jeetje wat klote, je gaat er toch wel mee terug?quote:Op woensdag 28 april 2010 15:45 schreef pinquit het volgende:
bah. blouske na de was vol gatengewoon volgens wasvoorschrift
Een spijkerblouse of die met ruitjes?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
jeetje wat klote, je gaat er toch wel mee terug?
pffff nog niks. zul je zien dat ze em laten liggen voor morgen
ja uiteraard. mijn bestelling was al geretourneerd, dus ik heb even gebeld hoe ik t op moet lossen. t mag gewoon terug iigquote:Op woensdag 28 april 2010 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
jeetje wat klote, je gaat er toch wel mee terug?
pffff nog niks. zul je zien dat ze em laten liggen voor morgen
Ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:27 schreef Tujuh het volgende:
Heb zaterdag wat besteld. Nu (woensdagavond) ziet mijn bestelling er nog steeds zo uit zoals het er op zaterdag uitzag. Ik zie een leverdatum staan van eind april (wat dus nooit meer gehaald zal gaan worden). Het is nog niet eens voorgemeld bij de TNT... Duurt dit altijd zo lang?
Ja.. Wat valt er onder normaal?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:57 schreef Tinkerbell86 het volgende:
Weet iemand misschien hoe dit jurkje valt? Groter of kleiner dan normaal? Ik weet dat ie van Divided is en meestal zijn die maten wat kleiner. Weet iemand dit? Thanks!
[ afbeelding ]
ik was verbaasder over de kleurquote:Op woensdag 28 april 2010 22:36 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jurkje ziet er toch helemaal niet zo kort uit op de foto? Bij mij komtie echt amper over mn kont, maakt de H&M geen kleren voor mensen met een rug ofzo
Mijn hele bestelling kan dus weer terug, alle 6 de jurkjes zijn te kort
Oh, dus dat jurkje zou misschien nog wel wat voor mij zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 22:43 schreef alors het volgende:
Zoveel jurkjes van H&M vind ik veel te kort. Leuk als je 1.60 bent, maar als je richting de 1,80 gaat is het gewoon niet praktisch, zeker niet als ze ook nog eens wijd zijn.
Of ze willen gewoon dat je je als een sloerie kleedt, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:51 schreef Together-Alone het volgende:
Ja echt he, je zou verwachten dat die modellen tussen de 1.75 en 1.85 zijn zoals normaal de norm is. Maar die jurkjes kunnen idd zooo kort vallen.
Ik heb de roze ervan binnen en die is lievvvvquote:Op woensdag 28 april 2010 22:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dus dat jurkje zou misschien nog wel wat voor mij zijn![]()
Het is wel raar dat ze modellen gebruiken en dat het lijkt alsof ze lang zijn, maar ondertussen tot maar net over je kont komen![]()
Ik ga morgen maar weer eens vroeg opstaan om te kijken naar die trui... Kijken of ze nu wel bijvullen.
Dat chiffon jurkje, is dat echt een klassieke A-lijn zonder taille?quote:Op woensdag 28 april 2010 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb de roze ervan binnen en die is lievvvv![]()
Verder had ik nog dit
[ afbeelding ]
het broekje komt later.
Dat gestreepste 5 euro shirt had ik ook nog in zwart en turquoise besteld. Zwart is een beetje een raar vallende stof, turquoise is liefdeDe gestreepte is leuk, maar ik heb in de winkel andere varianten gezien die ik leuker vind en ik heb ook al een wit/zwart gestreepte top
![]()
Blauwe ding is een nachthemd wat is misschien als jurkje wilde dragen, hij is alleen een beetje fletsig blauw, niet zo mooi als op het plaatje. De tuniekjes zijn wel okay, de poederroze is heel erg doorzichtig, de andere twee niet echt. Zit een mooi glansje over het stofje. Ik weet alleen niet of ik er één van houd.
Dat chiffon jurkje is heel doorzichtig, had ik wel verwacht, maar die steentjes bij de hals zijn supermooiIk heb nog zo'n 5 euro zwart jurkje even kijken hoe het staat als ik die eronder draag.
Gekleurde rok had ik al eens besteld maar nu met extra korting![]()
Bedoel je deze trui? Want die van mij in het grijs word pas half juli geleverd.. dus ik weet niet of je dat erg vindquote:Op woensdag 28 april 2010 22:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, dus dat jurkje zou misschien nog wel wat voor mij zijn![]()
Het is wel raar dat ze modellen gebruiken en dat het lijkt alsof ze lang zijn, maar ondertussen tot maar net over je kont komen![]()
Ik ga morgen maar weer eens vroeg opstaan om te kijken naar die trui... Kijken of ze nu wel bijvullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |