Ik heb maar een paar schoenen van H&M omdat ik (zeker op high heels) veel lekkerder loop op echt leerquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:00 schreef tliciouz het volgende:
Die schoenen zijn niet eens van de h&mhihi.
Leuk! die was begin maart sowieso in de kalvertoren ergens.. want toen heb ik hem gepast.. niet gekocht want heb een look a like van topshop!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:25 schreef Shaz het volgende:
Mijn laatst nieuwe H&M aankoop![]()
Was op een stedentrip in Boedapest, en daar hadden ze bij de H&M een zeer uitgebreide Pink Label collectie. Toen ik deze jurk zag was ik spontaan verliefd! Is een donkergrijze bodycon met metalen rondjes op de schouders. Heb em hier in Nederland nog niet gezien![]()
[ afbeelding ]
Ik wou hem ook bestellen, maar zag hem vandaag in de winkel liggen, ik vond de stof echt vreselijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:35 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik hem ook maar ga halen
Oh jammerquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wou hem ook bestellen, maar zag hem vandaag in de winkel liggen, ik vond de stof echt vreselijk![]()
Heb zelf het 5 euro rokje gehaald in het zwart, en een maxi dress in zandkleur.. zal zo even een foto maken van de jurk, ik ben er echt verliefd op.lengte valt ook wel mee trouwens, ook al lijkt die 1000 kilometer lang
Fotofotofotofoto. Ik haat de h&m winkels hier in den haag, het is altijd een zooitje en de sales hoeken zijn er heel groot en lelijk. Maar ik ga van de week denk ik naar de h&m in den bosch bij mijn vriendje, hoop dat het daar beter is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:09 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik wou hem ook bestellen, maar zag hem vandaag in de winkel liggen, ik vond de stof echt vreselijk![]()
Heb zelf het 5 euro rokje gehaald in het zwart, en een maxi dress in zandkleur.. zal zo even een foto maken van de jurk, ik ben er echt verliefd op.lengte valt ook wel mee trouwens, ook al lijkt die 1000 kilometer lang
Wauw wat een mooiequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
hij raakt echt neeeet de grond, bijna niet. ik vind hem zo leeeeukik krijg hem alleen niet zo leuk op de foto
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wow wat een leuke jurk zeg!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
hij raakt echt neeeet de grond, bijna niet. ik vind hem zo leeeeukik krijg hem alleen niet zo leuk op de foto
Wauwquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Huidskleur en kleur van de jurk matchen goed met elkaar. Mooi!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |