Hee wat leuk! Nog wat goedkoper ook miss?quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef Shaz het volgende:
Yes! Eindelijk is mijn quest voor de oorbellen geëindigd! Ik had geen zin meer om er steeds vroeg voor uit m'n bed te komen en mis te grijpen, dus ik heb ze via marktplaats gekocht hahahHelemaal nieuw en in de verpakking, woohoo. Ze zijn geweldig
Kloptquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:46 schreef Starlie het volgende:
[..]
Gewoon een maatje kleiner nemen dan dat je normaal hebt!
Heb 'em aangehad, voelde me er net een boerin in. Vormloos enzo. Jammer wel, vind dat poederkleurtje wel heel schattigquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:26 schreef Shaz het volgende:
Iemand ervaringen met deze blouse van The Garden Collection? Ik zoek echt al heel lang een leuke blouse maar ik vind er steeds geen![]()
[ afbeelding ]
Denk idd dat het een dun ding is.. Dunne rib frommelstof noem ik hetquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zal wel weer doorschijnen of niet?
Oh, dat 1e jurkje is leuk zeg! Had ik niet verwacht van de foto's op de site!quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef EllaN het volgende:
Deze hou ik zeker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over deze ben ik nog niet helemaal uit. Ik voel me een beetje vormloos, maar vind hem toch ook wel wat hebben..
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens heel charmant mijn bikini aangehad met passen.Excuses.
Trouwens pumpkin het kan erger.. Ik ben 1.62![]()
Omg en ik vind mijn 1.66 al kleinquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:46 schreef EllaN het volgende:
Deze hou ik zeker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over deze ben ik nog niet helemaal uit. Ik voel me een beetje vormloos, maar vind hem toch ook wel wat hebben..
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens heel charmant mijn bikini aangehad met passen.Excuses.
Trouwens pumpkin het kan erger.. Ik ben 1.62![]()
Thanksquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dat 1e jurkje is leuk zeg! Had ik niet verwacht van de foto's op de site!Staat je goed!
Ja nu je het zegt! Hoe hij bij jou zit vind ik mooier hahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:52 schreef pumpkinsoup het volgende:
Bij jou is dat rood/wit gestreept jurkje ook veel langer? Ik heb ook wel een beetje een lang bovenlijf
Hoezo als je bukt? Je kan toch gewoon door je knieen gaan, zie je niets. Ik vind persoonlijk korter wat leuker, zeker omdat ik klein ben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:07 schreef ivetje het volgende:
Ik vind hem bij jou mooier EllaN. Dat hele korte vind ik niet zo, zeker niet als je buktHet is wel een leuk jurkje! Maar helaas qua model en lengte echt nix voor mij hihi.
Is dat die witte wijde top van The Garden Collection? Die heb ik namelijk bij mijn bestelling zitten maar ik ben 1,75 lang dus ik hoop niet dat ie dan heel kort isquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
net binnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |