En ninja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Te laat.
Daatnaast is het ThirdPost, niet TriplePost.
quote:
Als ik in ONZ kijk is het wel Tripoquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Te laat.
Daatnaast is het ThirdPost, niet TriplePost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik was heul niet eens in 't vorige topic aan 't posten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef Tassiepassie het volgende:
kijk aan! ineens kunnen ze weer posten![]()
Stel luierikken die geen nieuwe maakten![]()
Oh en wiki aangepast weeral moet degene die met die UI's is begonnen deze wel eens af gaan maken
gezicht is op vakantie toch? en hij zei volgens mij iets dat nieuwe mensen hun eigen UI kunnen toevoegen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef Tassiepassie het volgende:
Oh en wiki aangepast weeral moet degene die met die UI's is begonnen deze wel eens af gaan maken
haaiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik was heul niet eens in 't vorige topic aan 't posten.
En: TASSIE!![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik in ONZ kijk is het wel TripoGeef me maar bewijs dat het niet zo is
Triplepost lijkt me eerder de derde post die hetzeflde is, net als een doublepost dat bij twee is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh als dat zo is dan heb ik niks gezegd dan is het hun eigen verantwoordingquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:38 schreef sproetjes het volgende:
[..]
gezicht is op vakantie toch? en hij zei volgens mij iets dat nieuwe mensen hun eigen UI kunnen toevoegen?
of brabbel ik nu helemaal onzin?
Er postte niemand meer na mij, en om dan nog meer te posten staat ook zo stomquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:37 schreef Tassiepassie het volgende:
Is Tassie gepakt door een Griek? Ieuw.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er postte niemand meer na mij, en om dan nog meer te posten staat ook zo stom![]()
Maar dankjewel voor het opnieuw leven inblazen van het topic
Ben je al weer helemaal hersteld van de Griek?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Is Tassie gepakt door een Griek? Ieuw.
nu heb ik zin in gyrosquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Joah, met echte verse Tzazikiquote:
Ik weet wat Freckles gaat eten vanavond!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Grieks Specialiteiten Restaurant Saloniki
Bosstraat 26, 6101 NX Echt
0475 489187
echt niet! Paros is zoveel lekkerderquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Grieks Specialiteiten Restaurant Saloniki
Bosstraat 26, 6101 NX Echt
0475 489187
Naar de grill?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weer waar ik mijn vrouw mee heen ga sleuren straks.
Ik ben er nog nooit geweest, dus ik zou niet weten welke beter is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
echt niet! Paros is zoveel lekkerder![]()
en die zit maar een km verder (Pey) dus
Ja!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef Tassiepassie het volgende:
Zeg halloik ben niet gepakt door een Griek,al is ''op z'n grieks'' wel uhm prettig
![]()
Ik had een glas wijn gedronken die blijkbaar niet meer goed was,wat resulteerde in 3 kilo afvallen op 1 weekend tijd en hondsberoerd zijn![]()
Maar ik voel me nu weer prima en heb vanmorgen al lekker bij de bejaarden in de tuintjes gewerkt en gisteren alles bij oma gepoetst ennnn alle eten blijft inmiddels weer binnen![]()
Dat was de samenvatting! Nog meer weten van me?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:46 schreef Tassiepassie het volgende:
Zeg halloik ben niet gepakt door een Griek,al is ''op z'n grieks'' wel uhm prettig
![]()
Ik had een glas wijn gedronken die blijkbaar niet meer goed was,wat resulteerde in 3 kilo afvallen op 1 weekend tijd en hondsberoerd zijn![]()
Maar ik voel me nu weer prima en heb vanmorgen al lekker bij de bejaarden in de tuintjes gewerkt en gisteren alles bij oma gepoetst ennnn alle eten blijft inmiddels weer binnen![]()
Dat was de samenvatting! Nog meer weten van me?
is goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar fijn dat het over is!![]()
Ehm, nu niet, maar mocht ik nog vragen hebben dan weet ik je te vinden![]()
Het gaat over seks, penetreren, penis, anus. En ik ben 12.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jonge, ieder het zijne he jeweettog omdat appel!
We leven niet meer in 2000 hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:51 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het gaat over seks, penetreren, penis, anus. En ik ben 12.
seksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:51 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Haha fuck ja. Lastig volhouden dat ik 12 ben na die pics.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:54 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
seks![]()
penetreren![]()
penis![]()
anus![]()
ik zie het probleem niet, sorry mister totempaal
Ik dacht dat iedereen het tegenwoordig al anaal deed op z'n 12equote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:51 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Op mijn 12 deed ik banaal.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen het tegenwoordig al anaal deed op z'n 12eBen je een laatbloeier?
echt niet! ivo moet gewoon niet zeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meteen een reden om de TT's maar gewoon af te schaffen.
TT's kunnen prima zijn, maar dan spreek je eventueel toch af dat er geen naamtopics meer geopend worden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
No way!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, dan was ik in de war, gelukkig maarquote:
Verkapte naamtopics mogen dan zeker wel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TT's kunnen prima zijn, maar dan spreek je eventueel toch af dat er geen naamtopics meer geopend worden?
Lijkt me wel toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verkapte naamtopics mogen dan zeker wel?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Naamtopics vind ik niet erg hoorIk zie die Fries alleen niet als iemand van ons, het blijft een buitenlander!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Naamtopics vind ik neit erg hoorIk zie die Fries alleen niet als iemand van ons, het blijft een buitenlander!
Niets aan de hand mopquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Jongens jeetje zeg wat boeit het nou een fuck of er een TT of niet ishet gaat om de gezelligheid IN het topic
![]()
Iedereen mag doen wat hij zelf wil als ze een nieuwe openen dus wel of geen TT maakt niet uit![]()
Verder vind ik een verjaardag een leuke reden voor een naamtopic en buiten dat is het idd niet aan te raden vanwege kliekjesvorming en afstoten van eventuele nieuwe medekletsers
zuurpruimquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Naamtopics vind ik niet erg hoorIk zie die Fries alleen niet als iemand van ons, het blijft een buitenlander!
Prima TT hoor. Maar een CC is ook al voldoende. Maar AA en BB ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Jongens jeetje zeg wat boeit het nou een fuck of er een TT of niet ishet gaat om de gezelligheid IN het topic
![]()
Iedereen mag doen wat hij zelf wil als ze een nieuwe openen dus wel of geen TT maakt niet uit![]()
Verder vind ik een verjaardag een leuke reden voor een naamtopic en buiten dat is het idd niet aan te raden vanwege kliekjesvorming en afstoten van eventuele nieuwe medekletsers
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets aan de hand mop![]()
En ik vond em ook gepast hoor
Ik snap je en ik snap jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
sorry ben ongesteld en sjaggo happerig irritant
![]()
En ik moest het ff kwijt
Bedankt dat je dit met ons deelt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
sorry ben ongesteld en sjaggo happerig irritant
![]()
En ik moest het ff kwijt
laterssssquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap je en ik snap jeMaar dacht zeg het toch even
![]()
En nu ga ik weer terug naar mijn bankLaters
Vochtverlies denk ik want ik zie er nog hetzelfde uit, alleen mijn maag is wat ingedeuktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef Ivo1986 het volgende:
Mare Tassie, waar kun jij 3 kilo afvallen?
quote:
En nou is het mooi geweest. HONGER.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
Schone jonkvrouwen zijn altijd welkom.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:41 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
![]()
in capslock/schift ingedrukt zelfs.wat een warm welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:04 schreef postmortum het volgende:
friezen
Nu moet ik denken aan Herman Finkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien. De Elfstedentocht...Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een leuke TT
Bedankt voor de felicitaties allemaal!
Fruit.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:05 schreef Tassiepassie het volgende:
aardbeien valt ook onder vers fruit dus die is ook lekker ja
Appelfantasie van Verbeek (Landgraaf/Kerkrade).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:43 schreef nattermann het volgende:
Ik heb zin in een stukje appelvlaai met zo'n hard schuim bovenop
Wat is er mis met eerstgenoemde dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:13 schreef Tassiepassie het volgende:
damn normaal alleen piemels vol in beeld in KPD, maar nu staan er toch echt mooie foto's tussen![]()
Het is vaak veel sexier als je het hele lichaam erbij ziet.quote:
Dat gaat niet met de webcam, dan moet ik eerst een fotograaf opduikelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is vaak veel sexier als je het hele lichaam erbij ziet.
Altijd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is vaak veel sexier als je het hele lichaam erbij ziet.
Ge het toch een vriendin?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dat gaat niet met de webcam, dan moet ik eerst een fotograaf opduikelen.
Nee, al enige tijd niet meer.quote:
Mja, nu je het zegt.quote:
Absolutely!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mja, nu je het zegt.Hoewel, héél soms kom ik weleens een uitzondering tegen.
Rifoki: het was niet bedoeld als request hoor.Maar we zien de foto's wel weer verschijnen.
Mn nummer 1 vlaai...en Schwarzwälder Kirsch - Tortequote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:59 schreef sproetjes het volgende:
puddingkruimelen
enige vlaai die ik eet
Nee mensen gewoon wat sproetjes zegt. Deze vlaai is het lekkerste.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:59 schreef sproetjes het volgende:
puddingkruimelen
enige vlaai die ik eet
Niet bepaald, gewerkt, maar serieus wat een kinderachtige kutwijven zijn die collega's van mijquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey die Zilver ! Nog wat meegemaakt ?
ik sta voor de lesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:10 schreef huize het volgende:
Rechts onder. Niet zo schreeuwerig qua kleur en logo.Wellicht iets te "open" qua rondbewegende lichaamsdelen.
Ik vind die grijze met roze ook wel leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:00 schreef sproetjes het volgende:
help es een kleurtje kiezen
moet straks toch een beetje snazzy voor de les staan
[ [url=http://i.ebayimg.com/02/!BrjJpZQB2k~$(KGrHqQH-CwEvDboUYt,BL0I1hYMQ!~~_1.JPG]afbeelding[/url] ]
ik twijfel eigenlijk tussen roze en blauw (normaal zou ik zwart kiezen..)
ga voor roze denk ikquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind die grijze met roze ook wel leuk eigenlijkMaar als ik tussen roze of blauw moet kiezen, dan roze
![]()
Opvallen kan ook subtielquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:11 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik sta voor de lesik moet juist een beetje opvallen
En terechtquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
de uren dat ik voor de groep sta ga ik juist eens niet voor subtiel
pink it isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En terechtDie roze is dan echt tof
Dan zal ik ook nog maar evenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:48 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ohja, dit ook nog, Alex! Nu het nog kan.
Ik ook. Morgen maar eens een thuiswerkdag voor mij. Dan kan ik een uurtje langer op bed blijven liggen gelukig.quote:
ik toch!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:20 schreef Rifoki het volgende:
Night allemaal!(mocht er uberhaupt nog iemand zijn.
)
Jij hoort er bij.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik toch!
maar ik hoor er niet bij las ik dus dat telt niet
Ik haal wel een vlaai jaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de visite is weer weg, het was weer als vanouds.. euhm.. bijzonder![]()
En aardbeienvlaai zaterdag Tas?Die ikmet Sistyria had was ZO lekker
Misschien kan ze je wel vertellen waar ze dei weg had
Ik ga morgen ff met de auto naar de garage, overleggen of het slimis de auto mee te nemen... Ben toch wle erg aan mn vrijheid gehecht, dus heb het niet zo op treinen.. zeker niet nu ik geen discman of mp3 speler oid heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik toch!
maar ik hoor er niet bij las ik dus dat telt niet
Wat werken. Nog 2 daagjes en dan vakantiequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:09 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Niet bepaald, gewerkt, maar serieus wat een kinderachtige kutwijven zijn die collega's van mij![]()
En jij?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik haal wel een vlaai ja![]()
Hier hebben ze ook heule lekkere![]()
Maar volgende keer gaan we met ze alle naar TLK!! Ik wil ook in de watten gelegd worden en dan mag hij gastheer zijn...Kom maar langs als ik in London zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja hoor, et toi?quote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja hoor, et toi?
Ik moet nu wel weer naar onder racen, ontbijten, aankleden, de hele zooi. Ik FoK weer op kantoor!
nouja idd, als je de kinderen op een jaar of 14 hoort praten denken dat het normaal is anaal, en trio enzquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen het tegenwoordig al anaal deed op z'n 12eBen je een laatbloeier?
Ik heb ook slecht geslapen, gister de eerste voetbal training gehad. Flink stuk gerend (5km in 26 minuten, met 1 grote heuvel en verschillende kleintjes). En derna nog veel buikspier en opdruk oefeningen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb echt bijzonder slecht geslapen vannacht. Ik was fitter voordat ik naar bed ging.
Niks gewend.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb ook slecht geslapen, gister de eerste voetbal training gehad. Flink stuk gerend (5km in 26 minuten, met 1 grote heuvel en verschillende kleintjes). En derna nog veel buikspier en opdruk oefeningen.
Rotnacht en heb spierpijn op de niet verwachte plekken, niet mijn benen en buik/armen maar mijn rugspieren doen pijn
Dat gaat er voor mij ook weer aankomen binnenkort. Na zo'n eerste trainingen ben ik altijd zo moe dat ik niet eens in slaap kan vallenquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik heb ook slecht geslapen, gister de eerste voetbal training gehad. Flink stuk gerend (5km in 26 minuten, met 1 grote heuvel en verschillende kleintjes). En derna nog veel buikspier en opdruk oefeningen.
Rotnacht en heb spierpijn op de niet verwachte plekken, niet mijn benen en buik/armen maar mijn rugspieren doen pijn
Mijn benen en armen toch wel want daar heb ik geen last van, ik zit nu alleen niet helemaal rechtquote:
Mijn conditie is na de zomer altijd minimaal en moet weer helemaal opgebouwd worden. Helaas zal ik mijn top wel niet meer gaan halen omdat ik vaak last blijf houden van m'n luchtwegen. Moet misschien ook maar weer een niveau lager gaan voetballenquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:08 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mijn benen en armen toch wel want daar heb ik geen last van, ik zit nu alleen niet helemaal recht
Nou gezellig ben jij zegquote:Op woensdag 28 juli 2010 05:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kom maar langs als ik in London zit![]()
Je had er anders nog een uur de tijd voor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:58 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhh en nog net op tijd om goedemorgen te zeggen![]()
![]()
Ja klopt,ik verkeek me een uurtjequote:Op woensdag 28 juli 2010 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je had er anders nog een uur de tijd voor.
Soep in de zomer, pff ik krijg in de zomer alleen een warm zakje zout af voor de rest echt niets...quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:02 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja klopt,ik verkeek me een uurtje
Vandaag hoef ik niet te koken, we gaan bij oma versgemaakte tomatensoep eten![]()
*nu eerst koffietijd*
Knap je juist van op en zo warm is het toch nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Soep in de zomer, pff ik krijg in de zomer alleen een warm zakje zout af voor de rest echt niets...
Tja, sta alweer een tijdje droogquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch echt iets anders.
PMquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Knap je juist van op en zo warm is het toch niet![]()
Je bent best wel een watje jij heoveral over zeuren
oh mooie naaktfoto....thanksquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
PM
Nu is het inderdaad niet echt warm.
ssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 11:37:43 ]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
ssst
oh wees gerust, ik hou hem voor mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn auto is kapot. Mijn broertje staat er ergens mee stil.
nee maar dankjewelquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef L.no het volgende:
[..]
heb ik al gezegd dat jouw UI erg mooi is?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee maar dankjewelik was die bewegende muzieknootjes zat en deze past wel bij me
Na je fobo hebben gezien: ja, dat klopt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee maar dankjewelik was die bewegende muzieknootjes zat en deze past wel bij me
De kabel valt dat toch wel mee, de plaat zou veel duurder uitpakken denk ik...quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik verwacht dat ik een nieuwe koppelingskabel aan kan gaan schaffen als ik dat zo hoor.
Is ook veel duurder, maar ik was in de veronderstelling dat ik 2 maanden terug mijn laatste onkosten zou hebben. Toen was het nog de vraag of ik deze zou blijven rijden of voor een andere zou gaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De kabel valt dat toch wel mee, de plaat zou veel duurder uitpakken denk ik...
Daar moet ik vast ook zo nu en dan mee aan de slag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik weet nog een in zeer goede staat verkerende Lada Niva te koop?
als er één iemand in nederland goed voor zijn Niva zorgt is hij het welquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar moet ik vast ook zo nu en dan mee aan de slag.
Mijn Golf is te koop.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:15 schreef postmortum het volgende:
ik heb al sinds de aanschaf problemen met mijn Seat , ik heb om ongever 7 weken waarvan die er 6 bij de garage heeft gestaan
Maar ik heb geen verstand van die auto's, dat is het probleemquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als er één iemand in nederland goed voor zijn Niva zorgt is hij het wel
En zo'n auto is leuk, maar niet voor je dagelijks vervoerquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar ik heb geen verstand van die auto's, dat is het probleem
ik ben er echt over na aan het denken als ik nog een paar keer naar de garage moet om het weer te verkopen , en dan weer hyanda lantra te gaan rijdenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn Golf is te koop.
De motor, turbo en koppeling is 2 jaar geleden helemaal vervangen.
De Hyundai Lantra bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben er echt over na aan het denken als ik nog een paar keer naar de garage moet om het weer te verkopen , en dan weer hyanda lantra te gaan rijden
mijn lantra bracht mij overal naar toe zondr problemenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De Hyundai Lantra bedoel je denk ik?vind dat een lelijke auto maja smaken verschillen
Dat moet elke goed onderhouden auto kunnen doen, het oog wilt ook wat, net als bij vrouwenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn lantra bracht mij overal naar toe zondr problemen
Wel als je de hele winter wil doorrijdenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En zo'n auto is leuk, maar niet voor je dagelijks vervoer![]()
Dat kon ik mijn mijn BMW e36 ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wel als je de hele winter wil doorrijden
ook een corset?quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag of morgen ook nog wat kleding binnen te krijgen.
mocht het erbij zitten dan wil ik wel een pic zien als je hem draagtquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn bestelling toch nog eens goed nakijken.
'S winters rijdt ie ook prima hoorquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Wel als je de hele winter wil doorrijden
Ghehehehe, cool!quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:04 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo gaan ze trouwens met een Zjiguli om in Adygeja:
[ afbeelding ]
Sorry, ken alleen de Russische typenamen.
Oeh, foto van het korset?quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Na rood en rood/zwart en wit/zwart nu deze besteld:
[ afbeelding ]
Dit keer dus een met stalen baleinen
hebben ze een buurtsuper bij jullie?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:22 schreef Tassiepassie het volgende:ik wil die optimel cocosdrink proberen maar hier hebben ze het weer niet in die klote buurtsuper!
Straks maar ff naar appie
ja een bagger C1000 die nooit heeft wat ik nodig hebquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
hebben ze een buurtsuper bij jullie?
komt naartuurlijk , omdat er zoveel gestolen wordt daarquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja een bagger C1000 die nooit heeft wat ik nodig heb
Een mooi korstetquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:22 schreef Tassiepassie het volgende:
ik wil die optimel cocosdrink proberen maar hier hebben ze het weer niet in die klote buurtsuper!
Straks maar ff naar appie
al die moeite voor iets meer dan een euroquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en Tassie, ze hebben een geld terug actie, dus je kunt em gratis testen
pics van nieuwe kapsel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef sproetjes het volgende:
toch maar even langs de kapper gegaan, niks bijzonders verdermaar tis wel leuk
hmmm ik vind kokos altijd lekker ruiken... maar smaken... misschien toch eens uitproberen..
sinds pinkpop ben ik verslaafd aan de limoen optimel... ofja nu de goedkope variant van de lidl dan
London is toch gezelligquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou gezellig ben jij zegen ik ben nog wel altijd zo lief als je hierheen komt
![]()
Wacht maar!
ohhh toppie!! Heb je sollicitaties gehad al?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
London is toch gezellig![]()
![]()
Komt wel goed als ik mijn eigen stek hebeerst een nieuwe baan en dat gaat de goede kant op !
Ik ga ook zometeen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef sproetjes het volgende:
toch maar even langs de kapper gegaan, niks bijzonders verdermaar tis wel leuk
hmmm ik vind kokos altijd lekker ruiken... maar smaken... misschien toch eens uitproberen..
sinds pinkpop ben ik verslaafd aan de limoen optimel... ofja nu de goedkope variant van de lidl dan
ik zit echt onder de puistenquote:
Leuk. En geen idee wat je moet meenemen, ik doe daar niet aan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef Rifoki het volgende:
Overigens, ik ga met name omdat: zaterdag date met een FoKster.
Wat mee te nemen, bonbons of rozen?
nu willen we natuurlijk weten wie! en ik zeg geen van beide, waarom zou je wat meenemen?.. en als je dan perse wat mee wil nemen dan toffe bloemenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef Rifoki het volgende:
Overigens, ik ga met name omdat: zaterdag date met een FoKster.
Wat mee te nemen, bonbons of rozen?
Okido! Wie dat is toch inmiddels algemeen bekend in de [Singles] topics. Ze staat in m'n sig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nu willen we natuurlijk weten wie! en ik zeg geen van beide.. als je perse wat mee moet nemen dan toffe bloemen
Jij ziet toch altijd goed uit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik zit echt onder de puistendus dat ga ik jullie even niet aandoen
tis niet heeeeel veel andersGewoon meer lagen en een kortere ponny
Op zaterdag zijn de winkels open, dus je zoekt van te voren even op waar je bloemen kunt kopen en dan kun je die daar van te voren even halen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Okido! Wie dat is toch inmiddels algemeen bekend in de [Singles] topics. Ze staat in m'n sig.
Maarr, bloemen, hoe neem ik die fatsoenlijk mee als ik 2,5 a 3 uur in de auto zit?
Doh, is ook logisch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn de winkels open, dus je zoekt van te voren even op waar je bloemen kunt kopen en dan kun daar die dan van te voren even halen.
Leukste cadeautje draag je al bij jequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Okido! Wie dat is toch inmiddels algemeen bekend in de [Singles] topics. Ze staat in m'n sig.
Maarr, bloemen, hoe neem ik die fatsoenlijk mee als ik 2,5 a 3 uur in de auto zit?
Maar eerst goodwill creeeren om dat uit te pakken toch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Leukste cadeautje draag je al bij je
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Leukste cadeautje draag je al bij je
Ja dat is waar! Nou dan doe je er chocosaus op ipv een doos bonbons meenemenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Maar eerst goodwill creeeren om dat uit te pakken toch.
Gewoon gelijk op tafel leggen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Maar eerst goodwill creeeren om dat uit te pakken toch.
I like the way you think!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja dat is waar! Nou dan doe je er chocosaus op ipv een doos bonbons meenemen
't cadeautje toch niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon gelijk op tafel leggen.
Die vinden het altijd waard. Met name omdat ze er zelf geld aan verdienen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet denk ik mijn hele koppeling gaan vervangen, het zat er ook wel een beetje aan te komen maar het is toch weer ¤ 400-500 die ik ook anders had kunnen besteden. Mijn vaste monteur vond het dat nog wel waard.
yeah right i wishquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij ziet toch altijd goed uit.
Als ik een andere aanschaf doet hij samen met zijn vriendin ook het onderhoud, dus qua inkomsten zal hij niet zoveel mislopen. Ken hem nu al lang genoeg om te weten dat hij daar gewoon eerlijk in kan zijn. Of ik nu of over anderhalf jaar een andere wagen aanschaf dat maakt hem niet gek veel uit natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die vinden het altijd waard. Met name omdat ze er zelf geld aan verdienen...
Komt de tijd van de maand er weer aan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yeah right i wishvoel me echt t toppunt van lelijk nu
stomme puisten aanval ineens...
@pistolen paultje: picz van die chick? we willen dr wel keurenen ik kom nooit in t singles topic
Wat voor bak heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik een andere aanschaf doet hij samen met zijn vriendin ook het onderhoud, dus qua inkomsten zal hij niet zoveel mislopen. Ken hem nu al lang genoeg om te weten dat hij daar gewoon eerlijk in kan zijn. Of ik nu of over anderhalf jaar een andere wagen aanschaf dat maakt hem niet gek veel uit natuurlijk.
neequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Komt de tijd van de maand er weer aan?
De tip: Stomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
neeheb echt al 2/3 maanden geen last meer gehad van een puistje ofzo en nu ineens wel.. hopelijk zijn ze snel weer weg
Seat Cordoba uit 1999. Niet echt een heel spannende wagenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat voor bak heb je eigenlijk?
ik ben al elke avond aan het wassen met teatree washgel, dan reinigingspul en daarna de olie eropquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De tip: Stomen.
En dan tea tree oil ertegenaan
Gewoon water koken, grote bak, water erin, handdoek eroverheen en kop eronderquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben al elke avond aan het wassen met teatree washgel, dan reinigingspul en daarna de olie erop
normaal werkt dat, maar ze zijn hardnekkig, misschien eens even de stomer bij mn ouders opzoeken
Ibiza met kont.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Seat Cordoba uit 1999. Niet echt een heel spannende wagen
Had daar in het verleden niet het budget voor, als ik straks werk heb wil ik wel voor iets mooiers gaan kijken.
Het nu het geld daarvoor niet echt beschikbaar. Ben nog een arme student op het moment.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ibiza met kont.
Als je geen geld hebt voor een andere, dan zou ik het gewoon laten repareren.
Ik wil ook wel met mijn kont op Ibiza zittenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ibiza met kont.
Als je geen geld hebt voor een andere, dan zou ik het gewoon laten repareren.
als ik voor t bier zorg mag ik dan mee?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met mijn kont op Ibiza zitten
ohja duhquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon water koken, grote bak, water erin, handdoek eroverheen en kop eronder
Dat is lekker, ook als je verkouden bent met eucalyptus erinquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon water koken, grote bak, water erin, handdoek eroverheen en kop eronder
Iddquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat is lekker, ook als je verkouden bent met eucalyptus erin
Gister telefoontje dat ze interesse in mij hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh toppie!! Heb je sollicitaties gehad al?
Klinkt goed allemaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef Tassiepassie het volgende:
Net lekker bij oma gegeten en daarna voor haar de afwas gedaan en fornuis gepoetst![]()
Nu ff interneppen en vanavond filmpie kijken op de bank
Tof!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister telefoontje dat ze interesse in mij hebben.dus ik hoor snel nog wat
Ja ik vind vast wel wat daarquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaalEn oma
[..]
Tof!Zou fijn zijn als je wat leuks vindt
![]()
Hmm das klote, met 400/500 ben je wel nog redelijk goedkoop uit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet denk ik mijn hele koppeling gaan vervangen, het zat er ook wel een beetje aan te komen maar het is toch weer ¤ 400-500 die ik ook anders had kunnen besteden. Mijn vaste monteur vond het dat nog wel waard.
oeh top! Ik ga duimen voor jequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister telefoontje dat ze interesse in mij hebben.dus ik hoor snel nog wat
Bijna weekendquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:19 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah wat een saaie kutdag, echt helemaal niks leuks vandaag...
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
als ik voor t bier zorg mag ik dan mee?
[..]
ohja duh
Zaterdag 5 uur = weekendquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bijna weekenddan kun je lekker uitgaan en zijn er zat dingen te doen
Pallets en fokquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef sproetjes het volgende:
whahaha mijn vader heeft hout weten te regelen voor op zolder, nu zitten daar ook pallets tussen die hij uit elkaar gaat slopen..
hij snapt niet waarom ik steeds heel hard moet lachen als ie zegt dat ie morgen weer wat pallets komt brengen
Nog niet echtquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is mooi
Al plannen voor het weekend?
Nou niet zo heel druk hoor ik heb maar klein huisje,maar heb toch vaak gasten dus was meer een grapjequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe druk gaat het worden dan
Iets bijzonders daar te doen ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nog niet echt![]()
Misschien zondagochtend naar Tessenderloo
Ik kom langs maar ik slaap dan echt thuis dus dan weet je dat al.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou niet zo heel druk hoor ik heb maar klein huisje,maar heb toch vaak gasten dus was meer een grapje![]()
Net 1,5 week een logeetje gehad en zaterdag ook weer 1 of 2
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kom langs maar ik slaap dan echt thuis dus dan weet je dat al.
Soort van zwarte markt, verdeeld over 3/4 hallen en buiten, broertje wil daar ff kijken voor een minibike/quad en sd-kaarten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iets bijzonders daar te doen ?
Zaterdag avond lekker met vriendinnen stappen geen optie ?
Dat is balen. Ga je zelf niet op vakantie ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Soort van zwarte markt, verdeeld over 3/4 hallen en buiten, broertje wil daar ff kijken voor een minibike/quad en sd-kaarten.
Vriendinnen zijn op vakantie
Ik ben al terug van vakantiequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is balen. Ga je zelf niet op vakantie ?
Je krijgt tenminste je ochtend/middag wel om op die markt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |