat ze zelf zo hard falen in het leven." wat milder maken en je bent er!.
Ik heb nieuws voor jou; ik heb niks tegen diploma's.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Het punt is dat Bankfurt mensen met een diploma tot 'bad guy' bombardeert, maar iemand met een diploma dus niks over Bankfurt mag zeggen want dat is 'op de persoon spelen'.
Maar okee, dan zeg ik het wel anders :
alle mensen die denken dat je enkel een diploma krijgt als je genoeg geindoctrineerd bent in het belang van de machthebbende-overlords zijn schizofrene werkeloze losers die dat enkel als excuus gebruiken omdat ze zelf zo hard falen in het leven.
Ont-persoond en dan maar even toegepast op een grote groep mensen zoal Bankfurt dat ook doet.
Prima nu ?;
Behalve dan "dat je bij de meeste opleidingen alleen een diploma krijgt als ze voldoende overtuigd zijn dat je bent geindoctrineerd in hun belang"quote:Op maandag 10 januari 2011 14:38 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor jou; ik heb niks tegen diploma's.
Gaat ook niet lukken met de onzin die je uitkraamt, dan kun je bluffen wat je wilt maar geloven ga ik 't toch nietquote:ik faal niet in mijn leven; en ik heb ook diploma's en meer dan jij; maar ik heb ze niet nodig om mijn image op te poetsen.
Je ruikt je bovenlip.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:41 schreef Terecht het volgende:
Ik ruik de lucht van je ongewassen e-penis door mijn beeldscherm heen.
idd. Nou zie ik pas waar led mee bezig is; de berichten hier na 9 januari kunnen maar beter worden opgeschoond.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:54 schreef Bastard het volgende:
Constructief ook allemaal zeg, stelletje kinderen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 15:01 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
idd. Nou zie ik pas waar led mee bezig is; de berichten hier na 9 januari kunnen maar beter worden opgeschoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |