Als iemand hem ziet in maat XS, vertel het me dan please!!! Ik ben echt heel erg hard op zoek.quote:Op maandag 19 april 2010 20:34 schreef Ooi86 het volgende:
Wie helpt? Ik ben ontzettend op zoek naar de volgende jas in maat XS. Wie kan mij helpen? Ik heb hem hier in de omgeving nog niet gezien.....![]()
[ afbeelding ]
Please help!!
Volgens mij heb ik die zien hangen in Eindhovenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:34 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Als iemand hem ziet in maat XS, vertel het me dan please!!! Ik ben echt heel erg hard op zoek.
edit: hij schijnt trouwens uit de sale te komen.... Nu voor 50%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Haha thankies! Ik vond het plaatje anders zo grootquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:44 schreef Linnie20v het volgende:
Maria , weg met die spoiler! niets om je te schamen
Ik vind dat truitje erg mooi staan bij je !!!
Dat jurkje , ja uhm, ik zie weinig
Mwehe, goeie omschrijving! Ik loop het liefst in relaxte spijkerbroek + shirtje en vestje ofzo, maar heb ook een breed scala aan jurkjes en rokjes en weetikwatquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef Quirine het volgende:
Ik moet bijna aan een grotere kast door de vet-goedkoop-dus-meenemen-maar-twijfel-dus-nooit-aangedaan-maar-ook-niet-kunnen-weg-doen-shirtjes en jurkjes.
Mailen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:43 schreef SLP_ het volgende:
Shitttt, ik moet nog iets retouren maar ben de retourbon kwijt geraakt
'S ochtends staat dat jurkje nog wel in de sale! Vanochtend nog.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:21 schreef Together-Alone het volgende:
Pfft, alles gaat terug van wat ik net heb ontvangen. Ik had een Sonia Rykiel jurkje uit de sale besteld, maar ik heb daar heeel iets anders voor gekregen en natuurlijk staat dat jurkje niet meer in de sale.
Ook had ik een Star Wars-shirt besteld, maar daar zit een gat in.
De rest past niet goed of de kleur is stom in 't echt. Geen goede bestelronde dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |