Tot 18 april was die van mij van 20% dus dan was je toch al te laat geweestquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:51 schreef rhubarbje het volgende:
he shit! ik bedenk me net dat ik een tijdje terug zo'n kortingsactie voor de hele collectie in de bus had
vertel me niet dat die nog geldt! want ik ben hem vergeten
stom van mequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:52 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Tot 18 april was die van mij van 20% dus dan was je toch al te laat geweest![]()
Super leuke bestelling! Grappig van die schoentjes dat je ze telkens opnieuw bestelt! Zijn dan niet zo duur? Ik vind ze ook wel erg leuk, vallen ze klein? (meeste H&M schoenen vind ik erg klein vallen..)
En zijn ze smal of breed? (sorry, ik doe zooo vaak een miskoop via internet, dus als ik van te voren wat meer weet bestel ik misschien eens goed..)quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
stom van me
dan had ik gewoon wat eerder moeten bestellen
ze zijn euhm nu 12 nogwat en ze komen meestal ook nog in de sale
Ik koop altijd genoeg ballerinatjes voor een heel leger want ik loop ze echt kapot
ik heb maat 39/40 en koop altijd maat 40 en die zitten als pantoffels
Ik heb normaal maat m bij H&M en had deze in s besteld omdat ik al wist dat ie groot viel. Maar die s was nog steeds veel te groot. Ik had m in het blauw en het eerste wat mn vriend zei was: hey, bassie en adriaanquote:Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef P.F het volgende:
En wat is dit voor jurk? Ik heb de grijze, in maat S, ik kan er in zwemmen
[ afbeelding ]
-edit-
In de keuken was niet echt licht.. Ik moet er een beetje aan wennen, heeft wel een heel hoog 'hip' gehalte
[ afbeelding ]
euhm ja het is allemaal zo subjectief hequote:Op dinsdag 20 april 2010 09:58 schreef Lotteu het volgende:
[..]
En zijn ze smal of breed? (sorry, ik doe zooo vaak een miskoop via internet, dus als ik van te voren wat meer weet bestel ik misschien eens goed..)
De 20% korting werkt nog wel, code 8770. Gewoon invullen met een artikel dat je er later weer uitgooitquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:51 schreef rhubarbje het volgende:
he shit! ik bedenk me net dat ik een tijdje terug zo'n kortingsactie voor de hele collectie in de bus had
vertel me niet dat die nog geldt! want ik ben hem vergeten
Tnx! je bent een lifesaver!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:14 schreef alors het volgende:
[..]
De 20% korting werkt nog wel, code 8770. Gewoon invullen met een artikel dat je er later weer uitgooit
Ik zou ze niet allebei doen, voor die 5% korting op dat ene product zou ik die 20% korting op alles niet willen riskerenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:19 schreef Tamashii het volgende:
En je kan die 25 procent korting op 1 artikel gebruiken, die hier ergens in het topic rondzwerft.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou ze niet allebei doen, voor die 5% korting op dat ene product zou ik die 20% korting op alles niet willen riskeren
Bij mij geeft 'tie dan een artikelfoutquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:14 schreef alors het volgende:
[..]
De 20% korting werkt nog wel, code 8770. Gewoon invullen met een artikel dat je er later weer uitgooit
wat leuk! , is die nog te koop?quote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef P.F het volgende:
En ik dacht dat deze met glittertjes was maar hij is met balletjes.. wel heftigveel te hip allemaal
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |