Zou wel leuk zijn als het doorging, hij maakt over het algemeen wel mooie dingen.quote:AMSTERDAM - Modeontwerper Azzedine Alaïa heeft laten weten dat hij graag een collectie zou ontwerpen voor Zweedse budgetketen Hennes & Maurits.
De van oorsprong Tunesische ontwerper deelt, vanuit zijn studio in Parijs, zijn perceptie op onder meer de mode van tegenwoordig.
"De seizoenen van de mode volgen elkaar tegenwoordig zo snel op, dat kan geen enkele ontwerper bijhouden," stelt de ontwerper tegenover Fashionista. "Er wordt door de industrie tegenwoordig verwacht dat je meer dan vijf collecties per jaar ontwerpt: cruise, pre-fall, accessoires... Als er zoveel werkdruk is kan men ook niet verwachten dat ontwerpers met vernieuwende en verrassende ontwerpen komen."
Als er meer tijd was, zou Alaïa graag een collectie voor Hennes & Maurits ontwerpen, zo zegt hij eveneens. Eerder werkte onder andere Sonia Rykiel, Jimmy Choo, Viktor & Rolf en Matthew Williamson al succesvol samen met H&M.
Azzedine Alaïa staat bekend om zijn luxueus gesneden, gebreide kleding die de vrouwelijke vormen omarmt en benadrukt. Tot zijn clientèle horen Madonna en Grace Jones.
Dat is toch al bijnaquote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef verregentmeisje het volgende:
Neeeeee jurkje is uitgesteld van midden april naar begin mei![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klopt, ik was daar vrijdag ook.quote:Op maandag 19 april 2010 15:18 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde een paar topics geleden heel graag een spijkerbloes. Vrijdag in Heerlen even naar de H&M, hing er nog eentje van LOGG, voor 15 euro, maat 40Past precies!
Jij hebt 'm in ieder geval in bestelling staan.quote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef verregentmeisje het volgende:
Neeeeee jurkje is uitgesteld van midden april naar begin mei![]()
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:32 schreef rena het volgende:
Zeg, zou het nu ook langer gaan duren voor H&M bestellingen binnenkomen door die aswolk? Lijkt me dat dat allemaal met het vliegtuig komt vanuit Zweden![]()
ik heb een goeie D/E cup en die past erin. het rekt meequote:Op maandag 19 april 2010 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
heeft iemand deze al?
zoja is ie strak rond de borstpartij?
want ik vind hem echt briljant cute, maar ik vraag me af of ik mn borsten er wel ingepropt ga krijgen
[ afbeelding ]
dan ga ik hem echt in meerdere kleuren bestellenquote:Op maandag 19 april 2010 17:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb een goeie D/E cup en die past erin. het rekt mee
ik heb hem in drie kleurenquote:Op maandag 19 april 2010 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan ga ik hem echt in meerdere kleuren bestellen
Tnx!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |