Hmm das klote, met 400/500 ben je wel nog redelijk goedkoop uit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet denk ik mijn hele koppeling gaan vervangen, het zat er ook wel een beetje aan te komen maar het is toch weer ¤ 400-500 die ik ook anders had kunnen besteden. Mijn vaste monteur vond het dat nog wel waard.
oeh top! Ik ga duimen voor jequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister telefoontje dat ze interesse in mij hebben.dus ik hoor snel nog wat
Bijna weekendquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:19 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah wat een saaie kutdag, echt helemaal niks leuks vandaag...
Tuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
als ik voor t bier zorg mag ik dan mee?
[..]
ohja duh
Zaterdag 5 uur = weekendquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bijna weekenddan kun je lekker uitgaan en zijn er zat dingen te doen
Pallets en fokquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef sproetjes het volgende:
whahaha mijn vader heeft hout weten te regelen voor op zolder, nu zitten daar ook pallets tussen die hij uit elkaar gaat slopen..
hij snapt niet waarom ik steeds heel hard moet lachen als ie zegt dat ie morgen weer wat pallets komt brengen
Nog niet echtquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is mooi
Al plannen voor het weekend?
Nou niet zo heel druk hoor ik heb maar klein huisje,maar heb toch vaak gasten dus was meer een grapjequote:Op woensdag 28 juli 2010 19:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe druk gaat het worden dan
Iets bijzonders daar te doen ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:29 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nog niet echt![]()
Misschien zondagochtend naar Tessenderloo
Ik kom langs maar ik slaap dan echt thuis dus dan weet je dat al.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou niet zo heel druk hoor ik heb maar klein huisje,maar heb toch vaak gasten dus was meer een grapje![]()
Net 1,5 week een logeetje gehad en zaterdag ook weer 1 of 2
Dat zeg je nuquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kom langs maar ik slaap dan echt thuis dus dan weet je dat al.
Soort van zwarte markt, verdeeld over 3/4 hallen en buiten, broertje wil daar ff kijken voor een minibike/quad en sd-kaarten.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iets bijzonders daar te doen ?
Zaterdag avond lekker met vriendinnen stappen geen optie ?
Dat is balen. Ga je zelf niet op vakantie ?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Soort van zwarte markt, verdeeld over 3/4 hallen en buiten, broertje wil daar ff kijken voor een minibike/quad en sd-kaarten.
Vriendinnen zijn op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |