Hij is al een eeh... 'tijdje' niet bijgewerktquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:49 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde hem maken, maar hij bestaat al.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/H&M
Ja, jammer dat niet iedereen er iets mee deedquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:49 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde hem maken, maar hij bestaat al.
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/H&M
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:58 schreef Tegan het volgende:
Fixed.
Als TS nu de OP terugzet dan klopt hij helemaal.
Met linkje naar de wiki dus.
Je vind ze te hoog? Of dacht je dat ik het over de schoenen had?quote:
Nee, dit.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je vind ze te hoog? Of dacht je dat ik het over de schoenen had?
quote:
quote:In de Shop Online vind je nu veel afgeprijsde artikelen met kortingen die kunnen oplopen tot wel 50%. Dus haast je en sla je slag! Deze aanbieding geldt t/m 30/5 2010.
Ik heb maar een paar schoenen van H&M omdat ik (zeker op high heels) veel lekkerder loop op echt leerquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:00 schreef tliciouz het volgende:
Die schoenen zijn niet eens van de h&mhihi.
Leuk! die was begin maart sowieso in de kalvertoren ergens.. want toen heb ik hem gepast.. niet gekocht want heb een look a like van topshop!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:25 schreef Shaz het volgende:
Mijn laatst nieuwe H&M aankoop![]()
Was op een stedentrip in Boedapest, en daar hadden ze bij de H&M een zeer uitgebreide Pink Label collectie. Toen ik deze jurk zag was ik spontaan verliefd! Is een donkergrijze bodycon met metalen rondjes op de schouders. Heb em hier in Nederland nog niet gezien![]()
[ afbeelding ]
Ik wou hem ook bestellen, maar zag hem vandaag in de winkel liggen, ik vond de stof echt vreselijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:35 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem ook maar ga halen
Oh jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wou hem ook bestellen, maar zag hem vandaag in de winkel liggen, ik vond de stof echt vreselijk![]()
Heb zelf het 5 euro rokje gehaald in het zwart, en een maxi dress in zandkleur.. zal zo even een foto maken van de jurk, ik ben er echt verliefd op.lengte valt ook wel mee trouwens, ook al lijkt die 1000 kilometer lang
Fotofotofotofoto. Ik haat de h&m winkels hier in den haag, het is altijd een zooitje en de sales hoeken zijn er heel groot en lelijk. Maar ik ga van de week denk ik naar de h&m in den bosch bij mijn vriendje, hoop dat het daar beter is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wou hem ook bestellen, maar zag hem vandaag in de winkel liggen, ik vond de stof echt vreselijk![]()
Heb zelf het 5 euro rokje gehaald in het zwart, en een maxi dress in zandkleur.. zal zo even een foto maken van de jurk, ik ben er echt verliefd op.lengte valt ook wel mee trouwens, ook al lijkt die 1000 kilometer lang
Wauw wat een mooiequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
hij raakt echt neeeet de grond, bijna niet. ik vind hem zo leeeeukik krijg hem alleen niet zo leuk op de foto
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wow wat een leuke jurk zeg!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
hij raakt echt neeeet de grond, bijna niet. ik vind hem zo leeeeukik krijg hem alleen niet zo leuk op de foto
Wauwquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Huidskleur en kleur van de jurk matchen goed met elkaar. Mooi!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo mensen, ben ik ook weer eens!
Ik heb een vraagje! Moet nog ¤ 6,40 aan administratiekosten en weet ik veel wat betalenAlleen ik heb de factuur weggegooid en weet ook niet welk nummer ik altijd in moet voeren bij de acceptgiro. Kan ik gewoon via internetbankieren en dan bij 'Mededelingen' "Klantnummer 1234567890" invoeren en komt het dan goed? Weet iemand dat?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo mensen, ben ik ook weer eens!
Ik heb een vraagje! Moet nog ¤ 6,40 aan administratiekosten en weet ik veel wat betalenAlleen ik heb de factuur weggegooid en weet ook niet welk nummer ik altijd in moet voeren bij de acceptgiro. Kan ik gewoon via internetbankieren en dan bij 'Mededelingen' "Klantnummer 1234567890" invoeren en komt het dan goed? Weet iemand dat?
Staat je ook echt heel goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hahah dankjequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh Pumpkin die jurk vind ik echt SUPERlelijk maar hij staat je wel geweldig. En dat is dus twee keer zo positief want als jij zo'n ding mooi kan maken ben je geweldig.
Oeh! Wat een leeeeeeeeeeukkeeeequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Danku ^^quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh! Wat een leeeeeeeeeeukkeeeeStaat je goed!
Het is de grijze, in maat s!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:52 schreef Linnie20v het volgende:
@ PF, is dat de blauwe variant?
Ik heb zelf de grijze gehouden, maar doe dan een tailleriem om dan mag het een beetje groot zijn. (Zelfs met de kleinste maat is het groot...)
AFRONDEN NU!!!!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:30 schreef heaven7 het volgende:
Mogguh! zijn sale artikelen al voor jou gereserveerd als ze je in je shoppingbag pleurt? Of moet je dan als een idioot ook de bestelling gaan afronden?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
AFRONDEN NU!!!!
Gewoon per artikel naar de kassa, afronden, volgende artikel!!
Oke dan is het goed. Ik vergeet de reactie van vriend maar niet toen ik de blauwe variant aan had....quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:31 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
AFRONDEN NU!!!!
Gewoon per artikel naar de kassa, afronden, volgende artikel!!
Ja precies, dat doe ik ook vaak. Dan ben je er sneller bij idd!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:38 schreef Linnie20v het volgende:
Yes! Bestelling is gesorteerd
Allemaal jasjes passen vanmiddag!!!!
@ Heaven7, het is ook niet goed maar als je weet hoe je moet H&M shoppen gaat het prima!!
Tip van flip, plaats alles wat je wil hebben (maar niet in je maat is) in het verlanglijstje....gewoon een andere maat...mocht je dan s'morgens op de site komen hoef je niet te zoeken.
Verlanglijstje klik item van je keuze klik maat veranderen klik in mandje klik gauw naar kassa klik!!
Is die niet met zo'n wit label? Ik heb daar ook wat shirtjes van. Ze zijn met zijde. Hij staat je in ieder geval heel goed!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef Opdekop het volgende:
Morgen of maandag krijg ik dat blazertje binnen met 1 knoop en omgeslagen mouwtjes. Isie moooi?
Even batterijen zoekenquote:
ahhh ok dan zit ik er nog niet aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:55 schreef Linnie20v het volgende:
@ Tassiepassie,
als je over je limiet heen zit zie je onderaan bij je nog niet geleverde bestelling in rode letters staan dat je een kialapunt moet kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |