ja!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef P.F het volgende:
Als ik een verkeerd product heb gekregen, krijg ik dan gratis het nieuwe product nageleverd?
Dan moet je dat aangeven op dat formulier. Dat je een verkeerd product hebt ontvangen kun je erop zetten en daarnaast geloof ik invullen wat je dan wel wilt hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef P.F het volgende:
Als ik een verkeerd product heb gekregen, krijg ik dan gratis het nieuwe product nageleverd?
ja, maar niet nuquote:Op woensdag 21 april 2010 13:14 schreef Heroinjunk het volgende:
TVP!Ga je nog foto's maken pinquet?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap het! Maar als ik het sowieso wil krijgen kan ik het beter opnieuw bestellen?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet je dat aangeven op dat formulier. Dat je een verkeerd product hebt ontvangen kun je erop zetten en daarnaast geloof ik invullen wat je dan wel wilt hebben.
Komt het uit de sale en/of is het vaak uitverkocht dan kun je het beter zelf doen want ze gaan niks voor je achterhouden.
Ach arme.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:25 schreef pinquit het volgende:
hysterisch![]()
ik dacht dat er vooruitgang was toen ik iets anders zag staan dan 'voorgemeld'
Die is er nog wel, maar veranderd. Hij staat nu onder Fashion en dan Fashion Studioquote:Op woensdag 21 april 2010 14:52 schreef J0ycie88 het volgende:
TVP..
DIe pasmodule in de OP is trouwens nergens te vinden.. Misschien kan die er beter uit?
Ik heb bij de laatste twee zendingen een verkeerd artikel gekregen. Gewoon ingevuld op de retourbon en meteen opnieuw besteld. Als 'goedmakertje' heb ik twee keer een bon voor 5euro korting gekregen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap het! Maar als ik het sowieso wil krijgen kan ik het beter opnieuw bestellen?
internetbankieren???quote:Op woensdag 21 april 2010 17:59 schreef Eva4Evah het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als ik m'n acceptgiro niet op tijd betaal? Ik moet hem voor dinsdag betalen, maar ik vlieg morgen naar Madrid dus dat red ik niet meer. Ik moet ook nog een envelop en postzegel hebben!
Gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Die is er nog wel, maar veranderd. Hij staat nu onder Fashion en dan Fashion StudioKan wel even veranderd worden idd
topquote:
Vorig jaar hadden ze van die grote handdoeken voor 5 euro, daar heb ik er twee van, gebruik ze niet heel vaak, maar zijn prima hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef Lotteu het volgende:
Iemand wel eens iets besteld/gekocht van de Home collectie?
Ben benieuwd of dat een beetje kwaliteit is (vooral de handdoeken) ?
Tegan!!! Ga jij mij blij maken?!?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die zien hangen in Eindhoven.
Ik denk dat ik er niet meer kom, anders koop ik weer teveelquote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Tegan!!! Ga jij mij blij maken?!?!![]()
![]()
(oftewel, ben je er eerdaags nog een keer? En weet je of hij er in XS hing??)
Ah, dat is jammer.... Iemand anders die eerdaags nog naar de H&M in Eindhoven gaat?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet meer kom, anders koop ik weer teveel. Ik denk wel dat er een XS of S nog is. Hingen een stuk of acht denk ik, niet naar de maten gekeken, dus ik weet het eigenlijk niet. Boven, na de roltrap, stukje rechtdoor.
ooeeeh, heb je daar een foto van?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef -Peach het volgende:
Woei! Ik ben blij met mn zwarte MC jackjammer dat het nu nog net ietsje te koud is 's morgens op de fiets...
Hoe krijg je zoiets voor elkaarquote:Op donderdag 22 april 2010 08:50 schreef pinquit het volgende:
mijn mutti heeft gisteren een nieuw shirtje in de hens gestoken![]()
![]()
perongeluk, dat wel
Ohh, die is mooi!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef Koningin het volgende:
Deze jurk blijft uitverkocht
[ afbeelding ]
ze rooktquote:Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoiets voor elkaar
En ik ben zo blij met m'n nieuwe shirtjes en jurkjes en hempjesalles zit ook gewoon goed voor de verandering.
dat is zo'n mooie zwierige zomerjurk. Ik wacht nog tot de salequote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef Koningin het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:22 schreef Weggeslet het volgende:
SchoudervullingenStaat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SchoudervullingenLeeeeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat shirtje heb ik in 't taupe, ik twijfel nog.. zal anders eens foto's maken!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
SchoudervullingenIs dat van H&M? Is die nog te koop??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil m, ik wil m, ik wil m!!
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
Nog nooit gehad en ik en m'n ma roken allebeiquote:Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
ze rookten toen legde ze het op haar sigaret ofzoiets. heel dom iig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:37 schreef -Peach het volgende:
[..]Thank u! is dit leer dan? staat wel goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Nepleer, oftewel, kippenleer!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thank u! is dit leer dan? staat wel goed!
SchoudervullingenOmfg, M!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt super tof!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Hij is er NU in 3 matenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef Koningin het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er nu nog in maat 36 t/m 42 voor 17.45 in de sale bij jassen en blazers. Het is wel een redelijk 'vies' stofje hoor maar dat vind ik wel leukquote:Op donderdag 22 april 2010 18:10 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Is dat van H&M? Is die nog te koop??
Ik wil m, ik wil m, ik wil m!!
Nu heb ik weer in de sale gekeken en allerlei leuke dingen gezienquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:42 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Hij is er nu nog in maat 36 t/m 42 voor 17.45 in de sale bij jassen en blazers. Het is wel een redelijk 'vies' stofje hoor maar dat vind ik wel leuk
dies moooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 06:14 schreef Enfermera het volgende:
Waarom vullen ze deze nou niet bij?
[ afbeelding ]
Ik wil 'm in het wit, zoals op het plaatje! Ze hebben 'm nu alleen gestreept en in het roze![]()
Pft
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:02 schreef alors het volgende:
[..]
dies moooihe, ik heb em in het roze besteld, maar wil m ook in het wit en zwart
Hij stond mij voor geen ene meter, heb hem linea recta teruggestuurd. Ik leek een anorexia patientquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is ie echt geweldigNouja. Stom. De grijze is nu wel weer op voorraad, maar die wil ik niet, vind ik wat te 'saai' voor de zomer zeg maar
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij stond mij voor geen ene meter, heb hem linea recta teruggestuurd. Ik leek een anorexia patient. Het was niet mijn model zeg maar
.
Ik heb maat 36. Maar ik heb nogal duidelijk zichtbare sleutelbenen en erg dunne polsen (laatste als gevolg van een operatie aan één pols waardoor ik fitness vaarwel heb moeten zeggen en mijn onderarmen dus geen training meer krijgen).quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]Echt! Ohjee, dat moet niet nee
![]()
Mag ik vragen wat voor maat je hebt?
Ohjaquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb maat 36. Maar ik heb nogal duidelijk zichtbare sleutelbenen en erg dunne polsen (laatste als gevolg van een operatie aan één pols waardoor ik fitness vaarwel heb moeten zeggen en mijn onderarmen dus geen training meer krijgen).
En in combinatie met die trui stond het gewoon echt niet.
Ohja, ik zie het nu. Nee, dat vind ik iets minderquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:42 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Hij is er nu nog in maat 36 t/m 42 voor 17.45 in de sale bij jassen en blazers. Het is wel een redelijk 'vies' stofje hoor maar dat vind ik wel leuk
Ik heb hem in het bruin/zwart, nooit gedragen je kan hem overkopen van mequote:Op zaterdag 24 april 2010 17:27 schreef K.Weenie het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze creatie? Misschien met foto?![]()
[ afbeelding ]
Is hij heel erg caveman dan, ook als je er een zwarte legging of skinny en subtiele ballerina's bij draagt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem in het bruin/zwart, nooit gedragen je kan hem overkopen van me
Ik droeg er altijd een zwarte legging met een zwart jurkje onder, kon prima! Vond ik danquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Is hij heel erg caveman dan, ook als je er een zwarte legging of skinny en subtiele ballerina's bij draagt?
Sinds wanneer heb je de bestelling geplaatst als ik vragen mag? Heb net namelijk wat besteld en ik vroeg me af hoe snel ze op dit moment zijn met het behandelen van de bestelling. Er staat namelijk dat mijn bestelling eind april geleverd wordt, maar daar hebben ze dus eigenlijk nog 4 werkdagen voor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:21 schreef rena het volgende:
Mijn bestelling is eeeeindelijk in behandeling
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Is hij heel erg caveman dan, ook als je er een zwarte legging of skinny en subtiele ballerina's bij draagt?
Zoiets?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil trouwens nog steeds een simpel spijker-blouseje maar ik faalIk wil die met gat niet, zonder vind ik bij H&M steeds niet, en die met pofmouwen is tof maar staat me niet ivm dat ik dan Hulk-ette lijk
Bij Esprit had ik een leuke gezien die ook nog es perfect zat, maar die was iets van 60 euro...
En toen zag ik een ander in de webshop van esprit die 35 ofzo was, en er een beetje op leek, maar volgens mij toch vormelozer is
</klaag>
![]()
Dus als er nog suggesties zijn voor het scoren van een simpele spijkerblouse zónder gat, mét vorm, die niet belachelijk duur is, dan hoor ik het graag!
Wat een woordgrappen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik droeg er altijd een zwarte legging met een zwart jurkje onder, kon prima! Vond ik danOf gewoon op een spijkerbroek. Je moet het natuurlijk niet te bont maken!
![]()
Ik koop nogal graag dingen voor de sier laten we maar zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:40 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Wat een woordgrappen.![]()
Maarreh.. het werd niet maatschappelijk geaccepteerd of wat geschiedde er waardoor hij nu tot de kast verbannen is?
Oe, jaaa! Dank je wel voor het opzoeken!quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:24 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Staat op de site van New Look en is 18 pond. Kvind de mouwen persoonlijk niet zo, maar deze is volgens de omschrijving wel getailleerd.
Mijn verlanglijstje zit echt té vol, maar ik mag niks bestellen van mezelf omdat ik al veels te veel kleren
Alstuuquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, jaaa! Dank je wel voor het opzoeken!En oei, ik ben bang dat de bestelling ietsje groter gaat worden dan want ze hebben wel meerdere leuke dingen...
en maar 5 pond verzendkosten!
![]()
Die bovenste is er ook in effen kleuren, en die heb ik in het groen. Kan goed met grote borsten hoor, heb ik zelf ookquote:Op zondag 25 april 2010 11:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb even een paar vragen.
Weten jullie hoe deze jurk valt? Ik wil hem graag bestellen, maar heb een flinke boezem en die moet er natuurlijk wel in kunnen.
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal voor deze jurken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze is zooo leuk:
[ afbeelding ]
Die 2e heb ik! In dezelfde kleur, wat voor maat heb je? Ik heb m nooit gedragen en ik wil m kwijt, dus miss wil je m wel overkopen (uiteraard voor minder dan in de winkelquote:Op zondag 25 april 2010 11:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb even een paar vragen.
Weten jullie hoe deze jurk valt? Ik wil hem graag bestellen, maar heb een flinke boezem en die moet er natuurlijk wel in kunnen.
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal voor deze jurken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze is zooo leuk:
[ afbeelding ]
Ik heb cup Gquote:Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Die 2e heb ik! In dezelfde kleur, wat voor maat heb je? Ik heb m nooit gedragen en ik wil m kwijt, dus miss wil je m wel overkopen (uiteraard voor minder dan in de winkel) Maar ehm, die heeft dus bij je boezem zegmaar best veel ruimte. Nou heb ik maar een klein bescheiden b cup hihi, maar ik heb dan ook erg veel ruimte over daar! Dus daar zou ik me niet te drk om maken.
Dan wil ik hem wel overnemenquote:Op zondag 25 april 2010 12:49 schreef Lotteu het volgende:
Ik heb maat m liggen hier. Cup g is groot idd, maar het jurkje valt boven erg wijd en misschien dat het dan bij jou idd gewoon strakker zit, maar denk dat het wel past eigenlijk!
http://files.hm.com/media(...)43_06000_48_8566.jpgquote:Op zondag 25 april 2010 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft er iemand een artikel+kleur+maat dat op z'n vroegst eind mei geleverd wordt? Ik wil mijn bestelling graag splitsen. Heb nu die slippers staan, maar ja, als alleen die blijven staan, dan is het restbedrag maar ¤4,95 en dat wordt dan geannuleerd.
Ehm hij is nieuw 30 euro toch? Voor 20 icl verzenden mag je m wel overnemen. Hij is ongedragen, alleen gepast. Kaartjes zitten er niet meer aan.. Oke?quote:Op zondag 25 april 2010 12:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan wil ik hem wel overnemenHoeveel vraag je ervoor?
Ik heb hem nog ergens liggen, heb je hem nog nodig?quote:Op zondag 25 april 2010 19:20 schreef K.Weenie het volgende:
Ik had laatst een nieuw shirtje gehaald met bloemen, maar toen ik hem gister voor de eerste keer aantrok, heb ik er nagellak op gemorst.Wie weet de remedie?
Daar stopte mijn lijdensweg trouwens niet, want mijn lieftallige zuster heeft de nieuwe catalogus weggemikt, waar die kortingscode van 25% in stond. Kan iemand vertellen wat die is?
Ik heb de witte maar ik wil liever de zwarte..quote:Op maandag 26 april 2010 00:02 schreef Micson het volgende:
Hebben jullie enig idee of de Madonna trainingsvestjes nog ergens te krijgen zijn? Was destijds heel snel uitverkocht en op eBay en Marktplaats vrijwel niet meer te koop.
Precies, ik ben ook op zoek naar de zwarte of de paarse voor mijn nichtjequote:Op maandag 26 april 2010 00:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb de witte maar ik wil liever de zwarte..
quote:Op maandag 26 april 2010 00:02 schreef Micson het volgende:
Hebben jullie enig idee of de Madonna trainingsvestjes nog ergens te krijgen zijn? Was destijds heel snel uitverkocht en op eBay en Marktplaats vrijwel niet meer te koop.
Ik heb de witte en de zwarte thuis liggen, bijna nooit gedragen. Dus wil ze beide best wel weg doen, ik draag ze toch niet en maak er graag een ander blij mee.quote:Op maandag 26 april 2010 00:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb de witte maar ik wil liever de zwarte..
heel mimimaal nu iig.quote:Op maandag 26 april 2010 06:19 schreef Enfermera het volgende:
Hebben ze nou niet bijgevuld of ligt het aan mij?
PMquote:Op maandag 26 april 2010 07:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de witte en de zwarte thuis liggen, bijna nooit gedragen. Dus wil ze beide best wel weg doen, ik draag ze toch niet en maak er graag een ander blij mee.
Pffquote:
Nee, niet dat dat heel erg is. Ik heb toch niks nodigquote:Op maandag 26 april 2010 09:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pff
Nouja, dan morgen maar weer.
Jij nog wat kunnen scoren?
XDquote:Op maandag 26 april 2010 10:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, niet dat dat heel erg is. Ik heb toch niks nodigMaarja tis zo leuk he
Ik was ook pas half 9 gaan kijken.
Ordinair kan soms heel leuk zijn, toch?quote:Op maandag 26 april 2010 11:57 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik in eerste instantie het meest ordinaire ding dat ik ooit gezien had, na het openen van de verpakking. Maar vriendje vond hem zo leuk dat ik hem hou'als niemand maar ziet dat je hem aanhebt hoor'
![]()
Hij had nog wel een klacht, dat witte labeltje in de string, krijg je er NOOIT mooi uit, waarom is dat?
Je kan ook ff de maattabellen vergelijkenquote:Op maandag 26 april 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:
ik wil deze!
[ afbeelding ]
Straks maar ff naar de H&M lopen, met kindermaatjes heb ik geen ervaring
Dan was iemand net iets sneller met bestellenquote:Op maandag 26 april 2010 13:07 schreef Koningin het volgende:
Ik snap het af en toe niet...dan stop ik een bepaalde maat in het mandje en als ik dan naar de kassa ga, staat er uitverkocht bij!
Jawel, maar je ziet nog steeds een stukje label..quote:Op maandag 26 april 2010 12:52 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Ordinair kan soms heel leuk zijn, toch?
Ik vind het stiekem wel mooi hoor!
Is het labeltje er niet uit te knippen dan?
en al geprobeerd, ik vindt het namelijk mooi..maar vraag me af of hij erg ruim valt?quote:Op zondag 25 april 2010 11:55 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mag dan een jongensbroek zijn maar ik vind hem fantastischVanmiddag even kijken hoe de kleinste maat valt.
Valt niet groot in ieder geval. Zou een maatje groter nemen.quote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef francis998 het volgende:
[..]
en al geprobeerd, ik vindt het namelijk mooi..maar vraag me af of hij erg ruim valt?
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze valt, of een foto ervan? Ik vindt deze en de blauwe kleur namelijk super leuk.
Moet alleen nog ff wachten op mijn geldwelke als het goed morgen of overmorgen binnen komen
ja maar hij zit toch in mijn mandje?quote:Op maandag 26 april 2010 14:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan was iemand net iets sneller met bestellen.
Nee, want als je bij je mandje komt, staat er uitverkocht.quote:Op maandag 26 april 2010 15:55 schreef Koningin het volgende:
[..]
ja maar hij zit toch in mijn mandje?
Mail bewaard van een vorige bestelling? Daar staat altijd je klantnummer inquote:Op maandag 26 april 2010 16:06 schreef francis998 het volgende:
weet iemand hoe je je klantnummer kan achterhalen, ik ben hem namelijk kwijt..en kan geen enkel formulier vinden of afschrift waar mijn klantnummer op staat?
ik heb hem gevonden!...in een mailtje over nieuwe aanbiedingen! En ik heb mijn geld een dagje te vroeg binnenquote:Op maandag 26 april 2010 16:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, want als je bij je mandje komt, staat er uitverkocht.Dan zit hij er dus niet in hè
[..]
Mail bewaard van een vorige bestelling? Daar staat altijd je klantnummer in
Na diep graaien in het oud papier hem ik hem weten de redden.quote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens liggen, heb je hem nog nodig?
Oeh indeed.quote:Op maandag 26 april 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:
ik wil deze!
[ afbeelding ]
Straks maar ff naar de H&M lopen, met kindermaatjes heb ik geen ervaring
Dat is dus ook waarom ik hem wil passen, toen ik nog 164 droeg had ik geen C cup en woog ik nog een kilootje of 10 minderquote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Tegan het volgende:
Ik heb maat 34/XS. Dat komt overeen met 164 volgens te maattabellen. Heb nu paar dingetjes in 170 besteld, omdat je meestal kan kiezen tussen 158/164 en 170, en omdat borsten enzo.
Dat heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Tegan het volgende:
Ik heb maat 34/XS. Dat komt overeen met 164 volgens te maattabellen. Heb nu paar dingetjes in 170 besteld, omdat je meestal kan kiezen tussen 158/164 en 170, en omdat borsten enzo.
Ghehehe, inderdaad. Past mij ook, maat 36/38 en maat170/176.quote:Op maandag 26 april 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij zijn de kindermaatjes ook gek dan, want ik heb maat 40-42 (M/L) en ik heb ook een shirtje van de kinderafdeling, maar 170, en for the record, ik ben tegenstander van rollade-effecten
Ninja-edit!quote:Op maandag 26 april 2010 19:01 schreef P.F het volgende:
Aaaah waarom post heel slank in het H&M topic
edit!!!!!!!
Altijd handig, een trui in juliquote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef Puala het volgende:
Mijn bestelling zou eind april komen, maar is verplaatst naar begin mei![]()
En die leuke trui die ik zo graag wil is verplaatst naar juli
Gewoon dezelfde post rond die tijd maar dan in slankquote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef Ewelina het volgende:
Ja PF, nu ben ik benieuwd!
Heb zaterdag overigens een joggingbroek gehaald en een shirtje met een print van het logo van de Rolling Stones.
Ik vind het eruit zien als een vuilniszak.quote:Op maandag 26 april 2010 21:54 schreef K.Weenie het volgende:
Wederom de vraag of iemand ervaring heeft met dit geval:
[ afbeelding ]
Nu 40 euro goedkoper.
ik ook. :/quote:Op maandag 26 april 2010 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien als een vuilniszak.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien als een vuilniszak.
Ik heb nog nooit aanfoto's gezien. Ik denk dat ie niet zo charmant valt, maar ik ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 26 april 2010 21:54 schreef K.Weenie het volgende:
Wederom de vraag of iemand ervaring heeft met dit geval:
[ afbeelding ]
Nu 40 euro goedkoper.
Dat witte jurkje! Die is steeds uitverkocht en ik wil m zo graag!! (ik heb juist geen tiet dus dat komt goed uit!)quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
Alles viel trouwens nogal groot! wat heel handig is want ik ben wat aangekomen geloof ikmaar het verbaasde me wel
oke nu met paintjes:
[ afbeelding ]
dat grijze ding is wel heel groot en slobberig,,, dus ik twijfel nog... Het is een beetje zo van ach wel handig om te hebben toch?
Dat witte jurkje was echt prachtig! en ideaal ook voor als je wat euhm ronder bent... Alleen zijn ze vergeten dat je tieten er ook nog bij moeten... ik kreeg er niet eens een in gewurmt![]()
echt heel jammer
Dat jurkje met de kleurige bloemen is heel liefwel weer wat wijd, maar dat kan geen kwaad bij mij
het is wel een vreemde kleur.... komt niet echt over op beeld of zo
De haar dingetjes zijn nogal mega dus daar twijfel ik ook nog over, ik weet niet of ik ze dan echt ga dragen...
Het paarse jurkje is ook ideaal vind ik maar er zit een klein gaatje op de rug dus die moet ik ook maar even ruilen
en het zwarte jurkje hebben ze in S gestuurd
[ afbeelding ]
Dat roze jurkje blijft zeker! hoewel het een beetje een maffe kleur is en het blauwe topje heb ik in roze gehad
beetje te roze misschien maar ik denk dat ie toch mag blijven omdat ie ook gewoon handig is om te hebben (wat een kut reden eigenlijk)
De schoentjes aan de rechterkant komen pas later
in het kort: er klopt weer geen zak van allemaal maar het was toch een goede buit!
ik baal echt onwijs dat ie mij niet past want hij is echt dromerig leuk gewoonquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:27 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Dat witte jurkje! Die is steeds uitverkocht en ik wil m zo graag!! (ik heb juist geen tiet dus dat komt goed uit!)
Als ie groter valt dan normaal, maat s. Heb jij maat s? Zou m heeel graag van je overnemen namelijk! Hij is altijd uitverkocht!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik baal echt onwijs dat ie mij niet past want hij is echt dromerig leuk gewoon
welke maat heb je nodig?
Ik ga morgenochtend mn wekker zetten!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:05 schreef pinquit het volgende:
afgelopen vrijdagochtend stond ie er gewoon nogheb je al eens om 6:30/7u 's ochtends gekeken?
Ik heb een volle Fquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil hem best wel van je overnemen rhubarbje. Welke cup heb je, want dan kan het zijn dat ie mij ook te klein is.
Oh, dan wordt het moeilijk, want ik heb een grote D.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb een volle F
Maar ik denk dat een flinke C er al niet meer in gaat eigenlijk...
Det die bloemen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb de zwarte S met een flinke C. Gaat nog net, maar je boobs vallen erg op erin.
Nee die ene die bij jou in de foute maat is geleverd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Det die bloemen?
Ik heb hem nog eens aan gedaan maar volgens mij klopt er gewoon iets niet aan dat jurkje of zo
ik weet niet...
Owja en volgens mn vriend leek ik net een vogel in dat grijze ding dus die gaat terug
ow die jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee die ene die bij jou in de foute maat is geleverd.
Ik moet m echt hebben dat jurkje, ik ga mn wekker zetten morgen, niet vergeten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het moeilijk, want ik heb een grote D.
Hahaha, nou ik heb wel een grote voorjaarschoonmaak gedaan/ben nog bezig en nog wel in de stemmingquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:06 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ging net boodschappen doen, dus dat kan best!
Wil jij mijn huis zo ook even stofzuigen? Ik heb geen zin
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Vriendje woont tegen over mij en vaak pak ik die ook nog even mee
Ik ben normaal ook best wel poetserig, alleen afgelopen donderdag had ik een feestje gegeven en nu is de hele vloer sticky, en ik zie ZO op tegen het dweilenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahaha, nou ik heb wel een grote voorjaarschoonmaak gedaan/ben nog bezig en nog wel in de stemming.
Vriendje woont tegen over mij en vaak pak ik die ook nog even mee
Haha, ja dat had ik gezien(je feestjequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook best wel poetserig, alleen afgelopen donderdag had ik een feestje gegeven en nu is de hele vloer sticky, en ik zie ZO op tegen het dweilen
ja dat welquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:18 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Ik moet m echt hebben dat jurkje, ik ga mn wekker zetten morgen, niet vergeten.
Ik heb maar een b cupje dus dat moet erin passen
Schijnt dat jurkje niet erg door in het wit??
Dat zegt ze ook nietquote:Op woensdag 28 april 2010 08:12 schreef rhubarbje het volgende:
het is ook nog wat vroeg voor de zomer spullen in de sale lijkt me?
Ik vond hem kort en wijd. Ik ben 1m80 en zou hem niet als jurkje gedragen hebbenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:55 schreef Lotteu het volgende:
Nog even een vraagje voor degene die dat witte garden jurkje hebben met die bloemen: is ie echt heel kort of wel te dragen als jurkje als je een beetje lang bent? En valt hij net als andere garden dingen groot? Dus kan ik wel maat 36 nemen als ik normaal vaker 38 heb?
Ik ben beetje bang voor weer een miskoop en terugsturen enz, dus hoop het van te voren een beetje in te kunnen schatten!
iddquote:Op woensdag 28 april 2010 09:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vond hem kort en wijd. Ik ben 1m80 en zou hem niet als jurkje gedragen hebben.
Oke, bedankt. Ik laat m maar zitten dan denk ik. Ik ben net zo lang als jij, heb geen zin in weer een miskoop..quote:Op woensdag 28 april 2010 09:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vond hem kort en wijd. Ik ben 1m80 en zou hem niet als jurkje gedragen hebben.
dat is de oude manco zeg maarquote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mijn bestelling is ook in behandeling![]()
maar als ik op het collonummer druk...staat er op die site al, bestelling voorgemeld...ja wat is t nu?![]()
help!
jeetje wat klote, je gaat er toch wel mee terug?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef pinquit het volgende:
bah. blouske na de was vol gatengewoon volgens wasvoorschrift
Een spijkerblouse of die met ruitjes?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
jeetje wat klote, je gaat er toch wel mee terug?
pffff nog niks. zul je zien dat ze em laten liggen voor morgen
ja uiteraard. mijn bestelling was al geretourneerd, dus ik heb even gebeld hoe ik t op moet lossen. t mag gewoon terug iigquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
jeetje wat klote, je gaat er toch wel mee terug?
pffff nog niks. zul je zien dat ze em laten liggen voor morgen
Ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:27 schreef Tujuh het volgende:
Heb zaterdag wat besteld. Nu (woensdagavond) ziet mijn bestelling er nog steeds zo uit zoals het er op zaterdag uitzag. Ik zie een leverdatum staan van eind april (wat dus nooit meer gehaald zal gaan worden). Het is nog niet eens voorgemeld bij de TNT... Duurt dit altijd zo lang?
Ja.. Wat valt er onder normaal?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef Tinkerbell86 het volgende:
Weet iemand misschien hoe dit jurkje valt? Groter of kleiner dan normaal? Ik weet dat ie van Divided is en meestal zijn die maten wat kleiner. Weet iemand dit? Thanks!
[ afbeelding ]
ik was verbaasder over de kleurquote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jurkje ziet er toch helemaal niet zo kort uit op de foto? Bij mij komtie echt amper over mn kont, maakt de H&M geen kleren voor mensen met een rug ofzo
Mijn hele bestelling kan dus weer terug, alle 6 de jurkjes zijn te kort
Oh, dus dat jurkje zou misschien nog wel wat voor mij zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 22:43 schreef alors het volgende:
Zoveel jurkjes van H&M vind ik veel te kort. Leuk als je 1.60 bent, maar als je richting de 1,80 gaat is het gewoon niet praktisch, zeker niet als ze ook nog eens wijd zijn.
Of ze willen gewoon dat je je als een sloerie kleedt, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:51 schreef Together-Alone het volgende:
Ja echt he, je zou verwachten dat die modellen tussen de 1.75 en 1.85 zijn zoals normaal de norm is. Maar die jurkjes kunnen idd zooo kort vallen.
Ik heb de roze ervan binnen en die is lievvvvquote:Op woensdag 28 april 2010 22:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dus dat jurkje zou misschien nog wel wat voor mij zijn![]()
Het is wel raar dat ze modellen gebruiken en dat het lijkt alsof ze lang zijn, maar ondertussen tot maar net over je kont komen![]()
Ik ga morgen maar weer eens vroeg opstaan om te kijken naar die trui... Kijken of ze nu wel bijvullen.
Dat chiffon jurkje, is dat echt een klassieke A-lijn zonder taille?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb de roze ervan binnen en die is lievvvv![]()
Verder had ik nog dit
[ afbeelding ]
het broekje komt later.
Dat gestreepste 5 euro shirt had ik ook nog in zwart en turquoise besteld. Zwart is een beetje een raar vallende stof, turquoise is liefdeDe gestreepte is leuk, maar ik heb in de winkel andere varianten gezien die ik leuker vind en ik heb ook al een wit/zwart gestreepte top
![]()
Blauwe ding is een nachthemd wat is misschien als jurkje wilde dragen, hij is alleen een beetje fletsig blauw, niet zo mooi als op het plaatje. De tuniekjes zijn wel okay, de poederroze is heel erg doorzichtig, de andere twee niet echt. Zit een mooi glansje over het stofje. Ik weet alleen niet of ik er één van houd.
Dat chiffon jurkje is heel doorzichtig, had ik wel verwacht, maar die steentjes bij de hals zijn supermooiIk heb nog zo'n 5 euro zwart jurkje even kijken hoe het staat als ik die eronder draag.
Gekleurde rok had ik al eens besteld maar nu met extra korting![]()
Bedoel je deze trui? Want die van mij in het grijs word pas half juli geleverd.. dus ik weet niet of je dat erg vindquote:Op woensdag 28 april 2010 22:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dus dat jurkje zou misschien nog wel wat voor mij zijn![]()
Het is wel raar dat ze modellen gebruiken en dat het lijkt alsof ze lang zijn, maar ondertussen tot maar net over je kont komen![]()
Ik ga morgen maar weer eens vroeg opstaan om te kijken naar die trui... Kijken of ze nu wel bijvullen.
Ja, die.. I know, nee, maakt mij niet zoveel uit. Maar ik ben er nu al 4 dagen vroeg voor opgestaan, en ELKE keer is ie WEER uitverkocht in mijn maatquote:Op donderdag 29 april 2010 09:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Bedoel je deze trui? Want die van mij in het grijs word pas half juli geleverd.. dus ik weet niet of je dat erg vind
Om je been knopen.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:09 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand deze schoentjes? Ze staan al een tijdje mooi te wezen in mijn kast, en ik wilde ze vandaag aandoen, maar ik weet niet wat ik met die touwtjes aanmoet?
Ik zag gister iemand met die broek lopen, ik vond het eerlijk gezegd een beetje lijken op een pyjamabroek..quote:Op donderdag 29 april 2010 12:12 schreef francis998 het volgende:
ik ga deze halen of bestellen vanmiddag moet alleen nog ff denken welke kleur..
[ afbeelding ]
ja deels klopt dat wel.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:05 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Ik zag gister iemand met die broek lopen, ik vond het eerlijk gezegd een beetje lijken op een pyjamabroek..
Ja, voor taille zou je er wel een riem om kunnen doen net als het model, maar dat plaatje staat niet meer opde site.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat chiffon jurkje, is dat echt een klassieke A-lijn zonder taille?
geen iddquote:Op donderdag 29 april 2010 14:31 schreef pinquit het volgende:
Nog een vraagje; hoe zit het met dingen ruilen? hoelang moet je daar meestal op wachten? laten ze het nog weten als het verzonden is of krijg je gewoon *ineens* een pakketje? gaat het vaak mis? (maat/kleur enz?)
Zij bukt iets voorover op de foto. Ik had daardoor al een vermoeden dat het geen heel lang jurkje wasquote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jurkje ziet er toch helemaal niet zo kort uit op de foto? Bij mij komtie echt amper over mn kont, maakt de H&M geen kleren voor mensen met een rug ofzo
Mijn hele bestelling kan dus weer terug, alle 6 de jurkjes zijn te kort
Inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 14:31 schreef pinquit het volgende:
Nog een vraagje; hoe zit het met dingen ruilen? hoelang moet je daar meestal op wachten? laten ze het nog weten als het verzonden is of krijg je gewoon *ineens* een pakketje? gaat het vaak mis? (maat/kleur enz?)
ohh laat weten wat het allemaal is en of het bevaltquote:Op donderdag 29 april 2010 17:22 schreef Tamashii het volgende:
Zo, ikke heb mijn pakket. Het is groot
Zie post hiervoorquote:Op donderdag 29 april 2010 17:40 schreef Niara het volgende:
[..]
ohh laat weten wat het allemaal is en of het bevalt
Ik wil binnenkort nieuwe zomerkleren bestellen..
Oeh ik ben nogal benieuwd naar dat witte jurkje? schijnt ie door en zo?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:37 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Jas is erg strak en gaat waarschijnlijk weg. Jurk is altijd goed, lekker voor met vestje en balerina's. Zonnebril is echt waardeloos groot, hij bedekt 2/3 van mijn gezicht. Roze jurkje moet ik nog even bekijken en die daarna zit nogal raar bij mijn borsten en is best zwaar/warm. Het daarna moet ik nog zien.Het 5 euro jurkje is perfect en mooi! De blouse is geweldig en lekker luchtig. De blouse daarna is voor 6 euro echt geweldig. (Van de kinderafdeling) De twee dingen daarna nog niet gezien.
Met die bloemetjes boven? Nee schijnt niet door van voor, want daar zit een extra laagje onder. Van achter zit er ook een laag onder. Waardoor die zo zwaar is, en ik weet niet hoe je die touwtjes boven kan verstellen en of dat kan, dus het valt raar bij de borsten.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh ik ben nogal benieuwd naar dat witte jurkje? schijnt ie door en zo?
kunnen er flink wat borsten in?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met die bloemetjes boven? Nee schijnt niet door van voor, want daar zit een extra laagje onder. Van achter zit er ook een laag onder. Waardoor die zo zwaar is, en ik weet niet hoe je die touwtjes boven kan verstellen en of dat kan, dus het valt raar bij de borsten.
Ik heb cup C, ik denk dat het een cup D beter staatquote:Op donderdag 29 april 2010 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kunnen er flink wat borsten in?
dan ga ik hem toch maar proberen
Tnx! Dan ga ik hem zeker proberen!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb cup C, ik denk dat het een cup D beter staat
Graag gedaan. Hoop dat ik niet mis zit.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tnx! Dan ga ik hem zeker proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |