Ja dat is waar! Nou dan doe je er chocosaus op ipv een doos bonbons meenemenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Maar eerst goodwill creeeren om dat uit te pakken toch.
Gewoon gelijk op tafel leggen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Maar eerst goodwill creeeren om dat uit te pakken toch.
I like the way you think!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja dat is waar! Nou dan doe je er chocosaus op ipv een doos bonbons meenemen
't cadeautje toch niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon gelijk op tafel leggen.
Die vinden het altijd waard. Met name omdat ze er zelf geld aan verdienen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet denk ik mijn hele koppeling gaan vervangen, het zat er ook wel een beetje aan te komen maar het is toch weer ¤ 400-500 die ik ook anders had kunnen besteden. Mijn vaste monteur vond het dat nog wel waard.
yeah right i wishquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij ziet toch altijd goed uit.
Als ik een andere aanschaf doet hij samen met zijn vriendin ook het onderhoud, dus qua inkomsten zal hij niet zoveel mislopen. Ken hem nu al lang genoeg om te weten dat hij daar gewoon eerlijk in kan zijn. Of ik nu of over anderhalf jaar een andere wagen aanschaf dat maakt hem niet gek veel uit natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die vinden het altijd waard. Met name omdat ze er zelf geld aan verdienen...
Komt de tijd van de maand er weer aan?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:51 schreef sproetjes het volgende:
[..]
yeah right i wishvoel me echt t toppunt van lelijk nu
stomme puisten aanval ineens...
@pistolen paultje: picz van die chick? we willen dr wel keurenen ik kom nooit in t singles topic
Wat voor bak heb je eigenlijk?quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik een andere aanschaf doet hij samen met zijn vriendin ook het onderhoud, dus qua inkomsten zal hij niet zoveel mislopen. Ken hem nu al lang genoeg om te weten dat hij daar gewoon eerlijk in kan zijn. Of ik nu of over anderhalf jaar een andere wagen aanschaf dat maakt hem niet gek veel uit natuurlijk.
neequote:Op woensdag 28 juli 2010 18:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Komt de tijd van de maand er weer aan?
De tip: Stomen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
neeheb echt al 2/3 maanden geen last meer gehad van een puistje ofzo en nu ineens wel.. hopelijk zijn ze snel weer weg
Seat Cordoba uit 1999. Niet echt een heel spannende wagenquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat voor bak heb je eigenlijk?
ik ben al elke avond aan het wassen met teatree washgel, dan reinigingspul en daarna de olie eropquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De tip: Stomen.
En dan tea tree oil ertegenaan
Gewoon water koken, grote bak, water erin, handdoek eroverheen en kop eronderquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik ben al elke avond aan het wassen met teatree washgel, dan reinigingspul en daarna de olie erop
normaal werkt dat, maar ze zijn hardnekkig, misschien eens even de stomer bij mn ouders opzoeken
Ibiza met kont.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Seat Cordoba uit 1999. Niet echt een heel spannende wagen
Had daar in het verleden niet het budget voor, als ik straks werk heb wil ik wel voor iets mooiers gaan kijken.
Het nu het geld daarvoor niet echt beschikbaar. Ben nog een arme student op het moment.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ibiza met kont.
Als je geen geld hebt voor een andere, dan zou ik het gewoon laten repareren.
Ik wil ook wel met mijn kont op Ibiza zittenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ibiza met kont.
Als je geen geld hebt voor een andere, dan zou ik het gewoon laten repareren.
als ik voor t bier zorg mag ik dan mee?quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met mijn kont op Ibiza zitten
ohja duhquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon water koken, grote bak, water erin, handdoek eroverheen en kop eronder
Dat is lekker, ook als je verkouden bent met eucalyptus erinquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon water koken, grote bak, water erin, handdoek eroverheen en kop eronder
Iddquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:13 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat is lekker, ook als je verkouden bent met eucalyptus erin
Gister telefoontje dat ze interesse in mij hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ohhh toppie!! Heb je sollicitaties gehad al?
Klinkt goed allemaalquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:15 schreef Tassiepassie het volgende:
Net lekker bij oma gegeten en daarna voor haar de afwas gedaan en fornuis gepoetst![]()
Nu ff interneppen en vanavond filmpie kijken op de bank
Tof!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister telefoontje dat ze interesse in mij hebben.dus ik hoor snel nog wat
Ja ik vind vast wel wat daarquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaalEn oma
[..]
Tof!Zou fijn zijn als je wat leuks vindt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |