Knap je juist van op en zo warm is het toch nietquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Soep in de zomer, pff ik krijg in de zomer alleen een warm zakje zout af voor de rest echt niets...
Tja, sta alweer een tijdje droogquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch echt iets anders.
PMquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Knap je juist van op en zo warm is het toch niet![]()
Je bent best wel een watje jij heoveral over zeuren
oh mooie naaktfoto....thanksquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
PM
Nu is het inderdaad niet echt warm.
ssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2010 11:37:43 ]
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:35 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
ssst
oh wees gerust, ik hou hem voor mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balenquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn auto is kapot. Mijn broertje staat er ergens mee stil.
nee maar dankjewelquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef L.no het volgende:
[..]
heb ik al gezegd dat jouw UI erg mooi is?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee maar dankjewelik was die bewegende muzieknootjes zat en deze past wel bij me
Na je fobo hebben gezien: ja, dat klopt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:50 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
nee maar dankjewelik was die bewegende muzieknootjes zat en deze past wel bij me
De kabel valt dat toch wel mee, de plaat zou veel duurder uitpakken denk ik...quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik verwacht dat ik een nieuwe koppelingskabel aan kan gaan schaffen als ik dat zo hoor.
Is ook veel duurder, maar ik was in de veronderstelling dat ik 2 maanden terug mijn laatste onkosten zou hebben. Toen was het nog de vraag of ik deze zou blijven rijden of voor een andere zou gaan.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
De kabel valt dat toch wel mee, de plaat zou veel duurder uitpakken denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |