hebben ze een buurtsuper bij jullie?quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:22 schreef Tassiepassie het volgende:ik wil die optimel cocosdrink proberen maar hier hebben ze het weer niet in die klote buurtsuper!
Straks maar ff naar appie
ja een bagger C1000 die nooit heeft wat ik nodig hebquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:23 schreef postmortum het volgende:
[..]
hebben ze een buurtsuper bij jullie?
komt naartuurlijk , omdat er zoveel gestolen wordt daarquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja een bagger C1000 die nooit heeft wat ik nodig heb
Een mooi korstetquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:22 schreef Tassiepassie het volgende:
ik wil die optimel cocosdrink proberen maar hier hebben ze het weer niet in die klote buurtsuper!
Straks maar ff naar appie
al die moeite voor iets meer dan een euroquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en Tassie, ze hebben een geld terug actie, dus je kunt em gratis testen
pics van nieuwe kapsel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef sproetjes het volgende:
toch maar even langs de kapper gegaan, niks bijzonders verdermaar tis wel leuk
hmmm ik vind kokos altijd lekker ruiken... maar smaken... misschien toch eens uitproberen..
sinds pinkpop ben ik verslaafd aan de limoen optimel... ofja nu de goedkope variant van de lidl dan
London is toch gezelligquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:58 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Nou gezellig ben jij zegen ik ben nog wel altijd zo lief als je hierheen komt
![]()
Wacht maar!
ohhh toppie!! Heb je sollicitaties gehad al?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
London is toch gezellig![]()
![]()
Komt wel goed als ik mijn eigen stek hebeerst een nieuwe baan en dat gaat de goede kant op !
Ik ga ook zometeen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:53 schreef sproetjes het volgende:
toch maar even langs de kapper gegaan, niks bijzonders verdermaar tis wel leuk
hmmm ik vind kokos altijd lekker ruiken... maar smaken... misschien toch eens uitproberen..
sinds pinkpop ben ik verslaafd aan de limoen optimel... ofja nu de goedkope variant van de lidl dan
ik zit echt onder de puistenquote:
Leuk. En geen idee wat je moet meenemen, ik doe daar niet aan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef Rifoki het volgende:
Overigens, ik ga met name omdat: zaterdag date met een FoKster.
Wat mee te nemen, bonbons of rozen?
nu willen we natuurlijk weten wie! en ik zeg geen van beide, waarom zou je wat meenemen?.. en als je dan perse wat mee wil nemen dan toffe bloemenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:42 schreef Rifoki het volgende:
Overigens, ik ga met name omdat: zaterdag date met een FoKster.
Wat mee te nemen, bonbons of rozen?
Okido! Wie dat is toch inmiddels algemeen bekend in de [Singles] topics. Ze staat in m'n sig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:43 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nu willen we natuurlijk weten wie! en ik zeg geen van beide.. als je perse wat mee moet nemen dan toffe bloemen
Jij ziet toch altijd goed uit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:41 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik zit echt onder de puistendus dat ga ik jullie even niet aandoen
tis niet heeeeel veel andersGewoon meer lagen en een kortere ponny
Op zaterdag zijn de winkels open, dus je zoekt van te voren even op waar je bloemen kunt kopen en dan kun je die daar van te voren even halen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Okido! Wie dat is toch inmiddels algemeen bekend in de [Singles] topics. Ze staat in m'n sig.
Maarr, bloemen, hoe neem ik die fatsoenlijk mee als ik 2,5 a 3 uur in de auto zit?
Doh, is ook logisch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn de winkels open, dus je zoekt van te voren even op waar je bloemen kunt kopen en dan kun daar die dan van te voren even halen.
Leukste cadeautje draag je al bij jequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Okido! Wie dat is toch inmiddels algemeen bekend in de [Singles] topics. Ze staat in m'n sig.
Maarr, bloemen, hoe neem ik die fatsoenlijk mee als ik 2,5 a 3 uur in de auto zit?
Maar eerst goodwill creeeren om dat uit te pakken toch.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Leukste cadeautje draag je al bij je
quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Leukste cadeautje draag je al bij je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |