ja!quote:Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef P.F het volgende:
Als ik een verkeerd product heb gekregen, krijg ik dan gratis het nieuwe product nageleverd?
Dan moet je dat aangeven op dat formulier. Dat je een verkeerd product hebt ontvangen kun je erop zetten en daarnaast geloof ik invullen wat je dan wel wilt hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:13 schreef P.F het volgende:
Als ik een verkeerd product heb gekregen, krijg ik dan gratis het nieuwe product nageleverd?
ja, maar niet nuquote:Op woensdag 21 april 2010 13:14 schreef Heroinjunk het volgende:
TVP!Ga je nog foto's maken pinquet?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap het! Maar als ik het sowieso wil krijgen kan ik het beter opnieuw bestellen?
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:14 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet je dat aangeven op dat formulier. Dat je een verkeerd product hebt ontvangen kun je erop zetten en daarnaast geloof ik invullen wat je dan wel wilt hebben.
Komt het uit de sale en/of is het vaak uitverkocht dan kun je het beter zelf doen want ze gaan niks voor je achterhouden.
Ach arme.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:25 schreef pinquit het volgende:
hysterisch![]()
ik dacht dat er vooruitgang was toen ik iets anders zag staan dan 'voorgemeld'
Die is er nog wel, maar veranderd. Hij staat nu onder Fashion en dan Fashion Studioquote:Op woensdag 21 april 2010 14:52 schreef J0ycie88 het volgende:
TVP..
DIe pasmodule in de OP is trouwens nergens te vinden.. Misschien kan die er beter uit?
Ik heb bij de laatste twee zendingen een verkeerd artikel gekregen. Gewoon ingevuld op de retourbon en meteen opnieuw besteld. Als 'goedmakertje' heb ik twee keer een bon voor 5euro korting gekregen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap het! Maar als ik het sowieso wil krijgen kan ik het beter opnieuw bestellen?
internetbankieren???quote:Op woensdag 21 april 2010 17:59 schreef Eva4Evah het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als ik m'n acceptgiro niet op tijd betaal? Ik moet hem voor dinsdag betalen, maar ik vlieg morgen naar Madrid dus dat red ik niet meer. Ik moet ook nog een envelop en postzegel hebben!
Gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Die is er nog wel, maar veranderd. Hij staat nu onder Fashion en dan Fashion StudioKan wel even veranderd worden idd
topquote:
Vorig jaar hadden ze van die grote handdoeken voor 5 euro, daar heb ik er twee van, gebruik ze niet heel vaak, maar zijn prima hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef Lotteu het volgende:
Iemand wel eens iets besteld/gekocht van de Home collectie?
Ben benieuwd of dat een beetje kwaliteit is (vooral de handdoeken) ?
Tegan!!! Ga jij mij blij maken?!?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die zien hangen in Eindhoven.
Ik denk dat ik er niet meer kom, anders koop ik weer teveelquote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Tegan!!! Ga jij mij blij maken?!?!![]()
![]()
(oftewel, ben je er eerdaags nog een keer? En weet je of hij er in XS hing??)
Ah, dat is jammer.... Iemand anders die eerdaags nog naar de H&M in Eindhoven gaat?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet meer kom, anders koop ik weer teveel. Ik denk wel dat er een XS of S nog is. Hingen een stuk of acht denk ik, niet naar de maten gekeken, dus ik weet het eigenlijk niet. Boven, na de roltrap, stukje rechtdoor.
ooeeeh, heb je daar een foto van?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef -Peach het volgende:
Woei! Ik ben blij met mn zwarte MC jackjammer dat het nu nog net ietsje te koud is 's morgens op de fiets...
Hoe krijg je zoiets voor elkaarquote:Op donderdag 22 april 2010 08:50 schreef pinquit het volgende:
mijn mutti heeft gisteren een nieuw shirtje in de hens gestoken![]()
![]()
perongeluk, dat wel
Ohh, die is mooi!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef Koningin het volgende:
Deze jurk blijft uitverkocht
[ afbeelding ]
ze rooktquote:Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hoe krijg je zoiets voor elkaar
En ik ben zo blij met m'n nieuwe shirtjes en jurkjes en hempjesalles zit ook gewoon goed voor de verandering.
dat is zo'n mooie zwierige zomerjurk. Ik wacht nog tot de salequote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef Koningin het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:22 schreef Weggeslet het volgende:
SchoudervullingenStaat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SchoudervullingenLeeeeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat shirtje heb ik in 't taupe, ik twijfel nog.. zal anders eens foto's maken!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
SchoudervullingenIs dat van H&M? Is die nog te koop??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil m, ik wil m, ik wil m!!
"I'm not there yet, but I'm closer than I was yesterday"
Nog nooit gehad en ik en m'n ma roken allebeiquote:Op donderdag 22 april 2010 12:52 schreef pinquit het volgende:
[..]
ze rookten toen legde ze het op haar sigaret ofzoiets. heel dom iig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:37 schreef -Peach het volgende:
[..]Thank u! is dit leer dan? staat wel goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Nepleer, oftewel, kippenleer!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thank u! is dit leer dan? staat wel goed!
SchoudervullingenOmfg, M!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt super tof!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Hij is er NU in 3 matenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef Koningin het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er nu nog in maat 36 t/m 42 voor 17.45 in de sale bij jassen en blazers. Het is wel een redelijk 'vies' stofje hoor maar dat vind ik wel leukquote:Op donderdag 22 april 2010 18:10 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Is dat van H&M? Is die nog te koop??
Ik wil m, ik wil m, ik wil m!!
Nu heb ik weer in de sale gekeken en allerlei leuke dingen gezienquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:42 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Hij is er nu nog in maat 36 t/m 42 voor 17.45 in de sale bij jassen en blazers. Het is wel een redelijk 'vies' stofje hoor maar dat vind ik wel leuk
dies moooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 06:14 schreef Enfermera het volgende:
Waarom vullen ze deze nou niet bij?
[ afbeelding ]
Ik wil 'm in het wit, zoals op het plaatje! Ze hebben 'm nu alleen gestreept en in het roze![]()
Pft
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:02 schreef alors het volgende:
[..]
dies moooihe, ik heb em in het roze besteld, maar wil m ook in het wit en zwart
Hij stond mij voor geen ene meter, heb hem linea recta teruggestuurd. Ik leek een anorexia patientquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is ie echt geweldigNouja. Stom. De grijze is nu wel weer op voorraad, maar die wil ik niet, vind ik wat te 'saai' voor de zomer zeg maar
![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:28 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hij stond mij voor geen ene meter, heb hem linea recta teruggestuurd. Ik leek een anorexia patient. Het was niet mijn model zeg maar
.
Ik heb maat 36. Maar ik heb nogal duidelijk zichtbare sleutelbenen en erg dunne polsen (laatste als gevolg van een operatie aan één pols waardoor ik fitness vaarwel heb moeten zeggen en mijn onderarmen dus geen training meer krijgen).quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]Echt! Ohjee, dat moet niet nee
![]()
Mag ik vragen wat voor maat je hebt?
Ohjaquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb maat 36. Maar ik heb nogal duidelijk zichtbare sleutelbenen en erg dunne polsen (laatste als gevolg van een operatie aan één pols waardoor ik fitness vaarwel heb moeten zeggen en mijn onderarmen dus geen training meer krijgen).
En in combinatie met die trui stond het gewoon echt niet.
Ohja, ik zie het nu. Nee, dat vind ik iets minderquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:42 schreef Weggeslet het volgende:
[..]
Hij is er nu nog in maat 36 t/m 42 voor 17.45 in de sale bij jassen en blazers. Het is wel een redelijk 'vies' stofje hoor maar dat vind ik wel leuk
Ik heb hem in het bruin/zwart, nooit gedragen je kan hem overkopen van mequote:Op zaterdag 24 april 2010 17:27 schreef K.Weenie het volgende:
Heeft iemand ervaring met deze creatie? Misschien met foto?![]()
[ afbeelding ]
Is hij heel erg caveman dan, ook als je er een zwarte legging of skinny en subtiele ballerina's bij draagt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb hem in het bruin/zwart, nooit gedragen je kan hem overkopen van me
Ik droeg er altijd een zwarte legging met een zwart jurkje onder, kon prima! Vond ik danquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Is hij heel erg caveman dan, ook als je er een zwarte legging of skinny en subtiele ballerina's bij draagt?
Sinds wanneer heb je de bestelling geplaatst als ik vragen mag? Heb net namelijk wat besteld en ik vroeg me af hoe snel ze op dit moment zijn met het behandelen van de bestelling. Er staat namelijk dat mijn bestelling eind april geleverd wordt, maar daar hebben ze dus eigenlijk nog 4 werkdagen voor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:21 schreef rena het volgende:
Mijn bestelling is eeeeindelijk in behandeling
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:31 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Is hij heel erg caveman dan, ook als je er een zwarte legging of skinny en subtiele ballerina's bij draagt?
Zoiets?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil trouwens nog steeds een simpel spijker-blouseje maar ik faalIk wil die met gat niet, zonder vind ik bij H&M steeds niet, en die met pofmouwen is tof maar staat me niet ivm dat ik dan Hulk-ette lijk
Bij Esprit had ik een leuke gezien die ook nog es perfect zat, maar die was iets van 60 euro...
En toen zag ik een ander in de webshop van esprit die 35 ofzo was, en er een beetje op leek, maar volgens mij toch vormelozer is
</klaag>
![]()
Dus als er nog suggesties zijn voor het scoren van een simpele spijkerblouse zónder gat, mét vorm, die niet belachelijk duur is, dan hoor ik het graag!
Wat een woordgrappen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik droeg er altijd een zwarte legging met een zwart jurkje onder, kon prima! Vond ik danOf gewoon op een spijkerbroek. Je moet het natuurlijk niet te bont maken!
![]()
Ik koop nogal graag dingen voor de sier laten we maar zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:40 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Wat een woordgrappen.![]()
Maarreh.. het werd niet maatschappelijk geaccepteerd of wat geschiedde er waardoor hij nu tot de kast verbannen is?
Oe, jaaa! Dank je wel voor het opzoeken!quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:24 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Staat op de site van New Look en is 18 pond. Kvind de mouwen persoonlijk niet zo, maar deze is volgens de omschrijving wel getailleerd.
Mijn verlanglijstje zit echt té vol, maar ik mag niks bestellen van mezelf omdat ik al veels te veel kleren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |