Wow wat een leuke jurk zeg!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
hij raakt echt neeeet de grond, bijna niet. ik vind hem zo leeeeukik krijg hem alleen niet zo leuk op de foto
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wauwquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
hij raakt echt neeeet de grond, bijna niet. ik vind hem zo leeeeukik krijg hem alleen niet zo leuk op de foto
Huidskleur en kleur van de jurk matchen goed met elkaar. Mooi!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo mensen, ben ik ook weer eens!
Ik heb een vraagje! Moet nog ¤ 6,40 aan administratiekosten en weet ik veel wat betalenAlleen ik heb de factuur weggegooid en weet ook niet welk nummer ik altijd in moet voeren bij de acceptgiro. Kan ik gewoon via internetbankieren en dan bij 'Mededelingen' "Klantnummer 1234567890" invoeren en komt het dan goed? Weet iemand dat?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallo mensen, ben ik ook weer eens!
Ik heb een vraagje! Moet nog ¤ 6,40 aan administratiekosten en weet ik veel wat betalenAlleen ik heb de factuur weggegooid en weet ook niet welk nummer ik altijd in moet voeren bij de acceptgiro. Kan ik gewoon via internetbankieren en dan bij 'Mededelingen' "Klantnummer 1234567890" invoeren en komt het dan goed? Weet iemand dat?
Staat je ook echt heel goed.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Hahah dankjequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh Pumpkin die jurk vind ik echt SUPERlelijk maar hij staat je wel geweldig. En dat is dus twee keer zo positief want als jij zo'n ding mooi kan maken ben je geweldig.
Oeh! Wat een leeeeeeeeeeukkeeeequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |