Op mijn 12 deed ik banaal.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen het tegenwoordig al anaal deed op z'n 12eBen je een laatbloeier?
echt niet! ivo moet gewoon niet zeurenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meteen een reden om de TT's maar gewoon af te schaffen.
TT's kunnen prima zijn, maar dan spreek je eventueel toch af dat er geen naamtopics meer geopend worden?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
No way!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, dan was ik in de war, gelukkig maarquote:
Verkapte naamtopics mogen dan zeker wel?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TT's kunnen prima zijn, maar dan spreek je eventueel toch af dat er geen naamtopics meer geopend worden?
Lijkt me wel toch?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verkapte naamtopics mogen dan zeker wel?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Naamtopics vind ik niet erg hoorIk zie die Fries alleen niet als iemand van ons, het blijft een buitenlander!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Naamtopics vind ik neit erg hoorIk zie die Fries alleen niet als iemand van ons, het blijft een buitenlander!
Niets aan de hand mopquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Jongens jeetje zeg wat boeit het nou een fuck of er een TT of niet ishet gaat om de gezelligheid IN het topic
![]()
Iedereen mag doen wat hij zelf wil als ze een nieuwe openen dus wel of geen TT maakt niet uit![]()
Verder vind ik een verjaardag een leuke reden voor een naamtopic en buiten dat is het idd niet aan te raden vanwege kliekjesvorming en afstoten van eventuele nieuwe medekletsers
zuurpruimquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:01 schreef Ivo1986 het volgende:
Naamtopics vind ik niet erg hoorIk zie die Fries alleen niet als iemand van ons, het blijft een buitenlander!
Prima TT hoor. Maar een CC is ook al voldoende. Maar AA en BB ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Tassiepassie het volgende:
Jongens jeetje zeg wat boeit het nou een fuck of er een TT of niet ishet gaat om de gezelligheid IN het topic
![]()
Iedereen mag doen wat hij zelf wil als ze een nieuwe openen dus wel of geen TT maakt niet uit![]()
Verder vind ik een verjaardag een leuke reden voor een naamtopic en buiten dat is het idd niet aan te raden vanwege kliekjesvorming en afstoten van eventuele nieuwe medekletsers
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niets aan de hand mop![]()
En ik vond em ook gepast hoor
Ik snap je en ik snap jequote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
sorry ben ongesteld en sjaggo happerig irritant
![]()
En ik moest het ff kwijt
Bedankt dat je dit met ons deelt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
sorry ben ongesteld en sjaggo happerig irritant
![]()
En ik moest het ff kwijt
laterssssquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap je en ik snap jeMaar dacht zeg het toch even
![]()
En nu ga ik weer terug naar mijn bankLaters
Vochtverlies denk ik want ik zie er nog hetzelfde uit, alleen mijn maag is wat ingedeuktquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:10 schreef Ivo1986 het volgende:
Mare Tassie, waar kun jij 3 kilo afvallen?
quote:
En nou is het mooi geweest. HONGER.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:02 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
Schone jonkvrouwen zijn altijd welkom.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:41 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
![]()
in capslock/schift ingedrukt zelfs.wat een warm welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:04 schreef postmortum het volgende:
friezen
Nu moet ik denken aan Herman Finkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb je 't over Friezen, zo heb je 't over dooien. De Elfstedentocht...Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een leuke TT
Bedankt voor de felicitaties allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |