Ik ga morgenochtend mn wekker zetten!quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:05 schreef pinquit het volgende:
afgelopen vrijdagochtend stond ie er gewoon nogheb je al eens om 6:30/7u 's ochtends gekeken?
Ik heb een volle Fquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil hem best wel van je overnemen rhubarbje. Welke cup heb je, want dan kan het zijn dat ie mij ook te klein is.
Oh, dan wordt het moeilijk, want ik heb een grote D.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb een volle F
Maar ik denk dat een flinke C er al niet meer in gaat eigenlijk...
Det die bloemen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Tegan het volgende:
Ik heb de zwarte S met een flinke C. Gaat nog net, maar je boobs vallen erg op erin.
Nee die ene die bij jou in de foute maat is geleverd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Det die bloemen?
Ik heb hem nog eens aan gedaan maar volgens mij klopt er gewoon iets niet aan dat jurkje of zo
ik weet niet...
Owja en volgens mn vriend leek ik net een vogel in dat grijze ding dus die gaat terug
ow die jaquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee die ene die bij jou in de foute maat is geleverd.
Ik moet m echt hebben dat jurkje, ik ga mn wekker zetten morgen, niet vergeten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het moeilijk, want ik heb een grote D.
Hahaha, nou ik heb wel een grote voorjaarschoonmaak gedaan/ben nog bezig en nog wel in de stemmingquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:06 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ging net boodschappen doen, dus dat kan best!
Wil jij mijn huis zo ook even stofzuigen? Ik heb geen zin
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Vriendje woont tegen over mij en vaak pak ik die ook nog even mee
Ik ben normaal ook best wel poetserig, alleen afgelopen donderdag had ik een feestje gegeven en nu is de hele vloer sticky, en ik zie ZO op tegen het dweilenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahaha, nou ik heb wel een grote voorjaarschoonmaak gedaan/ben nog bezig en nog wel in de stemming.
Vriendje woont tegen over mij en vaak pak ik die ook nog even mee
Haha, ja dat had ik gezien(je feestjequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook best wel poetserig, alleen afgelopen donderdag had ik een feestje gegeven en nu is de hele vloer sticky, en ik zie ZO op tegen het dweilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |