quote:Op zondag 30 mei 2010 09:46 schreef Linnie20v het volgende:
Zo deze jas hou ik wel
[ afbeelding ]
De beige blazer uit de garden collectie is ook erg lelijk, stomme stof, vormloos gewoon bah!
Ik weet dat t een boyfriend-fit moet voorstellen, maar dit leek eerder bigmama-fit
Waar heb je deze jas gevonden? Mooi!quote:Op zondag 30 mei 2010 09:46 schreef Linnie20v het volgende:
Zo deze jas hou ik wel
[ afbeelding ]
De beige blazer uit de garden collectie is ook erg lelijk, stomme stof, vormloos gewoon bah!
Ik weet dat t een boyfriend-fit moet voorstellen, maar dit leek eerder bigmama-fit
Oh dat is juist nog toffer idd. Ik wacht nog ff tot sale denk ik..quote:Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef Linnie20v het volgende:
Staat gewoon op de site, alleen issie steeds in alle kleuren uitverkocht.
Code voor de beige, 62-8891
Disclaimer, de knopen van de jas zijn niet beige maar donker![]()
Wat het contrast wel leuk maakt vind ik.
Die H&M, ik vind die echt helemaal niet leuk!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef Tamashii het volgende:
Vanmiddag efkes naar de h&m in Ede geweest, 5 euro rokje gehaald in diepgrijs, paar shirtjes en een jurkje waarvan zij zeggen dat het een slaapding is.
Dat had ik laatst ook, heb er even over gemaild en toen hebben ze het verrekend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:05 schreef zoeperzazke het volgende:
Normaal was het toch zo dat als niet alles op voorraad is, je voor de tweede levering geen verzendkosten betaalt??? Nu moet ik gewoon nóg een keer 4,90 betalen zie ik staan
je was in de buurtquote:Op maandag 31 mei 2010 19:39 schreef Tamashii het volgende:
Vanmiddag efkes naar de h&m in Ede geweest, 5 euro rokje gehaald in diepgrijs, paar shirtjes en een jurkje waarvan zij zeggen dat het een slaapding is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |