Had ik idd wel eens gezien op ellegirl forumquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
pumpkin; heb jij niet een aan-foto van dat paillettenjasje van iemand ofzo?;o
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foto van oranje oerlelijk ding.
ik laat hem er wel mooi uitzien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Sorry, ik moet zeggen dat ik het een oerlelijk ding vind.
waarom is ze niet zo tof?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja die had ik inderdaad al gezien bij haar. Ik vond hem niet zo mooi staan, maar ik vind haar ook niet zo tof. Misschien is dat het.Heb geen foto van het jasje verder, zal wel even zoeken!
ik irriteer me gewoon een beetje aan haar hoofdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
waarom is ze niet zo tof?
ik vind haar haar,bronshuid( bruiner?)en kin/lippen niet zo mooi.
just being honest![]()
pump; bedankt voor de foto's :] en ik denk dat jij het er wel wat beter uit laten zien dan die anderen.
het is net of je heel brede heupen hebt vind ik, terwijl dat echt niet zo isquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ohhh ik heb de foto gevonden van die zwarte maxi dress die ik nog wou laten zien
zo staat die ook leuk als je vindt dat die te zoutzakkerig is
[ afbeelding ]
Maak jij hem?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:58 schreef karoltje het volgende:
Wordt het niet tijd voor een leuk topic over fashionblogs?
Ja doe ik wel (morgen dan denk ik), ik ken alleen niet zo heul veel blogs maar zal 'n leuk beginnetje proberen te maken!quote:
ooh ik dacht alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
dat ben ik nietkwam die foto tegen op een ander forum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |