Die is er nog wel, maar veranderd. Hij staat nu onder Fashion en dan Fashion Studioquote:Op woensdag 21 april 2010 14:52 schreef J0ycie88 het volgende:
TVP..
DIe pasmodule in de OP is trouwens nergens te vinden.. Misschien kan die er beter uit?
Ik heb bij de laatste twee zendingen een verkeerd artikel gekregen. Gewoon ingevuld op de retourbon en meteen opnieuw besteld. Als 'goedmakertje' heb ik twee keer een bon voor 5euro korting gekregen.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snap het! Maar als ik het sowieso wil krijgen kan ik het beter opnieuw bestellen?
internetbankieren???quote:Op woensdag 21 april 2010 17:59 schreef Eva4Evah het volgende:
Weet iemand wat er gebeurt als ik m'n acceptgiro niet op tijd betaal? Ik moet hem voor dinsdag betalen, maar ik vlieg morgen naar Madrid dus dat red ik niet meer. Ik moet ook nog een envelop en postzegel hebben!
Gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 14:57 schreef alors het volgende:
[..]
Die is er nog wel, maar veranderd. Hij staat nu onder Fashion en dan Fashion StudioKan wel even veranderd worden idd
topquote:
Vorig jaar hadden ze van die grote handdoeken voor 5 euro, daar heb ik er twee van, gebruik ze niet heel vaak, maar zijn prima hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef Lotteu het volgende:
Iemand wel eens iets besteld/gekocht van de Home collectie?
Ben benieuwd of dat een beetje kwaliteit is (vooral de handdoeken) ?
Tegan!!! Ga jij mij blij maken?!?!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die zien hangen in Eindhoven.
Ik denk dat ik er niet meer kom, anders koop ik weer teveelquote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Tegan!!! Ga jij mij blij maken?!?!![]()
![]()
(oftewel, ben je er eerdaags nog een keer? En weet je of hij er in XS hing??)
Ah, dat is jammer.... Iemand anders die eerdaags nog naar de H&M in Eindhoven gaat?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet meer kom, anders koop ik weer teveel. Ik denk wel dat er een XS of S nog is. Hingen een stuk of acht denk ik, niet naar de maten gekeken, dus ik weet het eigenlijk niet. Boven, na de roltrap, stukje rechtdoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |