Zou wel leuk zijn als het doorging, hij maakt over het algemeen wel mooie dingen.quote:AMSTERDAM - Modeontwerper Azzedine Alaïa heeft laten weten dat hij graag een collectie zou ontwerpen voor Zweedse budgetketen Hennes & Maurits.
De van oorsprong Tunesische ontwerper deelt, vanuit zijn studio in Parijs, zijn perceptie op onder meer de mode van tegenwoordig.
"De seizoenen van de mode volgen elkaar tegenwoordig zo snel op, dat kan geen enkele ontwerper bijhouden," stelt de ontwerper tegenover Fashionista. "Er wordt door de industrie tegenwoordig verwacht dat je meer dan vijf collecties per jaar ontwerpt: cruise, pre-fall, accessoires... Als er zoveel werkdruk is kan men ook niet verwachten dat ontwerpers met vernieuwende en verrassende ontwerpen komen."
Als er meer tijd was, zou Alaïa graag een collectie voor Hennes & Maurits ontwerpen, zo zegt hij eveneens. Eerder werkte onder andere Sonia Rykiel, Jimmy Choo, Viktor & Rolf en Matthew Williamson al succesvol samen met H&M.
Azzedine Alaïa staat bekend om zijn luxueus gesneden, gebreide kleding die de vrouwelijke vormen omarmt en benadrukt. Tot zijn clientèle horen Madonna en Grace Jones.
Dat is toch al bijnaquote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef verregentmeisje het volgende:
Neeeeee jurkje is uitgesteld van midden april naar begin mei![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klopt, ik was daar vrijdag ook.quote:Op maandag 19 april 2010 15:18 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde een paar topics geleden heel graag een spijkerbloes. Vrijdag in Heerlen even naar de H&M, hing er nog eentje van LOGG, voor 15 euro, maat 40Past precies!
Jij hebt 'm in ieder geval in bestelling staan.quote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef verregentmeisje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:32 schreef rena het volgende:
Zeg, zou het nu ook langer gaan duren voor H&M bestellingen binnenkomen door die aswolk? Lijkt me dat dat allemaal met het vliegtuig komt vanuit Zweden![]()
ik heb een goeie D/E cup en die past erin. het rekt meequote:Op maandag 19 april 2010 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
heeft iemand deze al?
zoja is ie strak rond de borstpartij?
want ik vind hem echt briljant cute, maar ik vraag me af of ik mn borsten er wel ingepropt ga krijgen
[ afbeelding ]
dan ga ik hem echt in meerdere kleuren bestellenquote:Op maandag 19 april 2010 17:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb een goeie D/E cup en die past erin. het rekt mee
ik heb hem in drie kleurenquote:Op maandag 19 april 2010 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan ga ik hem echt in meerdere kleuren bestellen
Tnx!!!
ik ben ook wel een XL hoorquote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb hem in drie kleuren![]()
heerlijk zitten ze. bolerootje erop, legging eronder, klaaaaar!
edit: moet wel zeggen: ik heb een XL want ben niet zo slank, maar de verhoudingen zullen in kleinere maten wel hetzelfde zijn denk ik
Bij mij is ie er ook uitgehaald, waarom?quote:
Ja, haha dan is dat het waarschijnlijk. Wel stom, maar dan morgen er maar gewoon ietsjes vroeger uit en weer bestellen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef P.F het volgende:
Misschien omdat ik er eerder al 1 had besteld?
Wat snappen jullie niet aan één per klantquote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, haha dan is dat het waarschijnlijk. Wel stom, maar dan morgen er maar gewoon ietsjes vroeger uit en weer bestellen.
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 19 april 2010 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat snappen jullie niet aan één per klant?
Ik heb mijn tweede wel keurig gekregenquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef P.F het volgende:
Misschien omdat ik er eerder al 1 had besteld?
Vanochtend stond hij er tussen blouses nu is ie weg.quote:Op maandag 19 april 2010 18:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waar kan ik die spijkerbloesje met plofmouwtjes vinden( zie post tamashii).
Ik heb heel de online shop bekeken maar ben ik blind ofzo?
jetzt ausferkauft, morgenvroeg even kijken.quote:Op maandag 19 april 2010 18:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waar kan ik die spijkerbloesje met plofmouwtjes vinden( zie post tamashii).
Ik heb heel de online shop bekeken maar ben ik blind ofzo?
Ooohquote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef verregentmeisje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
jurken/rokkken > laat alles zien > pagina 4quote:Op maandag 19 april 2010 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik zie geen vijf euro jurkje?
maar dat ligt misschien aan mij?
I.p.v. dat ze 'm gewoon omzetten naar 14,95 danquote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, haha dan is dat het waarschijnlijk. Wel stom, maar dan morgen er maar gewoon ietsjes vroeger uit en weer bestellen.
Die vond ik ook al zo gaafquote:Op maandag 19 april 2010 20:34 schreef Ooi86 het volgende:
Wie helpt? Ik ben ontzettend op zoek naar de volgende jas in maat S. Wie kan mij helpen? Ik heb hem hier in de omgeving nog niet gezien.....![]()
[ afbeelding ]
Please help!!
Als je zou willen uitkijken naar die jas, graag!!quote:Op maandag 19 april 2010 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die vond ik ook al zo gaafdacht dat ie superduur zou zijn maar gewoon een H&M'etje.
Zal nog wel in de winkels komen te hangen johik ga in ieder geval opletten.
Tot 18 april was die van mij van 20% dus dan was je toch al te laat geweestquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:51 schreef rhubarbje het volgende:
he shit! ik bedenk me net dat ik een tijdje terug zo'n kortingsactie voor de hele collectie in de bus had
vertel me niet dat die nog geldt! want ik ben hem vergeten
stom van mequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:52 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Tot 18 april was die van mij van 20% dus dan was je toch al te laat geweest![]()
Super leuke bestelling! Grappig van die schoentjes dat je ze telkens opnieuw bestelt! Zijn dan niet zo duur? Ik vind ze ook wel erg leuk, vallen ze klein? (meeste H&M schoenen vind ik erg klein vallen..)
En zijn ze smal of breed? (sorry, ik doe zooo vaak een miskoop via internet, dus als ik van te voren wat meer weet bestel ik misschien eens goed..)quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stom van me
dan had ik gewoon wat eerder moeten bestellen
ze zijn euhm nu 12 nogwat en ze komen meestal ook nog in de sale
Ik koop altijd genoeg ballerinatjes voor een heel leger want ik loop ze echt kapot
ik heb maat 39/40 en koop altijd maat 40 en die zitten als pantoffels
Ik heb normaal maat m bij H&M en had deze in s besteld omdat ik al wist dat ie groot viel. Maar die s was nog steeds veel te groot. Ik had m in het blauw en het eerste wat mn vriend zei was: hey, bassie en adriaanquote:Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef P.F het volgende:
En wat is dit voor jurk? Ik heb de grijze, in maat S, ik kan er in zwemmen
[ afbeelding ]
-edit-
In de keuken was niet echt licht.. Ik moet er een beetje aan wennen, heeft wel een heel hoog 'hip' gehalte
[ afbeelding ]
euhm ja het is allemaal zo subjectief hequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:58 schreef Lotteu het volgende:
[..]
En zijn ze smal of breed? (sorry, ik doe zooo vaak een miskoop via internet, dus als ik van te voren wat meer weet bestel ik misschien eens goed..)
De 20% korting werkt nog wel, code 8770. Gewoon invullen met een artikel dat je er later weer uitgooitquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:51 schreef rhubarbje het volgende:
he shit! ik bedenk me net dat ik een tijdje terug zo'n kortingsactie voor de hele collectie in de bus had
vertel me niet dat die nog geldt! want ik ben hem vergeten
Tnx! je bent een lifesaver!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:14 schreef alors het volgende:
[..]
De 20% korting werkt nog wel, code 8770. Gewoon invullen met een artikel dat je er later weer uitgooit
Ik zou ze niet allebei doen, voor die 5% korting op dat ene product zou ik die 20% korting op alles niet willen riskerenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:19 schreef Tamashii het volgende:
En je kan die 25 procent korting op 1 artikel gebruiken, die hier ergens in het topic rondzwerft.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou ze niet allebei doen, voor die 5% korting op dat ene product zou ik die 20% korting op alles niet willen riskeren
Bij mij geeft 'tie dan een artikelfoutquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:14 schreef alors het volgende:
[..]
De 20% korting werkt nog wel, code 8770. Gewoon invullen met een artikel dat je er later weer uitgooit
wat leuk! , is die nog te koop?quote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef P.F het volgende:
En ik dacht dat deze met glittertjes was maar hij is met balletjes.. wel heftigveel te hip allemaal
[ afbeelding ]
Als iemand hem ziet in maat XS, vertel het me dan please!!! Ik ben echt heel erg hard op zoek.quote:Op maandag 19 april 2010 20:34 schreef Ooi86 het volgende:
Wie helpt? Ik ben ontzettend op zoek naar de volgende jas in maat XS. Wie kan mij helpen? Ik heb hem hier in de omgeving nog niet gezien.....![]()
[ afbeelding ]
Please help!!
Volgens mij heb ik die zien hangen in Eindhovenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:34 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Als iemand hem ziet in maat XS, vertel het me dan please!!! Ik ben echt heel erg hard op zoek.
edit: hij schijnt trouwens uit de sale te komen.... Nu voor 50%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Haha thankies! Ik vond het plaatje anders zo grootquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:44 schreef Linnie20v het volgende:
Maria , weg met die spoiler! niets om je te schamen
Ik vind dat truitje erg mooi staan bij je !!!
Dat jurkje , ja uhm, ik zie weinig
Mwehe, goeie omschrijving! Ik loop het liefst in relaxte spijkerbroek + shirtje en vestje ofzo, maar heb ook een breed scala aan jurkjes en rokjes en weetikwatquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Quirine het volgende:
Ik moet bijna aan een grotere kast door de vet-goedkoop-dus-meenemen-maar-twijfel-dus-nooit-aangedaan-maar-ook-niet-kunnen-weg-doen-shirtjes en jurkjes.
Mailen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef SLP_ het volgende:
Shitttt, ik moet nog iets retouren maar ben de retourbon kwijt geraakt
'S ochtends staat dat jurkje nog wel in de sale! Vanochtend nog.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef Together-Alone het volgende:
Pfft, alles gaat terug van wat ik net heb ontvangen. Ik had een Sonia Rykiel jurkje uit de sale besteld, maar ik heb daar heeel iets anders voor gekregen en natuurlijk staat dat jurkje niet meer in de sale.
Ook had ik een Star Wars-shirt besteld, maar daar zit een gat in.
De rest past niet goed of de kleur is stom in 't echt. Geen goede bestelronde dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |