ik ben ook wel een XL hoorquote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb hem in drie kleuren![]()
heerlijk zitten ze. bolerootje erop, legging eronder, klaaaaar!
edit: moet wel zeggen: ik heb een XL want ben niet zo slank, maar de verhoudingen zullen in kleinere maten wel hetzelfde zijn denk ik
Bij mij is ie er ook uitgehaald, waarom?quote:
Ja, haha dan is dat het waarschijnlijk. Wel stom, maar dan morgen er maar gewoon ietsjes vroeger uit en weer bestellen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef P.F het volgende:
Misschien omdat ik er eerder al 1 had besteld?
Wat snappen jullie niet aan één per klantquote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, haha dan is dat het waarschijnlijk. Wel stom, maar dan morgen er maar gewoon ietsjes vroeger uit en weer bestellen.
Dat zeg ik tochquote:Op maandag 19 april 2010 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat snappen jullie niet aan één per klant?
Ik heb mijn tweede wel keurig gekregenquote:Op maandag 19 april 2010 18:16 schreef P.F het volgende:
Misschien omdat ik er eerder al 1 had besteld?
Vanochtend stond hij er tussen blouses nu is ie weg.quote:Op maandag 19 april 2010 18:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waar kan ik die spijkerbloesje met plofmouwtjes vinden( zie post tamashii).
Ik heb heel de online shop bekeken maar ben ik blind ofzo?
jetzt ausferkauft, morgenvroeg even kijken.quote:Op maandag 19 april 2010 18:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
waar kan ik die spijkerbloesje met plofmouwtjes vinden( zie post tamashii).
Ik heb heel de online shop bekeken maar ben ik blind ofzo?
Ooohquote:Op maandag 19 april 2010 14:56 schreef verregentmeisje het volgende:
Neeeeee jurkje is uitgesteld van midden april naar begin mei![]()
![]()
[ afbeelding ]
jurken/rokkken > laat alles zien > pagina 4quote:Op maandag 19 april 2010 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
ik zie geen vijf euro jurkje?
maar dat ligt misschien aan mij?
I.p.v. dat ze 'm gewoon omzetten naar 14,95 danquote:Op maandag 19 april 2010 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, haha dan is dat het waarschijnlijk. Wel stom, maar dan morgen er maar gewoon ietsjes vroeger uit en weer bestellen.
Die vond ik ook al zo gaafquote:Op maandag 19 april 2010 20:34 schreef Ooi86 het volgende:
Wie helpt? Ik ben ontzettend op zoek naar de volgende jas in maat S. Wie kan mij helpen? Ik heb hem hier in de omgeving nog niet gezien.....![]()
[ afbeelding ]
Please help!!
Als je zou willen uitkijken naar die jas, graag!!quote:Op maandag 19 april 2010 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die vond ik ook al zo gaafdacht dat ie superduur zou zijn maar gewoon een H&M'etje.
Zal nog wel in de winkels komen te hangen johik ga in ieder geval opletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |