Hij is al een eeh... 'tijdje' niet bijgewerktquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:49 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde hem maken, maar hij bestaat al.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/H&M
Ja, jammer dat niet iedereen er iets mee deedquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:49 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde hem maken, maar hij bestaat al.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/H&M
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Tegan het volgende:
Fixed.
Als TS nu de OP terugzet dan klopt hij helemaal.
Met linkje naar de wiki dus.
Je vind ze te hoog? Of dacht je dat ik het over de schoenen had?quote:
Nee, dit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je vind ze te hoog? Of dacht je dat ik het over de schoenen had?
quote:
quote:In de Shop Online vind je nu veel afgeprijsde artikelen met kortingen die kunnen oplopen tot wel 50%. Dus haast je en sla je slag! Deze aanbieding geldt t/m 30/5 2010.
Ik heb maar een paar schoenen van H&M omdat ik (zeker op high heels) veel lekkerder loop op echt leerquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:00 schreef tliciouz het volgende:
Die schoenen zijn niet eens van de h&mhihi.
Leuk! die was begin maart sowieso in de kalvertoren ergens.. want toen heb ik hem gepast.. niet gekocht want heb een look a like van topshop!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:25 schreef Shaz het volgende:
Mijn laatst nieuwe H&M aankoop![]()
Was op een stedentrip in Boedapest, en daar hadden ze bij de H&M een zeer uitgebreide Pink Label collectie. Toen ik deze jurk zag was ik spontaan verliefd! Is een donkergrijze bodycon met metalen rondjes op de schouders. Heb em hier in Nederland nog niet gezien![]()
[ afbeelding ]
Ik wou hem ook bestellen, maar zag hem vandaag in de winkel liggen, ik vond de stof echt vreselijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:35 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem ook maar ga halen
Oh jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wou hem ook bestellen, maar zag hem vandaag in de winkel liggen, ik vond de stof echt vreselijk![]()
Heb zelf het 5 euro rokje gehaald in het zwart, en een maxi dress in zandkleur.. zal zo even een foto maken van de jurk, ik ben er echt verliefd op.lengte valt ook wel mee trouwens, ook al lijkt die 1000 kilometer lang
Fotofotofotofoto. Ik haat de h&m winkels hier in den haag, het is altijd een zooitje en de sales hoeken zijn er heel groot en lelijk. Maar ik ga van de week denk ik naar de h&m in den bosch bij mijn vriendje, hoop dat het daar beter is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wou hem ook bestellen, maar zag hem vandaag in de winkel liggen, ik vond de stof echt vreselijk![]()
Heb zelf het 5 euro rokje gehaald in het zwart, en een maxi dress in zandkleur.. zal zo even een foto maken van de jurk, ik ben er echt verliefd op.lengte valt ook wel mee trouwens, ook al lijkt die 1000 kilometer lang
Wauw wat een mooiequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
hij raakt echt neeeet de grond, bijna niet. ik vind hem zo leeeeukik krijg hem alleen niet zo leuk op de foto
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wow wat een leuke jurk zeg!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
hij raakt echt neeeet de grond, bijna niet. ik vind hem zo leeeeukik krijg hem alleen niet zo leuk op de foto
Wauwquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Huidskleur en kleur van de jurk matchen goed met elkaar. Mooi!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo mensen, ben ik ook weer eens!
Ik heb een vraagje! Moet nog ¤ 6,40 aan administratiekosten en weet ik veel wat betalenAlleen ik heb de factuur weggegooid en weet ook niet welk nummer ik altijd in moet voeren bij de acceptgiro. Kan ik gewoon via internetbankieren en dan bij 'Mededelingen' "Klantnummer 1234567890" invoeren en komt het dan goed? Weet iemand dat?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo mensen, ben ik ook weer eens!
Ik heb een vraagje! Moet nog ¤ 6,40 aan administratiekosten en weet ik veel wat betalenAlleen ik heb de factuur weggegooid en weet ook niet welk nummer ik altijd in moet voeren bij de acceptgiro. Kan ik gewoon via internetbankieren en dan bij 'Mededelingen' "Klantnummer 1234567890" invoeren en komt het dan goed? Weet iemand dat?
Staat je ook echt heel goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hahah dankjequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh Pumpkin die jurk vind ik echt SUPERlelijk maar hij staat je wel geweldig. En dat is dus twee keer zo positief want als jij zo'n ding mooi kan maken ben je geweldig.
Oeh! Wat een leeeeeeeeeeukkeeeequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Danku ^^quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh! Wat een leeeeeeeeeeukkeeeeStaat je goed!
Het is de grijze, in maat s!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef Linnie20v het volgende:
@ PF, is dat de blauwe variant?
Ik heb zelf de grijze gehouden, maar doe dan een tailleriem om dan mag het een beetje groot zijn. (Zelfs met de kleinste maat is het groot...)
AFRONDEN NU!!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:30 schreef heaven7 het volgende:
Mogguh! zijn sale artikelen al voor jou gereserveerd als ze je in je shoppingbag pleurt? Of moet je dan als een idioot ook de bestelling gaan afronden?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
AFRONDEN NU!!!!
Gewoon per artikel naar de kassa, afronden, volgende artikel!!
Oke dan is het goed. Ik vergeet de reactie van vriend maar niet toen ik de blauwe variant aan had....quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
AFRONDEN NU!!!!
Gewoon per artikel naar de kassa, afronden, volgende artikel!!
Ja precies, dat doe ik ook vaak. Dan ben je er sneller bij idd!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:38 schreef Linnie20v het volgende:
Yes! Bestelling is gesorteerd
Allemaal jasjes passen vanmiddag!!!!
@ Heaven7, het is ook niet goed maar als je weet hoe je moet H&M shoppen gaat het prima!!
Tip van flip, plaats alles wat je wil hebben (maar niet in je maat is) in het verlanglijstje....gewoon een andere maat...mocht je dan s'morgens op de site komen hoef je niet te zoeken.
Verlanglijstje klik item van je keuze klik maat veranderen klik in mandje klik gauw naar kassa klik!!
Is die niet met zo'n wit label? Ik heb daar ook wat shirtjes van. Ze zijn met zijde. Hij staat je in ieder geval heel goed!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef Opdekop het volgende:
Morgen of maandag krijg ik dat blazertje binnen met 1 knoop en omgeslagen mouwtjes. Isie moooi?
Even batterijen zoekenquote:
ahhh ok dan zit ik er nog niet aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:55 schreef Linnie20v het volgende:
@ Tassiepassie,
als je over je limiet heen zit zie je onderaan bij je nog niet geleverde bestelling in rode letters staan dat je een kialapunt moet kiezen.
Heel erg leukquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:41 schreef Opdekop het volgende:
Ik kan nooit kiezen nee hahaha heb inderdaad veel kleurtjes
-----
[ afbeelding ]
-----
Van achteren:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:55 schreef Tassiepassie het volgende:
...is de schuld van H&M met dat in behandeling laten en de mogelijkheid om dingen erbij te gooien
Haha erg he, als het zo tegenvalt? Ik had dat met die playsuit met panterpint.. ik aan gedaan, serieus ik had wel Anita kunnen hetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:52 schreef Linnie20v het volgende:
O M G die jumpsuit is echt leeeeelijk!!!!!
Ik heb het gauw weer in de doos gestopt want was niet om aan te zien
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:52 schreef Linnie20v het volgende:
O M G die jumpsuit is echt leeeeelijk!!!!!
Ik heb het gauw weer in de doos gestopt want was niet om aan te zien
Als je 's ochtends kijkt is er aangevuld en zijn alle maten er weer, als het goed is en je op tijd bentquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
OMG. ik zag daarstraks zo'n toffe maxidress, met zo'n heule mooie print. maar het was alleen nog maar maatje 40, en hij had een kleine rits aan de voorkant, dat vond ik wel lelijkmaar verder was die heul mooi
ohja, mijn bestelling is gesorteerd, hoe lang duurt het dan nog ongeveer voordat ik hem krijg
HAHAHAquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
@ Debsterr, ja erg he![]()
Stof is erg lelijk, tis gewoon heul cheap! Ik zag echt niet uit!!!
@ Enfermera, Lelijk!!!
Je moet hem voor de gein eens bestellen , bah!
@ Pumpkin, als het echt gesorteerd staat dan komt ie morgen als alles goed gaat!
Volgensmij wordt ie dan idd morgen met de chauffeur meegegeven, als het goed is heb je 'm dan morgen ja!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
dit staat er nu..ik hoop dat die morgen binnenkomt. ik word denk ik echt verliefd op het jasje
Die foto's heb ik ook gezien op haar blog jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
pumpkin; heb jij niet een aan-foto van dat paillettenjasje van iemand ofzo?;o
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto van oranje oerlelijk ding.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:30 schreef Linnie20v het volgende:
Misschien moeten we lootjes trekken om wie welk lelijk kledingstuk gaat bestellen !!!!
Foto's maken en dan gaan we die mooi in een H&M topique posten
Had ik idd wel eens gezien op ellegirl forumquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
pumpkin; heb jij niet een aan-foto van dat paillettenjasje van iemand ofzo?;o
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto van oranje oerlelijk ding.
ik laat hem er wel mooi uitzien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Sorry, ik moet zeggen dat ik het een oerlelijk ding vind.
waarom is ze niet zo tof?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja die had ik inderdaad al gezien bij haar. Ik vond hem niet zo mooi staan, maar ik vind haar ook niet zo tof. Misschien is dat het.Heb geen foto van het jasje verder, zal wel even zoeken!
ik irriteer me gewoon een beetje aan haar hoofdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waarom is ze niet zo tof?
ik vind haar haar,bronshuid( bruiner?)en kin/lippen niet zo mooi.
just being honest![]()
pump; bedankt voor de foto's :] en ik denk dat jij het er wel wat beter uit laten zien dan die anderen.
het is net of je heel brede heupen hebt vind ik, terwijl dat echt niet zo isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ohhh ik heb de foto gevonden van die zwarte maxi dress die ik nog wou laten zien
zo staat die ook leuk als je vindt dat die te zoutzakkerig is
[ afbeelding ]
Maak jij hem?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:58 schreef karoltje het volgende:
Wordt het niet tijd voor een leuk topic over fashionblogs?
Ja doe ik wel (morgen dan denk ik), ik ken alleen niet zo heul veel blogs maar zal 'n leuk beginnetje proberen te maken!quote:
ooh ik dacht alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
dat ben ik nietkwam die foto tegen op een ander forum!
Zal wel lukken denk ik, had hem net ook even met hakken aan, denk 10 centimeter, en hij was nog een beetje lang. denk ook dat het er vanaf hangt hoe de jurk op je lichaam valtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik ben 1.75 en ik vind die jurk echt tof maar dan zal het wel hoogwater worden?
Mja mn bovenlichaam is echt een maatje 32quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:22 schreef heaven7 het volgende:
Dat jasje is foutJurk is wel mooi! Ben jij dan zo dun?
Ik ben iets langer dan jij en bij mij komt 'ie tot de grond dus geen hoog water problemsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:33 schreef P.F het volgende:
Ik ben 1.75 en ik vind die jurk echt tof maar dan zal het wel hoogwater worden?
Volgens mij kan ik wel je ondergoed er doorheen zien,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Zal wel lukken denk ik, had hem net ook even met hakken aan, denk 10 centimeter, en hij was nog een beetje lang. denk ook dat het er vanaf hangt hoe de jurk op je lichaam valt
Yeah, maar in het echt zie je er niets vanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 16:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel je ondergoed er doorheen zien,?
Zoalsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:01 schreef karoltje het volgende:
We kunnen wel een meet houden en dan doen we allemaal onze soepjurk aan.
Allemaal Darth Vadertjes op een rijquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik zie ons al staan met al die zwarte jurken![]()
Ik heb de zwart/wittequote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik zie ons al staan met al die zwarte jurken![]()
Ik vind trouwens dat je deze moet houden, onwijs vet jasje!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
en het jasje.. ik denk dat die toch terug gaat, hoe erg ik ook verliefd ben op de kleurtjesdat wordt maar een mooi vintagje jasje zoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien kan je de grotere maat jurk gewoon iets innemen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:58 schreef Miffy1 het volgende:
Ik had deze jurk besteld maar bij mij zweeft hij echt nog 10/15 cm boven mijn enkels (1.77, S). Vraag me af of dat model gewoon niet zo lang is of dat ze een L oid draagt die aan de achterkant is vastgezet. Best jammer want ik vind de jurk echt leuk maar bij mij lijkt het net of ik hem te klein heb gekocht. Een M of L voor meer lengte gaat hem ook niet worden vanwege te kleine boobies![]()
[ afbeelding ]
Deze is in het echt leuker dan verwacht, had hem meebesteld omdat hij in de sale maar 14,95 kost. Bij dat model lijkt het net een pyjama, volgens mij heeft ze echt een 40 aan of zo aan lengte van de mouwen te zien. Ik heb een 36 genomen en op bijv. een losse spijkerbroek staat het echt liev
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, het was vandaag mooi weer en het vakantiegeld is binnen, het was dus wel extreem druk vandaag denk ik overalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:27 schreef heaven7 het volgende:
Het is in alle H&M's druk op zaterdag
Ik zoek een jurkje die ze alleen online hebben en pas half juni leverbaar isHeb de bestelling een maand terug al geplaatst! Met als resultaat dat ik de inhoud van die bestelling al 7! ja echt, keer veranderd heb
@Pumpkin: stomme mooie dunnert![]()
Ik heb ook zo'n lange,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:16 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heb de zwart/witte. (Wil die zwarte eigenlijk ook nog gaan kopen
)
Ja ik ga er nog een nachtje over slapenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:17 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat je deze moet houden, onwijs vet jasje!
Ik vind het ook vreselijk en totaal niet flatterend! Vind het nog het meeste lijken op een uit de kluiten gewassen nachthemd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Oh die lange jurken, wat verschrikkelijk![]()
Dat is ook de enige gelegenheid wanneer je zoiets mag dragen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:40 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreselijk en totaal niet flatterend! Vind het nog het meeste lijken op een uit de kluiten gewassen nachthemd.
Ik fiets niet naar schoolquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:32 schreef electronique het volgende:
ik vind die soepjurk leuk maar wanneer draag je hem? Naar school is niet echt handig (op de fiets enzo) en tijdens uitgaan eigenlijk ook niet
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:33 schreef karoltje het volgende:
Ik heb wel eens gefietst met een witte lange rok, scheurde de onderste helft eraf.
Maar goed ik heb nu n oto.
oh mijn godquote:Op zondag 30 mei 2010 01:33 schreef karoltje het volgende:
Ik heb wel eens gefietst met een witte lange rok, scheurde de onderste helft eraf.
Maar goed ik heb nu n oto.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoalsomschreef: "Je lijkt Darth Vader wel."
moooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
mijn pakje is binnen.
die jas, ik weet niet wat ik er van vind. ik weet niet of die gewoon niet bij de jurk past, of dat ik hem lelijk vind. en de jurk vind ik in het echt wel mooi, maar ik krijg hem gewoon niet op de foto, dan lijkt ik echt maatje anorexia..
enige twee normale fotos van de jurk, die andere foto's durf ik gewoon niet te plaatsen, zo eng mager lijk ik daar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en het jasje.. ik denk dat die toch terug gaat, hoe erg ik ook verliefd ben op de kleurtjesdat wordt maar een mooi vintagje jasje zoeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 mei 2010 09:46 schreef Linnie20v het volgende:
Zo deze jas hou ik wel
[ afbeelding ]
De beige blazer uit de garden collectie is ook erg lelijk, stomme stof, vormloos gewoon bah!
Ik weet dat t een boyfriend-fit moet voorstellen, maar dit leek eerder bigmama-fit
Waar heb je deze jas gevonden? Mooi!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:46 schreef Linnie20v het volgende:
Zo deze jas hou ik wel
[ afbeelding ]
De beige blazer uit de garden collectie is ook erg lelijk, stomme stof, vormloos gewoon bah!
Ik weet dat t een boyfriend-fit moet voorstellen, maar dit leek eerder bigmama-fit
Oh dat is juist nog toffer idd. Ik wacht nog ff tot sale denk ik..quote:Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef Linnie20v het volgende:
Staat gewoon op de site, alleen issie steeds in alle kleuren uitverkocht.
Code voor de beige, 62-8891
Disclaimer, de knopen van de jas zijn niet beige maar donker![]()
Wat het contrast wel leuk maakt vind ik.
Die H&M, ik vind die echt helemaal niet leuk!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef Tamashii het volgende:
Vanmiddag efkes naar de h&m in Ede geweest, 5 euro rokje gehaald in diepgrijs, paar shirtjes en een jurkje waarvan zij zeggen dat het een slaapding is.
Dat had ik laatst ook, heb er even over gemaild en toen hebben ze het verrekend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Normaal was het toch zo dat als niet alles op voorraad is, je voor de tweede levering geen verzendkosten betaalt??? Nu moet ik gewoon nóg een keer 4,90 betalen zie ik staan
je was in de buurtquote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef Tamashii het volgende:
Vanmiddag efkes naar de h&m in Ede geweest, 5 euro rokje gehaald in diepgrijs, paar shirtjes en een jurkje waarvan zij zeggen dat het een slaapding is.
Lijkt me wel, staat geloof ik ook wel als reden aangegeven in dat keuzedingetje van redenen waarom je iets terugstuurt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
kun je ook dingen terug sturen als er na 1x dragen een gat in zit? en krijg je dan een nieuw shirt of moet je dat weer helemaal op nieuw gaan bestellen en betalen???
leuk! ik heb vakantie in lunteren vandaar!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef Linnie20v het volgende:
Staat gewoon op de site, alleen issie steeds in alle kleuren uitverkocht.
Code voor de beige, 62-8891
Disclaimer, de knopen van de jas zijn niet beige maar donker![]()
Wat het contrast wel leuk maakt vind ik.
In img code de s uit https weghalenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
heeft iemand de code van de paarse versie van deze trui? wil hem graag bestellen maar als de h&m niet bijvult wordt dat een beetje lastig
Nog ff een klein vraagje....als ik dus mijn t-shirt terug stuur met de vermelding dat er een gat in zit, sturen ze dan automatisch een nieuwe? of moet ik die dan eerst bestellen en weer op nieuw betalen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
kun je ook dingen terug sturen als er na 1x dragen een gat in zit? en krijg je dan een nieuw shirt of moet je dat weer helemaal op nieuw gaan bestellen en betalen???
Leuk! Lijkt me van de Trend lijn, dus in die filialen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
waar kan ik die vinden? ;o is die er ook in andere kleuren?
Een schrale troost, ze zijn pas half juni leerbaar geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Shaz het volgende:
Grrr, ik heb nog steeds die oorbellen niet kunnen scoren!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
waar kan ik die vinden? ;o is die er ook in andere kleuren?
Hee das geluk hebben! Mijne is ook van half juni maar daar gebeurt nog steeds niks meequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:23 schreef EvaZaha het volgende:
Ha! Ik had gemaild of ze een kortingscode van een hemdje naar een jurkje konden verplaatsen, en nu is al mn half juni spul al in behandelingInclusief het zwart/witte jurkje dat altijd binnen 3 seconden is uitverkocht
Hier ook en die stond eerst op begin juni maar werd aangepast ineensquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:55 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hee das geluk hebben! Mijne is ook van half juni maar daar gebeurt nog steeds niks mee
Geluks zak, gina tricot is echt leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:01 schreef heaven7 het volgende:
Ga volgende week weer naar ZwedenAlwaar 6 H&M's in 1 straat zitten en waar ze ook Gina Tricot hebben! Net zoiets als H&M en heeeeeeeeeeeerlijk winkelen
www.ginatricot.se
Zal ik doen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef pinquit het volgende:
[..]leuk! als je m vindt laat je t wel even weten he?
Echt joh?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:33 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
AARGH waarom is deze overal steeds uitverkocht in maat 31? Zie je eens iets leuk voor vriend hebben ze hem nergens meer en ook in de shop online is 'ie steeds weg. Ik blijf nu gewoon de komende week maar F5'en en vroeg mijn bed uitkomen denk ik
.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef Shaz het volgende:
Yes! Eindelijk is mijn quest voor de oorbellen geëindigd! Ik had geen zin meer om er steeds vroeg voor uit m'n bed te komen en mis te grijpen, dus ik heb ze via marktplaats gekocht hahahHelemaal nieuw en in de verpakking, woohoo. Ze zijn geweldig
Hee wat leuk! Nog wat goedkoper ook miss?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef Shaz het volgende:
Yes! Eindelijk is mijn quest voor de oorbellen geëindigd! Ik had geen zin meer om er steeds vroeg voor uit m'n bed te komen en mis te grijpen, dus ik heb ze via marktplaats gekocht hahahHelemaal nieuw en in de verpakking, woohoo. Ze zijn geweldig
Kloptquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gewoon een maatje kleiner nemen dan dat je normaal hebt!
Heb 'em aangehad, voelde me er net een boerin in. Vormloos enzo. Jammer wel, vind dat poederkleurtje wel heel schattigquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:26 schreef Shaz het volgende:
Iemand ervaringen met deze blouse van The Garden Collection? Ik zoek echt al heel lang een leuke blouse maar ik vind er steeds geen![]()
[ afbeelding ]
Denk idd dat het een dun ding is.. Dunne rib frommelstof noem ik hetquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zal wel weer doorschijnen of niet?
Oh, dat 1e jurkje is leuk zeg! Had ik niet verwacht van de foto's op de site!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef EllaN het volgende:
Deze hou ik zeker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over deze ben ik nog niet helemaal uit. Ik voel me een beetje vormloos, maar vind hem toch ook wel wat hebben..
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens heel charmant mijn bikini aangehad met passen.Excuses.
Trouwens pumpkin het kan erger.. Ik ben 1.62![]()
Omg en ik vind mijn 1.66 al kleinquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef EllaN het volgende:
Deze hou ik zeker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over deze ben ik nog niet helemaal uit. Ik voel me een beetje vormloos, maar vind hem toch ook wel wat hebben..
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens heel charmant mijn bikini aangehad met passen.Excuses.
Trouwens pumpkin het kan erger.. Ik ben 1.62![]()
Thanksquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dat 1e jurkje is leuk zeg! Had ik niet verwacht van de foto's op de site!Staat je goed!
Ja nu je het zegt! Hoe hij bij jou zit vind ik mooier hahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bij jou is dat rood/wit gestreept jurkje ook veel langer? Ik heb ook wel een beetje een lang bovenlijf
Hoezo als je bukt? Je kan toch gewoon door je knieen gaan, zie je niets. Ik vind persoonlijk korter wat leuker, zeker omdat ik klein ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef ivetje het volgende:
Ik vind hem bij jou mooier EllaN. Dat hele korte vind ik niet zo, zeker niet als je buktHet is wel een leuk jurkje! Maar helaas qua model en lengte echt nix voor mij hihi.
Is dat die witte wijde top van The Garden Collection? Die heb ik namelijk bij mijn bestelling zitten maar ik ben 1,75 lang dus ik hoop niet dat ie dan heel kort isquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
net binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dit is een XS. Hij is aan de achterkant wel heel lang.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:30 schreef Shaz het volgende:
[..]
Is dat die witte wijde top van The Garden Collection? Die heb ik namelijk bij mijn bestelling zitten maar ik ben 1,75 lang dus ik hoop niet dat ie dan heel kort is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |