quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
waar kan ik die vinden? ;o is die er ook in andere kleuren?
Hee das geluk hebben! Mijne is ook van half juni maar daar gebeurt nog steeds niks meequote:Op woensdag 2 juni 2010 10:23 schreef EvaZaha het volgende:
Ha! Ik had gemaild of ze een kortingscode van een hemdje naar een jurkje konden verplaatsen, en nu is al mn half juni spul al in behandelingInclusief het zwart/witte jurkje dat altijd binnen 3 seconden is uitverkocht
Hier ook en die stond eerst op begin juni maar werd aangepast ineensquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:55 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hee das geluk hebben! Mijne is ook van half juni maar daar gebeurt nog steeds niks mee
Geluks zak, gina tricot is echt leukquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:01 schreef heaven7 het volgende:
Ga volgende week weer naar ZwedenAlwaar 6 H&M's in 1 straat zitten en waar ze ook Gina Tricot hebben! Net zoiets als H&M en heeeeeeeeeeeerlijk winkelen
www.ginatricot.se
Zal ik doen!quote:Op woensdag 2 juni 2010 09:16 schreef pinquit het volgende:
[..]leuk! als je m vindt laat je t wel even weten he?
Echt joh?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:33 schreef -Trinity- het volgende:
[ afbeelding ]
AARGH waarom is deze overal steeds uitverkocht in maat 31? Zie je eens iets leuk voor vriend hebben ze hem nergens meer en ook in de shop online is 'ie steeds weg. Ik blijf nu gewoon de komende week maar F5'en en vroeg mijn bed uitkomen denk ik
.
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 juni 2010 13:30 schreef Shaz het volgende:
Yes! Eindelijk is mijn quest voor de oorbellen geëindigd! Ik had geen zin meer om er steeds vroeg voor uit m'n bed te komen en mis te grijpen, dus ik heb ze via marktplaats gekocht hahahHelemaal nieuw en in de verpakking, woohoo. Ze zijn geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |