Lijkt me wel, staat geloof ik ook wel als reden aangegeven in dat keuzedingetje van redenen waarom je iets terugstuurt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
kun je ook dingen terug sturen als er na 1x dragen een gat in zit? en krijg je dan een nieuw shirt of moet je dat weer helemaal op nieuw gaan bestellen en betalen???
leuk! ik heb vakantie in lunteren vandaar!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef Linnie20v het volgende:
Staat gewoon op de site, alleen issie steeds in alle kleuren uitverkocht.
Code voor de beige, 62-8891
Disclaimer, de knopen van de jas zijn niet beige maar donker![]()
Wat het contrast wel leuk maakt vind ik.
In img code de s uit https weghalenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
heeft iemand de code van de paarse versie van deze trui? wil hem graag bestellen maar als de h&m niet bijvult wordt dat een beetje lastig
Nog ff een klein vraagje....als ik dus mijn t-shirt terug stuur met de vermelding dat er een gat in zit, sturen ze dan automatisch een nieuwe? of moet ik die dan eerst bestellen en weer op nieuw betalen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:17 schreef Tyler-Girl het volgende:
kun je ook dingen terug sturen als er na 1x dragen een gat in zit? en krijg je dan een nieuw shirt of moet je dat weer helemaal op nieuw gaan bestellen en betalen???
Leuk! Lijkt me van de Trend lijn, dus in die filialen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
waar kan ik die vinden? ;o is die er ook in andere kleuren?
Een schrale troost, ze zijn pas half juni leerbaar geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Shaz het volgende:
Grrr, ik heb nog steeds die oorbellen niet kunnen scoren!![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |