Alstuuquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, jaaa! Dank je wel voor het opzoeken!En oei, ik ben bang dat de bestelling ietsje groter gaat worden dan want ze hebben wel meerdere leuke dingen...
en maar 5 pond verzendkosten!
![]()
Die bovenste is er ook in effen kleuren, en die heb ik in het groen. Kan goed met grote borsten hoor, heb ik zelf ookquote:Op zondag 25 april 2010 11:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb even een paar vragen.
Weten jullie hoe deze jurk valt? Ik wil hem graag bestellen, maar heb een flinke boezem en die moet er natuurlijk wel in kunnen.
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal voor deze jurken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze is zooo leuk:
[ afbeelding ]
Die 2e heb ik! In dezelfde kleur, wat voor maat heb je? Ik heb m nooit gedragen en ik wil m kwijt, dus miss wil je m wel overkopen (uiteraard voor minder dan in de winkelquote:Op zondag 25 april 2010 11:25 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb even een paar vragen.
Weten jullie hoe deze jurk valt? Ik wil hem graag bestellen, maar heb een flinke boezem en die moet er natuurlijk wel in kunnen.
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal voor deze jurken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze is zooo leuk:
[ afbeelding ]
Ik heb cup Gquote:Op zondag 25 april 2010 11:54 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Die 2e heb ik! In dezelfde kleur, wat voor maat heb je? Ik heb m nooit gedragen en ik wil m kwijt, dus miss wil je m wel overkopen (uiteraard voor minder dan in de winkel) Maar ehm, die heeft dus bij je boezem zegmaar best veel ruimte. Nou heb ik maar een klein bescheiden b cup hihi, maar ik heb dan ook erg veel ruimte over daar! Dus daar zou ik me niet te drk om maken.
Dan wil ik hem wel overnemenquote:Op zondag 25 april 2010 12:49 schreef Lotteu het volgende:
Ik heb maat m liggen hier. Cup g is groot idd, maar het jurkje valt boven erg wijd en misschien dat het dan bij jou idd gewoon strakker zit, maar denk dat het wel past eigenlijk!
http://files.hm.com/media(...)43_06000_48_8566.jpgquote:Op zondag 25 april 2010 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Heeft er iemand een artikel+kleur+maat dat op z'n vroegst eind mei geleverd wordt? Ik wil mijn bestelling graag splitsen. Heb nu die slippers staan, maar ja, als alleen die blijven staan, dan is het restbedrag maar ¤4,95 en dat wordt dan geannuleerd.
Ehm hij is nieuw 30 euro toch? Voor 20 icl verzenden mag je m wel overnemen. Hij is ongedragen, alleen gepast. Kaartjes zitten er niet meer aan.. Oke?quote:Op zondag 25 april 2010 12:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan wil ik hem wel overnemenHoeveel vraag je ervoor?
Ik heb hem nog ergens liggen, heb je hem nog nodig?quote:Op zondag 25 april 2010 19:20 schreef K.Weenie het volgende:
Ik had laatst een nieuw shirtje gehaald met bloemen, maar toen ik hem gister voor de eerste keer aantrok, heb ik er nagellak op gemorst.Wie weet de remedie?
Daar stopte mijn lijdensweg trouwens niet, want mijn lieftallige zuster heeft de nieuwe catalogus weggemikt, waar die kortingscode van 25% in stond. Kan iemand vertellen wat die is?
Ik heb de witte maar ik wil liever de zwarte..quote:Op maandag 26 april 2010 00:02 schreef Micson het volgende:
Hebben jullie enig idee of de Madonna trainingsvestjes nog ergens te krijgen zijn? Was destijds heel snel uitverkocht en op eBay en Marktplaats vrijwel niet meer te koop.
Precies, ik ben ook op zoek naar de zwarte of de paarse voor mijn nichtjequote:Op maandag 26 april 2010 00:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb de witte maar ik wil liever de zwarte..
quote:Op maandag 26 april 2010 00:02 schreef Micson het volgende:
Hebben jullie enig idee of de Madonna trainingsvestjes nog ergens te krijgen zijn? Was destijds heel snel uitverkocht en op eBay en Marktplaats vrijwel niet meer te koop.
Ik heb de witte en de zwarte thuis liggen, bijna nooit gedragen. Dus wil ze beide best wel weg doen, ik draag ze toch niet en maak er graag een ander blij mee.quote:Op maandag 26 april 2010 00:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb de witte maar ik wil liever de zwarte..
heel mimimaal nu iig.quote:Op maandag 26 april 2010 06:19 schreef Enfermera het volgende:
Hebben ze nou niet bijgevuld of ligt het aan mij?
PMquote:Op maandag 26 april 2010 07:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de witte en de zwarte thuis liggen, bijna nooit gedragen. Dus wil ze beide best wel weg doen, ik draag ze toch niet en maak er graag een ander blij mee.
Pffquote:
Nee, niet dat dat heel erg is. Ik heb toch niks nodigquote:Op maandag 26 april 2010 09:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pff
Nouja, dan morgen maar weer.
Jij nog wat kunnen scoren?
XDquote:Op maandag 26 april 2010 10:03 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, niet dat dat heel erg is. Ik heb toch niks nodigMaarja tis zo leuk he
Ik was ook pas half 9 gaan kijken.
Ordinair kan soms heel leuk zijn, toch?quote:Op maandag 26 april 2010 11:57 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik in eerste instantie het meest ordinaire ding dat ik ooit gezien had, na het openen van de verpakking. Maar vriendje vond hem zo leuk dat ik hem hou'als niemand maar ziet dat je hem aanhebt hoor'
![]()
Hij had nog wel een klacht, dat witte labeltje in de string, krijg je er NOOIT mooi uit, waarom is dat?
Je kan ook ff de maattabellen vergelijkenquote:Op maandag 26 april 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:
ik wil deze!
[ afbeelding ]
Straks maar ff naar de H&M lopen, met kindermaatjes heb ik geen ervaring
Dan was iemand net iets sneller met bestellenquote:Op maandag 26 april 2010 13:07 schreef Koningin het volgende:
Ik snap het af en toe niet...dan stop ik een bepaalde maat in het mandje en als ik dan naar de kassa ga, staat er uitverkocht bij!
Jawel, maar je ziet nog steeds een stukje label..quote:Op maandag 26 april 2010 12:52 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Ordinair kan soms heel leuk zijn, toch?
Ik vind het stiekem wel mooi hoor!
Is het labeltje er niet uit te knippen dan?
en al geprobeerd, ik vindt het namelijk mooi..maar vraag me af of hij erg ruim valt?quote:Op zondag 25 april 2010 11:55 schreef saaw het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mag dan een jongensbroek zijn maar ik vind hem fantastischVanmiddag even kijken hoe de kleinste maat valt.
Valt niet groot in ieder geval. Zou een maatje groter nemen.quote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef francis998 het volgende:
[..]
en al geprobeerd, ik vindt het namelijk mooi..maar vraag me af of hij erg ruim valt?
[ afbeelding ]
Iemand enig idee hoe deze valt, of een foto ervan? Ik vindt deze en de blauwe kleur namelijk super leuk.
Moet alleen nog ff wachten op mijn geldwelke als het goed morgen of overmorgen binnen komen
ja maar hij zit toch in mijn mandje?quote:Op maandag 26 april 2010 14:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan was iemand net iets sneller met bestellen.
Nee, want als je bij je mandje komt, staat er uitverkocht.quote:Op maandag 26 april 2010 15:55 schreef Koningin het volgende:
[..]
ja maar hij zit toch in mijn mandje?
Mail bewaard van een vorige bestelling? Daar staat altijd je klantnummer inquote:Op maandag 26 april 2010 16:06 schreef francis998 het volgende:
weet iemand hoe je je klantnummer kan achterhalen, ik ben hem namelijk kwijt..en kan geen enkel formulier vinden of afschrift waar mijn klantnummer op staat?
ik heb hem gevonden!...in een mailtje over nieuwe aanbiedingen! En ik heb mijn geld een dagje te vroeg binnenquote:Op maandag 26 april 2010 16:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, want als je bij je mandje komt, staat er uitverkocht.Dan zit hij er dus niet in hè
[..]
Mail bewaard van een vorige bestelling? Daar staat altijd je klantnummer in
Na diep graaien in het oud papier hem ik hem weten de redden.quote:Op zondag 25 april 2010 21:59 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog ergens liggen, heb je hem nog nodig?
Oeh indeed.quote:Op maandag 26 april 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:
ik wil deze!
[ afbeelding ]
Straks maar ff naar de H&M lopen, met kindermaatjes heb ik geen ervaring
Dat is dus ook waarom ik hem wil passen, toen ik nog 164 droeg had ik geen C cup en woog ik nog een kilootje of 10 minderquote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Tegan het volgende:
Ik heb maat 34/XS. Dat komt overeen met 164 volgens te maattabellen. Heb nu paar dingetjes in 170 besteld, omdat je meestal kan kiezen tussen 158/164 en 170, en omdat borsten enzo.
Dat heb ik nog nooit geprobeerdquote:Op maandag 26 april 2010 17:55 schreef Tegan het volgende:
Ik heb maat 34/XS. Dat komt overeen met 164 volgens te maattabellen. Heb nu paar dingetjes in 170 besteld, omdat je meestal kan kiezen tussen 158/164 en 170, en omdat borsten enzo.
Ghehehe, inderdaad. Past mij ook, maat 36/38 en maat170/176.quote:Op maandag 26 april 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij zijn de kindermaatjes ook gek dan, want ik heb maat 40-42 (M/L) en ik heb ook een shirtje van de kinderafdeling, maar 170, en for the record, ik ben tegenstander van rollade-effecten
Ninja-edit!quote:Op maandag 26 april 2010 19:01 schreef P.F het volgende:
Aaaah waarom post heel slank in het H&M topic
edit!!!!!!!
Altijd handig, een trui in juliquote:Op maandag 26 april 2010 20:21 schreef Puala het volgende:
Mijn bestelling zou eind april komen, maar is verplaatst naar begin mei![]()
En die leuke trui die ik zo graag wil is verplaatst naar juli
Gewoon dezelfde post rond die tijd maar dan in slankquote:Op maandag 26 april 2010 20:31 schreef Ewelina het volgende:
Ja PF, nu ben ik benieuwd!
Heb zaterdag overigens een joggingbroek gehaald en een shirtje met een print van het logo van de Rolling Stones.
Ik vind het eruit zien als een vuilniszak.quote:Op maandag 26 april 2010 21:54 schreef K.Weenie het volgende:
Wederom de vraag of iemand ervaring heeft met dit geval:
[ afbeelding ]
Nu 40 euro goedkoper.
ik ook. :/quote:Op maandag 26 april 2010 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien als een vuilniszak.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien als een vuilniszak.
Ik heb nog nooit aanfoto's gezien. Ik denk dat ie niet zo charmant valt, maar ik ben ook wel benieuwdquote:Op maandag 26 april 2010 21:54 schreef K.Weenie het volgende:
Wederom de vraag of iemand ervaring heeft met dit geval:
[ afbeelding ]
Nu 40 euro goedkoper.
Dat witte jurkje! Die is steeds uitverkocht en ik wil m zo graag!! (ik heb juist geen tiet dus dat komt goed uit!)quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
Alles viel trouwens nogal groot! wat heel handig is want ik ben wat aangekomen geloof ikmaar het verbaasde me wel
oke nu met paintjes:
[ afbeelding ]
dat grijze ding is wel heel groot en slobberig,,, dus ik twijfel nog... Het is een beetje zo van ach wel handig om te hebben toch?
Dat witte jurkje was echt prachtig! en ideaal ook voor als je wat euhm ronder bent... Alleen zijn ze vergeten dat je tieten er ook nog bij moeten... ik kreeg er niet eens een in gewurmt![]()
echt heel jammer
Dat jurkje met de kleurige bloemen is heel liefwel weer wat wijd, maar dat kan geen kwaad bij mij
het is wel een vreemde kleur.... komt niet echt over op beeld of zo
De haar dingetjes zijn nogal mega dus daar twijfel ik ook nog over, ik weet niet of ik ze dan echt ga dragen...
Het paarse jurkje is ook ideaal vind ik maar er zit een klein gaatje op de rug dus die moet ik ook maar even ruilen
en het zwarte jurkje hebben ze in S gestuurd
[ afbeelding ]
Dat roze jurkje blijft zeker! hoewel het een beetje een maffe kleur is en het blauwe topje heb ik in roze gehad
beetje te roze misschien maar ik denk dat ie toch mag blijven omdat ie ook gewoon handig is om te hebben (wat een kut reden eigenlijk)
De schoentjes aan de rechterkant komen pas later
in het kort: er klopt weer geen zak van allemaal maar het was toch een goede buit!
ik baal echt onwijs dat ie mij niet past want hij is echt dromerig leuk gewoonquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:27 schreef Lotteu het volgende:
[..]
Dat witte jurkje! Die is steeds uitverkocht en ik wil m zo graag!! (ik heb juist geen tiet dus dat komt goed uit!)
Als ie groter valt dan normaal, maat s. Heb jij maat s? Zou m heeel graag van je overnemen namelijk! Hij is altijd uitverkocht!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik baal echt onwijs dat ie mij niet past want hij is echt dromerig leuk gewoon
welke maat heb je nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |